Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 20:44
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
hey,

ik doe mee aan een project op school. namelijk achievers international (http://www.achieversinternational.org)

de bedoeling van dit project is dat we met een groep leerlingen producten gaan uitwisselen met een school in het buitenland en die in ons eigen land gaan verkopen. wij doen dit met een school in Atlanta in de VS.

iedereen in het project krijgt een functie toegewezen. die van mij is product manager, dat houd in dat ik moet gaan kijken wat voor producten we naar hun toe gaan sturen en wat voor producten wij willen ontvangen van hun.

maar het probleem is: wat kunnen we in vredesnaam naar ze toe sturen? we hebben al een paar producten, zoals een paar etens dingen en een ENORME verzameling delfsblauw. maar wat voor spullen uit Nederland kunnen nog meer populair worden in de Vs?

het moeten kleine lichte dingen zijn zodat ze makkelijk getransporteerd kunnen worden en het liefst niet te duur.

dus als een idee hebt, plzzz help

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2010, 21:36
Verwijderd
Moet het per sé zoiets ''hollands'' zijn als delfts blauw, klompen en tulpen?

Wat zijn de eisen van de procuten naast het transport.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 11:24
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Nederwiet
verder zou ik denken aan drop, stroopwafels en jenever.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 19:20
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
het hoeft niet persé iets hollands te zijn, maar wel iets dat ze niet net zo goed bij de wallmart kunnen kopen ofzow

en de doelgroep is leerlingen van ongeveer 15,16,17
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 20:31
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Stuur ze Nederlandse films ofzo? Enkel zaak dat ze Engelse ondertiteling hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 23:46
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Een mooie Wilders pruik, de man zet Nederland regelmatig in de belangstelling

Even serieus, Nederland heeft een vrij rijke kunst en ontwerptraditie, zoeken op Dutch Design bij bol.com bezorgt je al 38 Engelstalige hits. Het is niet zo stereotype "Hollands" en toch ontzettend Nederlands. Kijk dus ook naar de creatieve sectoren, film, muziek, kunst etc. het zou genoeg materiaal op moeten kunnen leveren.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 13:53
Tim_Riswick
Avatar van Tim_Riswick
Tim_Riswick is offline
Hagelslag of vlokken ofzo. Volgensmij zijn zo'n dingen ook alleen hier te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.