Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 08:41
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Hai,

Ik zoek de uitwerkingen van de gemengde opgaven van vwo NG/NT deel 3 (beide hoofdstukken) en van deel 4 hoofdstuk 1 en 2. Ik heb al gezocht met google, eerder kon ik ze altijd vinden daar, maar nu niet meer (fijn, heb tentamen )
Dus als iemand ze voor mij heeft/weet waar ik ze kan vinden, heel graag. Met name die van deel 3 zijn belangrijk voor me, gaat over ruimtemeetkunde en dat is niet echt mijn favoriete onderwerp.

Bvd.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2005, 10:28
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Als he maar om ee npaar opgave gaat (zoals een onderdeel van de gemengde opgave kan je die ook hier posten en kunnen wij ze even oplossen. Mar ik dat GnR de uitwerkingwn op de site had staan.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:44
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Keith schreef op 11-11-2005 @ 11:28 :
Als he maar om ee npaar opgave gaat (zoals een onderdeel van de gemengde opgave kan je die ook hier posten en kunnen wij ze even oplossen. Mar ik dat GnR de uitwerkingwn op de site had staan.
Nee, van de gemengde opgaven staan ze niet op de site, aleen alg. herh. en diagnostische toets. En hier op de site zetten gaat beetje lastig omdat het voornamelijk ruimtemeetkunde is, waar je met figuren en tekenen moet werken.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:48
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Inscannen? met paint maken of cabri? Je zult denk ik toch zelf wat moeten doen voordat wij je kunnen helpen...
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:54
Project 50
Project 50 is offline
op www.alexvandenbrandhof.nl staan redelijk wat uitwerkingen. Ik weet niet of dit boek er ook bij zit maar je zou even kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:49
Verwijderd
http://docent.getalenruimte.epn.nl/

Kon uit je verhaal niet precies afleiden wat je zoekt maar daar staan ze wel tussen geloof ik... Weet alleen niet of je een wachtwoord nodig hebt. Het wachtwoord van de vorige methodesite was iets in de richting van "vooruitgang" of zoiets. Heb ze ooit een mailtje gestuurd, toen kreeg m'n school per post een brief (aan mij) en die bezorgden ze netjes bij mij Maar ben het wachtwoord beetje vergeten. Het was iets uit de categorie "vooruitgang" of "verbetering" ofzo. Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 15:48
Knots
Knots is offline
http://www.getalenruimte.epn.nl/geta...g/frameset.asp
Hier staan volgens mij van de oude editie ook de uitwerkingen van de gemengde opgaven..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 13:59
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
die sites laden niet..
Maar goed, alvast een vraag die ik hier wel neer kan zette:

wat is het verschil tussen domein en bereik? Ik weet het niet meer
Googlen lukt nie meer, mn computer doet stom..
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 14:14
_superboer_
_superboer_ is offline
Probeer deze of deze eens...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 14:16
_superboer_
_superboer_ is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 13-11-2005 @ 14:59 :
die sites laden niet..
Maar goed, alvast een vraag die ik hier wel neer kan zette:

wat is het verschil tussen domein en bereik? Ik weet het niet meer
Googlen lukt nie meer, mn computer doet stom..
Bij een grafiek, waar het hier waarschijnlijk om gaat, heb je op de x-as het domein en op de y-as het bereik.

Je kunt bijvoorbeeld hebben dat een bepaalde functie alleen juist is binnen het domein [0,5]. Als je dan f(x)=5x+3 hebt is het bereik [3, 28]
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 15:15
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 13-11-2005 @ 14:59 :
wat is het verschil tussen domein en bereik? Ik weet het niet meer
Als f een gegeven functie is, dan is het domein van f de verzameling van alle waarden van x waarvoor f(x) gedefinieerd is. Het bereik van f is de verzameling van alle waarden van y=f(x) die kunnen worden aangenomen. Als f de functie f:x->sin(x) voorstelt met domein [0,2*pi] heeft f het bereik [-1,1], omdat sin(x) minimaal -1 en maximaal +1 is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 17:39
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
_superboer_ schreef op 13-11-2005 @ 15:14 :
Probeer deze of deze eens...
Staan ze allebei niet bij, eerder stonden ze er altijd wel, nu opeens niet meer..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.