Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2003, 21:10
Lady_Q
Avatar van Lady_Q
Lady_Q is offline
FF een vraag: is het dom op paard te rijden? Krijg het vaak naar mjn hoofd geslingerd
__________________
Ga je mee verdwalen, ik weet de weg!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 21:39
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
ach, je hebt van die mensen.
Als ik op m'n pony aan' t rijden ben schelden ze me altijd uit voor paarden-neuker
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 21:52
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Paardrijden is helemaal niet dom om te doen. Ik doe het al ruim 9 jaar en als je later ook kijkt komen er ook volwassenen die het doen voor de lol. Het zijn eigenlijk alleen de jongens in de pubertijd die het dom vinden. Niet dat ik wil discrimineren tegen de jongens maar dat hoor je wel het vaakst dat die zeggen dat paardrijden en ballet voor domme meisjes is. Nou NOT!!!
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 03:04
miro
Avatar van miro
miro is offline
nee


en dit wordt ook een zinloze discussie
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 13:29
biep
Avatar van biep
biep is offline
als je het gelooft ben je idd dom


Als je op een beetje niveau rijdt of een jong paard iets wil leren, heb je je hersens zelfs hard nodig hoor.
(ondervond ik gister zelf nog nadat ik mijn pony de wissels wilde leren, wat een rotklus en verder regelmatig als je het parcours weer eens vergeet op wedstrijd)
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 14:42
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
het is niet dom, de paarden hebben dan ook nog goede beweging.
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 11:55
wiskundehater89
wiskundehater89 is offline
NEEEEEEEEEEEEEEJ tis juist vet gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
kus suus
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:39
gladiatorgirl
Avatar van gladiatorgirl
gladiatorgirl is offline
ik doe ook paardje rijden
was er dom aan?
staat wel in top 10 gevaarlijkste sporten dus is eerder kinky
__________________
krisje word cowgirl :D
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:39
Verwijderd
NEE joh!! hoe kom je dr bij?? paardrijden is het leukste wat er is!!! en je hebt er idd hersen voor nodig hoor, want mn slimme pony mag mij niet te slim af zijn
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:06
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
nee hoor lekker ontspannen
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:36
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
niet dom, wel erg cliche.
Of je dat er vindt, dat moet je zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 18:15
haike2
haike2 is offline
NEE

Laat de mensen die dat roepen er 1 keer opzitten en ze zullen het nooit meer zeggen!
__________________
hoi!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 09:43
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Nee... ik rijdt al 8 jaar paard en vind het niet dom..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:06
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Zie niet wat er dom aan is. Het is juist een manier om op een gevorderde wijze te communiceren met een dier. Dat vind ik alleen maar prettig. Ik besef me soms ineens dat het paard mij begrijpt als ik hem iets duidelijk maak, zowel naast het paard als erop dmv tekens en lichaamshouding. Nou da's toch geweldig?

Niets doms aan. Mensen die het dom vinden hebben waarschijnlijk nog nooit echt een paard van dichtbij bekeken en geprobeerd er iets mee te doen in vorm van communicatie.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:32
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Wat heeft dom zijn nou met paardrijden te maken? Is daar soms ooit onderzoek naar gedaan? Dacht t niet.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:49
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 08-11-2003 @ 19:32:
Wat heeft dom zijn nou met paardrijden te maken? Is daar soms ooit onderzoek naar gedaan? Dacht t niet.
alsof er ooit onderzoek naar iets is gedaan om te kijken of het dom is
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 01:50
Verwijderd
Ik vind het wel dom om heel eerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 08:24
diabolaparva
diabolaparva is offline
waarom is een paard edel terwijl het een ander dier op zich laat rijden???
__________________
don't you ever get stuck in the sky
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-11-2003, 11:18
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Tuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 12:52
Marengo
Avatar van Marengo
Marengo is offline
Paardrijden is de mooiste sport. Ik heb ok van die mensen die me naar mn kop slingeren dat paardrijden geen sport is en dat het paard alles zelf doet. Ach ik word dar toch zo boos om. Zit je lekker in de verzamelde galop, zeggen ze dat het paard sloom is!!!
__________________
I don't know...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 13:32
Verwijderd
Paardrijden is niet dom, dit topic wél.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:59
Essieeee
Essieeee is offline
NEE, paardrijden is cker niet dom . ik heb 7 jaar op paardrijden gezeten en deed mee aan provenciale wedstrijden maar ik ben er vanaf gegaan vanwege mijn sgol en ik had bijna geen tijd meer. maar volgend jaar zomer ga ik gewoon weer die 4voeters berijden !!!!
Liefs !!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 21:20
Verwijderd
Paardrijden is wel dom, paarden opzich niet
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 20:24
Márit
Avatar van Márit
Márit is offline
ben ik het nie mee eens ik zit nu in de 2de, daar vinden ze het dom ik snap het niet. en als ik zeg dat ik dan ook nog op atletiek is het opeens weer goed. naja, ze kunnen zeggen wat ze willen
__________________
[Pizza Margerita] Van nu af aan staat Bosserini in mijn sig [Bosserini] lj~maritesther
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 12:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Paardrijden is een onderschatte sport, als je een beetje op niveau rijdt dan is het voor jou evenreding inspannend als voor het paard.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 13:33
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-11-2003 @ 12:27:
Paardrijden is een onderschatte sport, als je een beetje op niveau rijdt dan is het voor jou evenreding inspannend als voor het paard.
helemaal mee eens

Ik merk nu ik aan het oefenen ben voor de M2/Z1 dressuur heel erg dat ik goed moet nadenken over hoe ik mijn paard in moet stellen.
Een paard kan allerlij trucjes verzinnen om maar niet de juiste stelling aan te nemen en te verkantelen etc. Daarom moet je hem te slim af zijn.
Mijn pony heeft bij schouderbinnenwaarts erg de neiging om te ver van de hoefslag af te komen met zijn achterhand, dan moet je dat weer zien op te lossen etc.
Eigenlijk is paardrijden een grote actieve puzzel.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 13:34
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 12-11-2003 @ 13:33:
helemaal mee eens

Ik merk nu ik aan het oefenen ben voor de M2/Z1 dressuur heel erg dat ik goed moet nadenken over hoe ik mijn paard in moet stellen.
Een paard kan allerlij trucjes verzinnen om maar niet de juiste stelling aan te nemen en te verkantelen etc. Daarom moet je hem te slim af zijn.
Mijn pony heeft bij schouderbinnenwaarts erg de neiging om te ver van de hoefslag af te komen met zijn achterhand, dan moet je dat weer zien op te lossen etc.
Eigenlijk is paardrijden een grote actieve puzzel.
dit ben ik dus.
(Steve was weer eens vergeten uit te loggen )
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:04
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
hmmmz, vind het maar nix, maarja, als jij er je lol meej hebt...
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 12-11-2003 @ 12:27:
Paardrijden is een onderschatte sport, als je een beetje op niveau rijdt dan is het voor jou evenreding inspannend als voor het paard.
Dat is in principe bij elke sport zo. Het is dan ook onzin om bijvoorbeeld te roepen dat volleybal voor mietjes is of niet inspannend is; als je je goed inzet voor een sport is het altijd fysiek intensief (denksporten uitgezonderd).
(Zelf vind ik volleybal trouwens een beetje saai, maar dat is persoonlijk. )
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 12-11-2003 @ 12:27:
Paardrijden is een onderschatte sport, als je een beetje op niveau rijdt dan is het voor jou evenreding inspannend als voor het paard.
Neemt voor mij niet weg dat het er dom uitziet
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:07
kleine wicca
kleine wicca is offline
Je kan paardrijden net zo'n actieve sport maken als je zelf wilt. je kan ervoor kiezen om eens in de week naar de manege te gaan en op je reet te gaan zitten en t paard te laten hobbelen. Je kan dr ook voor kiezen actief te gaan worden en dat paard op zn kont te zetten alst ware, m mooi rond te maken. En dan gaat het hard werken worden, heerlijk.
En dom?? hahaha grappig, k denk juist dat dit een van de weinige sporten is waar bij je echt hard moet nadenken, je komt steeds voor nieuwe problemen te staan die je samen met je paard moet oplossen en dan ook nog zonder dat je ervoor zorgt dat t paard een hekel aan je krijgt je moet m de baas blijven, maar ook zn maatje
Tis inderdaad een onderschatte sport, kep al n paar x iemand op mn pony laten rijden en die kwamen allemaal binnen 5 minuten terug van hun stelling "paardrijden is vor mietjes". Je moet toch een paard honderd kilo paard naar jouw been zetten...ja das werken.
Bovendien isset niet alleen t rijden zelf, maar ook stallen uitmesten, borstelen, leer poetsen, vegen...enz.....
dus paardrijden dom? NEE!!!! dus na 10 jaar geniet ik er alleen nog maar steeds meer en meer van......
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:17
*bl4cKp34Rl*
*bl4cKp34Rl* is offline
neej hoor meis .... egt niet ... kheb 5 jaar gereden en kheb vaak nog spijt dat ik t niet meer doe ...kheb al me spullen nog en k groei ook niet meer dus kan altijd weer beginnen .. !! en wat boeit jou dat nou wat anderen over je zeggen ... jij vin t leuk en andere dingen kan jij weer niet leuk vinden wat anderen doen..

dus je moet r gewoon mee door gaan !

~xXx~pearl
__________________
just smile and be happy ..:)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 03:38
Verwijderd
Het ziet er niet uit
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 17:47
nikit
Avatar van nikit
nikit is offline
Citaat:
Lady_Q schreef op 31-10-2003 @ 21:10:
FF een vraag: is het dom op paard te rijden? Krijg het vaak naar mjn hoofd geslingerd
ik ben zelf echt zo dol op paardrijden

heb jij een eigen paard??
__________________
ik ben gek op msn'en!!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 07:41
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-11-2003 @ 19:49:
alsof er ooit onderzoek naar iets is gedaan om te kijken of het dom is
Tuurlijk niet, maar diegenen die beweren dat iets dom IS vind ik toch behoorlijk DOM om te veronderstellen dat paardrijden dom is. De een vind het leuk, de ander niet, je kunt niet voor meerdere mensen zeggen dat het dom IS, als jij het niet leuk vindt voor jezelf. Iets IS niet dom, dat kan niet klaar. Dus als je je iets aantrekt van mensen die beweren dat iets dom is in zijn geheel, dan trek je je iets aan van iets waar je je niets van aan zou hoeven trekken.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 07:44
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
kleine wicca schreef op 14-11-2003 @ 16:07:
Je kan paardrijden net zo'n actieve sport maken als je zelf wilt. je kan ervoor kiezen om eens in de week naar de manege te gaan en op je reet te gaan zitten en t paard te laten hobbelen. Je kan dr ook voor kiezen actief te gaan worden en dat paard op zn kont te zetten alst ware, m mooi rond te maken. En dan gaat het hard werken worden, heerlijk.
En dom?? hahaha grappig, k denk juist dat dit een van de weinige sporten is waar bij je echt hard moet nadenken, je komt steeds voor nieuwe problemen te staan die je samen met je paard moet oplossen en dan ook nog zonder dat je ervoor zorgt dat t paard een hekel aan je krijgt je moet m de baas blijven, maar ook zn maatje
Tis inderdaad een onderschatte sport, kep al n paar x iemand op mn pony laten rijden en die kwamen allemaal binnen 5 minuten terug van hun stelling "paardrijden is vor mietjes". Je moet toch een paard honderd kilo paard naar jouw been zetten...ja das werken.
Bovendien isset niet alleen t rijden zelf, maar ook stallen uitmesten, borstelen, leer poetsen, vegen...enz.....
dus paardrijden dom? NEE!!!! dus na 10 jaar geniet ik er alleen nog maar steeds meer en meer van......
Het lijkt me zoiezo al niet voor mietjes. Als je bang bent om ervan af te donderen zoals ik, en bang bent dat ie ervandoor gaat of iets in die richting, heb je toch lef en dominantie nodig. Dus zoiezo al niet voor mietjes. Mietjes durven niet eens op zo'n beest.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2003, 12:25
Jamezy
Jamezy is offline
Citaat:
*bl4cKp34Rl* schreef op 14-11-2003 @ 16:17:
neej hoor meis .... egt niet ... kheb 5 jaar gereden en kheb vaak nog spijt dat ik t niet meer doe ...kheb al me spullen nog en k groei ook niet meer dus kan altijd weer beginnen .. !! en wat boeit jou dat nou wat anderen over je zeggen ... jij vin t leuk en andere dingen kan jij weer niet leuk vinden wat anderen doen..

dus je moet r gewoon mee door gaan !

~xXx~pearl
Same here

*maar jij bent 14 en groeit niet meer Duister! *
__________________
Is this some Kharmic-Chi love thing happening here baby or what?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 24-11-2003 @ 07:41:
Tuurlijk niet, maar diegenen die beweren dat iets dom IS vind ik toch behoorlijk DOM om te veronderstellen dat paardrijden dom is. De een vind het leuk, de ander niet, je kunt niet voor meerdere mensen zeggen dat het dom IS, als jij het niet leuk vindt voor jezelf. Iets IS niet dom, dat kan niet klaar. Dus als je je iets aantrekt van mensen die beweren dat iets dom is in zijn geheel, dan trek je je iets aan van iets waar je je niets van aan zou hoeven trekken.
je had jezelf de moeite om dit stukkie te typen kunnen besparen, door ff na te denken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:55
me_ingexx
me_ingexx is offline
Citaat:
Lady_Q schreef op 31-10-2003 @ 21:10:
FF een vraag: is het dom op paard te rijden? Krijg het vaak naar mjn hoofd geslingerd
nee tuurlijk ist nie dom, doe het zelf ook!!! hehehhe maar als je er gewoon plezier enzo in hebt is het toch goed..???/...
__________________
xxxxme---->> Inge
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:09
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Nee, paardrijden is helemaal niet dom.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:56
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 15-11-2003 @ 03:38:
Het ziet er niet uit
Hpoe vaak ga je nog dat soort opmerkingen maken in dit forum..?
Zeker net zolang tot je even aandacht krijgt..

Zooo nu heb je even aandacht gehad is alles nu weer goed?
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:58
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Jamezy schreef op 24-11-2003 @ 12:25:
Same here

*maar jij bent 14 en groeit niet meer Duister! *
whaha zat ik ook al naar te kijken..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 12-11-2003 @ 18:01:
Neemt voor mij niet weg dat het er dom uitziet
Ja maar dat is omdat jij geen smaak hebt

Maar ik geef toe, als je er geen snars verstand van hebt is paardrijden oersaai om naar te kijken. Je vat niet wat er gebeurd en/of hoeveel moeite en training (van paard en ruiter) vergt.
Als je het wél snapt dan kun je zien of dingen goed gaan, je kan er van leren. (zelf vind ik het vrij saai om lang naar te kijken hoor, maar ja )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:12
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ik ga volgend jaar zelfs paardrijden studeren
(HBO paardensport management en educatie)
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 13:46
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Het is helemaal niet dom hoor. Ik rijd in januari 10 jaar paard en vind het nog steeds leuk. Ieder zijn hobby's he.
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
biep schreef op 24-11-2003 @ 22:12:
Ik ga volgend jaar zelfs paardrijden studeren
(HBO paardensport management en educatie)
hmm studie ?? Het kan aan mij liggen (weet de precieze inhoud niet), maar dit lijkt me een beetje teveel van het goede
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 19:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2003 @ 14:59:
hmm studie ?? Het kan aan mij liggen (weet de precieze inhoud niet), maar dit lijkt me een beetje teveel van het goede
Nou er zit heel; veel in.
Instructie
Verzorging
ook management als je een bedrijf (magege, fokstal ed) hebt
Dus ook economische vakken
ik gok dat er ook wel een stukje basis gezondheidszorg bij in zit
en vast nog wel meer
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 23:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-11-2003 @ 19:46:
Nou er zit heel; veel in.
Instructie
Verzorging
ook management als je een bedrijf (magege, fokstal ed) hebt
Dus ook economische vakken
ik gok dat er ook wel een stukje basis gezondheidszorg bij in zit
en vast nog wel meer
eh verzorging e.d. is leuk als hobby, maar een diploma is te gek voor woorden

voor management van een bedrijf ga je maar een managementsopleiding doen, die zijn er genoeg, duren niet lang en zijn vrij simpel, dus houd je daarnaast nog zat tijd over om paardjes te verzorgen. Nutteloze toevoeging aan alle studies imho.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 07:57
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2003 @ 15:59:
hmm studie ?? Het kan aan mij liggen (weet de precieze inhoud niet), maar dit lijkt me een beetje teveel van het goede
Mij niet. Een paard is heel wat anders dan een konijn.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 09:36
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2003 @ 23:31:
eh verzorging e.d. is leuk als hobby, maar een diploma is te gek voor woorden

voor management van een bedrijf ga je maar een managementsopleiding doen, die zijn er genoeg, duren niet lang en zijn vrij simpel, dus houd je daarnaast nog zat tijd over om paardjes te verzorgen. Nutteloze toevoeging aan alle studies imho.
Nutteloze toevoeging aan alle studies? Niet iedereen word loodgieter of bouwvakker Fade of Light. Met deze studie kun je van je hobby je beroep maken. Dat is toch hardstikke mooi?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Eten & Drinken Vegetarisme -> veganisme?
Ellesje
66 24-03-2006 15:57
Lifestyle huisdier lifestyle
Tom Violence
200 22-06-2005 15:26
Psychologie Maak de zin af topic
dead person
490 07-06-2005 16:18
Vrije tijd Wat vinden jullie nou van paardrijden?
xxappiexx
57 30-11-2003 19:26
Psychologie Negativiteit <-> realisme *?*
Verwijderd
22 01-04-2002 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.