Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2012, 16:45
angel1995
angel1995 is offline
Hallo

Ik las vandaag een artikel over een terminaal zieke die cannabis toegediend krijgt als pijnstillend middel. Moet dit kunnen of niet volgens jullie? En waarom?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2012, 16:48
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
Zou een terminaal zieke niet gewoon moeten kunnen doen wat hij wil, zolang het andere mensen niet schaadt?

Ik zou het wel weten hoor, er zijn nog genoeg drugs die ik dan zou willen proberen.
__________________
"liever niets dan een vrouwenstem"
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 17:03
Verwijderd
Waarom zou het niet kunnen? Terminaal zieken krijgen zoveel drugs. Cannabis is er dan ook nog een waarvan de lichamelijke gevolgen minimaal zijn, in tegenstelling tot het gros van de pillen dat men doorgaans mee naar huis krijgt.

Laatst gewijzigd op 04-06-2012 om 17:34.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 18:50
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Ik vind het zo slecht nog niet. De pijnstillers die mensen bij de apotheek halen zijn ook niet al te best. Sterker nog, je kan cannabis gewoon op recept krijgen bij een apotheek!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 16:30
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik vind het zo slecht nog niet. De pijnstillers die mensen bij de apotheek halen zijn ook niet al te best. Sterker nog, je kan cannabis gewoon op recept krijgen bij een apotheek!
ja je kan cannabis wel krijgen op recept maar dit wordt maar heel slecht vergoed en is vaak duurder dan gewoon in de coffeeshop.

en ja ik vind dat terminaal zieken of mensen met chronische pijn of andere problemen waar dit kan werken, gewoon moeten krijgen wat werkt. en cannabis is wss vanalles wat beschikbaar is het minst schadelijk voor je lichaam.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.