Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2021, 21:43
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Dat noemen wij tegenwoordig een discord mod
Advertentie
Oud 12-01-2021, 22:27
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gelukkig zijn de forum veranderingen snel gekomen
Oud 12-01-2021, 23:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
En nu is het forum dood. rip
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-01-2021, 23:17
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Niet zonder ik
Oud 12-01-2021, 23:18
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Oud 13-01-2021, 03:18
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hoi, ik moet slapen. Dit thuiswerken is funest voor mijn ritme. Doei!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-01-2021, 12:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik mis het forumbazen ook niet. Altijd gezeik en altijd beloftes dat het forum veranderd zal worden. Belachelijk fanatiek mee bezig geweest waarna afspraken niet nagekomen werden en vragen hierover genegeerd werden. En dan nog die lekkere hiërarchie met plusjes en moderators die zich een stuk beter voelen en vinden dat je niet de handige knopjes mag omdat je nog jong bent en nog niet zo hard hebt geknokt als zij. Ik snap achteraf niet waarom ik dat zo lang gepikt heb.
Ik voel me aangesproken als plus (als we dat nog zo kunnen noemen), maar kan me totaal niet vinden in wat je zegt, dus tegelijkertijd ook niet
Maar je had mijn topic om überhaupt fb te mogen worden moeten lezen toen was het echt serious business.

Behalve het gedeelte over veranderingen uiteraard. Dat is gewoon waarheid als een koe.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-01-2021, 12:48
Verwijderd
Je bent zelf een koe.
Oud 13-01-2021, 12:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geen woord van gelogen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-01-2021, 13:46
Verwijderd
Koeien zijn the best
Oud 13-01-2021, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Koeien zijn the best
Citaat:
Geen woord van gelogen.
Oud 13-01-2021, 19:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik mis het forumbazen ook niet. Altijd gezeik en altijd beloftes dat het forum veranderd zal worden. Belachelijk fanatiek mee bezig geweest waarna afspraken niet nagekomen werden en vragen hierover genegeerd werden. En dan nog die lekkere hiërarchie met plusjes en moderators die zich een stuk beter voelen en vinden dat je niet de handige knopjes mag omdat je nog jong bent en nog niet zo hard hebt geknokt als zij. Ik snap achteraf niet waarom ik dat zo lang gepikt heb.
Och zelfs toen ik FB was ging het "intern" helemaal nergens over en had "het team" ook een overschot aan onrendabelen. Ik heb een prima tijd gehad als FB, denk oprecht ook dat ik best een goede was. Al zullen sommigen (ja jij ja) daar vast anders over denken.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-01-2021, 09:40
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik denk daar ook anders over
__________________
Forumdownie
Oud 14-01-2021, 10:01
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Jij bent altijd al speciaal geweest KZ
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-01-2021, 10:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb mijn auto
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-01-2021, 12:35
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik denk daar ook anders over
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-01-2021, 12:37
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik heb mijn auto
Deze vraag heb ik wel eens eerder gesteld en kreeg als antwoord "een blauwe" maar ik probeer het gewoon nog een keer: wat voor?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-01-2021, 12:45
Verwijderd
Wij kochten een blauw barrel! En suzuki alto!
Oud 14-01-2021, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Deze vraag heb ik wel eens eerder gesteld en kreeg als antwoord "een blauwe" maar ik probeer het gewoon nog een keer: wat voor?
Dan doe ik het wel; Fiat Tipo 1.4, zwart, handgeschakeld.
Oud 14-01-2021, 13:04
Verwijderd
Een lijstje van alle features heb ik ook wel!
Oud 14-01-2021, 13:36
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Dan doe ik het wel; Fiat Tipo 1.4, zwart, handgeschakeld.
Maar, das dus niet blauw.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-01-2021, 13:56
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Een lijstje van alle features heb ik ook wel!


De kleur van een auto vind ik overigens echt het meest onbelangrijke ooit.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-01-2021, 15:46
Verwijderd
Ik niet. Roze auto's zijn echt langzamer dan zwarte.
Oud 14-01-2021, 16:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Een lijstje van alle features heb ik ook wel!
Mag wel want dan moet ik het niet uittypen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-01-2021, 16:35
Verwijderd
Ik heb het al naar 'm geappt
Oud 14-01-2021, 18:08
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Heeft iemand het telefoonnummer van HO? ik hoef het niet te hebben, maar heb haar iets gepmt over een kamer, waar wellicht wat haast bij zit. Dus zou iemand haar dat kunnen appen? (Aannemend dat dat sneller communiceren is dan wachten)
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-01-2021, 18:48
Verwijderd
Ik bericht haar wel even via instagram, wellicht ziet ze her daar eerder. Of heb je daar.ook contact met haar?
Oud 14-01-2021, 19:03
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Nee, heb ik niet. Ik heb ook geen Instagram
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-01-2021, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik bericht haar wel even via instagram, wellicht ziet ze her daar eerder. Of heb je daar.ook contact met haar?
Als je een PM stuurt dan ziet ze het misschien eerder op d'r scherm dan een mailtje op een oud adres waar een PM-notificatie op binnenkomt die mogelijk niet eens aanstaat.
Oud 14-01-2021, 20:05
Verwijderd
Ik heb al reactie.
Oud 14-01-2021, 20:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, ik heb gereactied.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-01-2021, 20:18
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik ook! Tnx dakduuf!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-01-2021, 20:25
Verwijderd
Oud 15-01-2021, 06:39
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Jij bent altijd al speciaal geweest KZ
Xoxo
__________________
Forumdownie
Oud 15-01-2021, 12:46
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-01-2021, 12:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En toen was Rutte III gevallen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-01-2021, 12:56
Verwijderd
Hee en dan wordt er gezegd "rutte gaat het ontslag van het kabinet aan de koning aanbieden" maar kan de koning zeggen "leuk idee maar daar ga ik niet mee akkoord functioneer maar door tot de verkiezingen?"
Oud 15-01-2021, 13:21
Verwijderd
Technisch gezien wel.
Oud 15-01-2021, 13:22
Verwijderd
Dat is in België volgens mij aan het einde van de naughties gebeurd.
Oud 15-01-2021, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Hee en dan wordt er gezegd "rutte gaat het ontslag van het kabinet aan de koning aanbieden" maar kan de koning zeggen "leuk idee maar daar ga ik niet mee akkoord functioneer maar door tot de verkiezingen?"
Kan hij in ieder geval in theorie zeggen ja. Maar het maakt heel weinig verschil.

Als hij akkoord gaat regeert het kabinet ook al door tot de verkiezingen, zij het demissionair. Maar dat heeft zo dicht op de verkiezingen toch al weinig waarde. De belangrijke/urgente zaken zoals coronabestrijding gaan gewoon door. Er worden wat andere beslissingen uitgesteld, maar veel van die beslissingen stonden toch al op een laag pitje tot na de verkiezingen. Het is niet alsof het kabinet eigenlijk volgende week over verplaatsing van Schiphol naar zee ging beslissen.
Oud 15-01-2021, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is in België volgens mij aan het einde van de naughties gebeurd.
Ontslag van premier Leterme werd ooit door de Belgische koning geweigerd. Ook heeft die wel eens het ontslag van informateurs geweigerd. Maar wat google zo snel meldt, waren dat meer strategische keuzes voorgekookt door de bewuste politici. In geval Leterme lukte het niet om federale hervormingen rond te krijgen en zegde zijn eigen achterban het vertrouwen op. Leterme bood ontslag aan koning aan die weigerde en wat seniore politici de opdracht gaf die hervormingen alsnog door te duwen. Precies wat Leterme en zijn partij wilden, nieuwe verkiezingen zou ze slecht zijn uitgekomen.

Overigens zou Leterme een paar maanden later alsnog zijn ontslag indienen (en werd aanvaard) omdat hij het hele crisisdossier rond Fortis (en daarin verweven onze ABN AMRO) meermaals de trias politica uit het oog verloor en probeerde de rechtspraak te beïnvloeden.
Oud 15-01-2021, 15:35
Verwijderd
Jaja, het was een leuk clowntje, de meneer die de Marseillaise zong toen er om de Brabançonne werd gevraagd
Oud 15-01-2021, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Jaja, het was een leuk clowntje, de meneer die de Marseillaise zong toen er om de Brabançonne werd gevraagd
Oh god dat was hij ook ja
Oud 15-01-2021, 17:58
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Lekker makkelijk dat aftreden als je toch al in de laatste maanden bent. Die mensen nemen helemaal geen verantwoordelijkheid, ze willen gewoon wat eerder met vakantie en geen gezeur meer.

Net zo'n schijnvertoning als met Srebrenica destijds.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 15-01-2021, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Kan hij in ieder geval in theorie zeggen ja. Maar het maakt heel weinig verschil.

Als hij akkoord gaat regeert het kabinet ook al door tot de verkiezingen, zij het demissionair. Maar dat heeft zo dicht op de verkiezingen toch al weinig waarde. De belangrijke/urgente zaken zoals coronabestrijding gaan gewoon door. Er worden wat andere beslissingen uitgesteld, maar veel van die beslissingen stonden toch al op een laag pitje tot na de verkiezingen. Het is niet alsof het kabinet eigenlijk volgende week over verplaatsing van Schiphol naar zee ging beslissen.
Wat zouden redenen zijn om ontslag te weigeren?
Citaat:
Lekker makkelijk dat aftreden als je toch al in de laatste maanden bent. Die mensen nemen helemaal geen verantwoordelijkheid, ze willen gewoon wat eerder met vakantie en geen gezeur meer.

Net zo'n schijnvertoning als met Srebrenica destijds.
Ik weet niet zo goed of je dit meent
Oud 15-01-2021, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet zo goed of je dit meent
Hij heeft echt wel een punt. Verantwoording is erfbaar met het ambt dus ook als het 100 jaar geleden was kan je de lul zijn, maar in dit geval zijn er al reeksen ministers en staatssecretarissen voor opgestapt en uiteindelijk blijkt dat de Tweede Kamer het grootste probleem was. Ik vind niet alleen opstappen totaal overbodig, ik vind het een van de meest hypocriete schijnmaatregelen die er bestaan.

Ik zou bijna voor een of ander lekentribunaal zijn die hier onafhankelijk een bindend advies over neemt.
Oud 15-01-2021, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft echt wel een punt. Verantwoording is erfbaar met het ambt dus ook als het 100 jaar geleden was kan je de lul zijn, maar in dit geval zijn er al reeksen ministers en staatssecretarissen voor opgestapt en uiteindelijk blijkt dat de Tweede Kamer het grootste probleem was. Ik vind niet alleen opstappen totaal overbodig, ik vind het een van de meest hypocriete schijnmaatregelen die er bestaan.

Ik zou bijna voor een of ander lekentribunaal zijn die hier onafhankelijk een bindend advies over neemt.
Oke, duidelijk. Wat voor advies waarover? En als opstappen een schijnmaatregel en overbodig is, wat zou dan wel passend zijn?
Oud 15-01-2021, 18:48
Verwijderd
Overigens was Doris een verhaal aan het vertellen en ze eindigde met "en toen kwam er een hele grote olifant met een hele grote snuit en die at knolselderij" en ik vind dat een betere afsluiter dan het mij bekende alternatief.
Oud 15-01-2021, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Oke, duidelijk. Wat voor advies waarover? En als opstappen een schijnmaatregel en overbodig is, wat zou dan wel passend zijn?
Over of een kabinet hier nog over mag vallen of niet. Ik vond het vallen over Srebrenica destijds ook echt totaal onzinnig en het is een van de hoofdoorzaken van de acht intellectueel meest arme jaren die we in de Regering hebben gehad sinds de Tweede Wereldoorlog.
Oud 15-01-2021, 19:11
Verwijderd
Lel mensen die denken dat alle mensen thuis werken. kbyeee
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.