Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 17:48
Badschuim
Avatar van Badschuim
Badschuim is offline
Help mij!

Ik moet nog 2 actviteiten verzinnen voor zmlk kinderen
=zeer moeilijk lerende kinderen (voor de mensen die niet weten wat de afkorting betekent.)

nu moet ik dus nog 1 buiten activiteit verzinnen en 1 toneel/drama activiteit maar ik weet helemaal niks


Heeft iemand ideeen waar ik ideen op kan doen of weet iemand zelf een leuke activiteit..
__________________
leven is meervoud van lef
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 21:10
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met zmlk-kinderen, maar wat misschien erg leuk is is de "emotie-bus".
Zet een heleboel stoelen neer alsof het een bus is. 1 leerling is de chauffeur, de anderen moeten omstebeurt instappen. Als je instapt heb je een emotie, die kan je verduidelijken door je intonatie als je (bijv) vraagt "gaat deze bus naar het station" (laat alle kinderen dezelfde vraag stellen, dan kunnen ze het onderscheid tussen de emoties goed zien).
De kinderen die al in de bus zitten moeten de emotie van degene die binnenkomt overnemen.
Denk dat dit voor zmlk wel erg geschikt is, zo leren ze zich inleven en goed naar anderen kijken.

Wat voor buitenactiviteit zoek je? Iets van 'biologie' of een spel?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:26
Verwijderd
Hoe oud zijn de ZML-ers?
Want er zit wel verschil tussen jonge en oudere ZML-ers.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:06
Badschuim
Avatar van Badschuim
Badschuim is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 08-03-2004 @ 22:10:
Ik heb geen ervaring met zmlk-kinderen, maar wat misschien erg leuk is is de "emotie-bus".
Zet een heleboel stoelen neer alsof het een bus is. 1 leerling is de chauffeur, de anderen moeten omstebeurt instappen. Als je instapt heb je een emotie, die kan je verduidelijken door je intonatie als je (bijv) vraagt "gaat deze bus naar het station" (laat alle kinderen dezelfde vraag stellen, dan kunnen ze het onderscheid tussen de emoties goed zien).
De kinderen die al in de bus zitten moeten de emotie van degene die binnenkomt overnemen.
Denk dat dit voor zmlk wel erg geschikt is, zo leren ze zich inleven en goed naar anderen kijken.

Wat voor buitenactiviteit zoek je? Iets van 'biologie' of een spel?

Dankjewel!!!De buienactiviteit heb ik inmiddels al Heel erg bedankt
__________________
leven is meervoud van lef
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 18:01
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Dat busidee is inderdaad leuk! Ik ken het nog wel, heb ik ook ooit eens moeten doen.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.