Oud 24-08-2003, 15:24
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Deed je het ook als kleuter? Doe je het nog steeds, of ben je er nooit aan begonnen? En waarom dan wel/niet?
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 15:30
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
topic starter begint

als kleuter: geen idee, vast wel
nu: nah, iehl..waarom niet? ik prefereer het toilet
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:31
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Gatverdamme, daar heb ik een trauma aan overgehouden.

Leuk hoor, met z'n allen douchen na gym op de basisschool. :r
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:42
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Persoonlijk sta ik onder de douche om schoon te worden, dus: nee.
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:03
Verwijderd
als ik onder de douche sta en ik moet nodig dan ga ik niet eerst de douche uitzetten, afdrogen, naar wc lopen, plassen, weer terug naar de douche, douche aanzetten, wachten totdat het water weer lekker warm is.
Kom he, plas dan gewoon ff in het putje ofzo. Je kunt het toch meteen weg spoelen.

Je moet eens weten hoeveel mensen in het zwembad plassen, terwijl jij ff lekkere duik neemt, das pas vies.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
hmm idd wat 3307 zegt... soms moet je gewoon ineens heel nodig (misschien door het geluid van de douche oid)...
Maar ik ga nu van te voren altijd naar de wc

geen idee btw of ik het vroeger wel eens gedaan heb
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
gadver, nee echt niet.
gewoon 't idee is al voldoende om 't niet te doen, want ik denk niet dat je d'r echt vies van wordt; alles wordt d'r toch meteen afgespoeld. maar goed, das niks voor mij dus.
vroeger: geen idee.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:18
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Nee. Vind ik nogal smerig en het lijkt me dat het na een tijdje in je douche gaat stinken.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:28
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
mja als ik nodig moet, dan ga ik echt niet naar de wc, je kan je daarna toch gewoon schoon spoelen.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:30
Verwijderd
Toen ik een kleuter was hadden we nog geen douche, dus dat gaat niet. En nu doe ik het ook niet, omdat ik het gewoon smerig vind.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:31
wissie
wissie is offline
Citaat:
3307 schreef op 24-08-2003 @ 16:03:
als ik onder de douche sta en ik moet nodig dan ga ik niet eerst de douche uitzetten, afdrogen, naar wc lopen, plassen, weer terug naar de douche, douche aanzetten, wachten totdat het water weer lekker warm is.
Kom he, plas dan gewoon ff in het putje ofzo. Je kunt het toch meteen weg spoelen.
Mee eens, maar ik ga voordat ik douche altijd naar de wc
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:33
Verwijderd
ranzig......
nu niet en als kleuter ook niet, gewoon omdat er achter de douchekabine een wc staat.
dus waarom smerig doen als het schoon kan
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:37
Verwijderd
Vroeger sliep ik een keer bij een klasgenootje, was ik 5 ofzo. We gingen 's avonds douchen en toen ik eronder stond met hem moest ik ook ineens plassen. Dus mja, hij zei;'Doe dan!'.. Maar ja, dat vond ik gek, nog nooit gedaan. Dus ging ik toch maar gewoon naar de wc

Nu heb ik het probleem dat ik pas moet plassen wanneer ik er onder sta, niet wanneer ik het hoor, maar dus pas wanneer ik het vóel. Mja, om dan de hele badkamer nat te gaan maken... dus gewoon onder de douche
Urine is daarnaast helemaal niet vies als het uit je lichaam komt, 't is steriel... Ik maak me dus geen zorgen

(Grappig dat veel mensen het vies vinden Als je 't gewoon weg laat lopen en je dan gaat wassen is het zelfs nog minder vies dan een wc.. En wanneer je zegt dat het gaat stinken wanneer je dat doet, dan moet je misschien de douche eens schoonmaken of naar de dokter gaan. Urine is een super schone vloeistof, tenzij je een infectie hebt ofzo. Als je bv wratten op je voeten of handen hebt; erover heen plassen! Dat ontsmet het super goed en dan gaan ze zo weg )

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:58
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ja, waarom niet... anders moet je weer helemaal naar de WC lopen

En 't is zoals Andijvie zegt
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:04
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
ja, ik geef het toe, ik ben een onder-de-douche-plassert!.
maar niet in bad, dat vind ik wel een beetje vies idee om er in te Baden. Maar ik moest wel ALTIJD als ik in bad ging, dus nu ga ik altijd van te voren.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:06
655321
655321 is offline
precies wat andijvie zegt
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:16
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tsja, als je heel erg nodig moet zal het heus weleens gebeuren, je spoelt het toch weg, dusse... maar ik ga meestal automatosch van te voren, dus ik heb er eigenlijk geen last van
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:22
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Poepen oke!, maar pissen vind ik toch net iets te smerig
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2003, 18:24
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 24-08-2003 @ 16:28:
mja als ik nodig moet, dan ga ik echt niet naar de wc, je kan je daarna toch gewoon schoon spoelen.
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:16
markeerstift
markeerstift is offline
ik ga altijd van te voren.. dus hoef ook niet als ik eronder sta.. kheb t vroeger wel s gedaan op de camping geloof ik.. omdat ik de wc vies vond.. maar toen zei mn zus dat dat supervies was.. dus heb ik t daarna nooit meer gedaan.. 1malig dus
__________________
We might as well be strangers.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:29
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
als kleuter, nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:53
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
mischien als kleuter maar nu zekker niet meer
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:06
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Yep, altijd!

Er zijn zoveel mensen die het doen (wat niet wil zeggen dat ik het ook moet doen..)

Als ik écht nodig moet dan doe ik het op de wc maar anders laat ik het lopen onder de douch.
Ik sta onder stromend water dus loopt zo weer weg..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:08
Kamilla
Kamilla is offline
Ik ga altijd voor dat ik ga douchen naar de WC. Dat is een gewoonte geworden. Ik heb er dus eigenlijk nooit last van dat ik moet plassen terwijl ik onder de douche sta. En als ik moet plassen houd ik het op tot ik weer klaar ben met douchen.

Ik vind het verder niet vies, want het spoelt toch weer weg.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:09
Rem
Avatar van Rem
Rem is offline
nee, nooit gedaan.

ik heb dat altijd onhygienisch gevonden. Want een ander moet daar ook nog douchen.
__________________
Enjoy the silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 21:10
BBEM
BBEM is offline
als ik moet dan pis ik er wel gewoon onder, het spoelt toch wel weer weg met het water so what's the problem ?
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:49
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
als kleuter: denk het niet
nu: nee, hoe schoon het misschien ook is, ik vind het geen lekker idee, zeker omdat wij geen losse douche hebben, maar gewoon in de badkuip douchen zeg maar, vind ik het toch niet echt fris...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:49
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Bloo schreef op 24-08-2003 @ 16:18:
Nee. Vind ik nogal smerig en het lijkt me dat het na een tijdje in je douche gaat stinken.

ja ja... gelukkig kun je het wegspoelen.. koeienstallen zijn nog veel viezer dan jouw plasje hoor.. en dat wordt ook schoongemaakt met water

ik doe t dus gewoon onder de douche!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:52
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Als je het dekseltje van het putje haalt kan je er ook fatsoenlijk in schijten.. daarna eventueel met je voeten nog wat verder het gaatje in helpen, gaat best goed.
En je hebt geen pleepapier nodig ook, je kan meteen de douchestraal erop zetten.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Dat doe ik wel eens, ja.
Ik sta vaak wel een uur onder de douche, en dat water werkt stimulerend op m'n nieren ofzo.

Vage is dat ik dan het gevoel krijg dat ik erg nodig moet, dat laat gaan en dan zijn het drie druppels. En vijf minuten later weer. En tien minuten later weer.
Erg irritant.

Maarja, als je een uur onder de douche staat, waarom dan niet he?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:54
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-08-2003 @ 21:52:
Als je het dekseltje van het putje haalt kan je er ook fatsoenlijk in schijten.. daarna eventueel met je voeten nog wat verder het gaatje in helpen, gaat best goed.
En je hebt geen pleepapier nodig ook, je kan meteen de douchestraal erop zetten.


Lekkere lucht komt daar vanaf, en wat een aangename verassing de volgende keer dat het putje schoon wordt gemaakt



Ontopic: Ik doe het niet, zowel geen grote als geen kleine boodschap. Ik vind het gewoon vies
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:57
Thomas
Thomas is offline
Dat is iets wat ik dus echt nooit doe of zal doen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:19
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
De weinige keren dat het me gebeurd dat ik onder het douche naar de wc moet ga ik wel naar de wc. Maar ik haaat het om met me natte kont op de bril te gaan zitten.. bah!!
Maar ik ga meestal automatisch ervoor..

als kleuter?? geen idee...
waarom niet.. omdat het ONORHTODOX is !!
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:36
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
godsamme
stelletje zeikerds ( )

douchekop in ene hand
pik in andere hand
mikken op putje met beide
zeiken maar
is t zo weg en 10x sneller dan naar de wc

en als vrouw
weetikveel
hurken ofzo boven putje
en dat water erop
zelfde effect
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:38
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Een vriendin van mij piest 's nachts, als ze te lui is om naar de wc te gaan, in haar wastafel. Vond ik wel het vermelden waard .
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:39
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Lyra schreef op 24-08-2003 @ 22:19:
De weinige keren dat het me gebeurd dat ik onder het douche naar de wc moet ga ik wel naar de wc. Maar ik haaat het om met me natte kont op de bril te gaan zitten.. bah!!
Ik verkies de douche boven de wc. Wat moeten anderen wel niet denken als ze op die natte bril gaan zitten?
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2003, 22:40
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Altijd
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:42
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
Citaat:
REIE schreef op 24-08-2003 @ 22:39:
Ik verkies de douche boven de wc. Wat moeten anderen wel niet denken als ze op die natte bril gaan zitten?
Dat is thuis.. ik ren ook niet zo maar met een handdoek door elk huis om naar de wc te gaan. ( daar doe 'k het sowieso ervoor).
En thuis wanneer ik me douche is het heel onwaarschijlijk dat er gelijk na mij iemand op de pot vliegt. ( trouwens beetje schuimwater wat lekker ruikt is ook nog leuk voor de wc... EN het droogt)
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:45
Verwijderd
nee, waarom zou ik
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:46
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Altijd als ik moet pissen terwijl ik onder de douche sta, zie 't probleem niet; Je staat toch onder de douche, spoelt zo weg... (tenzij je 'n douche hebt die in de badkuip gemonteerd zit oid.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:47
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Nee! Gadverdegadver zeg. Nooit gedaan ook. Pissen doe ik op de WC en niet onder de douche.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 24-08-2003 @ 22:36:

en als vrouw
weetikveel
hurken ofzo boven putje
en dat water erop
zelfde effect
Ik sta gewoon hoor, beetje mikken en klaar.. ga echt niet op m'n hurken zitten hoor.. pfff
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 23:01
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
hahaha leuk topic!
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 23:11
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 24-08-2003 @ 23:01:
hahaha leuk topic!
Antwoord dan, of ben je niet zindelijk?
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 23:50
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
heh nee
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 23:58
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-08-2003 @ 22:38:
Een vriendin van mij piest 's nachts, als ze te lui is om naar de wc te gaan, in haar wastafel. Vond ik wel het vermelden waard .
Ik ken iemand die zo 'slim' was om het in d'r vuilnisbak te doen.. Dat lukte ook niet echt..

Zelf heb ik wel eens in een trein in een wasbak gepist.. Ik was hardstikke gaar, zat in een trein naar portugal, ik naar de plee.. Kom ik tot de ontdekking dat er helemaal geen plee was.. Nou, fijn..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Rem schreef op 24-08-2003 @ 21:09:
nee, nooit gedaan.

ik heb dat altijd onhygienisch gevonden. Want een ander moet daar ook nog douchen.
Idd, bovendien staat er bij ons een wc naast. Niet dat ik ooit hoef als ik onder de douche sta...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 01:27
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 24-08-2003 @ 22:47:
Nee! Gadverdegadver zeg. Nooit gedaan ook. Pissen doe ik op de WC en niet onder de douche.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 01:28
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
nu iig niet 2 jaar geleden had ik iemand in m'n voetbal team die het deed,dus ik wacht altijd tot hij klaar was,of ik ging voor hij ging
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 02:29
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ik pis altijd in de douche standaard. Al dat stromend water zorgt er altijd voor dat ik drang krijg.
en wat is er nou zo vies aan, het pis zelf is volgens mij nog schoner dan al dat zooi dat je van je huid wegwast dusse niet zo aanstellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaie voornemens #1764
Verwijderd
500 03-01-2013 13:35
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Lifestyle Vieze dingen doen die niemand mag weten
Verwijderd
251 08-03-2005 14:44
Seksualiteit Pissen met een stijve lul
Maradinus
68 20-07-2003 01:16
Seksualiteit raken jullie opgewonden van plassen?
schism
96 13-06-2003 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.