Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 15:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Heey allemaal

Eergister had ik sinds lange tijd weer op m'n armen gekrast tot bloedens toe. naja dat is dus nog te zien en ik loop normaal in een trui of iets met lange mouwen.
Nou gebeurde gister het volgende: Ik was alleen thuis en had dus alleen een t-shirt aan. Gaat ineens de bel dus ik kijk naar buiten staat m'n neefje daar. Dus ik vraag wat tie komt doen door het raam. Hij vroeg of ik ff beneden wou komen. Naja dus ik loop ook zonder na te denken naar beneden om ff met hem te kletsen (hij is btw 5 jaar, k heb altijd al een goeie band met hem gehad) Dus ik had ff met hem gekletst Zegt tie ineens: Hey wat heb jij nou met je armen..? Dus ik zeggen dat ik ongelukje had gehad met paardrijden (tussen de muur gedrukt en geschuurt tegen de muur aan, geloven ze altijd wel) Zegt tie net zo hard: geloof er helemaal nix van, je liegt. naja je verteld het toch niet tegen mij dus laat maar. (het is btw niet echt een slim ventje ofzow, gewoon jochie. krijgt alleen een beetje een kut opvoeding naar mijn mening.) Nou ik schrok me helemaal rot. hoe kan hij dat nou aanvoelen???
Naja kan iemand dit misschien verklaren???

Kuzzzzz

Edit: Heeft iemand dit al eerder meegemaakt met een kind ??? Of weet je het van iemand anders?
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2002, 15:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb zelf een keer zoiets gehad...
Ik was buiten in een shirtje bij een groepje kinderen. Mijn krassen waren al littekens en niet erg zichtbaar... maar opeens kreeg ik een opmerking van een jongetje van een jaar of 7/8 van: Jezus heb je zulke lange nagels ofsow...

Ik schrok er ook behoorlijk van, maar ik denk niet dat ie doorhad dat er echt iets mis was...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:25
Verwijderd
"Mensen voelen dingen aan?"

Ja.

Dit kan aan de intonatie van je stem liggen, hoe spontaan je op een vraag reageert, je ogen, enzovoorts.

Een andere mogelijke factor is eenvoudige logica. Zelfs een niet bijster slim jochie van 5 zal al snel doorhebben dat je niet elke keer een ongeluk hebt bij het paardrijden

Overigens lijkt het me slim om hulp te zoeken voor je automutilatie.

Sterkte.

[toevoeging]
Het verschil tussen kinderen en de rest is dat kinderen eerlijk zeggen dat ze je niet geloven, terwijl de ouderen dit voor zich houden. Dus wanneer jij denkt van "oh dat geloven ze toch wel" hoeft dit nog lang niet het geval te zijn.

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:21
kleine wicca
kleine wicca is offline
ik geloof zeker dat kinderen beter dingen aanvoelen dan volwassenen, hoe jonger, hoe midner verpest, en hoe puurder ze zijn, alleen jammer dat ze dat als baby nog amper duidelijk kunnen maken.
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
******** schreef:
"Mensen voelen dingen aan?"

Ja.

Dit kan aan de intonatie van je stem liggen, hoe spontaan je op een vraag reageert, je ogen, enzovoorts.

Een andere mogelijke factor is eenvoudige logica. Zelfs een niet bijster slim jochie van 5 zal al snel doorhebben dat je niet elke keer een ongeluk hebt bij het paardrijden

Overigens lijkt het me slim om hulp te zoeken voor je automutilatie.

Sterkte.

[toevoeging]
Het verschil tussen kinderen en de rest is dat kinderen eerlijk zeggen dat ze je niet geloven, terwijl de ouderen dit voor zich houden. Dus wanneer jij denkt van "oh dat geloven ze toch wel" hoeft dit nog lang niet het geval te zijn.
Tja ik vraag me echt af hoe hij dat zo snel kon weten. En neej ik gebruik niet steeds hetzelfde excuse bij dezelfde mensen. En hij had het volgens mij ook nog maar 1x eerder gezien en das al weer een poos geleden duzz...
Of me moeder het weet, tja denk het niet, maar het zou kunnen hoor. maar k denk zelf dat ze het meteen zou zeggen als ze het zou weten . K vind haar het type niet om te wachten tot ik er zelf mee kom.
Trouwens bij volleybal vragen ze er nooooit naar. wel typisch eigenlijk zij hebben het denk ik het vaakst gezien doordat ik door die automutilatie m'n volleybal niet af wil zeggen. en toch heb ik maar 1x moeten zeggen dat k ruzie heb gehad met de poes.
K zoek trouwens voorlopig geen hulp, k red het wel alleen denk ik

ehhmm ben eigenlijk best wel bang dat meer lui het weten dan dat ik denk. ach ja k zie wel

Bedankt voor de reply's

Kuzzzz
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Iederwijs
Jochem12
102 14-04-2005 11:31
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.