Oud 11-11-2001, 18:59
boffers
boffers is offline
Beste mensen,

Momenteel zit ik in 5 VWO, op een school in Zoetermeer. Nu is ongeveer de tijd aangebroken dat ik moet gaan bedenken wat ik na VWO wil gaan doen.
Ik heb het ontwerpen rondom grafische vormgeving altijd al interessant gevonden, zoals het ontwerpen van voorkanten van boeken/cd's/ lay-out van andere zaken.

Toen ik niet al te lang geleden begon met een site, begon ik het steeds leuker te vinden. Vooral de grafische kant trekt mij erg aan. Ik moet alleen nog wel een hoop leren.
Het lijkt mij leuk om later in een baan in de reclame/ontwerp branche te hebben. Dus niet iets in het industrieel ontwerpen of what so ever.
Het liefst wil ik een baan die aardig veelzijdig is. Heel erg graag zou ik daar mijn webdesign kwaliteiten mee combineren.

Mijn vraag is nu- ik ben op zoek naar een opleiding die een combinatie is van webdesign/algemene grafische vormgeving. Zelf wil ik meer leren over diverse programma's en talen die nodig zijn voor het worden van een goede webdesigner (heb zojuist al een aantal boeken bij BOL besteld )

Heeft iemand al een baan die ik omschrijf, of doet iemand al een soort van opleiding die hier op lijkt, of ken je iemand? Vertel me dan welke opleiding je doet/hebt gedaan.

/me vind het wel belangrijk dat de opleiding zo hoog mogelijk is (HBO/WO); anders heb ik niets aan mijn VWO diploma

Zou je me kunnen vertellen wat de opleiding een beetje inhoudt, en kun je me ook de [url]url[url] van de opleiding geven?

Graag heb ik wel dat je ook leert hoe je met klanten omgaat..

Alvast allemaal heel erg bedankt!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2001, 10:02
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Mens en Informatica is denk ik wel een goeie vooropleiding (Http://intranet.hi.fontys.nl/informaticaintranet.asp)

Ik zit zelf nog op de HAVO dus kan je niet zeggen of een leuke opleiding is.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 15:17
boffers
boffers is offline
Weet iemand anders nog een geschike opleiding?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 21:36
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
media & design technologie -> Entschede, Leeuwarden en volgens mij wel meersteden...

anders comunicatie-> vormgeving
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.