Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2011, 22:21
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
Waneer denk je dat je er klaar voor bent?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 22:27
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk vooral dat tussen de eerste keer denken aan seks en 'er klaar voor zijn' nog heel wat jaren zitten. En wat je precies met denken bedoelt? De eerste keer dat je het woord ontdekte (jaar of 9) of toen je puberachtig begon te worden (jaar of 11) of toen je begon te overwegen seks te hebben met iemand (nog niet, gezien ik tot heden geen geschikte kandidaat tegengekomen ben)? Ik zou er in principe wel klaar voor kúnnen zijn, denk ik, mits ik een vriend had met wie ik seks zou willen hebben, maar die heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 22:32
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
Je hebt toch wel iemand op het oog?
En als je denkt dat je er klaar voor bent, prima maar doe het veilig en zo dat je er straks geen spijt van krijgt
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er in principe wel klaar voor kúnnen zijn, denk ik, mits ik een vriend had met wie ik seks zou willen hebben, maar die heb ik niet.
Em, is 13, 14, 15,16 en zelfs 17 niet wat jong om al echte sex te hebben??
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 23:00
-Richard-
-Richard- is offline
Dat ligt helemaal aan jezelf, vanaf 15/16 zou ik het inderdaad wel acceptabel vinden.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 23:21
Verwijderd
Vanaf 16 en misschien 15 is inderdaad wel acceptabel, maar onder de 15 is gewoon te jong om seks te hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 00:10
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ben het wel redelijk met Sabir eens, vind het ook vanaf 16 jaar acceptabel. Persoonlijk vind ik 15 in de meeste gevallen nog wat te jong, alles wat nóg jonger is vind ik vrij kansloos.

Het zal je dan ook niet verbazen dat ik mezelf op m'n 16de 'klaar vond' voor seks, uiteraard denk je er al wel eerder aan
__________________
Godzijdank ben ik atheďst.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 00:38
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Denken: 11Jr
Klaar: ehm ik denk ongeveer nu wel, maar ja...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 08:24
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Denken: 13 Jaar
Klaar: nog niet
Mening over wanneer klaar: vanaf 16 vind ik wel acceptabel.

Laatst gewijzigd op 15-06-2011 om 06:15.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 18:53
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Je hebt toch wel iemand op het oog?
En als je denkt dat je er klaar voor bent, prima maar doe het veilig en zo dat je er straks geen spijt van krijgt
Eh, nee? Ik ben momenteel niet verliefd, dat kan toch ook?
En ik weet inderdaad wel dat ik het veilig moet doen.

Citaat:
Em, is 13, 14, 15,16 en zelfs 17 niet wat jong om al echte sex te hebben??
Nee, niet per se, denk ik. Ik denk dat vanaf je 15e met een stabiele/langere relatie het best prima kan. Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd (tenminste, in de tijd dat ik jeugdjournaal keek) ook ergens bij 15 of 16 komma nogwat jaar. Als jij 15 bent en je hebt al even met een vriend en jullie vinden elkaar superleuk en willen heel graag seks, nou, prima toch? Er zijn zelfs jongere mensen die al seks hebben, maar dat lijkt me wél echt jong.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 21:43
Kartfreak99
Kartfreak99 is offline
Rond de 11/12 jaar, Begon ik me te interreseren.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 22:16
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline

Als dit topic niet zoveel vraagtekens achter elkaar had en gestart was door een heel echtense mooiboy zou ik niet zo'n mooi plaatje hebben gevonden voor je.
Zodra een jongen de puberteit ingaat, zodra een meisje vruchtbaar wordt zullen mensen echt beginnen te denken aan seks.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 10:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Denken aan seks, vanaf een jaar of 8. Toen begon ik ook met masturberen. Ik ben pas vlak voor mijn 16de begonnen met seks, had toen een stabiele relatie een een jongen waar ik zielsveel van hield. Ik denk dat je er klaar voor bent op het moment dat je niet meer twijfelt over of je er klaar voor bent of niet, op het moment dat je jezelf helemaal wil geven aan die ander, al je gevoelens en gedachten. Als je gewoon jezelf kunt zijn bij die ander en je elkaar goed kent (minimaal een jaar). Als er geen schaamte meer tussen de twee bestaat en als de ander heeft bewezen ook zonder seks te kunnen.

Dat is hoe ik bepaal of ik klaar ben voor seks.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:04
Verwijderd
ehm tsja toen ik 12 was ontdekte ik het dat het lekker was als je met je vingers over je kutje heen ging,ik heb overigens pas echt seks gehad toen ik 17 was
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio enquete: invloed van geweld op tv op kinderen
bernrode
23 28-05-2004 14:03
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.