Oud 25-06-2007, 12:22
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
het is hasselblad idd op dia geschoten.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2007, 12:30
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 25-06-2007 @ 12:22 :
Het is niet gecropt, kijk maar naar de borders. Gewoon een 6x6 foto. En als iemand midden formaat gebruikt denk ik dat het met schoolspullen is gedaan, dus waarschijnlijk Hasselblad. Misschien zit ik ook wel helemaal fout.
Ik vond het ook wel waarschijnlijk, maar om het nou meteen aan te nemen
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 14:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Yvett schreef op 25-06-2007 @ 10:40 :
Natuurlijk heb je op al deze punten gelijk als ik erover nadenk, en eerlijk gezegd was dit puur uitvogelen wat ik kon en m'n eerste 'fashionshoot'. Het model is wat voller, maar hee; míj maakt dat niet uit; eerlijk gezegd vind ik wat vollere mensen mooier dan skinny meiden.
Al met al is deze shoot natuurlijk vét onproffesioneel, en hopelijk veranderd dat wat in de toekomst (fotografie opleiding).
Daarbij wil ik als laatste toevoegen dat de serie met een belabberd cameraatje van 200 euri is geschoten, en dat scherptediepte niet eens kán met zo'n camera helaas.. Alleen ongecontroleerd.

Tuurlijk zijn dit misschien waardeloze argumenten, but I'm just gettin´ started

Bedankt voor je kritiek, ik kan er wel wat mee.

nou ik vind het eigenlijk heel goede argumenten
dat over de dik/dunheid van een model is natuurlijk ook heel erg gebaseerd op persoonlijke smaak. maar op zich kan je een voller iemand nog beter op de foto zetten, door bijvoorbeeld iets meer een vogelperspectief in te nemen. zo kun je de ronde vormen supermooi benadrukken. ook bijvoorbeeld van achteren, dus van haar rug, daar kun je perfect mee spelen. vooral pinup achtige poses zouden bij je model heel goed werken denk ik

heb je een digitale camera? je kunt voor minder dan vijftig euro ook een analoge spiegelreflex aanschaffen, daar kun je de dieptewerking wel heel goed op instellen. maar ja, dan zit je dus wel met rolletjes die je moet laten ontwikkelen daar zit je misschien niet op te wachten.

maar gaaf dat je een opleiding fotografie gaat doen, waar ga je die doen? veel succes en plezier
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 23:52
RSR
RSR is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 24-06-2007 @ 22:11 :
Ohnee, witte lucht! :terreur: :angst: roblemen:
Jij snapt 't
__________________
!!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 25-06-2007 @ 14:05 :
nou ik vind het eigenlijk heel goede argumenten
dat over de dik/dunheid van een model is natuurlijk ook heel erg gebaseerd op persoonlijke smaak. maar op zich kan je een voller iemand nog beter op de foto zetten, door bijvoorbeeld iets meer een vogelperspectief in te nemen. zo kun je de ronde vormen supermooi benadrukken. ook bijvoorbeeld van achteren, dus van haar rug, daar kun je perfect mee spelen. vooral pinup achtige poses zouden bij je model heel goed werken denk ik

heb je een digitale camera? je kunt voor minder dan vijftig euro ook een analoge spiegelreflex aanschaffen, daar kun je de dieptewerking wel heel goed op instellen. maar ja, dan zit je dus wel met rolletjes die je moet laten ontwikkelen daar zit je misschien niet op te wachten.

maar gaaf dat je een opleiding fotografie gaat doen, waar ga je die doen? veel succes en plezier
Analoge camera heb ik al, sinds kort. Ben ik 'n beetje mee aan 't vogelen. Over een paar weken maybe al m'n digitale spiegelreflex in huis [nikon d200] en gewoon lekker door klootzakken

Ik ga in september starten met de opleiding fotografie aan de KABK den haag
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 11:49
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh relaxt
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek [FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment!
Leeuwtje
500 27-09-2006 19:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.