Oud 07-11-2003, 14:27
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Bij mij best wel goed denk ik.

Alleen voor het enige schoolexamebn (gs) twijfel ik, maar de rst ging best aardig hr.

en vroeg vrij
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2003, 15:10
XsharonX
Avatar van XsharonX
XsharonX is offline
heb ik nog niet gehad. Pas op 17 nov ofzo!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
M'n eerste tentamenweek heb ik een maand terug al gehad. M'n cijfers:
wia12 = 8,9
gs2 = 5,5
frans2 = 5,9
engels = 1 --> herkansing: 8

Op zich dus wel goed, alleen jammer van Engels.
Over 2 weken heb ik 7 tentamens en die zijn allemaal groter en moeilijker. Ben benieuwd..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:16
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Ging wel goed! Volgens mij de beste toetsweek van mijn leven. (4VWO)

Nederlands 7,3
Latijn 7,3
Grieks 7,2
Geschiedenis1 6,9
Geschiedenis2 6,0
Engels 5,5
Frans2 6,5
Duits1 7,3
Wiskunde 4,8 ( )
ANW 7,3
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:17
Verwijderd
Wiskunde: 7,3
Natuurkunde: 5,4
Economie: 7,0
Nederlands (literatuur): 7,5
Geschiedenis: 4,8 ==> donderdag herkansen

wel redelijk dus, ik sta nog steeds alles voldoende
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:23
Verwijderd
Ik moet er volgende week aan geloven
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:43
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Vandaag de laatste dag. Alles ging perfect op wis na.
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vandaag studieverlof en heb vanaf maandag pas toetsweek. Volgens mij moet het lukken, heb vijf toetsen: maandag bio 1, dinsdag bio 2, woensdag vrij, donderdag Duits 1 en wiskunde B1 en vrijdag scheikunde 1.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-11-2003 @ 15:43:
Ik heb vandaag studieverlof en heb vanaf maandag pas toetsweek. Volgens mij moet het lukken, heb vijf toetsen: maandag bio 1, dinsdag bio 2, woensdag vrij, donderdag Duits 1 en wiskunde B1 en vrijdag scheikunde 1.
wat houdt studieverlof in?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
linda85 schreef op 07-11-2003 @ 16:00:
wat houdt studieverlof in?
Dat is gewoon een dagje vrij zodat je meer tijd hebt om te leren voor je toetsweek. Wij hebben vier toetsweken in een jaar en voor iedere week hebben we de vrijdag vrij (of de donderdag als de toetsweek al op vrijdag begint) zodat je niet alleen in het weekend hoeft te leren. Ze hebben dat bij ons ingevoerd omdat het een Christelijke school is en ze vonden dat ze je niet kunnen verplichten om op zondag te leren en alleen zaterdag vinden ze zo weinig dus de vrijdag krijg je dan vrij.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:30
Freestyler*
Freestyler* is offline
net laatste tentamen achter de rug

ik heb al :
wiskunde b1: 6.0
wiskunde b2: 6,1
economie12: 8,8

maar ik verwacht nog wel een paar slechte resultaten
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:49
desiree1986
desiree1986 is offline
Heb ook dinsdag mn laatste tentamens gemaakt van deze toetsweek, het lijkt erop dat ik er erg veel heb als ik de replies van andere zie..

Engels (mondeling): 8.1
Aardrijkskunde (SE migratie & mobiliteit, laatste SE): 8,0
Wiskunde (differentiëren/afgeleide functie): 7,2
Nederlands (literatuur-poëzieanalyse): 6,6
Duits 2 (schrijven): 6,3
Geschiedenis (SE Nederland en Indonesië): 6,0
---
Economie 1,2 (Praktische economie mod.6): 5,1
was nog niet zo slecht, de meesten hebben tussen 3 en 4
Frans 2 (literatuur): 4
dit ga ik herkansen, want dit kan ik zeker omhoog halen. Ik had me die dag te veel op economie gestort. En zo best sta ik niet voor literatuur, en daarbij heb ik nog nooit een onvoldoende voor Frans gehaald, dus dit kan eigenlijk niet!!
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:06
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
havo 5

ckv 3 : 8.2
engels: 8.1
economie: 6.7
geschiedenis: 6.2
wiskunde en Nederlands moet ik nog ontvangen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-11-2003 @ 16:24:
Dat is gewoon een dagje vrij zodat je meer tijd hebt om te leren voor je toetsweek. Wij hebben vier toetsweken in een jaar en voor iedere week hebben we de vrijdag vrij (of de donderdag als de toetsweek al op vrijdag begint) zodat je niet alleen in het weekend hoeft te leren. Ze hebben dat bij ons ingevoerd omdat het een Christelijke school is en ze vonden dat ze je niet kunnen verplichten om op zondag te leren en alleen zaterdag vinden ze zo weinig dus de vrijdag krijg je dan vrij.
wel lekker dat je dat hebt, maar toch ook wel raar. de tentamenweken zijn toch altijd onder het motto 'je moet niet de dag van te voren leren, maar al weken van te voren beginnen', dus dan komt het niet op die zondag aan. Bij ons plannen ze zelfs midden in de komende tentamenweek een profielwerkstukdag, omdat je als het goed is die woensdag toch niet voor donderdag hoeft te leren ('dan moet je maar eerder beginnen!')
maar ik zou d'r ook niet mee zitten als ik dat had hoor, daar niet van
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
linda85 schreef op 07-11-2003 @ 17:32:
wel lekker dat je dat hebt, maar toch ook wel raar. de tentamenweken zijn toch altijd onder het motto 'je moet niet de dag van te voren leren, maar al weken van te voren beginnen', dus dan komt het niet op die zondag aan. Bij ons plannen ze zelfs midden in de komende tentamenweek een profielwerkstukdag, omdat je als het goed is die woensdag toch niet voor donderdag hoeft te leren ('dan moet je maar eerder beginnen!')
maar ik zou d'r ook niet mee zitten als ik dat had hoor, daar niet van
heb je op zich wel gelijk in ja, maar ze zijn bij ons op school toch een beetje vaag soms als het om consequent zijn gaat. Maar ik heb er zeker geen problemen mee hoor dat ik een extra dagje heb om te leren, ik heb vandaag al mn bio geleerd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:23
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ligt het nou aan mij, of ben ik echt de enige zonder toetsweken?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:26
L1
Avatar van L1
L1 is offline
tentamens gingen kut, al is dat mijn gevoel. Nog geen cijfers gezien
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-11-2003 @ 18:23:
Ligt het nou aan mij, of ben ik echt de enige zonder toetsweken?
wij hebben die dit jaar voor het eerst. Vorig jaar hadden we nog altijd toetsen tijdens de lessen. Maar toen ik in de laatste 23 dagen nog 24 toetsen te gaan had ben ik gaan klagen bij de schoolleiding. Zij bleken al langer van dit soort extreme gevallen mee te maken en besloten dat ze toch maar toetsweken in gingen voeren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2003, 18:40
RomeoP
Avatar van RomeoP
RomeoP is offline
Naja, deze week net alles gemaakt, en ik heb eigenlijk niet echt een idee hoe ik 't gemaakt heb. Heb ook nog geen cijfers terug..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 19:36
Verwijderd
mijn 'toetsweek' van 4 dagen ging niet zo best vrees ik..
Voor kcv heb ik zowiezo een diepe onvoldoende (~3), voor engels 5/6 denk ik maar kan ook een 4 wezen :/ en van de rest (4) van de cijfers verwacht ik toch wel voldoendes. Jammer alleen dat ik hoopte en dacht hoger te halen dan ik nu waarschijnelijk 't geval is.
Ik begon overal te laat mee met leren Dacht ik het hele weekend ervoor te leren, was ik vergeten dat ik anderhalve dag daarvan al weg was
't is dus m'n eigen schuld en daar baal ik ook van, nu dus maar weer m'n best doen :/

Wel een geluk dat 'k een boel herkansingen heb
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 19:38
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
4VWO

Grieks: 7.3
Duits: 7.3 --> was ik zeker niet tevreden mee, kon alleen niet worden herkansd..
Wiskunde: 3.4--> is gelijk ook wel weer heeeel slecht, maar ja..is mijn eigen schuld
Biologie: 7.5
Nederlands: 7.5
Latijn: 8.6
Frans: 8.3 (leertoets) en een 9.3 (luistertoets)
Geschiedenis: 8.3 (SE)
Economie: 9.7
Engels: 8.1
ANW: 9.0

En dat wast...was er op zich niet eg heel tevreden mee, vooral de 3.4 voor wiskunde niet en die 7'ns vond ik ook niet eg goed...

Maar wat heeft iedereen trouwens laat toetsweek!! Ik heb 1 december al weer de volgende...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..

Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Laura1988 schreef op 07-11-2003 @ 19:38:
4VWO

Grieks: 7.3
Duits: 7.3 --> was ik zeker niet tevreden mee, kon alleen niet worden herkansd..
Wiskunde: 3.4--> is gelijk ook wel weer heeeel slecht, maar ja..is mijn eigen schuld
Biologie: 7.5
Nederlands: 7.5
Latijn: 8.6
Frans: 8.3 (leertoets) en een 9.3 (luistertoets)
Geschiedenis: 8.3 (SE)
Economie: 9.7
Engels: 8.1
ANW: 9.0

En dat wast...was er op zich niet eg heel tevreden mee, vooral de 3.4 voor wiskunde niet en die 7'ns vond ik ook niet eg goed...

Maar wat heeft iedereen trouwens laat toetsweek!! Ik heb 1 december al weer de volgende...
Dat je die 3.4 niet goed vindt kan ik inkomen. Maar hallo... 7'ns zijn toch vet goed!! Zou ik iig heel blij mee zijn!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 20:42
Verwijderd
Wij hebben geen toetsweken... wel tentamenweken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 20:45
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
4VWO

Grieks: 7.3
Duits: 7.3 --> was ik zeker niet tevreden mee, kon alleen niet worden herkansd..
Wiskunde: 3.4--> is gelijk ook wel weer heeeel slecht, maar ja..is mijn eigen schuld
Biologie: 7.5
Nederlands: 7.5
Latijn: 8.6
Frans: 8.3 (leertoets) en een 9.3 (luistertoets)
Geschiedenis: 8.3 (SE)
Economie: 9.7
Engels: 8.1
ANW: 9.0
jezus...die cijfers zijn echt niet normaal hoor
ben jij een leerder of een snapper? Trouwens raar die 3.4 ertussen

met die 7.3 van duits zou ik ook niet tevreden zijn zeg
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 07-11-2003 @ 19:38:
4VWO

Grieks: 7.3
Duits: 7.3 --> was ik zeker niet tevreden mee, kon alleen niet worden herkansd..
Wiskunde: 3.4--> is gelijk ook wel weer heeeel slecht, maar ja..is mijn eigen schuld
Biologie: 7.5
Nederlands: 7.5
Latijn: 8.6
Frans: 8.3 (leertoets) en een 9.3 (luistertoets)
Geschiedenis: 8.3 (SE)
Economie: 9.7
Engels: 8.1
ANW: 9.0

En dat wast...was er op zich niet eg heel tevreden mee, vooral de 3.4 voor wiskunde niet en die 7'ns vond ik ook niet eg goed...

Maar wat heeft iedereen trouwens laat toetsweek!! Ik heb 1 december al weer de volgende...
In 4vwo alleen maar ontzettend hoge cijfers van jezelf eisen lijkt me een beetje overdreven. Zevens zijn al ontzettend goed zeg!
Wel raar dat je voor economie een 9,7 hebt en voor wiskunde een 3,4. Die twee gaan toch meestal samen: of heel goed allebei, of heel slecht allebei.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2003, 22:01
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Engels --> 6,0 supergoed voor mij
Wiskunde --> 5,1 was een po + iets op pc, was enige met onvoldoende. maar dat konden we dus niet herkansen

En dat waren mijn toetsen de eerste periode
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 00:03
heavinly
heavinly is offline
Mwah..

Engels 8.1
Wiskunde 6.5
(tot daar ging het goed)
Geschiedenis 5.1 ("Ik vraag me soms af of je wel geleerd hebt.")
Economie 4.3
[Aardrijkskunde 3.5 Hoeft niet mee te tellen.]

Ben niet echt heel blij mee. Ik krijg nog Nederlands en Latijn terug. En ik wil Geschiedenis en Economie herkansen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 07:39
Patrick_vN
Patrick_vN is offline
Hoi,

Ik heb donderdag vrij gehad, en gisteren m'n eerste tentamen. Gs, ik heb echt geen flauw idee hoe het gegaan is. Als ik m'n cijfers van al m'n vakken terug heb zet ik ze wel op het forum!

Groeten Patrick
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 11:37
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
5havo schoolexamens periode 1

Wiskunde 6.9
Economie 5.2
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:21
Thomas
Thomas is offline
Ik heb drie tentamens gemaakt met een totale waarde van 27 studiepunten. Daarvan heb ik er 2 gehaald en de laatste kan ik nog herkansen tijdens mijn stage die aanstaande maandag aan zal vangen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:49
@Moon
@Moon is offline
Mijn tentamens komen over 2 weken pas Ik heb 4 vakken en volgens mij kan ik echt niet alle vakken halen. Voor macro moeten we 78% goed hebben om een voldoende te krijgen Mission impossible En voor bedrijfseconomie hebben we gigantisch veel stof, denk dat ik dat ook nie zal halen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:32
Sjoukie
Sjoukie is offline
frans : 6.6 en 4 (telt nergens voor mee )
engels SE brief : 6.8
Wiskunde SE : 7.0 (+ 4 plusjes voor huiswerk in orde)-->7.4
Muziek SE : 6.6

tevreden dusss...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:41
Verwijderd
VWO 6 SE1:

Ned literatuur: 7,2
Eng literatuur: 6,2
Biologie 2 : 6,2
Wiskunde B1 : 4,9
Natuurkunde 1: 3,7 (niet geleerd, doe ik herexamen voor)
Scheikunde 1 : 5,3 (misschien gek maar ik was er ernstig blij mee)
Economie 1 : 6,7

het is al 10 keer beter dan vorig jaar dus ik ben tevreden...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:35
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
linda85 schreef op 07-11-2003 @ 21:28:
In 4vwo alleen maar ontzettend hoge cijfers van jezelf eisen lijkt me een beetje overdreven. Zevens zijn al ontzettend goed zeg!
Wel raar dat je voor economie een 9,7 hebt en voor wiskunde een 3,4. Die twee gaan toch meestal samen: of heel goed allebei, of heel slecht allebei.
Neej, ik heb wiskunde B1, dat verschilt nogal van de 'wiskunde' die je bij economie....Maar het klopt wel, toen we ooit met wiskunde van die 'economiesommetjes' hadden, had ik een 9.2 op dat proefwerk... En normaal haal ik net met moeite een 6!!(of lager )

Citaat:
jezus...die cijfers zijn echt niet normaal hoor. Ben je een leerder of een snapper?
Nou ik vind ze nog normaal hoor, niet echt aan de hoge kant ofzow...Voor mijn doen dan in ieder geval..

Ik ben denk ik de 'snapper', het is niet zo dat ik echt elke dag en in de toetsweek super veel leer....Ik maak gewoon mijn huiswerk en leer het dan gewoon. Meestal doe ik er een uur tot twee uur over...(ligt natuurlijk aan de hoeveelheid en moeilijkheidsgraad van de stof)
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:58
the tourist
the tourist is offline
Ik heb over anderhalve week alweer mijn 2e proefwerkweek.

Cijfers van de 1e proefwerkweek:
Wiskunde 7,7
Scheikunde 7,5
Natuurkunde 5,7
Engels 3,8 (=luistertoets) Maar die ga ik volgende week herkansen, hopelijk haal ik nu een hoger cijfer, want mijn cijfer is gedaald van een 7,1 naar een 6,1 ...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 21:15
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
is al een tijdje terug

wisk: 6,9
eco: 7,3
gesch: 7,1
anw: 7.0
bio: 7,3

meer toetsen had ik niet
anyway, ik ben er blij mee, maar ik ken een paar forummers die verschrikkelijk van dit soort resultaten zouden balen.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2003, 21:41
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
eerste is al 3 weken terug ofzo, maar ik heb er geen problemen mee om de cijfers ff op te noemen

wib1: 6,2
ma: 9,6
na1: 8,3
sk1: 8,5
po bio: 8,5

we hadden dr heel weinig ja. Over 3 weken heb ik toetsweek 2 (12 toetsen)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 10:46
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Mijn totsweek ging hartstikke goed, mn toetsweek niet zo
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 10:53
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
1 december begint die pas. Ik zal het waarschijnlijk niet zo goed doen, ik haal in toetsweken altijd lagere cijfers als normaal
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:13
Nyawa
Veel stress uiteraard (onverwachte lokaalwijzigingen, tergend langzame surveillanten, veel te lange tentamens en dat soort dingen), maar ik heb gelukkig goede cijfers teruggekregen.
't Is onze eerste toetsweek (zit in 4VWO). Heel veel mensen zijn keihard onderuit gegaan, dus ik ben wel blij dat ik geen onvoldoendes heb!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:47
Verwijderd
Niet minder dan een 7.2, voor PTA's niet minder dan een 8.8. Een dag van te voren begonnen, dus heel netjes. Deze periode verwacht ik niet minder.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
erg goed
een 9,1 een 8,7 een 8,4 een 6,4 en een 6,7 [maar die mag ik morgen herkansen]
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 21:58
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Wat heeft iedereen weinig toetsen?!!!! Ik heb komende toetsweek 15 toetsen... , en de meeste hier hebben er maar 8 ofzow...eg vaag..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 22:49
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 09-11-2003 @ 21:58:
Wat heeft iedereen weinig toetsen?!!!! Ik heb komende toetsweek 15 toetsen... , en de meeste hier hebben er maar 8 ofzow...eg vaag..
15 in één week?
Volgens mij duren bij sommigen de toetsweken twee weken, en dan is 15 niet zo veel
Ik had in de vierde toetsweken van twee weken, in de vijfde van een week, en dan twee per periode en in de zesde weer van twee weken
Misschien dat het daardoor ook komt dat sommigen zich verbazen dat anderen allang toetsweek gehad hebben en anderen niet
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:59
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 09-11-2003 @ 22:49:
15 in één week?
Volgens mij duren bij sommigen de toetsweken twee weken, en dan is 15 niet zo veel
Ik had in de vierde toetsweken van twee weken, in de vijfde van een week, en dan twee per periode en in de zesde weer van twee weken
Misschien dat het daardoor ook komt dat sommigen zich verbazen dat anderen allang toetsweek gehad hebben en anderen niet
Neej..ik heb gewoon 15 toetsen in 1 week...(5 dagen dus)

Maar dan vind ik het nog vreemd dat sommigen pas vorige weer toetsweek hebben gehad, ik ben al bijna weer toe aan de volgende ( 1 december t/m 5 december)...Misschien heeft het wel iets met de vakantieregio te maken...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 16:46
Maradonny
Avatar van Maradonny
Maradonny is offline
Ik heb een paar cijfers terug van de rep. week:

Wiskunde: 9.8 ( )
Geschiedenis: 8,8
Duits: 7,7
Frans: 6,1
Nederlands: 6,4
Engels: 7,5
Aardrijkskunde: 5,2 ( )
Techniek: 6,8 + 7,4
Natuur-scheikunde: 7,0

Ik doe nu 3 Havo dus ik vind mn cijfers wel goed. Alleen voor Aardrijkskunde sta ik nu gemiddeld een 5,9. Naja...dat haal ik wel weer op!
__________________
Een goed gesprek begint bij jezelf.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:48
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 10-11-2003 @ 14:59:
Neej..ik heb gewoon 15 toetsen in 1 week...(5 dagen dus)

Maar dan vind ik het nog vreemd dat sommigen pas vorige weer toetsweek hebben gehad, ik ben al bijna weer toe aan de volgende ( 1 december t/m 5 december)...Misschien heeft het wel iets met de vakantieregio te maken...
Sommige mensen hebben 2 proefwerkweken in een jaar, sommige 6. Sommige mensen hebben periodisering (zodat ze elke periode maar ongeveer de helft van hun vakken hebben en dus minder toetsen hebben in de proefwerkweek) en sommige mensen hebben dit niet

En proefwerkweken van 2 weken?
Gelukkig zijn die bij mij op school maar 3, 4 of 5 dagen....
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:52
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
in één woord: KUT!

Ik had 2 toetsen en 2 presentaties. Presentaties gingen goed, toetsen niet. (bij één was ik ziek en de ander is gewoon een kutvak). Helaas zit alles geïntegreerd waardoor ik als ik die toetsen niet haal, gewoon GEEN studiepunten krijg.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 22:31
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Slecht, cijfers:
Scheikunde : 4.7
Natuurkunde: 4.8
Engels : 4.7
Biologie: 6.3
Wiskunde: 7.2
Nederlands: 7,5
Frans: 6.4
Economie: 3.3 (het laagste wat ik de afgelopen 3 jaar gehaald heb)

Duits en literatuur heb ik nog niet, duits heb ik slecht gemaakt en literatuur wel goed denk ik.

Maar goed dat krijg je ervan als je in 6vwo zit, de week voor de toetsperiode op vakantie bent, als je terugkomt een feest hebt en tussendoor op zaterdag moet werken. Dat wordt dus herkanzen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 22:56
Verwijderd
Wel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Tweede toetsweek
Quantes
4 05-02-2004 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.