Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 20:57
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik heb wel eens dat ik door de stad loop in Enschede en dan zie ik een groep twentse blonde meiden lopen met gordijnringen in hun oren, bomberjacks enz... je kent het misschien wel. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik mezelf wel eens ver boven hen plaats, omdat ik VWO doe, en misschien lijk te begrijpen dat de wereld beter in elkaar zit. Het begon uit verveling, dat ik andere mensen bekeek en een oordeel over ze plaatste, maar het wordt wel erger. Misschien kan het zijn dat ik sommig egoisme van mijn ouders meekreeg (ze hebben me op een priveschool gezet omdat ze niet wilden dat ik later bij de middenmoot behoorde). Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Ik bedoel: sommige mensen zijn gewoon zo DOM!
__________________
Ignorance is bliss.
Advertentie
Oud 08-01-2004, 21:00
P&C
P&C is offline
nee hoor je hebt gelijk,

ik voel me ook (Regelmatig) verheven boven sommige mensen
soms ken ik die mensen goed
soms ook niet
maar t gebeurd wel is ja
__________________
Rotterdam!
Oud 08-01-2004, 21:02
trasher
trasher is offline
Ik voel me juist altijd heel dom.
Oud 08-01-2004, 21:03
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik heb begin het voorzichtig ook met oude vrienden te krijgen... Maar dit verdring ik nog wel heel erg... maar een paar blijven erg steken en dan kan ik geen gesprekken op niveau meer voeren. Misschien wordt het tijd voor nieuwe vrienden. Lastig..
__________________
Ignorance is bliss.
Oud 08-01-2004, 21:05
Verwijderd
Hehehe

Verschil mot er wezen toch
Oud 08-01-2004, 21:06
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Neuh. Op een aantal gebieden zal ik vast wel beter zijn
dan andere mensen, maar op een boel andere vast ook niet.

En dan nog. Het feit dat je gezegend bent met intelligentie,
talenten enz, geeft je nog niet het recht je beter te voelen
dan anderen imho.
__________________
Drie.
Oud 08-01-2004, 21:33
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Ik voel mezelf best vaak beter dan anderen.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 08-01-2004, 21:35
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik begin de indruk te krijgen dat er niet veel mavo'ers zijn die zich hier op z'n teentjes getrapt voelen.
__________________
Ignorance is bliss.
Oud 08-01-2004, 21:36
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
bramjoosten schreef op 08-01-2004 @ 22:35:
Ik begin de indruk te krijgen dat er niet veel mavo'ers zijn die zich hier op z'n teentjes getrapt voelen.
Was dat het doel van dit topic dan?

Ontopic: Nee, nooit eigenlijk.
Oud 08-01-2004, 21:37
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat er hier volgens mij uberhaupt weinig mavo'ers zitten.
__________________
Ignorance is bliss.
Oud 08-01-2004, 21:39
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Toen ik jonger was wel, maar hoe ouder hoe minder...

Iedereen heeft zijn eigen functie en die is niet minder belangrijk.
Oud 08-01-2004, 21:42
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
tegenwoordig steeds vaker, vooral met veel vrienden van me merk ik dat het lastig is om met hun een normaal gesprek op niveau te voeren!

maarja kunnen ze ook nix aan doen
Oud 08-01-2004, 21:43
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb wel als ik naar die sletten en andere domme/rare types kijk zoiets van:

'wat verlaag jij je enorm en waarom zie je nou niet dat je veel beter kan zijn als je maar wil? die marokaantjes vinden je echt niet echt leuk, ze doen maar alsof.'

'waarom kleed je je zo onnozel, als je zonodig jezelf wilt zijn, wees dat dan ook en ga niet poppekast spelen'

'hou is op met dat gebabbel over je chicks en zorg is dat je echt van een meisje kan houden en het volhoud'

'waarom doe je nou zo stoer en maak je zoveel lawaai en val je mensen lastig. het is toch veel stoerder om zonder dat lol te kunnen hebben?

maar ik denk echt niet van: o hij doet maar vbo of mavo, dus ik ben beter. dat dus echt niet!
Oud 08-01-2004, 21:48
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Citaat:
Bruut schreef op 08-01-2004 @ 22:42:
tegenwoordig steeds vaker, vooral met veel vrienden van me merk ik dat het lastig is om met hun een normaal gesprek op niveau te voeren!

maarja kunnen ze ook nix aan doen
Heet ontwikkeling. Ze kúnnen het wel, maar willen ze het ook? Ik zie het dertig jaar gewoon stukken minder gaan met Nederland omdat er een stroom lui volk aankomt die heeft geleerd het geld van pappie en mammie uit te geven. En wie mag ze straks van een WW voorzien? De rijke 10% van de bevolking! Verzorgingsstaat, pfff... ik ben niet echt van plan om -hoeveel was het, 55%?- van mijn salaris aan kansarmen te geven? Dat is geld gooien in een bodemloze put.
__________________
Ignorance is bliss.
Oud 08-01-2004, 21:53
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Heet ontwikkeling. Ze kúnnen het wel, maar willen ze het ook? Ik zie het dertig jaar gewoon stukken minder gaan met Nederland omdat er een stroom lui volk aankomt die heeft geleerd het geld van pappie en mammie uit te geven. En wie mag ze straks van een WW voorzien? De rijke 10% van de bevolking! Verzorgingsstaat, pfff... ik ben niet echt van plan om -hoeveel was het, 55%?- van mijn salaris aan kansarmen te geven? Dat is geld gooien in een bodemloze put.
Ik begrijp je frustratie, maar er zijn ook arme hardwerkende mensen evenals er rijke luie varkens zijn. Mijn probleem met de verzorgingsstaat is niet dat ik geld moet betalen om anderen te helpen, maar dat een boel geld naar nutteloze dingen toegaat.

Het geldt wordt niet goed besteed en ik vind het jammer dat er altijd meer geld nodig is. De geldkraan moet altijd meer open, terwijl als ze kijken waar de verspilling plaats vindt hoeven ze niet meer geld te krijgen. Let dan beter op die mensen die zwart werken, let dan beter op die mensen die een uitkering krijgen en ook nog een baan hebben.
Oud 08-01-2004, 22:01
Ephese
Ephese is offline
Ik kan het me ergens wel voorstellen, als je je superieur voelt ten opzichte van iemand waarvan je weet dat die dom is (dat blijkt gewoon, of diegene heeft dat bijvoorbeeld toegegeven).
Maar dat je uit het uiterlijk van iemand conclusies trekt, dat is eigenlijk dom van jou. Ik ken zeker wel een paar tutjes met gordijnringen in hun oren, die echt wil slim zijn.

Misschien zie ik het verkeerd. En voel je je superieur omdat je je beter kleedt.

Ik heb het soms wel, dat als ik merk dat ik ergens beter in ben dan in een ander, ik me beter voel. Maar "superieur" is wel een groot woord.
Oud 08-01-2004, 22:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
bramjoosten schreef op 08-01-2004 @ 22:35:
Ik begin de indruk te krijgen dat er niet veel mavo'ers zijn die zich hier op z'n teentjes getrapt voelen.
Hun teentjes.


Uhm. Ja. Dat gevoel heb ik vrij vaak. En terecht.
Oud 08-01-2004, 22:05
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Nee, ik voel me niet superieur. Ben het natuurlijk wel
__________________
Nee dank u, het gaat zo wel | www.michieldewit.nl
Ads door Google
Oud 08-01-2004, 22:13
Ephese
Ephese is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 08-01-2004 @ 23:02:
Hun teentjes.


Uhm. Ja. Dat gevoel heb ik vrij vaak. En terecht.
Sja, maar in jouw geval zijn er ook veel mensen die in bepaalde opzichten totaal niet als jou zouden willen zijn. Dus dan heb je de twee uitersten wel te pakken.
Dan zou ik (soms) liever een volkomen neutraal persoon willen zijn denk ik. Liever dan je vaak superieur voelen, en dat je ook vaak merkt dat mensen zich superieur voelen over jezelf.
Oud 08-01-2004, 22:13
Waltz
Avatar van Waltz
Waltz is offline
Ik denk dat iedereen die zegt dat hij/zij niet af en toe het gevoel heeft 'slimmer', 'knapper' of 'verstandiger' etc. te zijn dan anderen niet de waarheid spreekt. Door de stad lopen en zo'n groep arrogante, bijna schreeuwende groep jongeren tegenkomen die zogenaamd 'stoere' woorden en afkortingen gebruiken en die bovendien zo vreselijk opvallend, ordinair (zie: zwaar geblondeerd haar, dik-gevulde push-up cups, zeer hoge hakken, grote ringoorbellen, tribiljoen lagen lippenstift, etc.) gekleed zijn. Dat heeft iedereen toch wel eens? Zo'n "Oh, ugh..." gevoel.
En de mensen die ik hierboven beschreef zijn vaak de wat zelfverzekerdere, arrogantere mensen dus die hebben waarschijnlijk zelf ook tegenover (misschien nog wel meer) mensen zo'n houding. (Ten minste, dat is mijn persoonlijke ervaring.)
Oud 08-01-2004, 22:35
Verwijderd
Ik voel me niet alleen zo, ik weet zelfs dat ik het ben op bepaalde vlakken, maar dat neemt niet weg dat andere mensen weer superieur aan mij zijn op bepaalde vlakken
Oud 08-01-2004, 22:37
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Ik denk dat iedereen die zegt dat hij/zij niet af en toe het gevoel heeft 'slimmer', 'knapper' of 'verstandiger' etc. te zijn dan anderen niet de waarheid spreekt. Door de stad lopen en zo'n groep arrogante, bijna schreeuwende groep jongeren tegenkomen die zogenaamd 'stoere' woorden en afkortingen gebruiken en die bovendien zo vreselijk opvallend, ordinair (zie: zwaar geblondeerd haar, dik-gevulde push-up cups, zeer hoge hakken, grote ringoorbellen, tribiljoen lagen lippenstift, etc.) gekleed zijn. Dat heeft iedereen toch wel eens? Zo'n "Oh, ugh..." gevoel.
En de mensen die ik hierboven beschreef zijn vaak de wat zelfverzekerdere, arrogantere mensen dus die hebben waarschijnlijk zelf ook tegenover (misschien nog wel meer) mensen zo'n houding. (Ten minste, dat is mijn persoonlijke ervaring.)
Ik begrijp je precies. Zo irritant. Denken alsof ze de hele wereld in hun broekzak hebben. Blergh!

Aan de andere kant denk ik: Was het maar zo gemakkelijk om blij te zijn met jezelf
Oud 08-01-2004, 22:38
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ik zie mezelf ook wel intelligenter dan de meute. niet lichamelijk beter ofzo, maar in ieder geval slimmer. dit heeft erg te maken met hoe mensen zich gedragen. als er een bepaald soort mensen (ik verwijs niet naar ras, puur naar mentaliteit) achter in de bus zitten, respectloos jegens anderen, voel ik me beter dan hun.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Oud 08-01-2004, 22:44
Co
Avatar van Co
Co is offline
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ik

Maar dat gevoel heeft iedereen wel ns toch?
er zijn altijd wel mensen die je om bepaalde redenen boven of onder je plaatst
Oud 08-01-2004, 22:58
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Enkel als ik dronken of stoned ben. Slechts dan slaag ik erin me te verdedigen en voel ik me tegelijk niet meer minderwaardig.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Advertentie
Oud 08-01-2004, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 08-01-2004 @ 23:02:
Uhm. Ja. Dat gevoel heb ik vrij vaak. En terecht.
Jochie toch...ik hoop niet dat jij ooit uit je droomwereldje wakker wordt
Oud 08-01-2004, 23:46
Verwijderd
Vanmiddag werd ik, toen ik door de stad fietste, nageroepen door zo'n groep typische breezersletjes, omdat ik een overhemd aan had. Ik ben soms heel onzeker over mezelf en ben niet echt arrogant, maar op dat soort momenten kan ik me soms beter voelen dan een ander, ja.
Oud 08-01-2004, 23:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik voel me wel eens superieur ja. Soms om mijn zelfbeeld in stand te houden en te verantwoorden dat ik bepaalde dingen afkeur. Soms gewoon zomaar. Maar goed, ik heb ook van die momenten dat ik me zwaar inferieur voel. Big deal, zolang ik het niet 24/7 zo voel vind ik het best.

Je mag mensen soms best eens minachten hoor. Maar doe het stilletjes, want ruzie is ook niet alles.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-01-2004, 12:59
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik heb het ook wel eens hoor, er zitten bij mij figuren op school......

Maarja, volgens mij is er helemaal niet zoveel mis mee, als je het maar niet overdrijft.
Oud 09-01-2004, 13:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-01-2004 @ 00:34:
Jochie toch...ik hoop niet dat jij ooit uit je droomwereldje wakker wordt


Je hebt mensen die denken dat ze het zijn (FA -- onwetend)... en je hebt mensen die daar weer boven staan... en dat zijn wij 2 he
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-01-2004, 13:15
jannuhthapannuh
Avatar van jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
Co schreef op 08-01-2004 @ 23:44:
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ik

haha inderdaad... zo charmant, zo wijs en aardig lalala dat zie je in ieder opzicht... (ofzo iets) grappig liedje

Ik vraag me af of die mensen die zich beter voelen dan andere er ook over denken dat er ook weer mensen zijn die zich beter voelen dan hen... En wat vind je daar van?

Ik moet toegeven dat ik het ook heb hoor zo van "zo'n domme opmerking zou ik nou nooit maken" Qua niveau's(mavo-havo-vwo..) op school kan je merken dat die groepen elkaar ook niet echt liggen. Ik ben eigenlijk alleen bevriend met mede havo-ers omdat ik daarmee in de klas zit maar ook omdat we meer op het zelfde gesprek-niveau zitten dus dat werkt wel beter.
__________________
In the water where I center my emotions all the world can pass me by
Oud 09-01-2004, 13:34
Dust
Avatar van Dust
Dust is offline
Ik voel me ook wel eens beter dan anderen, regelmatig zelfs. Ik er gewoon ook niks aan doen, soms vraag ik me gewoon af waarom sommige mensen zo dom zijn (en het ergste is dat ze dat zelf meestal niet in de gaten hebben). Het overigens niet altijd met opleiding te maken, ik doe Havo maar soms voel ik echt wel beter dan van die lompe VWO'ers die denken dat ze alles weten te wereld maar op emotioneel gebied een compleet wrak zijn.

Maar ik ben niet zo erg dat ik me arrogant ga gedragen ik blijf netjes in mij schoenen lopen .

Citaat:
Ik vraag me af of die mensen die zich beter voelen dan andere er ook over denken dat er ook weer mensen zijn die zich beter voelen dan hen... En wat vind je daar van?
Ik weet wel zeker dat sommige mensen op mij neerkijken, en ik kan me er niet druk om maken (althans bij de meeste mensen niet).
Oud 09-01-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
bramjoosten schreef op 08-01-2004 @ 21:57:
Ik heb wel eens dat ik door de stad loop in Enschede en dan zie ik een groep twentse blonde meiden lopen met gordijnringen in hun oren, bomberjacks enz... je kent het misschien wel. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik mezelf wel eens ver boven hen plaats, omdat ik VWO doe, en misschien lijk te begrijpen dat de wereld beter in elkaar zit. Het begon uit verveling, dat ik andere mensen bekeek en een oordeel over ze plaatste, maar het wordt wel erger. Misschien kan het zijn dat ik sommig egoisme van mijn ouders meekreeg (ze hebben me op een priveschool gezet omdat ze niet wilden dat ik later bij de middenmoot behoorde). Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Ik bedoel: sommige mensen zijn gewoon zo DOM!
Jazeker wel dat ik me soms heel wat beter voel dan anderen (meestal de typjes waar jij over spreekt)... Ik ben niet arrogant, ik wordt zelfs al 10 jaar "gepest" , maar doe mavo met een IQ van 142 op 150 en ik voel me in sommige situaties wel degelijk superieur, in ieder geval in mijn gedrag tegenover andere mensen en tegenover mezelf (niet meelopen; blijf jezelf)....
Oud 09-01-2004, 15:18
Verwijderd
Ik vind mezelf niet minder dan anderen, maar om nou op mensen neer te kijken zonder dat ik met ze heb gepraat, of zonder dat ik ze ken vind ik een beetje min.
Oud 09-01-2004, 16:56
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Iedereen is op zijn eigen manier vrij kansloos. Sommige op wat meer punten dan anderen, daarom vallen zij misschien wat meer op.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 09-01-2004, 17:27
Nebula
Nebula is offline
Als ik in een grote meute scholieren naar huis fiets en ik de enige ben die op kruispunten aan andere weggebruikers denk en alle anderen gewoon doorfietsen en voorang nemen terwijl ze dat niet hebben en er meerdere automobilisten voor hen op de rem moeten en ze daar alleen maar om lachen en andere scholieren achter me op me beginnen te schelden omdat zij bijna tegen me opknallen omdat ik wel stop terwijl zij maar zo'n tien centimeter afstand houden EN ME VERVOLGENS MET HUN EGOĎSTISCHE KOPPEN AL VLOEKEND INHALEN .... dan voel ik mij best wel eventjes superieur ja.
Ads door Google
Oud 09-01-2004, 17:34
Verwijderd
zo vaak

maar ik voel me tegelijkertijd toch niet helemaal fijn
op de een of andere manier raak ik heel snel geintimideerd door zulke asociale mensen zoals hierboven. maar voel me nog steeds een stuk slimmer enzo, alleen ik heb niet echt het gevoel alsof dat ook beter is zeg maar, denk dat ik gelukkiger zou zijn als ik zoals die mensen zou zijn
Oud 09-01-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
trasher schreef op 08-01-2004 @ 22:02:
Ik voel me juist altijd heel dom.
Oud 09-01-2004, 17:39
The0
The0 is offline
Jup, all the time
soms onterecht maar vaak toch ook wel terecht.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 09-01-2004, 18:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-01-2004 @ 00:46:
Vanmiddag werd ik, toen ik door de stad fietste, nageroepen door zo'n groep typische breezersletjes, omdat ik een overhemd aan had. Ik ben soms heel onzeker over mezelf en ben niet echt arrogant, maar op dat soort momenten kan ik me soms beter voelen dan een ander, ja.
Was dat niet omdat je in januari in je overhemd (zonder jas?) door de stad fietste?
Oud 09-01-2004, 18:26
Verwijderd
ik voel me zelfs superieur boven mijn ouders en broer en zijn vriendin.. die dommiteiten van hun irriteren me mateloos..

aan de andere kant kan ik me 'lager' dan mijn klasgenoten voelen.. of iemand met een hogere opleiding die duidelijk meer van dingen weet dan ik..

Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 18:51.
Oud 09-01-2004, 18:33
Go
Avatar van Go
Go is offline
Nee, niet superieur. Wel vind ik het weleens leuk dat andere klasgenoten aan mij vragen hoe het ook alweer zit met eoconomie of commenaar bij bepaalde artikelen te geven als het gaat om economie.
Oud 10-01-2004, 15:05
Verwijderd
Natuurlijk voel ik mij wel eens superieur aan iemand anders, als dat niet zo zou zijn dan zou ik er immers van uit gaan dat ik op elk gebied slechter dan iedereen of even slecht als de slechtsten ben. Dat lijkt mij een vrij hevig minderwaardigheidscomplex, want niemand is op élk gebied de slechtste.
Oud 11-01-2004, 13:50
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ja. Soms op de muziek (speel in een orkest) als ik als enige iets kan spelen.

Maar het allerleukst is toch wel om tegen arrogante oud-klasgenoten te zeggen dat je langer studeert (en straks op een hoger niveau) dan zij terwijl ze denken dat ik het nooit verder zou schoppen dan misschien een mavo of een kappersopleiding. Ja, dan voel ik mij superieur
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 11-01-2004, 14:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Langer studeert?

Je kan 10 jaar over een studie doen ja, maar of dat nou iets is om trots opte zijn
Oud 11-01-2004, 14:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Dubbelpost.. oeps
Oud 11-01-2004, 14:17
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 11-01-2004 @ 15:05:
Langer studeert?

Je kan 10 jaar over een studie doen ja, maar of dat nou iets is om trots opte zijn
ik was de eerste die ging studeren de rest is allemaal blijven zitten behalve ik en dáár ben ik wel trots op ja daarnaast stap ik over naar de universiteit en dat niveau zullen zij waarschijnlijk niet meer halen...
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 11-01-2004, 21:32
Skyguy
Avatar van Skyguy
Skyguy is offline
Ik voel me zelfs arrogant, ik heb me voorgenomen het niet meer te zijn. Maar kan het erfelijk zijn ? Ik kan er niks aan doen, het is zo'n groot drang om te laten zien dat je beter weet (en bent), terwijl ik dat vaak niet ben...M'n docent frans (die kent me heel goed) zei ooit tegen: jij kan nergens anders heen dan naar de vwo, jou arrogantie is zo groot, typisch gewoon''
Ik haat het en houd er tegelijkertijd van......
__________________
Paars belooft de hemel - Groenlinks bewaart de aarde
Oud 11-01-2004, 22:31
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik voel mezelf beter dan anderen als ze lomp zijn/dom doen. Ik voel me absoluut niet verheven dan andere mensen. Ik geloof dat ieder mens in weze hetzelfde is, dus dat je net nix voorstelt. Ieder heeft zijn eigen zwakte.
De zwakte van de topicopener is dat hij zich verheven voelt.
__________________
No intensity, no victory
Oud 11-01-2004, 22:46
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 11-01-2004 @ 15:17:
ik was de eerste die ging studeren de rest is allemaal blijven zitten behalve ik en dáár ben ik wel trots op ja daarnaast stap ik over naar de universiteit en dat niveau zullen zij waarschijnlijk niet meer halen...
Good for you

Tjah, enige wat ik ooit hoorde op middelbare school was dat ik het niet verdiende om mijn examen te halen :/

Leuk als leraren dat tegen je zeggen hehe
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vind jij jezelf racistisch?
Relief
284 05-07-2006 15:01
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schietpartij op Haagse school
Sky Jewel
500 16-01-2004 08:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Levensbeschouwing & Filosofie Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien?
Rerisen Phoenix
30 16-02-2003 19:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit
Unexplained
175 16-02-2003 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.