Oud 23-07-2002, 21:29
Verwijderd
is omdat ik geen vaste stijl heb
Dit schijnt volgens een (niet m'n, anders was het probleem al opgelost huh?) vriendin van mij is het verwarrend als ik de ene dag in wijde oude broeken met ' altolongsleeves' (ik heb het niet verzonnen) aan op school kom, de volgende dag in rondparadeer in mijn Rlkleertjes en daarna weer enorm sloeber in mijn ' trance-outfit' (wil zeggen, alle PumaAdidaskleren). Ik zal volgend haar bij niemand in de smaak vallen, enkel en alleen omdat ik overal buitenval ( ) Kennelijk vind ik alleen mijn heil bij de gematigde kakkers, skaters en al het ander hokjesgespuis dat hier rondloopt (alleen de nazi's mogen mij niet zo geloof ik alhoewel.. Bwino natuurlijk wel.. hmm). Waarom is alles zo hokjes gefixeerd? Kbedoel ik heb mijn hokje gevonden in alle hokjes.. en zou dat voor jou een reden zijn om zo iemand als ik links te laten liggen? Ik begrijp dat liefde ook te maken heeft met uiterlijk en smaak (kleding en dergelijke). Maar dit gaat wel extreem ver, als dit tenminste waar is.

Ik wil geen nieuw hokjestopic starten, daar gaat het mij niet om.. Ik wil alleen horen dat het daar in ieder geval niet aan mijn smaak ligt. Maar als het wel zo is, wat gaat voor; het feit dat ik overal buiten val of dat ik blijf wie ik ben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 21:55
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
is omdat ik geen vaste stijl heb
Dit schijnt volgens een (niet m'n, anders was het probleem al opgelost huh?) vriendin van mij is het verwarrend als ik de ene dag in wijde oude broeken met ' altolongsleeves' (ik heb het niet verzonnen) aan op school kom, de volgende dag in rondparadeer in mijn Rlkleertjes en daarna weer enorm sloeber in mijn ' trance-outfit' (wil zeggen, alle PumaAdidaskleren). Ik zal volgend haar bij niemand in de smaak vallen, enkel en alleen omdat ik overal buitenval ( ) Kennelijk vind ik alleen mijn heil bij de gematigde kakkers, skaters en al het ander hokjesgespuis dat hier rondloopt (alleen de nazi's mogen mij niet zo geloof ik alhoewel.. Bwino natuurlijk wel.. hmm). Waarom is alles zo hokjes gefixeerd? Kbedoel ik heb mijn hokje gevonden in alle hokjes.. en zou dat voor jou een reden zijn om zo iemand als ik links te laten liggen? Ik begrijp dat liefde ook te maken heeft met uiterlijk en smaak (kleding en dergelijke). Maar dit gaat wel extreem ver, als dit tenminste waar is.

Ik wil geen nieuw hokjestopic starten, daar gaat het mij niet om.. Ik wil alleen horen dat het daar in ieder geval niet aan mijn smaak ligt. Maar als het wel zo is, wat gaat voor; het feit dat ik overal buiten val of dat ik blijf wie ik ben?
Lijkt me meer iets voor Liefde en Relatie je vraagt toch de verkoopster in een kledingzaak toch ook niet om liefdesadvies?
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:


Lijkt me meer iets voor Liefde en Relatie je vraagt toch de verkoopster in een kledingzaak toch ook niet om liefdesadvies?
Zie je dat ik overal buitenval? Neej, ik moet zo nodig weer een topic maken dat zowel op L&R kan en op Lifestyle en op beiden wordt ik naar de ander verwezen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:03
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Das nou juist de fout in je houding....denken dat je overal buitenvalt! Zoiets moet je nooit denken, ga er altijd vanuit dat mensen je WEL leuk vinden, totdat het tegendeel is bewezen...en geloof me zo vaak gebeurt dat niet! succes!
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Das nou juist de fout in je houding....denken dat je overal buitenvalt! Zoiets moet je nooit denken, ga er altijd vanuit dat mensen je WEL leuk vinden, totdat het tegendeel is bewezen...en geloof me zo vaak gebeurt dat niet! succes!
Was een geintje.. Ik zit er ook niet echt mee.. Niet dat ik er buiten val (als dat al zo is .. geloof het niet) en het feit dat ik op het moment geen vriendin heb zie ik niet als een probleem. Het ging er eigenlijk meer om ' Is je authenticiteit behouden nog wel belangrijk op het moment dat je daarin niet gewaardeerd wordt?'
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:33
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Misschien heeft die vriendin van je wel een beetje gelijk ja. Een'partner' vind ik wel een beetje een 'verlengstuk' van jezelf ... en het typetje moet dan ook n beetje bij je passen. Op t moment dat ik val op de 'jongen met de puma-schoenen', val ik niet op de hardrocker, hoe stom dat ook misschien klinkt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
me-myself&anne schreef:
Misschien heeft die vriendin van je wel een beetje gelijk ja. Een'partner' vind ik wel een beetje een 'verlengstuk' van jezelf ... en het typetje moet dan ook n beetje bij je passen. Op t moment dat ik val op de 'jongen met de puma-schoenen', val ik niet op de hardrocker, hoe stom dat ook misschien klinkt.
Ja maar als jij mij (hetqua smaak wisselvallige persoontje) zou zijn, zou je dan eerder je eigen stijl opofferen of zou je gewoon star doorgaan zonder de sociale geneugten die je wel zou kennen als je in een makkelijk en groot hokje zou passen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:49
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
hmmz nou mijn broer is ook zo iemand die geen vaste stijl heeft.
Iedereen denkt altijd dat hij heel zelfverzekerd is, maar eigenlijk is hij juist iemand die aantrekt wat iemand anders leuk vindt. Ik bijvoorbeeld hou dus van metal enzo. Als m'n vriend bijvoorbeeld (die ook van metal houdt) bij ons thuis kwam, begon m'n broer heel stoer mee te lullen. Maar als ik een vriend had gehad die van trance zou houden of iets dergelijks zou m'n broer stoer lopen praten over z'n Rotterdam Terrorkorps en Thunderdome cd's. Z'n "vrienden" denken dat hij gewoon verschillende smaken heeft, maar ik ken hem langer dan vandaag.........hij wil overal bijhoren.
M'n broer wind door zijn macho-gedrag veel meisjes om z'n vinger. De meisjes vinden het juist leuk dat hij zo veel stijlen heeft.

Nou zeg ik ABSOLUUT NIET dat jij ook zo bent. Maar hij kan dus wel vriendinnen krijgen omdat hij macho is .

Dat vind ik dan weer zo dom. Dat meisjes er niet door heen prikken en voor zijn macho-gedrag vallen.

Kijk jij lijkt me gewoon een hele aardige eerlijke jongen die gewoon aantrekt wat ie leuk vind. Ik vind dat veel belangrijker dan wat je daadwerkelijk aantrekt. Als jij je prettig voelt in wat je draagt, moet je dat niet van je af laten nemen!!!! Mensen moeten je nemen zoals je bent, anders zijn ze je niet waard!!! Zo moet je altijd maar denken.
Ikzelf vind het geen vaste stijl hebben OPZICH al een stijl toch?
Als jij je prettig voelt in de kleren die je draagt ben je meer jezelf dan wanneer je je aan 1 stijl vasthoudt en dat zal je ook aan je houding merken. Dat waardeer ik juist in iemand. En ik geloof zeker dat je iemand vindt die jou leuk vindt om wie je bent en ook jouw kledingstijl respecteert. Ik ken zat meisjes die het juist leuk zouden vinden....
Veel succes in de liefde!!!!
kusjes
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 03:26
Verwijderd
Citaat:
Gaia666 schreef:
Dankje

Toch heb ik het idee dat veel mensen denken dat dit een verhuld datingtopic is, huh Plien? Was niet echt mijn bedoeling (zie eerdere replie's)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 09:05
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Hehe, ik heb dat ook ongeveer. De ene dag heb ik een vrij wijde broek aan en een t-shirt van Incubus met een lang t-shirt eronder, de andere dag heb ik weer een blauw overhemd en strakke(re) broek aan.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar qua muzieksmaak heb ik toch wel duidelijk een keuze gemaakt, de smaak die bij mn eerste stijl past. (niet een echt relevant gegeven, maar goed)

Verder denk ik dat je , juist door je verschillende stijlen, sneller de aandacht trekt van bepaalde meisjes. Meisjes die ongeveer dezelfde stijl hebben als jij. Ik kan niet echt beschrijven hoe die er precies uitzien, maar ze zijn er zeer zeker wel.

Probeer misschien je verschillende stijlen te mixen.

Verder denk ik trouwens dat hoe ouder je wordt, en hoe ouder dus ook de meisjes die voor jou interessant zijn, hoe minder de "hokjes-factor" van invloed is.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:17
Verwijderd
Citaat:
OnLyMe schreef:
Hehe, ik heb dat ook ongeveer. De ene dag heb ik een vrij wijde broek aan en een t-shirt van Incubus met een lang t-shirt eronder, de andere dag heb ik weer een blauw overhemd en strakke(re) broek aan.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar qua muzieksmaak heb ik toch wel duidelijk een keuze gemaakt, de smaak die bij mn eerste stijl past. (niet een echt relevant gegeven, maar goed)

Verder denk ik dat je , juist door je verschillende stijlen, sneller de aandacht trekt van bepaalde meisjes. Meisjes die ongeveer dezelfde stijl hebben als jij. Ik kan niet echt beschrijven hoe die er precies uitzien, maar ze zijn er zeer zeker wel.

Probeer misschien je verschillende stijlen te mixen.

Verder denk ik trouwens dat hoe ouder je wordt, en hoe ouder dus ook de meisjes die voor jou interessant zijn, hoe minder de "hokjes-factor" van invloed is.
Hmja nouja muzieksmaak hetzelfde.. op een feest heb ik Techno of Hardhouse nodig, als ik thuiszit met vrienden Moby en als ik goede muziek wil horen (Moby mag je hier ook in meerekenen ) dan is het weer the Stones, RHCP en nog een hele lijst van die funkyzooi. Maar goed, kheb zelf niet zo veel te klagen, kschijn nogal lief en zorgzaam te zijn en dat valt goed; ik heb meer vriendinnen dan dan vrienden ensjo.. maar de reden dat ik geen significant other vindt is omdat ik als puzzlestukje net niet overal op pas. (oeh poetisch ). Kzit 'r niet mee, kvind wel iemand... tis vaak zat eerder gelukt maar het stoort me, want hmja mijn smaak in meisjes is precies zoals mijn smaak in muziek en kleren
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:25
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Phreshness schreef:


want hmja mijn smaak in meisjes is precies zoals mijn smaak in muziek en kleren
Elke dag een andere?
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:32
Verwijderd
ik heb ook geen vaste stijl en toch heb ik om de haverklap een vriendje...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:34
Verwijderd
Wat lul je nou, de reden dat jij geen vriendin hebt is gewoon omdat je te moeilijk doet. :/
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:37
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
maria schreef:
ik heb ook geen vaste stijl en toch heb ik om de haverklap een vriendje...
Ik ook btw, nou ja, vriendin dan
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:39
Jem
Jem is offline
Citaat:
Wat lul je nou, de reden dat jij geen vriendin hebt is gewoon omdat je te moeilijk doet. :/
Hehe dat zat ik ook zo te denken..
Wat doet het er nu toe dat je stijl constant verandert, je innerlijke blijft hetzelfde (ja clichés.. en dan )
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Wat lul je nou, de reden dat jij geen vriendin hebt is gewoon omdat je te moeilijk doet. :/
Wat nou moeilijk?
Kben niet kieskeurig
Ik word gewoon moeilijk verliefd
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef:


Wat nou moeilijk?
Kben niet kieskeurig
Ik word gewoon moeilijk verliefd
Whoehaha, dat echt niet. Jij word echt niet moeilijk verliefd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2002, 13:19
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Kennen jullie elkaar IRL?
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 13:23
Spirit
Spirit is offline
Oh zo ben ik ook hoor, ik loop er altijd verschillend bij...
en het liefst zoek ik iemand die ook zo is. Misschien zou jij dat ook kunnen doen? Maarjah ik denk dat het meer aan je houding ligt... want heel veel luitjes maken het nix uit hoor dat je er de ene keer zo en zo bijloopt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:


Whoehaha, dat echt niet. Jij word echt niet moeilijk verliefd.
Das niet waar .. ik heb alleen veel meisjes die ik als bovenmatig leuk beschouw.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 15:36
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
maar ehmz t kan aan mij liggen, je valt toch op de persoon zelf, niet op zn kleding?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
maar ehmz t kan aan mij liggen, je valt toch op de persoon zelf, niet op zn kleding?
Hmja, maar je lult als je gaat zeggen dat jij bij een eerste indruk niet naar uiterlijk en dergelijke kijkt.. wacht daar ging het helemaal niet over
Hmm het ging ook over het feit dat in mijn hoofd al die stijlen een grote mix vormen.. niet alleen mijn kledingsmaak is zo afwisselend, ook ik zelf ben een groot bijeenraapsel. Daar ging het om
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:17
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
maar ehmz t kan aan mij liggen, je valt toch op de persoon zelf, niet op zn kleding?
mwah dat weet ik zo net nog nie hoor... dr zijn denk ik heel veel mensen voor wie de stijl heel erg belangrijk is... als je zown 'kakker' hebt die oowk nog arrogant is en bla bla alle kakkers vooroordelen dr bij enzow die denk ik nie dat die naast een jongen met een kapotte sloeberspijkerbroek en een hanekam gaat zitten... en voor andersom zal het oowk wel gelden, dit zijn wel de extremen natuurlijk...

ikzelf kijk ook eerder naar jongens die ik er ook qua kleren leuk uit vind zien maar goed de kans is er best wel op dat ik toevallig val op een jongen die naar trance luistert en zich zo kleed.. tis maar net wat je veel tegenkomt heh...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:25
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
mwjah oke, je eerste indruk is natuurlijk wel kleding en uiterlijk, en iemand die een beetje dezelfde kledingkeus heeft daar zou je misschien ook eerder een gesprek mee aanknopen (omdat je waarschijnlijk ook dezelde interesses hebt qua uitgaan en muziek?) maargoed, verliefd worden op iemand dat gebeurt of dat gebeurt niet... en dat heeft imo en uit eigen ervaring weinig met uiterlijk te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 18:27
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
maar ok, bij t zetten van de eerste stap zoek je waaschijnlijk toch naar iets wat je deelt ofzo...

bla
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:05
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
je hebt toch een vaste stijl..

jouw huisstijl
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:19
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ey zeur niet zo. ik heb vrienden van 20 die nog steeds geen vriendin hebben en ze hebben al jaren de vaste stijl. misschien ben je gewoon lelijk dat kan natuurlijk ook ;]

maak je niet druk. fuck de trutjes, die schrik je zo vanzelf af en omhels de meisjes die je wel lief vinden
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:48
Built to last
Built to last is offline
wat een gigantische onzin, juist de mix van alle stijlen is toch je eigen stijl? ik zou dat mens wat zo zeikte naakt op internet zetten ofzo wat een v**le h**r
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 22:22
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
mensen vallen binnen hokjes.
dat denk ik ook altijd.
dat alleen "mijn soort" op mij zouden vallen.
ik zweef af en toe ook nog wel eens een heel klein beetje tussen de hokjes. wanneer k weet dat ergens een leuke jongen is die meer van natuurel houd dan pas ik me aan en wanneer ik weet dat er ergens leuke jongens zijn die meer van dark en evil houden dan pas ik me ook aan heel slecht maa rik vind het allemaal leuk dus dan pas ik me aan.
maar volgens mij valt het heel erg mee. het in hokjes vallen.
ik val namelijk ook heel vaak buiten mn hokje. op jongens die eignelijk heel normaal zijn.
" natuurlijk zouden die niet op mij vallen aangezien ik niet helemaal normaal ben. " dat denk je dan
maar volgens mij is dat gel*l. volgens mij valt iedereen wel eens buiten zn hokje
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 01:27
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
misschien ben je gewoon lelijk dat kan natuurlijk ook ;]


Ze doen dus gewoon lief uit medelijden?

*heeft neiging foto van enorm lekkah meisje slapend op mijn schouder hier neer te zetten* (helemaal trots She slept on my shoulder )

Nogmaals ik zit er niet mee Ik zuig (niet letterlijk) per definitie in het onderhouden van een relatie en ik heb er ook totaal geen behoefte aan.. DIT WAS GEEN roep om hulp.. Mijn inleiding op het topic was gewoon iets te persoonlijk. Maar goed over het algemeen snapt iedereen de bedoeling wel huh?

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 01:40.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef:
wat een gigantische onzin, juist de mix van alle stijlen is toch je eigen stijl? ik zou dat mens wat zo zeikte naakt op internet zetten ofzo wat een v**le h**r
Neuh ze is wel lief en ik ben klein, dus de gemiddelde vrouw kan ik niet aan haar zeker niet
En jah ik ben trots op mijn stijl, nouja dat niet eens.. ik voel me gewoon goed bij wat ik draag en das het belangrijkste. Maar om even een antwoord te geven op de vraag of ik liever ' true' ben aan mezelf of me overgeef aan de liefde als het zover is.. dan neig ik te zeggen dat ik mezelf wel zou aanpassen, simpel en alleen omdat ik het er voor over heb als iemand echt de moeite waard is (Plien, ik zweer jou dat ik niet snel verliefd word). Kbedoel ik voel me toch wel snel op mn gemak..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 00:10
Verwijderd
Eh, bij mij is de reden dat ik geen vriendin heb meer dat ik een vervelend figuur ben.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:45
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eh, bij mij is de reden dat ik geen vriendin heb meer dat ik een vervelend figuur ben.
Neu, je bent gewoon kieskeurig
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:

Neu, je bent gewoon kieskeurig
Is dat niet hetzelfde?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 13:13
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
maar ehmz t kan aan mij liggen, je valt toch op de persoon zelf, niet op zn kleding?
als je eens ziet wat voor kleding mijn vriendjes droegen klopt het wel...maar misschien slaat kleding wel op karakater want bijna allemaal waren het stuk voor stuk eikels
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-07-2002, 14:10
Verwijderd
Gelul, ik ben ook niet typisch in 1 hokje te proppen, heb de ene keer een gothic rok aan, dan een wijde broek, dan een dozig truitje (of liever nog, tegelijk). En ik kan ook wel jongens krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 15:35
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
Ik draag gewone klere voor dit forum
replay diesel nike kappe je weet wel

wat maakt dat uit
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit sex met goede vriend/vriendin
Onaneim
38 26-03-2007 22:53
Verhalen & Gedichten Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen)
Hoofd&Schouders
7 01-07-2005 01:30
Psychologie Lucht je hart topic!!! #10
Miracle
500 30-08-2004 10:59
Liefde & Relatie Gevoel dat je nooit een relatie zal hebben, hoe er mee om gaan
Another Way
191 17-08-2003 16:03
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 20:23
Psychologie het gaat nie goed
boeit_niet
2 21-03-2002 13:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.