Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 21:58
biologisch
Avatar van biologisch
biologisch is offline
Hallo mensen,

Ik zou heeel blij zijn als iemand van hier mij kan vertellen hoe ik op m'n TI 84+ evt. sommen in breuken in kan voeren (gewoon tussen haakjes gaat natuurlijk wel), en in ieder geval hoe ik ze in antwoorden aangeleverd krijg..

Heb eerlijk gezegd niet genoeg motivatie voor het vak om van mijn kleine budget zo'n handig handleidend boekje aan te schaffen..

Hartstikke bedankt alvast!
Groeten,
Noor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 22:06
SCS
Avatar van SCS
SCS is offline
Volgens mij kan dat niet. Op de TI die wij gebruikte van klas 1 t/m 3 kon dat wel, maar op de GRM (in mijn geval een TI 83) niet. Enige optie is om het in te voeren als een deling, zoals je zelf ook al opmerkte.

Als je een antwoord krijgt als gebroken getal en je wilt weten of het ook een breuk is ->math->frac. In het scherm verschijnt Ans->Frac. Druk op enter en er verschijnt een breuk (of niet als er geen breuk van bestaat natuurlijk).

Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 22:27
biologisch
Avatar van biologisch
biologisch is offline
Tof!! Da's nou precies de functie die ik nodig had...
Dankjewel!

Noor
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 23:17
WelVrolijk
Citaat:
biologisch schreef op 05-10-2006 @ 22:58 :
Ik zou heeel blij zijn als iemand van hier mij kan vertellen hoe ik op m'n TI 84+ ...
Heb eerlijk gezegd niet genoeg motivatie voor het vak om van mijn kleine budget zo'n handig handleidend boekje aan te schaffen.
Als je geen geld wilt uitgeven aan die handleiding, kun je hem gewoon downloaden van de officiele site van TI.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 07:01
SCS
Avatar van SCS
SCS is offline
Citaat:
biologisch schreef op 05-10-2006 @ 23:27 :
Tof!! Da's nou precies de functie die ik nodig had...
Dankjewel!

Noor
Alsjeblieft

@WelVrolijk: word het niet eens tijd dat je een profiel gaat aanmaken? Je post zo veel de laatste paar dagen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.