Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2018, 09:35
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Geen idee, dit was niet voorspeld, gisteren nog op de app gekeken. Maar Thalys rijdt in het geheel niet door hooggelegen gebieden, toch? Ik zit hier praktisch boven de boomgrens
Ik zie dat er inderdaad sneeuwbuien zijn in Limburg en op de wadden, inderdaad alleen de hooggelegen buitengrenzen van het land!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Oud 26-02-2018, 10:16
Verwijderd
Heb je op thalys.com gekeken? Want in Frankrijk sneeuwt het iets harder geloof ik.
Oud 26-02-2018, 11:48
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Thanks! Hij vertrekt om 19:19 pas dus ik moet het maar een beetje in de gaten houden.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 26-02-2018, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, klinkt dom ik bedoelde dus dat het vanochtend is gaan sneeuwen en blijft liggen. Niet dat er sneeuwvlokken te zien zijn maar meteen smelt.
Ik vond het al absoluut geen opmerking voor jou, maar ik snap wat je bedoelt!
Oud 26-02-2018, 17:12
Verwijderd
Ik ben godverdorie al een dikke maand ontzettend verkouden en het varieert van buiten adem raken van thee zetten tot aan "oke het gaat wel prima nu ik functioneer ongeveer normaal" en ik ben het zo ongelooflijk zat.
Oud 26-02-2018, 18:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Missie vriezer ontdooien, de inhoud een nachtje buiten zetten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-02-2018, 20:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Krabben hoeft hier gelukkig niet. Relatief droog.
Ik moet juist krabben doordat het droog is.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-02-2018, 21:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Haha echt vet leuk: ik lig al de hele dag misselijk op de bank, maar er gebeurde niks. Op het moment dat ik in m'n bed klim omdat ik morgen vroege dienst heb besluit mijn maag effe wat te projecteren. Vanuit m'n hoogslaper. Op letterlijk alles in m'n slaapkamer (vloer, bed, gordijnen, kleren).
God bestaat en hij haat me.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-02-2018, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
*aai voor HO*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-02-2018, 22:07
Verwijderd
Aaaaah HO, wat ontzettend kut.
Oud 26-02-2018, 22:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, als ik iets doe, dan ook meteen goed.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-02-2018, 22:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Afgelopen zomer hadden we ook zo'n incident op zomerkamp, jongetje bovenin het stapelbed moest spugen en kotste zo in de kas van het jongetje onder in het stapelbed. De helft van de leiding kwam direct opdraven met schoonmaak spullen, de andere helft van de leiding hing aan de lijn met de ambulancedienst, omdat er tegelijkertijd een meisje spontaan het gevoel in haar benen verloren had. Als er drama is...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-02-2018, 22:30
Verwijderd
Iets met Murphy's Law.
Oud 26-02-2018, 22:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Helaas woon ik alleen en is er geen kampleiding die m'n zooi opruimt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-02-2018, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik moet juist krabben doordat het droog is.
Je maakt een grapje over je lichaam?
Oud 26-02-2018, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Helaas woon ik alleen en is er geen kampleiding die m'n zooi opruimt.
Als ik bij je woonde zou ik het op komen ruimen poepie!
Oud 27-02-2018, 01:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Als ik bij je woonde zou ik het op komen ruimen poepie!
Fenks schatzi.
Het is echt hardcore buikgriep nu. Dat heb ik echt al jaaaaaren niet meer gehad. En ik baal, want ik moet om 6 uur werken en het is te laat om vervanging te regelen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-02-2018, 07:41
Verwijderd
Heb je je toch ziek gemeld?
Oud 27-02-2018, 08:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, ik had heel netjes in de werkapp gevraagd of iemand mss kon, en toen was 1 collega al uit zichzelf erg vroeg wakker en die is eerder gekomen.
Ik had ook echt niet kunnen werken. Ben zo slap als een vaatdoek.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-02-2018, 08:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou, ik had heel netjes in de werkapp gevraagd of iemand mss kon, en toen was 1 collega al uit zichzelf erg vroeg wakker en die is eerder gekomen.
Ik had ook echt niet kunnen werken. Ben zo slap als een vaatdoek.
Vind het echt belachelijk dat je je niet gewoon ziek kunt melden als jij je zo belabberd voelt. Je wil als bedrijf toch ook niet dat jij op het werk ziek bent, moet overgeven, klanten en collega's aansteekt, etc.?

Hulde voor je collega die jouw dienst overneemt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-02-2018, 08:08
Verwijderd
Wat fijb dat je thuis bent! Nu een vuilniszak aan je bed hangen, daar in kotsen en gauw beter worden!

Laatst gewijzigd op 27-02-2018 om 09:03.
Oud 27-02-2018, 16:37
Verwijderd
Toto: how we made Africa


Citaat:
Steve ‘Luke’ Lukather, guitarist

“If this is a hit,” I said, “I’ll run naked down Hollywood Boulevard.” I remember listening to the lyrics and going: “Dave, man, Africa? We’re from north Hollywood. What the fuck are you writing about? ‘I bless the rains down in Africa?’ Are you Jesus, Dave?”
Oud 27-02-2018, 17:44
Verwijderd
Oud 27-02-2018, 18:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ha, toevallig. Kwam laatst deze weer tegen

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-02-2018, 20:44
Verwijderd
Oud 27-02-2018, 21:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Je maakt een grapje over je lichaam?
Ja, ik krab me echt een ongeluk.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-02-2018, 02:06
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
ha, toevallig. Kwam laatst deze weer tegen

[filmpje]
Een uur lang maar die shredfilmpjes gekeken.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 28-02-2018, 14:01
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
There’s only one thing that could make Oprah Winfrey run for president in 2020.

Amid calls for her to consider a run for the White House — from fans as well as her closest friends — “I went into prayer,” she tells PEOPLE in the magazine’s new cover story. “ ‘God, if you think I’m supposed to run, you gotta tell me, and it has to be so clear that not even I can miss it.’ And I haven’t gotten that.”


Hah, goede move. Electoraat winnen door onze lieve heer "op waarde" te schatten én jezelf een wildcard geven.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-02-2018, 15:37
Verwijderd
Ik heb bordjes laten maken om te vragen of Jos z'n zus en mijn zus peettante willen zijn en moest eigenlijk spoedkosten betalen en nu staat er bij "spoedkosten krijg je cadeau" en dit is al de tweede keer dat ik op die manier door hen gematst wordt en niet zoveel hoef te betalen als vantevoren afgesproken was en ik vind het zo lief en ik word er zo blij van.

Trimmie ben je al beter?
Oud 01-03-2018, 14:24
Verwijderd
De nieuwste collab van Headhunterz en SubZeroProject staat op youtube en hij is echt fckin goed 😄😄😄
Voor de geďnteresseerden: Headhunterz & SubZeroProject - Our Church

Voor de niet-geďnteresseerden: sorry maar ik moest ff fanboyen 😋
Oud 01-03-2018, 14:41
Verwijderd
Wat is het in godsnaam?
Oud 01-03-2018, 15:04
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Eenvoudige hardstyle. Tamelijk teleurstellend, wel.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-03-2018, 17:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Trimmie ben je al beter?
Mwoah. Ik heb gister alweer gewerkt (want waarom zouden ze ervan uitgaan dat iemand meer dan 1 dag ziek is?) en het was kakkiedruk, maar ik heb 't overleefd. M'n maag is nog steeds niet okee tho. Voel me misselijk, maar er gebeurt niks, dus ik kan me ook niet beter voelen door er effe wat uit te gooien. Ik ben wel een beetje klaar met het dieet van thee en crackers.

Watvoor bordjes had je trouwens besteld? Bordjes waar je van eet, of om op te hangen? En had 't bedrijf je gematst? Superlief wel. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-03-2018, 17:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben ook ziek en ik vind het helemaal niet chill. Er wordt volop geschaatst in Gouda en ik heb morgen een belangrijke les, maar in plaats van dingen te doen zit ik in m'n pyjama op de bank met pijnstillers en hoestdrank Voel me ook nog net zo slecht als gisteren, dus de kans dat ik morgen naar die les kan is erg klein
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-03-2018, 17:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat balen Eline Beterschap!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-03-2018, 19:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je iemand die aantekeningen voor je kan maken of kan je het online terugkijken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-03-2018, 19:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je iemand die aantekeningen voor je kan maken of kan je het online terugkijken?
Ik ga even kijken of ik het bij een andere klas kan inhalen, het is een les van m'n fotografie opleiding, en ondanks dat je wel veel kan teruglezen in de lesmap vind ik de praktijkuitleg wel heel nuttig.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-03-2018, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Mwoah. Ik heb gister alweer gewerkt (want waarom zouden ze ervan uitgaan dat iemand meer dan 1 dag ziek is?) en het was kakkiedruk, maar ik heb 't overleefd. M'n maag is nog steeds niet okee tho. Voel me misselijk, maar er gebeurt niks, dus ik kan me ook niet beter voelen door er effe wat uit te gooien. Ik ben wel een beetje klaar met het dieet van thee en crackers.

Watvoor bordjes had je trouwens besteld? Bordjes waar je van eet, of om op te hangen? En had 't bedrijf je gematst? Superlief wel. <3
Gemberthee is heel fijn bij misselijkheid! Moet je werk van houden

Om op te hangen! Zijn gemaakt door een stel die naast hun baan in het onderwijs allemaal keramiek spullen maken en verkopen. En dus ook op bestelling. Ik heb ze opgehaald en ze zijn awesome
Oud 01-03-2018, 20:24
Verwijderd
We hebben nu een keukenlamp. Met lego.
Oud 01-03-2018, 20:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We hebben nu een keukenlamp. Met lego.
Foto!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-03-2018, 20:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh vet! Pics?

Ik zit al dagen aan de citroen-gemberthee thuis, maar op werk hebben we dat niet. Gelukkig hoef ik zondag pas weer aan de bak, maar ik wil zaterdag ook de hort op (museumnacht), dus beter is't gauw afgelopen met deze ongein.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-03-2018, 20:43
Verwijderd
Hmpf. Stom.

Lamp is niet zo bijzonder, een gewone saaie lampenkap en daar heb ik legosteentjes op geplakt. Vorige lamp was hetzelfde idee, maar dan met knopen.
Oud 01-03-2018, 20:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik hou heel erg van lego, dus het klonk wel cool
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-03-2018, 20:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vet crea bea van je.

Beterschap trouwens, Eline. Ik lees 't nu pas. Lekker zielig zijn op de bank en slechte tv kijken ftw.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-03-2018, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik hou heel erg van lego, dus het klonk wel cool
Het is ook vet cool

En pfff crea bea schmea. Een prutser in disguise ben ik.
Oud 01-03-2018, 21:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat zijn de meesten. Als je uit jezelf dingen op andere dingen gaat plakken om 't leuker te maken ben je gewoon een crea bea. Punt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-03-2018, 21:14
Verwijderd
Oké!
Oud 01-03-2018, 21:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Beterschap poepiees! En een legplank klinkt tof! Ik hou wel van dingen die niet iedereen in huis heeft
Oud 01-03-2018, 21:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vet crea bea van je.

Beterschap trouwens, Eline. Ik lees 't nu pas. Lekker zielig zijn op de bank en slechte tv kijken ftw.
Thanks! Ik ben het ziek zijn eigenlijk wel enorm zat, ik heb het vooral benauwd en heb pijn als ik kuch en op de bank zitten zonder energie en concentratievermogen gaat snel vervelen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.