Oud 13-05-2002, 10:13
FB
Avatar van FB
FB is offline
Hoi,

ik heb een probleempje, de ouders van mijn vriendin vinden namelijk dat zij te jong is om 'met sex en vrijen bezig te zijn', en ze zijn daar nogal streng in.

Ze hoorden ons dus een keer daarover praten, waarop mijn vriendin een hele preek kreeg, en haar vader heeft de extreem lastige gewoonte om zonder kloppen binnen te komen... En mijn vriendin mag van haar ouders niet aan de pil... Terwijl we het al wel 4x gedaan hebben (maar dat weten haar ouders natuurlijk niet).

Nu mijn vraag (vragen):

Hoe kun je met ouders (van jezelf of van je vriend/vriendin) een discussie over sex aangaan?

Hoe kun je ouders ervan overtuigen dat je echt van elkaar houdt, en dat we echt geen sex hebben als we dat niet allebei willen.

Het is echt enorm lastig, zaterdag kwam haar vader binnen op het moment dat we net onze kleren weer aanhadden... 5 minuten ofzo... En door die constante dreiging van het elk moment binnen kunnen komen kunnen we dus zegmaar niks doen op sexgebied. We hebben het - als ik me niet vergis - al meer dan 2 maanden niet meer met elkaar gedaan, omdat we daar gewoon de gelegenheid niet voor krijgen.

Dus daarom mijn derde vraag: Hoe krijg ik mijn (of haar) ouders het huis uit, zodat we een paar uurtjes alleen hebben?

Grtz,
F

PS Beetje vaag bericht, maar ik denk dat de strekking wel duidelijk is zo.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:

Hoe kun je met ouders (van jezelf of van je vriend/vriendin) een discussie over sex aangaan?
--> voer ze eerst dronken

Hoe kun je ouders ervan overtuigen dat je echt van elkaar houdt, en dat we echt geen sex hebben als we dat niet allebei willen.
--> HHm... hja ik stel alles even voor met mijn ouders, en die zijn nogal ouderwets, dus ik zou het er gewoon niet over hebben. Maar laat zoveel mogelijk zien dat jullie echt van elkaar houden, en dat ze zien hoe gelukkig jullie met elkaar zijn.

Dus daarom mijn derde vraag: Hoe krijg ik mijn (of haar) ouders het huis uit, zodat we een paar uurtjes alleen hebben?
--> Stuur ze samen naar de bios ofzo.. of biedt ze een etentje aan..

Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 10:41
Verwijderd
zeggen dat ze de vooruitgang niet tegen kunnen houden..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:50
Faery
Faery is offline
In je verhaal staat nergens dat jouw ouders ook zo streng zijn... doe het dan bij jou thuis, lijkt me
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:09
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Ik heb dit ook gehad met een ex.

ze heeft het haar moeder verteld toen ze een test moest doem omdat het gescheurt was. En sinds dien mag het van haar moeder omdat ze nu weet dat ze het toch niet tegen houd.

* Gedoog beleid *
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:17
Built to last
Built to last is offline
ze vinden haar te jong...hoe jong is ze dan?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 10:22
FB
Avatar van FB
FB is offline
Ze is afgelopen maart 15 geworden, en ik word in Juni (jaja, dat is al bijna ) 17.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 12:23
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
FB schreef:
Ze is afgelopen maart 15 geworden, en ik word in Juni (jaja, dat is al bijna ) 17.

Grtz,
F
Ik wordt in Juni ook al 17 Mijn vriendin wordt in juni 15. We vinden allebij dat ze dan oud genoug is. Maar we doen het in elk geval niet voordat ze echt 15 is.
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:01
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Mijn vriendin mag ook niet aan de pil, maar daar zijn we ook nog niet aan toe.
Maar moet je dan toestemming van je ouders hebben om aan de pil te gaan???
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:19
FB
Avatar van FB
FB is offline
We zijn allebei particulier verzekerd, dus de ouders zien het op de verzekeringsrekening...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:32
JFK
Avatar van JFK
JFK is offline
Als ze eenmaal aan de pil is kunnen ze het niet meer tegenhouden denk ik...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:38
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik zou ten eerste niet de discussie aangaan met haaaar ouders, dat zal ze toch echt zelf moeten doen, anders krijgen ze alleen maar een negatief beeld van jou. .... Maarja...Ik zou als ouders zijnde persoonlijk toch liever mn dochter prettige sex gunnen gewoon in bed, dan ergens in de bosjes ofzow .... Je kunt t toch niet tegenhouden, hooguit moeilijker en irritanter maken!

De pil hoeft niet op hun rekening te komen, als je dit bij de dokter zo aanvraagt, kun je m ook gewoon zelf betalen en wat betreft kosten valt dit behoorlijk mee.

Verder... je ouders zullen toch ooooit wel een x weg zijn of niet???? Anders geef ze voor vaderdag/verjaardag zo'n drie-daagse hotelcheque; kost helemaal niet veel, zijn ze wel mooi ff weg (www.hotelcheque.nl). En anders ga je gewoon lekker een keer een hele dag&koopavond 'stadten' en dan boek je met zn tweeen gewoon een budget-hotelletje midden in de stad.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:20
FB
Avatar van FB
FB is offline
Ja, m'n ouders zien me al aankomen...

Die laten ons 2en dus ECHT NIET in een hotel overnachten, noch mijn ouders noch die van haar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:36
Verwijderd
je hebt het zelfde probleem als mij. ik heb namelijk dezelfde soort ouders. ze willen het maar niet goedkeuren. en ze vinden me nog te jong (werd in nov. 15) als ik 20 ben is het tijd genoeg zeggen ze, ze zeggen dat ik mijn hele leven nog heb. ik baal er ontzettend van dat het niet mag. en ik heb er heel lang met ze over gepraat en gehuilt daarbij, en werkelijk al mijn tegenargumenten gebruikt zodat ik haar kon overtuigen dat ik niet te jong ben. maar het is niet gelukt. ik heb met de moeder van mijn vriend gepraat, en zij staat wel achter mij, maar kan mijn moeder ook wel een beetje begrijpen.
het zal mij (okee nooit is een groot woord dus ik zal het niet gebruiken) de eerste komende jaren niet lukken om haar te overtuigen. maar zoals de moeder van mijn vriend zei, ik ga geen gevaarlijke spelletjes spelen. dus ik blijf gewoon maagd en doe zo veilig mogelijk. want ik wil toch eerst de goedkeuring van mijn ma om aan de pil te gaan, en om sex te hebben...

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:37
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
FB schreef:
Ja, m'n ouders zien me al aankomen...

Die laten ons 2en dus ECHT NIET in een hotel overnachten, noch mijn ouders noch die van haar
Neeeeej slimmeke, haar of jouw OUDERS en je kunt zelf ook OVERDAG een hotel boeken weet ju wel
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Oen schreef:
Mijn vriendin mag ook niet aan de pil, maar daar zijn we ook nog niet aan toe.
Maar moet je dan toestemming van je ouders hebben om aan de pil te gaan???
nee dat hoeft niet, maar misschien kan je begrijpen dat ze willen dat haar ouders er toch wel een beetje achter staat.....en dat ze niet tegen haar ouders zin in willen gaan, of willen liegen....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:01
FB
Avatar van FB
FB is offline
Ik snap wel dat ze wil dat haar ouders erachter staan, maar haar ouders lijken me het type dat haar willen laten wachten tot haar 18e, of tot het huwelijk als dat zou kunnen...

Maarja, ik kan er niks aan doen he

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:
Ik snap wel dat ze wil dat haar ouders erachter staan, maar haar ouders lijken me het type dat haar willen laten wachten tot haar 18e, of tot het huwelijk als dat zou kunnen...

Maarja, ik kan er niks aan doen he

Grtz,
F
Ouders kunnen er niks aan doen. Het ligt aan jullie zelf, en dat weten de ouders ook wel. Ik zou het (jaja ouderwets) zelf ook niet graag hebben als mijn dochter voor haar 18e seks zou hebben.. maar je kunt er als ouder toch niks aan doen. Want als ze het willen doen, doen ze het toch wel. Desnoods in een auto of een in steegje. Maar ja het is lastig, ik heb ook van zulke ouders
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 09:01
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
waarom spreekje niet bij jouw thuis af dan ? of doen je eigen ouders ook moeilijk?
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 09:10
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Wasaap schreef:


Ik wordt in Juni ook al 17 Mijn vriendin wordt in juni 15. We vinden allebij dat ze dan oud genoug is. Maar we doen het in elk geval niet voordat ze echt 15 is.
Ook zoiets stoms, alsof het iets héél anders is als ze 15 is... ze wordt dan echt geen ander persoon ofzo hoor..En gerust niet volwassener.Maarja, jullie eigen keuze natuurlijk
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 12:32
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:


Ook zoiets stoms, alsof het iets héél anders is als ze 15 is... ze wordt dan echt geen ander persoon ofzo hoor..En gerust niet volwassener.Maarja, jullie eigen keuze natuurlijk
mee eens
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
skyscraper schreef:

mee eens
Sluit me hier ook bij aan, wat heeft leeftijd er nou mee te maken. Vinnut nogal stom. Één dag voor de 15 wordt doe je het niet, een dag erna wel

Tja ze zal dan wel heeeeeeeel veel veranderd zijn ofzow..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:11
Ninnoc
Ninnoc is offline
tjs ik mocht ook nooit bij een jongen slapen van mijn ouders, zelfs niet bij goede vrienden waar ik toch echt niet van plan was sex mee te hebben. Maar ik mocht wel naar terschelling
Maar goed op een gegeven moment had ik een vriendje en die ging mee naar terschelling (jaar daarvoor was ik met vriendinnen geweest, dit jaar gingen we met 3 meiden en 3 jongens incl wij) en ik heb het ze pas verteld toen ze terug waren. Tja na 8 nachten samen in een tent (waar overigens weinig gebeurt is) konden ze moeilijk zeggen dat het niet mocht, beetje laat.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:36
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
dus je hebt ze eigenlijk gewoon voor het blok gezet?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:07
kafka
kafka is offline
Dit is wat ik gedaan heb met soortgelijke ouders;

1 Een discussie aangaan
2 Op de helft boos worden
3 Zeggen dat je al lang en breed geneukt hebt
4 Zeggen dat je hun iedere avond hoort neuken om 0:00
5 Liedje 3 van 2001 - Dr Dre opzetten
6 Naar je vriendin gaan
7 3 uur te laat thuiskomen
8 Volgende morgen zeggen, goh wat heb ik lekker geneukt

dat werkt
__________________
Keep skateboarding to yourself.....keep it real.........
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:19
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom moet hier eigenlijk zo sterk tegenin gegaan? Ouders hebben toch nog wel enig recht van spreken en beslissingen nemen over hun kind? Zij zijn tenslotte verantwoordelijk over de opvoeding en hoe het kind opgroeit....dus waarom al die methodes om ouders te "chanteren"??
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
kafka schreef:
Dit is wat ik gedaan heb met soortgelijke ouders;

1 Een discussie aangaan
2 Op de helft boos worden
3 Zeggen dat je al lang en breed geneukt hebt
4 Zeggen dat je hun iedere avond hoort neuken om 0:00
5 Liedje 3 van 2001 - Dr Dre opzetten
6 Naar je vriendin gaan
7 3 uur te laat thuiskomen
8 Volgende morgen zeggen, goh wat heb ik lekker geneukt

dat werkt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:18
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:


Ook zoiets stoms, alsof het iets héél anders is als ze 15 is... ze wordt dan echt geen ander persoon ofzo hoor..En gerust niet volwassener.Maarja, jullie eigen keuze natuurlijk
Citaat:
Sluit me hier ook bij aan, wat heeft leeftijd er nou mee te maken. Vinnut nogal stom. Één dag voor de 15 wordt doe je het niet, een dag erna wel
Het is ons uitgangs punt. Maar ik vrees dat we dat niet gaan halem omdat de zaterdag bij me thuis komt en mijn ouders zijn weg.....
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 09:36
FB
Avatar van FB
FB is offline
Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Het is inmiddels uit, dus ik hoef niet meer te weten hoe ik ouders daartoe over kan halen, aangezien ik dat de eerstkomende 2 jaar ofzo niet nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:57
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
FB schreef:
Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Het is inmiddels uit, dus ik hoef niet meer te weten hoe ik ouders daartoe over kan halen, aangezien ik dat de eerstkomende 2 jaar ofzo niet nodig heb.
fucked up voor je, zomaar ineens?
marre keep ya head up! komt goed!
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:30
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:


fucked up voor je, zomaar ineens?
marre keep ya head up! komt goed!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:53
Wasaap
Avatar van Wasaap
Wasaap is offline
Het komt wel goed je hebt vast zo weer een ander.

* vind het jammer voor je *
__________________
Liefde kan niet zonder een liefje.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:53
kirsten
kirsten is offline
Wel ik zou zeggen, ofwel bij jou thuis en als dat niet gaat, laat een slotenmaker komen en laat een goed slot installeren op haar deur... Haar ouders kunnen er niet in en dan zullen ze misschien begrijpen dat het niet leuk is voor haar dat zij altijd zo maar ongevraagd in haar kamer komen. Het is ook een kwestie van principe: vanaf een bepaalde leeftijd vraag je je kinderen gewoon of je mag binnenkomen, dan behandel je ze als volwassenen.
En als je echt nergens heen kunt, huur dan samen een hotelkamer voor een namiddagje...

En wat de pil betreft: betaal ze zelf, of samen of weet ik veel. Ik veronderstel dat je ouders geen grootouders willen worden binnenkort???
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
kirsten schreef:
Wel ik zou zeggen, ofwel bij jou thuis en als dat niet gaat, laat een slotenmaker komen en laat een goed slot installeren op haar deur... Haar ouders kunnen er niet in en dan zullen ze misschien begrijpen dat het niet leuk is voor haar dat zij altijd zo maar ongevraagd in haar kamer komen. Het is ook een kwestie van principe: vanaf een bepaalde leeftijd vraag je je kinderen gewoon of je mag binnenkomen, dan behandel je ze als volwassenen.
En als je echt nergens heen kunt, huur dan samen een hotelkamer voor een namiddagje...
Maar wie bepaalt vanaf welke leeftijd dat is? De kinderen of de ouders?

*De profeet, die het jammer vindt dat er niemand op zn vorige post reageert *
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:20
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
als ik eerlijk ben, en dat ben ik, zou ik 14/15 ook nog jong vinden, maar dat verschilt per meisje dus ik weet niet wat ik echt moet denken.
Ik zou haar wel aanraden om de pil te gebruiken, als ze het echt nodig vind om met 14/15 met iemand het bed in te duiken. Ouders kunnen het toch niet tegenhouden.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:05
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:


Maar wie bepaalt vanaf welke leeftijd dat is? De kinderen of de ouders?

*De profeet, die het jammer vindt dat er niemand op zn vorige post reageert *
Allebei een stukje. Maar ik denk dat ik mijn kind zou met rust laten op 12 ofzo... Daar begint het toch.
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #666
Trimm Trabb
500 25-07-2007 23:46
Muziek Opkomende band en kandidaat voor Grolsch Talents: Flowdown!!
JurrenG
13 13-03-2007 19:08
Verhalen & Gedichten [Essay] Ralph Inbar en de werkelijkheid die de camera ons bracht
Verwijderd
2 18-03-2005 19:17
De Kantine ok ik moet koken voor een lief meisje en nu wil ik wat advies
JJzD
13 04-01-2003 20:31
De Kantine Ik had vandaag me 6e werkdag bij AH erop zitten en ik ben ontslagen
rockyj
38 21-07-2002 17:10
Lichaam & Gezondheid Waarmee het beste benen, oksels en bikinilijn ontharen?
***DKNY'ke***
13 11-02-2002 16:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.