Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 18:42
!poisonmind~
!poisonmind~ is offline
ik zou heel graaag een keer voor mn vriend willen strippen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?zoja hoe heb je dat gedan, wat voor kleren had je aan, deed je het op muziek of niet enz enz
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 18:50
Verwijderd
hey cool wil ik ook eens weten
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:08
Belladonna
Avatar van Belladonna
Belladonna is offline
Me 2. hihihi
__________________
in samenwerking met scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:21
Verwijderd
mmmmmm... absoluut geen ervaring (DÓH) maar ik denk dat als er ooit een keertje iemand zo gek was om voor mij te strippen (en dan niet in een striptent ) dat ik dan het liefst een zacht/romantisch/sensueel WHATEVER muziekje op de 8ergrond hoor. En dan kleren... ehm.. trek iets aan wat makkelijk uitgaat
Veel succes

I Envie Your Boyfriend
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:31
Lekker Tijgertje
Lekker Tijgertje is offline
zachte romantische muziek ja en dan iets makkelijks aan zoals een blouseje ofzo of iets anders makkelijks.. net zo makkelijk
__________________
"Fight with the best!! , Die like the rest.."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:03
In_flames
In_flames is offline
Het gaat niet om wat je aan hebt maar om wat je uit doet!

Serieus: Een meisje die een kort rokje aan heeft en zo`n minitruitje. Iets wat i.i.g strak zit. Dat is echt geil. En mooie lingerie o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:06
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
tip 1: strip noooooit te snel, is een beginnersfout! gewoon lekker relax, rustig opbouwen

tip 2: met een zwoel muziekje erbij beweeg je je ongetwijfeld erg sexy

tip 3: zorg ook dat je je sexy voelt, scheer alles netjes bij, mooi lingeriesetje e.d.

tip 4: het lekkerste voor het laatste!! dus bewaar bh en slip voor het laatste

tip 5: bedenk je, dat wat je ook doet: je vriend vind je mooi, hij vind het allemaal vast en zeker geweldig! dus onzekerheid is niet nodig

tip 6: als je toch niet durft de laatste dingen uit te doen, laat je vriend ze dan persoonlijk uitdoen

tip 7: on-sexy dingen als pantykousjes en inlegkruisjes zijn not done

tip 8: hou oogcontact!! ga niet staren als een guppie natuurlijk, maar een zwoele blik (oefenen in de spiegel!) doet het altijd goed


... nou, veel plezier!!

kus
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:13
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
tip 1: strip noooooit te snel, is een beginnersfout! gewoon lekker relax, rustig opbouwen

tip 2: met een zwoel muziekje erbij beweeg je je ongetwijfeld erg sexy

tip 3: zorg ook dat je je sexy voelt, scheer alles netjes bij, mooi lingeriesetje e.d.

tip 4: het lekkerste voor het laatste!! dus bewaar bh en slip voor het laatste

tip 5: bedenk je, dat wat je ook doet: je vriend vind je mooi, hij vind het allemaal vast en zeker geweldig! dus onzekerheid is niet nodig

tip 6: als je toch niet durft de laatste dingen uit te doen, laat je vriend ze dan persoonlijk uitdoen

tip 7: on-sexy dingen als pantykousjes en inlegkruisjes zijn not done

tip 8: hou oogcontact!! ga niet staren als een guppie natuurlijk, maar een zwoele blik (oefenen in de spiegel!) doet het altijd goed


... nou, veel plezier!!

kus

ik wil je e-mail of icq
Dit is perfect

Wat ook leuk is: geen slipje aandoen en met je rokje aan op z'n schoot zitten, hij denkt vast dat je nog een slipje aanhebt maar dat is niet zo, doe dan z'n broek af en ga 'op hem zitten'
wedden dat hij schrikt

__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:27
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Tip: aan het eind ben je Naakt of daar in de buurt,
In het begin heb je wat kleren aan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Oen schreef:
Tip: aan het eind ben je Naakt of daar in de buurt,
In het begin heb je wat kleren aan.

Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:26
!poisonmind~
!poisonmind~ is offline
en weet iemand een goed muziekje?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:33
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
!poisonmind~ schreef:
en weet iemand een goed muziekje?
Mijn vriend heeft weles voor me gestript op Overload van de soundtrack van Dirty Dancing
en You can leave your hat on van Joe Cocker is ook wel geinig maar je moet dr van houden die muziek..
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:34
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ojaa qua kleding ist misschien wel handig om een bloesje aan te doen..dat kan je namelijk heeel langzaam plagerig openknopen en met zo'n truitje ben je zo snel klaar en loop je zo te klooien..tenminste in mijn geval
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 22:06
Popje_temp
Avatar van Popje_temp
Popje_temp is offline
Huur de film striptease, of een andere film waar strippen in voorkomt en oefenen maar...
En wat de muziek betreft, zoek een nummer uit die je op sensuele gedachten brengt...
__________________
I will work to elevate you just enough to bring you down. Trust me. wilt trouwen met oemoemenoe! geeft vakje27 een kus!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:11
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
*verhaal*
heb dr nog ff over na zitten denken, en bedacht me dat los haar en een lekker geurtje het ook altijd goed doen. en als je durft als je bijna naakt ben: beetje over je eigen borsten aaien, met je hand in je slipje gaan ed zijn ook aanraders.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 23:03
Warbringer
Warbringer is offline
Citaat:
Dark Enchantress schreef:
Mijn vriend heeft weles voor me gestript op Overload van de soundtrack van Dirty Dancing
en You can leave your hat on van Joe Cocker is ook wel geinig maar je moet dr van houden die muziek..
Even een opmerking:

You can leave your hat on - Joe Cocker is HET striplied! als je niks weet, die kiezen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 15:28
noukkk
noukkk is offline
hmmm kga aankomende keer dak mn vriend zie maar weer es voor em strippen... vind ie altijd zooo geil...
Mn best zittende broek aandoen die hij me altijd zo mooi vind staan en een kort strak vestje met knoopjes erboven, en dan een spannen lingerie setje eronder...
Qua muziek maakt het me nooit zoveel uit... gewoon rustige muziek... het licht iets dimmen en kaarsjes aansteken voor een romantische sfeer... en dan gewoon heel rustig en relaxed je kleding uitdoen... ik verzeker je, daar worden ze heeeel geil van
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:02
ik ben er
ik ben er is offline
trek een heel erg kort rokje aan geen slip
wel een string ofzo
een witte blouse zonder bh met veel knoopjes lop
kousen en heel sexy opmaken

mail me anders ff
__________________
haaaaaaaaaaaaaaaaai
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:10
Verwijderd
Weet je dat wil ik eig. ook wel een x'tje voor me vriend doen, maar kgloof niet dat ik dat durf?? Iemand ideeen om daar overheen te komen?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 19:10
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
ff over je haar
Doe het vast en trek tijdens het strippen he elastikje er uit dan valt het is veel beter als gelijk los haar
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 19:22
chanel
chanel is offline
oke.. en nu een klein tipje van mij hehe

ik heb t wel es geprobeerd.. alleen... volgens mij kwam t niet zo 'echt goed' over..want ik had iets aan wat ik me hele leven nog nooit aan had gedaan.. dus jah.. viel (voor mij) beetje tegen, laat ik zo zeggen.. ik had anders willen doen

dus ik denk dat als je nooit eerder hebt gestript rustig kan beginnen met vóór hem je bloesje uit te doen, als je dicht bij hem bent (ik vind persoonlijk het 'spannender' als hij in bed ligt, en ik stuk verder aan t uitkleden ben) en als je dicht bij elkaar bent kan je makkelijk de rest aan hem overlaten.
en zodra je denkt:
en nu.. nu zal ik m eens gek maken ook! dan ga je echt strippen!!
(lijkt mij ook leuk om te doen, ook omdat ik van dansen hou.. en ervan hou om weer es wat anders te doen)

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:13
Warbringer
Warbringer is offline
Nu heb ik een vraag:

de dames hier zijn nu wel allemaal tips aan het uitwisselen over hoe ze voor hun vriendje moeten strippen (niks op tegen hoor ) maar zouden jullie het nou leuk vinden als jullie vriend voor jullie stript?

en wat zien jullie dan graag dat hij wel en niet doet?

geef maar.. tips

[Dit bericht is aangepast door Warbringer (21-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:36
SLAYERIZE
Avatar van SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
mja idd ik ben ook wel benieuw geworden

Lijkt me geweldig om voor haar te strippen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:49
WickedKimmie
WickedKimmie is offline
Nou, mij lijkt het wel wat als mijn vriend voor me zou strippen....mits langzaam en errrrrrrrrrrrg sexy...wees niet bang om te overdrijven of te denken "dit is zo filmachtig" want dat is juist vet!!!
Zelf strippen lijkt me ook leuk....maar idd wel moeilijk!!!
__________________
Loved by some, hated by many, known by a few
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 22:35
WickedKimmie
WickedKimmie is offline
Waarom reageert er niemand meer? Leuk onderwerp toch??
__________________
Loved by some, hated by many, known by a few
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 22:37
harrie84
Avatar van harrie84
harrie84 is offline
je moet vooral veel tegen hem aanrijen, dat is errug fijn... en zorgen dat hij je overal kan betasten

greetz
__________________
secreet is fakking blurgh
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 11:04
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
harrie84 schreef:
je moet vooral veel tegen hem aanrijen, dat is errug fijn... en zorgen dat hij je overal kan betasten
of juist niet... hij mag je niet betasten, net zolang tot ie er echt gek van wordt! en dan...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 11:59
chanel
chanel is offline
Citaat:
Warbringer schreef:
Nu heb ik een vraag:

de dames hier zijn nu wel allemaal tips aan het uitwisselen over hoe ze voor hun vriendje moeten strippen (niks op tegen hoor ) maar zouden jullie het nou leuk vinden als jullie vriend voor jullie stript?

en wat zien jullie dan graag dat hij wel en niet doet?

geef maar.. tips

[Dit bericht is aangepast door Warbringer (21-01-2002).]
om eerlijk te zijn ja, maar dan op een andere manier dan die meiden doen (dansen en met heupen bewegen) gewoon heel langzaam en sexy zn kleren voor je uittrekken en een beetje afstandelijk en dominant doen

__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:27
sase
Avatar van sase
sase is offline
Hoi allemaal, geweldig onderwerp, dit wilde ik net voor m'n vriend gaan doen maar ik had geen idee hoe, thanx!
Een tip voor de jongens, ga nooit met je broek+boxer uit maar met je t-shirt aan staan, dat staat namelijk niet erg sexy. Bij vrouwen kan het juist goed, maar bij mannen niet (vind ik dan he).
Nou veel succes!
__________________
To see her is to love her, love but her, and love forever
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 08:31
FB
Avatar van FB
FB is offline
Citaat:
sase schreef:
Hoi allemaal, geweldig onderwerp, dit wilde ik net voor m'n vriend gaan doen maar ik had geen idee hoe, thanx!
Een tip voor de jongens, ga nooit met je broek+boxer uit maar met je t-shirt aan staan, dat staat namelijk niet erg sexy. Bij vrouwen kan het juist goed, maar bij mannen niet (vind ik dan he).
Nou veel succes!
Thanx voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 15:43
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
You can leave your hat on is iid gewéldig, k raak spontaan in de stemming als k dat hoor

__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:06
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
Citaat:
chanel schreef:
om eerlijk te zijn ja, maar dan op een andere manier dan die meiden doen (dansen en met heupen bewegen) gewoon heel langzaam en sexy zn kleren voor je uittrekken en een beetje afstandelijk en dominant doen

Dus toch niet op de American Pie (1) manier??
hahahahahhahahahahahaha

(k heb spontaan pijn in me hartstreek van 't lachen )

suus
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.