Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2020, 13:10
Verwijderd
Jaapie...... :c
Advertentie
Oud 22-03-2020, 13:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik moet zo naar de supermarkt. Heb expres al dagen niet gedoucht. Als mensen me ruiken is het hun eigen fucking schuld en moeten ze meer afstand houden.
Ik zit er aan te denken om ook nog smerige poepies te laten als mensen te dichtbij komen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2020, 13:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Gadverdamme HO
Oud 22-03-2020, 13:40
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ging gisteravond om kwart voor 8. Ideaal, bijna niemand. We hebben dus maar afgesproken dat dat onze tijd voor boodschappen gaat worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-03-2020, 13:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gadverdamme HO
Moeten mensen maar uit mn fucking buurt blijven.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2020, 15:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hihihi
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-03-2020, 15:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Moeten mensen maar uit mn fucking buurt blijven.
Hoe zorg je dat je maar stinkt in een radius van 2 meter?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-03-2020, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Hoe zorg je dat je maar stinkt in een radius van 2 meter?
Ja nee, mensen moeten uit de buurt blijven. 5 tot 10 meter afstand dus
Oud 22-03-2020, 15:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb bijna geen klachten meer
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-03-2020, 16:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Top hoelang heb je last gehad?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-03-2020, 16:23
Verwijderd
Twee collega's met corona-achtige verschijnselen. Allebei thuis. Gelukkig lijken ouders van cliënten het wel te snappen en blijven ze grotendeels weg. Gisteren kregen we van ouders van wie ik het absoluut niet verwacht had een dank je wel voor het werk nu.

Zojuist online capoeira training gedaan. Niet zo fijn als live, maar veul beter dan niks.
Oud 22-03-2020, 16:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Top hoelang heb je last gehad?
Een weekje, misschien iets meer.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-03-2020, 16:35
Verwijderd
Ik had net een discussie met m'n stiefmoeder, die niet geloofde dat 70% alcohol beter is dan 90% om virussen en bacteriën te doden. Voor het geval dat hier ook van die figuren zitten:
https://www.reddit.com/r/explainlike..._than/ff3dlhk/
Oud 22-03-2020, 16:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Water en zeep werkt ook omdat dit virus een envelop heeft die kapot gaat van zeep.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-03-2020, 16:49
Verwijderd
Yep, maar water en zeep is veel lastiger in te zetten voor oppervlaktes als je bijvoorbeeld onderweg bent.
Oud 22-03-2020, 17:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Okee, de supermarkt was hel. Mensen waren in groepen. Een wijf wou zowat in me staan om iets te pakken. Een ouwe vent achter me in de rij maakte een opmerking over hoe ik lekker aan het hamsteren was. 'Nee meneer, ik ben al 5 dagen niet buiten geweest en koop nu wat ik kan dragen, zodat ik weer een tijd niet naar buiten hoef. Ik kom hier niet voor 1 zak chips' Dat had hij dus wel.
Daarna stond hij tegen me aan te duwen met z'n kar (ja, hij had een karretje voor 1 zak chips) en wapperde hij een goor briefje van 5 in het gezicht van de cassiere. Hij was nog verontwaardigd ook toen ik zei dat hij het duidelijk allemaal niet begrepen had.
Echt, fuck mensen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2020, 17:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vanmorgen ging ik heel zen rond half 10 naar de super en dat ging allemaal heel prima en zonnetje en niemand op straat. <3 Rondje door de prima bevoorraadde supermarkt wat verse spulletjes gehaald, dikke prima. Toen stond er voor me iemand die voor bijna 500 euro aan boodschappen in z'n kar had (verder ook compleet met masker handschoenen alles, dus het zal wel nodig geweest zijn. Ni judgement daar) maar dat duurde bijna 20 minuten voordat t allemaal afgerekend was en hij ingepakt en ik aan de beurt was (twee mensen op de band dat mag niet).

In de tussentijd was er een dronken Groenlander achter me komen staan die het duidelijk niet snapte met z'n 6-pack bier en alcohol zweet wat ik bijna door de lucht kon voelen. DIE MARKEERLIJNEN STAAN ER TOCH NIET VOOR NIETS!!!@@!@@!!@!!!
Zowel het kassameisje als ik werden afgeblaft toen we er wat van zeiden

Toen was ik buiten en dat was het moment dat schijnbaar iedereen had bedacht dat het een perfect moment was om van het zonnetje en de bloesems te genieten. De weg naar huis was vol met families met rond-rennende kinderen, hardlopers die jumping jacks met rondvliegend zweet nodig vonden en meer van zulks.

Ik heb me maar weer opgesloten met wat zondagsmuziekjes, een huis-spa, haarverfje, gezichstmaskertje wijntje alles en heb de toeristische route van de slaapkamer naar de woonkamer via het balkon genomen. Het is hier binnen echt een stuk comfortabeler.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2020, 17:35
Verwijderd
Ja ik had Bird aan de telefoon en die was ook boos, helemaal met de kleine nu.
Oud 22-03-2020, 17:37
Verwijderd
6% van de mensen ziet meer dan 20 andere mensen binnen anderhalve meter van elkaar.
Oud 22-03-2020, 17:37
Verwijderd
WAT EEN WAANZIN
Oud 22-03-2020, 17:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Yep, maar water en zeep is veel lastiger in te zetten voor oppervlaktes als je bijvoorbeeld onderweg bent.
True ik heb van die vochtige baby doekjes, daar zit ook iets zepigs op.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-03-2020, 18:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh ik heb de afgelopen dagen hier niet goed meegelezen. Beterschap aan iedereen die het nodig heeft!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-03-2020, 18:44
Verwijderd
Kusje op jou NfS


https://www.nu.nl/economie/6038896/g...ermarkten.html
Oud 22-03-2020, 19:06
Verwijderd
Ik was tot gisteren echt prima gezond en er was niks aan dr hand dus ik kon gewoon boodschappen doen. Sinds gisterochtend heb ik een enorme snotneus en nies ik met enige regelmaat. Dat wordt komende week dus alleen werk en thuis.
Oud 22-03-2020, 20:08
Verwijderd
Ik ben 2 kilo kwijt
Oud 22-03-2020, 20:09
Verwijderd
Maar ja ik leef nog
Oud 22-03-2020, 20:09
Verwijderd
Beterschap voor iedereen!
Oud 22-03-2020, 20:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben 2 kilo kwijt
:boks: Ik in totaal 5kg.

Probeer toch wat soepjes naar binnen te proppen. Sterkte poepeke.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-03-2020, 21:36
Verwijderd
Zie ook de 2500 supporters uit Valencia....
Oud 22-03-2020, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Braafste jongetje van de klas daar? Ik vind het een beetje egoïstisch. Je kan ook je faciliteiten aanbieden aan regio's in Nederland waar het nu wel uit de klauwen loopt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-03-2020, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Braafste jongetje van de klas daar? Ik vind het een beetje egoïstisch. Je kan ook je faciliteiten aanbieden aan regio's in Nederland waar het nu wel uit de klauwen loopt.
Sorry wát? Dit is dé manier om de crisis door te komen met de minste doden en daarnaast hoeft dit totaal geen capaciteit weg te nemen van het ziekenhuis en maakt het het totaal een stuk veiliger. Ik vind het schandalig dat je dit zegt. Oprecht.

Iedere expert zegt; "Wat Nederland doet gaat veel meer levens kosten dan nodig, testen testen testen is het enige wat je er tegen kan doen." en jullie blijven achter onze eigen overheid aanlopen die dat structureel blijft negeren.
Oud 22-03-2020, 21:46
Verwijderd
Om nog maar te zwijgen van de bakken met ICU-patiënten die er al sinds woensdag naartoe getransporteerd worden.

For fuck's sake.
Oud 22-03-2020, 21:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Boodschappen doen om 8 uur s’avonds. Welgeteld 4 andere klanten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-03-2020, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Braafste jongetje van de klas daar? Ik vind het een beetje egoïstisch. Je kan ook je faciliteiten aanbieden aan regio's in Nederland waar het nu wel uit de klauwen loopt.
wat... WAT!?!?

Weet je hoeveel mensen er naar het noorden zijn verplaatst afgelopen dagen!?!?
Oud 22-03-2020, 22:14
Verwijderd
Citaat:
:boks: Ik in totaal 5kg.

Probeer toch wat soepjes naar binnen te proppen. Sterkte poepeke.
Dankjewel!
Oud 23-03-2020, 00:18
Verwijderd
*kuch* https://www.reddit.com/r/television/...m_medium=web2x *kuch*
Oud 23-03-2020, 00:18
Verwijderd
*pfffffrrrrrr* ik moet zo hard huilen :whehehehehehehheeeeeeeeeeee:
Oud 23-03-2020, 05:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wij hebben straks op werk overleg met een paar mensen hoe verder de komende tijd en ik weet niet echt hoe ik me er bij voel dat ik er fysiek bij aanwezig moet zijn.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-03-2020, 05:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Je MOET fysiek aanwezig zijn?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2020, 06:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nouja, ik neem aan dat als ik het onverantwoord vind en daarom niet ga dat er geen consequenties an verbonden zijn. Vermoed dat we met 3-5 man zijn en er is zat ruimte om ver van elkaar vandaan te zijn, dus qua veiligheid zou het geen probleem moeten zijn. Hoef ook niet het OV in of wat dan ook, dus daar ligt ook geen risico, maar toch vind ik het wel gek in deze tijd.

Denk wel dat het de laatste keer is tot de rust weer terug is in de wereld en vermoed dat er besloten wordt om al het werk, met name voor de monteurs aangezien die niet thuis kunnen werken, stil te leggen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-03-2020, 06:39
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Lekker niet gaan en dat ze maar bellen verdorie!
__________________
Forumdownie
Oud 23-03-2020, 07:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nouja, ik neem aan dat als ik het onverantwoord vind en daarom niet ga dat er geen consequenties an verbonden zijn. Vermoed dat we met 3-5 man zijn en er is zat ruimte om ver van elkaar vandaan te zijn, dus qua veiligheid zou het geen probleem moeten zijn. Hoef ook niet het OV in of wat dan ook, dus daar ligt ook geen risico, maar toch vind ik het wel gek in deze tijd.

Denk wel dat het de laatste keer is tot de rust weer terug is in de wereld en vermoed dat er besloten wordt om al het werk, met name voor de monteurs aangezien die niet thuis kunnen werken, stil te leggen.
Als jullie overleg ook kan plaatsvinden zonder dat je fysiek bij elkaar moet zijn, zou ik dat ook gek vinden. Kan het ook op een andere manier?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-03-2020, 08:16
Verwijderd
Hier in de krant is iemand geïnterviewd dir zegt "we houden wel afstand van vreemden, maar niet met vriendinnen. Dat is niet nodig, je kent elkaar toch?"
Oud 23-03-2020, 08:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Als jullie overleg ook kan plaatsvinden zonder dat je fysiek bij elkaar moet zijn, zou ik dat ook gek vinden. Kan het ook op een andere manier?
Kon niet nee. Maar was gelukkig maar een uurtje en werk vanaf nu 100% thuis
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-03-2020, 09:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n beste 'dinnie heeft 't en zij en haar man moeten nu 2 weken in quarantaine. Gelukkig heeft ze nu een kast van een huis en een gigantische tuin. Lijkt me hel om 2 weken op elkaars lip te zitten in een klein appartementje in de binnenstad.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-03-2020, 09:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Kon niet nee. Maar was gelukkig maar een uurtje en werk vanaf nu 100% thuis
Zolang niemand klachten heeft en je afstand houdt, moet het niet heel veel kwaad kunnen. Wel fijn dat het nu vanuit huis kan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.