Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2008, 16:36
#47
Avatar van #47
#47 is offline
Puur uit nieuwsgierigheid, is het mogelijk dat een meisje dat nog maagd is nog geen toegang bied tot haar Gräfenberg spot omdat de vernauwing door haar maagdenvlies de toegang qua diepte tot haar vagina met de wijsvinger beperkt?

ohja misschien handig om er nog bij te vermelden: dit vooral omdat mn wijsvinger tot aan het kootje ongeveer 7/8 cm lang is, de g-spot 3 tot 5 cm diep in de vagina zit en mn wijsvinger met bovenste kootjes gebogen de 5 cm lengte niet haalt...
__________________
Unban Tiberius Claudius Caesar Augustus Germanicus!

Laatst gewijzigd op 24-05-2008 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 21:29
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Je weet wat een maagdenvlies ís?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 21:35
Verwijderd
Daarnaast is het nooit bewezen dat er werkelijk een G-spot bestaat.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 22:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh god.

Om te beginnen is het maagdenvlies geen echt vlies. Ten tweede, nee, dat kan dus niet. Het zou wel kunnen dat omdat ze nog geen seks heeft gehad ze nog niet zoveel in zich heeft gehad, waardoor ze dat nog niet gewend is en het dus pijn kan doen, waardoor de gspot niet bereikt kan worden. Maar goed, wat Secret Agent zegt.

(damn, veel komma's. )
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 05:17
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 14:33
#47
Avatar van #47
#47 is offline
Citaat:
Oh god.

Om te beginnen is het maagdenvlies geen echt vlies. Ten tweede, nee, dat kan dus niet. Het zou wel kunnen dat omdat ze nog geen seks heeft gehad ze nog niet zoveel in zich heeft gehad, waardoor ze dat nog niet gewend is en het dus pijn kan doen, waardoor de gspot niet bereikt kan worden. Maar goed, wat Secret Agent zegt.

(damn, veel komma's. )
Citaat:
Je weet wat een maagdenvlies ís?
Ja ik weet wat een maagdenvlies is, en het maagdenvlies vernauwt de toegang tot de vagina voor zover ik weet. Ik weet ook wel dat het de boel niet afsluit [insert verhaal over menstruatiebloed etc.]
Maar VERNAUWEN betekent wel dat de toegang BEPERKT is lijkt me. Ja ik weet dat t maagdenvlies met een beetje kracht te scheuren is, maar mijn doelstelling is het bereiken van de G-spot ZONDER het maagdenvlies al te scheuren, is dat mogelijk? Of kan ik daarmee dan beter wachten tot na ontmaagding enzo.

Wel irritant dat iedereen de wijsneus probeert uit te hangen ipv een nuttig antwoord te geven....

Citaat:
Daarnaast is het nooit bewezen dat er werkelijk een G-spot bestaat.
point taken, maar er zijn toch redelijk wat mensen van overtuigd. (Daarbij weet ik van mijn ex dat de stimulering van het gebied wat bekend staat als de G-spot wel zeker een goed effect kan hebben) Maar laten we dan voor de rest van het topic doorgaan over "de theoretische G-spot", om verder gezeur te voorkomen.
__________________
Unban Tiberius Claudius Caesar Augustus Germanicus!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 15:42
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Hehehehe nee man, hou het gewoon op de G-spot, ze zitten te zeiken. Ik heb trouwens geen idee of het alleen door dat vlies zo nauw kan geraken. Heb je er al eens aan gedacht dat zij nog wat gespannen is gedurende jullie intieme momenten? Daar zou zoiets eerder door kunnen komen...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 16:23
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Goed, om dan maar een voorbeeld aan Changshan te nemen:

als ze nog maagd is e.d., kan het best zijn dat ze gewoon nauw is, zowel door weinig ervaring als door spanning. Dus probeer niet te hard, dan komt het vanzelf wel goed na een tijdje. (of niet, want er zijn ook mensen die die G-spot amper kunnen vinden)

Edit: en het maagdenvlies is dus níet te scheuren. Het is geen vlies.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 18:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb je beginpost nog eens gelezen, en het lijkt erop dat jij denkt dat het maagdenvlies de diepte van de vagina beperkt. Maar dat klopt niet. Naast de hele discussie over het bestaan van het maagdenvlies (dat dus niet bestaat, de helft van de vrouwen bloedt helemaal niet en áls ze al bloeden komt het door spanning of gewoon de wrijving): maagd of niet, er kan gewoon een wijsvinger in (tenzij ze heeeeel jong is, maar dat lijkt me nu niet het geval), op die manier gaat een tampon er immers ook in (en daar scheur je echt niet van uit)

Ofwel: succes.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 14:13
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Idd Pluis
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.