Oud 02-02-2006, 23:46
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Heel simpel, post hier uitspraken van leraren die grappig zijn.
De uitspraken dus.

TS begint: Leraar Latijn antwoordt op de vraag 'waarom vindt u Bello Gallico een slecht boek?'

Je gaat Mein Kampf toch ook niet lezen voor het mooie Duits?
__________________
I did it for teh lulz
Advertentie
Oud 03-02-2006, 08:53
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Leraar Wiskunde: "Ik snap dat je als MVV - supporter alles graag rustig aan doet, maar ik wil niet dat je een MVV tempo hebt."
Dezelfde leraar: "Als ik zoveel enthousiasme hoor, word ik helemaal hysterisch."
Weer dezelfde leraar:"Dat is een verassing! Is dat een verassing? Nee, het is geen verassing."
Lerares Nederlands: "Heb geen vrees mij te bellen: ik ben ook uitermate vriendelijk door de telefoon."
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 03-02-2006, 14:02
Verwijderd
(Bij een tentamen in een veel te klein lokaal, waarbij alle studenten bijna bij elkaar op schoot zitten):
Denk eraan, als jullie het wagen af te kijken worden jullie streng gestraft, in het hiernamaals.
Oud 03-02-2006, 14:20
welle
Avatar van welle
welle is offline
Leraar wiskunde: "jongens jongens, wat leg ik het toch weer goed uit, mijn moeder zou trots zijn als ze me zo zag."

Leraar latijn (tegen jongen met lang haar): "stop dat boek in je tas, met je gekke 17e eeuwse haar."

Leraar aardrijkskunde: "jongens, allemaal een gezond 19…!!! Eeh, onee, het is al 2004."

Lerares Grieks: "ik ga nu het hele uur over Plato praten, dus jullie hebben twee keuzes: óf jullie letten op, óf jullie gaan meteen slapen."
Oud 03-02-2006, 15:50
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
leraar geschiedenis( weet hem niet helemaal meer maar hier komt het op neer): en toen jezus door Hitler aan het kruis werd geslagen
Oud 03-02-2006, 16:13
Verwijderd
Dat zijn bijna altijd van die dingen waarop mensen zeggen:'Daar had je bij moeten zijn.'.
Oud 03-02-2006, 17:22
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
een paar uitspraken van leraar Biologie
"Meisje, als je nu je bek niet houdt, ben je binnen drie minuten zwanger!"
*ik zit overal

Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 22:56.
Oud 03-02-2006, 17:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Er zat een meisje in de klas waarvan de vader een jaar daarvoor was overleden aan kanker.
Toen had die leraar een pakje Camel, vroeg hij:"Waarom staat er eigenlijk Camel op? het is een drommedaris! Die andere bult is er vast afgekankert."
Toen dat meisje begon te janken was het helemaal natuurlijk.
Niet voor dat meisje, maar gewoon het maken van een verkeerde opmerking
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 03-02-2006, 19:15
Bronxy
Avatar van Bronxy
Bronxy is offline
Leraar natuurkunde :"Ik ben geen kinderjuf!"

Leraar duits: "Iemand nog vragen?"
-leerlingen steken vingers op- "geen vragen? ok.. dan gaan we verder"

Leerling:"Meneer ik snap het niet"
Leraar wiskunde: "nou.. w8 ff.. ik ook nie meer"

Leraar Maatschappijleer:" Mensen kunnen niet niet communiceren want ze communiceren altijd en dus ook als je niet communiceerd dan communiceer je"

Leraar duits (zelfde als boven): "Wat willen jullie liever.. lekker leren of film kijken?" -iedereen behalve 2 leerlingen- "FILM!" -die 2 leerlingen- "Leren!" Leraar duits:"Ok.. dat word dus lekker leren "

Leraar ANW tegen leerling:" waarom heb je tegen die nieuwe grondwet gestemd? Leerling:" tsja.. omdat europa anders te groot word?" Leraal boos:" TE GROOT? CHINA! DAS PAS GROOT!"
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Oud 03-02-2006, 19:24
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 03-02-2006 @ 17:22 :
een paar uitspraken van leraar Biologie
"Meisje, als je nu je bek niet houdt, ben je binnen drie minuten zwanger!"
[
Zit jij ook op FOK.
Oud 03-02-2006, 20:40
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-02-2006 @ 16:13 :
Dat zijn bijna altijd van die dingen waarop mensen zeggen:'Daar had je bij moeten zijn.'.
Niet altijd, de dingen in dit topic vind ik grappig tot nu toe.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 03-02-2006, 20:47
Mindfields
Mindfields is offline
Wij zetten ze altijd in de schoolkrant, kijken of ik nog een paar leuke kan vinden.. Even kopieeren uit de inbox.

leraar: oxford is een goede universiteit, veel 1 op 1 onderwijs
j: oh spannend
leraar: dus ja als je goed kan pijpen...

Grieks 6, Stam behandeld de volkeren op de westkust van klein Azië:
St: "...en die waren letterlijk vertaald "rijk aan schapen, en weet
jij, Achmed, waarom ze die schapen hadden?
Am: "Voor het vlees?"
St: "Precies, voor kebab!"

vijf jaar geleden, klas 1A, ak van mw. Vos-Vis
Iris: Maar mevrouw, ik snap het niet; als die mensen zo arm zijn enzo
waarom nemen ze dan zoveel kinderen?
VV: nou.. ehm.. als je in de put zit kan sex best lekker zijn, hoor

St.: ‘En waarom liet Xerxes nou juist het Parthenon niet in brand steken?’
T: ‘Het vuur was op !?’
St.: ‘……. Nee, het Parthenon bestond toen nog niet.’
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 03-02-2006, 23:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Uhm, even denken. Das alweer een tijd terug.

*leerlinge staat opeens op*
Leraar: "zooooo, gaan we tippelen?"

Leraar bij uitleg van balans: "tja zie je, als mijn kruis mijn knieën voorbij gaat val ik om."

Leraar ter instructie van elecromotor: "Ja kijk, en dan kun je die daar in dat gaatje steken. En dan gaat hij op en neer. Lekker gevoel heeft dat dan he? En ik kan hem ook daarin stoppen, dan gebeurt er weer iets heel anders..."

Leraar over de oorlog tegen Rusland: "Jaaa, dat was geen kattenpis daar hoor. Moord, bloed, verkrachting, horloges stelen!"
__________________
I like my new bunny suit
Oud 04-02-2006, 11:27
Verwijderd
Lerares bio die net als de leerlingen probeert te zijn:

'Zo kids, moet ff naar de dep (dependance) dus snel moevuh uit dit lokaal'



lerares duits antwoordt op deze vraag:
kent u frans?

Antwoord: 'Ik ken frans niet en frans kent mij ook niet'

lerares wiskunde over padvinders:
Padvinders hadden net als ik een hele lange loopbaan.
Oud 04-02-2006, 14:27
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Onze klas was weer eens hyper:

overspannen lerares: Willen jullie nou eens ophouden met met... die VERBALE DIAREE
Oud 04-02-2006, 15:35
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Docent van mij vertelde voor de klas dat je als docent op moet passen met wat je zegt.
Als voorbeeld vertelde hij een 'foute' opmerking van zichzelf.
Hij zei - vanwege druk gepraat/niet opletten van zijn 6vwo leerlingen -: "Ik heb het idee dat er een kippenhok aan het ontstaan is, als jullie nu niet ophouden ga ik me straks als haan gedragen!".
Hij vertelde vervolgens dat hij spijt had van zijn opmerking en hij vond het niet kunnen, maar: "ze pikten het gelukkig goed op!".
Toen de klas begon te lachen snapte hij het niet waarom, wel grappig.
Oud 04-02-2006, 17:02
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
leraar biologie:

Baby's doen dus heel veel aan kanablosime (of zoiets) en verbruiken dus veel energie. Daarom moet je ze voeren anders krimpen ze en dat moeten we niet hebben want ze zijn al zo klein

Je kan beter bejaarden houden ipv babys. Bejaarden hoef je minder te voeren omdat ze toch nauwelijks bewegen, en als ze het wel een keer doen, dan in een rolstoel


zelfde leraar (tevens decaan):
als het goed is krijgen jullie in de zesde ook les van mij. Dat is een beetje traditie. voor sommigen van jullie misschien een reden om van profiel te wisselen. Daarvoor moeten jullie overigens dan ook bij mij zijn
Oud 04-02-2006, 17:06
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
oh en er zitten van die vogeltjes in ons lokaal in een hok. Die zitten de hele tijd geluid te maken. draait die bio-leraar zich om als die op het bord zit te schrijven

hou je bek!

en dat alles op zo'n heel droog toontje. echt grappig
Ads door Google
Oud 04-02-2006, 17:09
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
Zo'n leraar maatschappijleer ging zelfgeschreven boeken uitdelen aan degeen die het hoogste cijfers voor het pw had. ging die 'm nog signeren ook. nou toen had ik 't niet meer natuurlijk
Oud 04-02-2006, 19:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb een onwijs gave lerares Duits, het mens is geloof ik 62 maar echt heel hip. Zo moesten we aan het begin van het jaar zoals gewoonlijk weer eens boeken lezen...

Zij: "Dat is nu werkelijkwaar de grootste onzin ooit, jongens ehm ja... meisjes ook natuurlijk... Het hekelt me al jaren, vinden jullie het heel erg als ik jullie gewoon de Nederlandse vertaling geef? Al die pleuresonzin, ze zouden het moeten straffen. Nee weetje, ik weet het nog beter: Ik lees het wel voor! Stelletje kinderachtige mierenneukers hier. Kinders uit het examenjaar allemaal van die rotboekjes laten lezen, stijlloos, niet?"

En ja, ze is het hele boek voor gaan lezen, en ja ze heeft alles letterlijk voor ons vertaalt. Gevolg was dat het laagste cijfer op de examencijfer-lijst Duits een 7,8 was.

Eén van die boekjes ging over een drugsdealer en een bende verslaafden. Wat er daadwerkelijk in het boekje stond was het volgende: "Ali parkeerde zijn auto voor het schoolgebouw en riep Inga"
De zelfde duitse lerares bracht het alleen zo: *jat de Ipod van een leerling en zet R&B muziek op... zet haar bureaustoel op tafel... klimt zelf ook op de tafel... gaat in stoel zitten en zet het ding op luierstand* "Even wachten jongens, ik moet eerst even het sfeertje proeven... Oke, ik ben er klaar voor... "

"En ali zong mee met het liedje - Yeah baby, I wanna lick your pussy up and down - *tututu.. tututu* terwijl hij zijn cabrio met geblinddeerde ruiten voor het schoolgebouw parkeerde. *tututu tututu* Natuurlijk draaide hij z'n raam niet open met zo'n ouderwets ding uit het jaar 0, nee hij drukte op het knopje om zijn raam naar beneden te doen - Hey Inga, schatje van mij... Kom is hier, ik moet je wat vertellen sweety"

Ja de aandacht weet zij altijd wel te trekken als lerares. Tis me een genoegen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-02-2006, 19:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Duits woordenlijsten, een woord dat iets weghad van het Nederlandse woord "Trekken". Bij elk woord riep m'n lerares duits: "volgende" zodat de volgende leerling een reeks woorden op zou dreunen. Echter sliepen ik en een vriend van mij half waarop zij door de klas schreeuwde tegen mij: "VOLGENDE! Jij of hem aftrekken! NU!" Het klonk als: "volgende! Jij daar, hem aftrekken. NU!" Iedereen inclusief zij zelf lagen dan ook in een deuk "Sorry jongens, volgens mij heb ik m'n dag niet vandaag"

Leraar Maatschappijleer tegen een jongen die kort daarvoor had gezegd "Vol dood man":
Leraar: "Weetje wat pas grappig is?"
Jongen: "Nou?"
Leraar: "Een hartaanval, hahahah"

Even was het stil in de klas, maar de leraar in kwestie liet zich dondershard voorovervallen, greep naar zijn borst en gilde "Bel een ambulance, mijn hart doet zo'n zeer!" De jongen die kort daarvoor nog "val dood" had gezegd, stond al snel in tranen zijn excuses te maken: "En zo letterlijk was het toch ook weer niet bedoelt! En.. en.. *snik*" terwijl een paar anderen daadwerkelijk naar de receptie waren gegaan om 112 te bellen... kwamen er een paar leraren de klas binnengerend om te kijken hoe ernstig het was. Toen de jongen nogmaals gilde: "asjeblieft, doe wat..." schoot mijn maatschappijleraar in de lach: "Joh eikeltje, dat jij je zo laat besodemieteren zeg! Hahaah "
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-02-2006, 19:25
Verwijderd
Grappig....
Oud 04-02-2006, 19:33
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
HvJ schreef op 04-02-2006 @ 19:24 :
Leraar Maatschappijleer tegen een jongen die kort daarvoor had gezegd "Vol dood man":
Leraar: "Weetje wat pas grappig is?"
Jongen: "Nou?"
Leraar: "Een hartaanval, hahahah"

Even was het stil in de klas, maar de leraar in kwestie liet zich dondershard voorovervallen, greep naar zijn borst en gilde "Bel een ambulance, mijn hart doet zo'n zeer!" De jongen die kort daarvoor nog "val dood" had gezegd, stond al snel in tranen zijn excuses te maken: "En zo letterlijk was het toch ook weer niet bedoelt! En.. en.. *snik*" terwijl een paar anderen daadwerkelijk naar de receptie waren gegaan om 112 te bellen... kwamen er een paar leraren de klas binnengerend om te kijken hoe ernstig het was. Toen de jongen nogmaals gilde: "asjeblieft, doe wat..." schoot mijn maatschappijleraar in de lach: "Joh eikeltje, dat jij je zo laat besodemieteren zeg! Hahaah "
I punk'd you all!
__________________
I did it for teh lulz
Oud 04-02-2006, 20:18
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
yo wat zeiden al die leraren wel niet tegen die leraar die zo'n hartaanval faked?
Oud 04-02-2006, 20:22
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Barones schreef op 04-02-2006 @ 20:18 :
yo wat zeiden al die leraren wel niet tegen die leraar die zo'n hartaanval faked?
Jah dat wil ik ook wel eens weten. Ik kan me voorstellen dat ze het niet zo waardeerden
Advertentie
Oud 04-02-2006, 22:26
Ramia
Ramia is offline
Leraar wiskunde,
We hadden het over vrouwen... zegtie: Ik heb er ook drie rondlopen thuis... wij lachen..
Hij bedoelde zn vrouw en 2 dochters..

andere keer:
hij heeft in het leger gezeten. Heeftie altijd hele verhalen over. Op een keer zei hij tegen de jongens: 'Dit mogen de meisjes niet horen hoor'(ik hoorde het wel) 'als je nou gaat tijgeren dan heb je het goed gedaan als je drie sporen achterlaat!!'
Leuke grap.....
Oud 04-02-2006, 22:55
Verwijderd
geniaal topic

mn leraar biologie een keer toen we met hem papieren pijltjes aan het schieten waren:
"ja maar kijk, jullie doen het verkeerd *pakt een naald* zo moet het! deed ik vroeger ook altijd, hilarisch. mn buurmeisje die m in dr oog kreeg vond het minder trouwens..."

diezelfde leraar over virussen: "noem het beesje bij de naam, want deze krengen, KRENGEN ZIJN HET"

mijn leraar nederlands tegen een jongen:
"soms wenste ik dat ze dingen in lokalen hadden gemaakt waarmee je mensen stroomstoten kon toedienen, dan had jij nou een hele grote gehad"

jongen over een meisje naast m: "meneer er zit een storende factor in de klas"
leraar tegen jongen: "ga dan weg"
Oud 04-02-2006, 23:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 04-02-2006 @ 20:22 :
Jah dat wil ik ook wel eens weten. Ik kan me voorstellen dat ze het niet zo waardeerden
Ze vonden het een wel erg groot alternatief op de gangbare lesmethode of iets, haha. Nee, de meesten konden er serieus wel om lachen, maar dat had misschien ook wel te maken met dat joch dat "Val dood" zei, want ze hadden allemaal ALTIJD gezeik met hem.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 05-02-2006, 11:05
Verwijderd
Professor Trillingen en Golven:
"Een weerstand is als een stomme trut, die niet wil slikken. Daarom moet je de stroom met een kracht erdoorheen duwen."

Professor Analyse:
"Ik kom wel eens op feestjes, en dan zeggen mensen dat ze niets snappen van wiskunde. Analfabeten zeggen dat ze hun leesbril zijn vergeten, ofzo. Je gaat toch niet je eigen domheid zitten verkondigen."
Oud 05-02-2006, 11:12
Verwijderd
Oh, dus op de TU/e zitten/werken alleen maar contactgestoorde idioten...
Oud 05-02-2006, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 05-02-2006 @ 11:12 :
Oh, dus op de TU/e zitten/werken alleen maar contactgestoorde idioten...
Nee, maar ze zijn wel bovengemiddeld vertegenwoordigd.
Oud 05-02-2006, 11:23
Verwijderd
Voorspelbaar.
Oud 05-02-2006, 11:32
Verwijderd
Andere wiskundeprofessor:

"En dan gaan we het nu hebben over een heel actueel onderwerp: integreren."
Oud 05-02-2006, 15:14
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
ff gekopieerd uit de schoolkrant:

Wiskunde:
Leerling: is dat mogelijk?
Leraar: Dat hoef je niet te weten. We zijn jullie niet aan het opleiden tot ambtenaren, maar tot zelfstandig denkende mensen

Scheikunde:
Leerling zit na een kwartier nog steeds met zijn tas op zijn rug.
Leraar: we hebben geen evacuatieoefening hoor dus die tas kan op de grond.

Engels:
Lerares: Je bent er niet echt bij vandaag he?
Leerling: Nee ik ben ook hartstikke stoned.

Leraar staat te praten met een leerling: Ik sta hier te wachten op 2 hersengeamputeerde bruggers, maar ze zijn nu al voor de 4e keer vergeten te komen.

Leraar aardrijkskunde (heeft in het nationale rugby elftal gezeten en is dus erg breed): hij vertelt over een keer dat hij met een bevriende leraar zn huis aan het opknappen was.
Leerling: Ja hij vertelde toen ook dat hij jouw kleren aan moest en er 3 keer in paste.
Leraar: zoals ik al zei, paragraaf 1.1 moet af.

leerling zit te een tijdens de les.
Leraar ziet het en maakt een raar gebaar naar de leerling: ik hoop dat je weet wat ik met mijn lichaamstaal heb gezegd.
Leerling: Wil je ook wat?

Engels vrijdag het laatste uur:
Lerares: degenen die het nog niet af hebben mogen nu verder werken in de mediatheek.
Leerling: staat op en wil weglopen.
Lerares: je gaat toch wel echt naar boven he want ik kom je straks nog een fijn weekend wensen.
De leerling gaat weer zitten.

Leraar komt te laat de klas binnen en zegt: ja sorry het was afgezet overal politie, er werd iemand opgepakt ze hadden allemaal kogelvrije vesten.
Leerling: O, maar geen rollerband?? (hij had een opgevoerder scooter, red)

Frans:
Leraar: wie heeft zijn huiswerk af?
3 leerlingen steken hun hand op.
Leraar: wie zijn huiswerk af heeft mag weg.
halve min later is de hele klas leeg.

leraar wordt gevraagd naar de leeftijd waarop zij antwoord: dat moet je maar raden.
Leerling:48
lerares als je me te vriend wilt houden meot je me wel jonger inschatten dan je denkt.
Leerling: dat doe ik ook.
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Oud 05-02-2006, 15:39
patrik594
patrik594 is offline
Leraar Frans:

"Als je mij neukt, neuk ik jou van alle kanten!"

zalig
Oud 05-02-2006, 16:51
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik studeer grafisch vormgeven en iedereen moet nu een eindproject doen. Toen we de computers aanzetten, merkten we iets heel vreemds (en onhandigs) op en stapte we naar de docent. Als reactie op onze voorzichtige vraag waarom er op sommige computers in het lokaal Photoshop CS staat, op sommige computers CS2 en op de overige computers allebei de versies:

Docent: "Wat zeuren jullie nou? In mijn tijd hadden we alleen nog maar Photoshop 3! Daarin kon je niet eens met lagen werken en... *dit gaat nog drie uur door*"
wij: O.O;;;
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Ads door Google
Oud 05-02-2006, 17:24
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Leraar geschiedenis;
Deze deur is nog groter dan open!

*niet door hebbend dat hij altijd degene is die constant praat*
Weet je wat er gebeurd met mensen die erg veel praten? Die worden gepakt.. die worden kei en kei hard gepakt.
Oud 05-02-2006, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-02-2006 @ 11:05 :
Professor Trillingen en Golven:
"Een weerstand is als een stomme trut, die niet wil slikken. Daarom moet je de stroom met een kracht erdoorheen duwen."
Heerlijk, grappen die je niet in het bijzijn van vrouwen mag maken.
Oud 05-02-2006, 18:30
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 05-02-2006 @ 16:51 :


wij: O.O;;;
Oud 05-02-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 05-02-2006 @ 18:30 :
Zeg jij nooit 'O-puntje-O, puntkomma-puntkomma-puntkomma'? Dat is heel hip om te zeggen
Oud 05-02-2006, 21:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
wizkid schreef op 03-02-2006 @ 08:53 :
Leraar Wiskunde: "Ik snap dat je als MVV - supporter alles graag rustig aan doet, maar ik wil niet dat je een MVV tempo hebt."
Vandaar dus dat mijn tempo met studeren soms niet al te hoog ligt.

Aantal opvallende uitspraken:
Leraar die als bijnaam "Pino" had, maar dat niet wist: "Willen jullie alsjeblieft even je snavel houden?"
Leraar Duits: "Ik kan je dat niet uitleggen. Dat moet je gewoon onthouden."
Leraar wiskunde die altijd zat te stressen: "Heb jij je huiswerk gemaakt?" Hij kreeg zeker 5 keer het antwoord "nee"... "Wat een zooitje ongeregeld hier."
Leraar maatschappijleer die een stencil uitdeelde met de foto's van alle ministers erop: "Nou, wat je hiermee moet doen: nadat je dit geleerd hebt hang je dit stencil boven je bed en moet je er dartpijltjes op gooien. Degene die het meeste Tineke Netelenbos raakt, wint."
Docent op het HBO (op een cynisch toontje): "Nou, dan opgave 3, eens kijken wat voor flauwe kul dat dan nu weer is..."
Doecnt op het WO: "Ik ben afgelopen week door jullie belaagd met vragen over het tentamen via de e-mail. Ik kreeg namelijk in totaal 2 vragen."
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-02-2006, 11:38
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Leraar biologie komt een drukke brugklas uitrennen: 'Ik heb iets nodig om mee te slaan!'

Lerares Frans 'Ik ga eerst naar de wc en dan mijn uitdraai bekijken'
*klas lachen*
ze komt terug: ''het was verkeerd gedrukt'

te erg

Leraar Natuurkunde 'Zo'n som hoef je op je examen niet te verwachten hoor, dat je zoveel stappen moet zetten. Maar aan de andere kant kun je zoiets wel weer verwachten'
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 06-02-2006, 13:24
Bertemans
Bertemans is offline
Ik had toch ooit eens een grappig leraar voor wiskunde (qua uitspraken dan hea...)
hier volgen d'r een paar:

'Dan huppelen van punt naar punt'
'Als een bok op een haverkist afvliegen'
'Dan sla je toch een figuur als een open tram'
'Kees van stal halen'
'En klaar is cornelia'

Echt he, die man was nogal slecht in lesgeven en ik nam het niet serieus... mede door deze uitspraken

en een natuurkunde leraar:

'jullie nog iets te vragen? Nee, dan ga ik vragen!!'
Oud 06-02-2006, 14:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ohja, en nog 1 van een gs/ec leraar:

Hij: "Je moet nu beginnen met leren, anders is het te laat."
Leerling: "Oh, dan is het nu al te laat."
Hij: "Het is nooit te laat!"
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-02-2006, 14:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-02-2006 @ 11:05 :
Professor Trillingen en Golven:
"Een weerstand is als een stomme trut, die niet wil slikken. Daarom moet je de stroom met een kracht erdoorheen duwen."
Omg.
Oud 06-02-2006, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 05-02-2006 @ 18:03 :
Heerlijk, grappen die je niet in het bijzijn van vrouwen mag maken.
Er zaten wel vrouwen in de zaal. Die moesten niet lachen.
Oud 06-02-2006, 17:52
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-02-2006 @ 17:00 :
Er zaten wel vrouwen in de zaal. Die moesten niet lachen.
Hij zal zich met die uitspraken niet populair bij de dames maken, denk ik. Ach waarom zou hij zich wel populair maken, eigenlijk?
Oud 06-02-2006, 18:13
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-02-2006 @ 17:00 :
Er zaten wel vrouwen in de zaal. Die moesten niet lachen.
stomme dozen dan als ze niet tegen zo'n geintje kunnen, ik vind hem wel grappig!
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Oud 06-02-2006, 18:45
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Pff wij hadden ook zo'n docent, die maakte zulke seksistische opmerkingen, terwijl 60% van de studenten vrouwelijk is.
Tering ik had 't echt gehad met die gast
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 06-02-2006, 19:12
Verwijderd
Mijn natuurkundeleraar vorig jaar :
Ik zal het voor jullie allemaal wat visueler maken, hier heb je en rivier en daar staan jullie als klas, jullie worden bedreigt door een beer, en ik ga jullie redden. Ik kan niet omlopen want er is lava.
Ik zwem met 10 meter per seconde naar de overkant.

Leerling : ehh René je zwemt dan wel met 36 km/h hé!
Leraar : Ohja, dat is mijn slanke variant.


En verder onthouden wij alle grappige uitspraken niet . Moeten we wel ns gaan doen, leuk voor in het jaarboek
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.