Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 21:08
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ik zit echt met een groot probleem!!!
ik heb een hele lieve leuke aardige vriend. hij is echt heel goed voor me en behandeld me met respect. op zich passen we misschien niet echt goed bij elkaar, want hij is best gelovig en ik helemaal niet. daarnaast verschillen we op nog een paar punten, maar niet dingen waarover je echt zou kunnen struikelen in een relatie.
maar nou komt het grote probleem: ik ben hartstikke verliefd geworden op een andere jongen! en hij is ook verliefd op mij; hij heeft het uitgemaakt met z'n vriendin omdat ie bij mij wil zijn. ik had hem van tevoren al gezegd dat ik al een vriend heb en dat ik hem nergens zekerheid over kan geven, maar hij zei dat zijn hart voor mij koos en dat hij het oneerlijk vond tegenover zijn vriendin.
maar ik wil helemaal niet kiezen!!! ik hou van mijn vriend, maar ik voel de vlinders kriebelen als ik die andere jongen zie!!!
mijn vriend is ook niet zo heel knap, en die andere jongen bezzz wel!!! maar ik moet dus kiezen tussen iets wat ik al heb, en iets wat ik niet heb.
ik heb tegen die andere jongen gezegd dat ik hem eerst veel beter wil leren kennen voordat ik sowieso al ergens over ga denken... maar hij is ook heel lief voor me...
moet ik dit tegen mijn vriend zeggen, dat ik verliefd ben op iemand anders? want ik hou ook veel van hem!!! (mijn vriend)
hij weet wel dat die jongen verliefd op mij is, maar van mijn kant weet hij het niet.
ik wil echt niet kiezen!!!
die andere jongen is ook gewoon een goeie vriend van me. we zijn al een paar keer bij elkaar blijven slapen (don't worry, we hebben elkaar met geen vinger aangeraakt ofzo) en dan is het echt gezellig (gewoon lekker kletsen enzo).
maar wat moet ik nou doen??? HELLUP!!!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 23:15
Magical Vegetto
Avatar van Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
Stomme Breezah Sletje!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 23:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Magical Vegetto schreef:
Stomme Breezah Sletje!
In mindere mate ben ik het ermee eens.

Ga er ook niet diep op in, dat verdien je niet eens als ik je hele verhaal lees. Wees eerlijk en behandel iedereen met respect.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 10:47
x_roosje_x
Avatar van x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Heb het zelfde meegemaakt eigenlijk.

Had een relatie van 3.5jaar en ik leerde ook iemand kennen waar ik wel meer voor voelde dan alleen maar vriendschap en had ook die verschrikkelijke kribbels in m'n buik. Heb die jongen ook beter leren kennen.

Ik heb dit tegen mijn vriend toen ook gezegd dat ik verliefd was geworden op iemand anders en heb die verliefdheid ook proberen te verdringen, maar het was veel te sterk...Heb het ook afgemaakt met mijn vriend toen, het ging ni meer, ik zat constant met die andere jongen in mijn hoofd...

In het begin is het helemaal ni makkelijk, maar je moet keuzes maken... Volg je hart en je komt er wel uit
__________________
.: Hardstyle Suckaz :.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:44
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
bedenk wel dat die andere jongen natuurlijk ook aantrekkelijk wordt door het mysterieuze; de mogelijkheid om iets nieuws te verkennen, iets te krijgen wat je nog niet hebt. Uiterlijk zegt niet alles, sterker nog, het zegt weinig. En pas op dat je niet t esnel keuzes maakt, want voordat je het weet blijkt die jongen toch niet zo leuk te zijn na een tijdje en dan heb je niemand meer.

Conclusie: Denk er eerst goed over na voor jezelf voordat je verdere stappen zet. Je moet uiteindelijk toch een keuze maken die het beste voor je voelt.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:59
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Wawl schreef:
In mindere mate ben ik het ermee eens.

Ga er ook niet diep op in, dat verdien je niet eens als ik je hele verhaal lees. Wees eerlijk en behandel iedereen met respect.

waar slaat dit nou weer op? ik heb nog helemaal niks met die jongen gedaan... ik kan er niks aan doen dat ik op twee jongens tegelijk ben...
maar goed, ik ga ook maar niet te diep op jouw bullshit in, want je hebt geen flauw idee waar je het over hebt...


maar NYway, ik heb al tegen hem gezegd dat ik hem eerst een stuk beter wil leren kennen voordat ik sowieso al wil nadenken over een keuze maken tussen mijn vriend en hem.
gisteravond hield ie me ineens heel stevig vast en moest ie huilen. hij had nog nooit zoiets voor iemand gevoeld en wist niet meer wat ie moest doen. ik heb ook nog nooit zoiets gevoeld. ik wil het eerst ook even aankijken, want wie weet is het gewoon een verliefdheid en vliegt het weer over. daarom vertel ik het ook nog niet aan m'n vriend, voordat ik het zeker weet. ik wil hem niet onzeker maken als het niet nodig is. De jongen op wie ik verliefd ben vind het heel moeilijk dat ik het nog niet weet. (tis pas 2 weken zo, maar goed) ik heb tegen hem gezegd dat er meer visjes zijn in de zee, maar hij kon niet naar iemand anders op zoek als hij zich zo voelde. ik weet het echt niet meer. aan de ene kant hou ik hartstikke veel van m'n vriend, maar ik ben tot over m'n oren verliefd op die jongen...
hoe kan ik daar nou weer een keuze uit maken??? ze zijn allebei hartstikke lief leuk en aardig...

ik ben echt helemaal de weg kwijt...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:00
Groove-Coverage
Groove-Coverage is offline
Bij je vriend blijven, onderdruk de verliefdheid voor die ander, je zegt zelf dat je op zich een hele goeie relatie met je vriend hebt, waaorm die op het spel zetten voor een ander?

Zie het ook in jouw voordeel (maar zorg dat je je vriend niet bedriegd!) Als je met die ander wat begint, nu beloofd hij veel en doet hij heel lief, maar hoe is dat over 2 maanden?

Wat ik wil zeggen is gewoon dat je niet te snel moet beslissen en wel zeker moet weten wat je voor keuze maakt.

In een keuze maak je snel de verkeerde, in welk opzicht dan ook

Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:02
Jesselyn
Jesselyn is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

ik wil echt niet kiezen!!!
Als jij een relatie wil met één van de twee zal je toch moeten kiezen denk ik. Voel je niet meer voor de één dan voor de ander? Heb je met eentje niet nèt dat stukje wat hem specialer voor je maakt? Misschien moet je ze vergelijken en dan kijken welke voor jou het speciaalst is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:22
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik kom maar weer met wijze woorden:

Als je twee jongens leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg.

Je denkt nu dat je twee opties hebt: óf de ene jongen, óf de ander. Helaas vergeet je de derde optie: geen van beide, en jezelf het recht geven op een nog leukere jongen waarbij je geen twijfels hoeft te hebben.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:40
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het kan iedereen toch overkomen, is ze daarom een breezah-slet ...
Als je al lang met iemand samen bent, is het logisch dat je af en toe es (kleine) verliefdheidjes hebt op iemand anders, ook al zie je daarom je vriend niet minder graag. Je kan niet verwachten dat je bijv. heel je leven bij iemand blijft zonder af & toe eens kleine verliefdheidjes door te maken...
Maar als je bij je huidige vriend wil blijven, moet je die gedachte echt opzij laten staan, zoveel mogelijk contact met die andere vermijden,...

(Wat niet echt een antwoord geeft op je vraag, zie ik )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Nog niet toe aan de liefde? Waarom houdt jij je er dan toch mee bezig? Kun je niet iets nuttigers/'veiligers' gaan doen, voor jezelf, maar ook voor anderen. Een film kijken, een (informatief) boekje lezen, puzzelen. In iedergeval iets waardoor je je niet bezig kan/zal/mag houden waar 'échte' liefde aan te pas komt. :/
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 17:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik kom maar weer met wijze woorden:

Als je twee jongens leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg.

Je denkt nu dat je twee opties hebt: óf de ene jongen, óf de ander. Helaas vergeet je de derde optie: geen van beide, en jezelf het recht geven op een nog leukere jongen waarbij je geen twijfels hoeft te hebben.
hier ben ik het best wel mee eens!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:48
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Nog niet toe aan de liefde? Waarom houdt jij je er dan toch mee bezig? Kun je niet iets nuttigers/'veiligers' gaan doen, voor jezelf, maar ook voor anderen. Een film kijken, een (informatief) boekje lezen, puzzelen. In iedergeval iets waardoor je je niet bezig kan/zal/mag houden waar 'échte' liefde aan te pas komt. :/
kheb al een relatie gehad van 17 maanden... dus ik denk dat ik er wel aan toe ben....

en voor geen van beide kiezen is ook geen optie.

ze hebben allebei evenveel positieve en negatieve punten...

ik hou van m'n vriend, maar ben verliefd op een ander. hoewel verliefdheid een groter lichamelijk gevoel geeft, geeft houden van een groter geestelijk gevoel.
verder is er niks mis in onze relatie dus dat is het ook niet...


__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:51
Verwijderd
Je kunt onmogelijk verliefd wezen op 2 jongens tegelijk want dan klopt er iets niet. Wat er niet klopt kun je zelf wel bedenken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:55
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Share the fun
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 22:06
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
ja op de een of andere manier klinkt het alsof je wat info achterhoud. Leg eens uit waarom je voor die nieuwe jongen zou gaan, en doe eens hetzelfde voor je huidige vriend.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 18:28
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
M n M schreef:
ja op de een of andere manier klinkt het alsof je wat info achterhoud. Leg eens uit waarom je voor die nieuwe jongen zou gaan, en doe eens hetzelfde voor je huidige vriend.
ok, ik ben nog nooit zo verliefd geweest, en de jongen op wie ik verliefd ben is heel lief! hij ziet er heel knap uit, en is heel aardig. daarnaast heeft ie ook nog is dezelfde soort humor als ik, en we krijgen constant complimentjes dat we zo'n leuk stel zijn.
we zijn al een paar keer bij elkaar blijven slapen, maar dan gebeurt er niks (ok, het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar het is echt zo). dan praten we heel gezellig, draaien we ons om en gaan we slapen. ik heb gewoon nog nooit zoiets voor iemand gevoeld, en als hij dan ook nog hetzelfde voor mij voelt, maakt dat het alleen maar moeilijker.

mijn vriend: hij is echt een one in a million. hij is niet knap, maar wel ontzettend ongelooflijk lief. hij heeft heel veel voor me over, en ik heb bij hem zekerheid dat hij niet bij me weg zal gaan. (de jongen op wie ik verliefd ben zegt dit ook, maar bij hem ben ik er minder zeker van dan bij mijn vriend). Mijn vriend heeft zijn maagdelijkheid voor mij opgegeven, terwijl dit voor zijn geloof betekent dat hij dan met mij zou moeten trouwen. Dus hij houdt wel van me. Af en toe heb ik gewoon het gevoel dat we niet zo goed bij elkaar passen. hij gelooft heel sterk in God, en ik geloof daar bijvoorbeeld totaal niet in. ik kan het hem gewoon niet aan doen om het uit te maken, en ik ben bang dat ik hem heel erg zal missen.

De jongen op wie ik verliefd ben durft zijn emoties te tonen. Zaterdag knuffelde hij me ineens, en begon ie heel erg te huilen omdat ie het zo moeilijk vind dat ie niet bij me kan zijn...

mijn vriend toont zijn gevoelens niet, en houdt alles in zich, wat ik heel irritant vind...

ik ben bang dat ik steeds meer van mijn vriend ga houden en dat ie dan over een paar jaar terug gaat naar Curacao of een ander warm land...

Ze hebben dus allebei hun voor- en nadelen. ik weet het niet meer.......
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:05
Studentje
Studentje is offline
Ik sluit me bij 'de wijze woorden' aan.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2003, 20:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik lees je laatste stukje net, en ik geloof dat je liever bij die andere jongen wil zijn. De reden waarom je nu bij je vriend blijft is dat hij zoveel van jou houdt, maar andersom geloof ik dat jij meer voor die ander voelt. Je noemt als reden om bij je vriend te blijven, bijv. dat hij niet bij je weg zal gaan. Maar is dat wel een goede reden? Volgens mij moet je het uitmaken met je vriend. Maar dat kun je alleen zelf beslissen. Je klinkt mij alleen niet zo heel erg blij met je vriend in de oren.

wat vindt je vriend er trouwens van dat jij bij een andere jongen blijft slapen?!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 22:52
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
je moet je ook afvragen of je die vriendschap met die jongen wel op het spel wil zetten.. Misschine is het wel heel anders als jullie verkering hebben, en dan ben je die vriendschap dus eigenlijk een beetje kwijt... maar misschien is het juist wel zo gezellig met hem omdat hij verliefd op je is...

en blijf je niet alleen maar bij je vriend omdat je hem geen pijn wil doen? dat kun je beter ook maar voor jezelf nagaan, want op deze manier is het niet eerlijk voor hem. Je houdt hem eigenlijk aan het lijntje imo

het lijkt me best wel een moeilijke situatie, sterkte
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 22:57
Verwijderd
wat ik denk is dat je helemaal niet verliefd bent op die andere jongen, maar op z'n uiterlijk.
Dat je gewoon blij bent dat er iemand die er goed uitziet ook om je geeft (en misschien ziet je vriend er wel goed uit, maar als ik het zo lees niet ofzo)
Verder kan ik alleen zeggen dat je wel moet kiezen, tis oneerlijk tegenover allebei die jongens
zeker tegenover je huidige vriend
sterkte
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 23:19
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
dat hij is gaan huilen.. klinkt mij wel raar in de oren. Dat hij zulke grote emoties toont... ja ik weet niet hoe het is gegaan. Aan de ene kant klinkt het fout in mn oren, maar als jij denkt dat het bij hem heel spontaan gebeurde, misschien meent hij het dan wel heel erg. Het klinkt alsof het wel iets serieus kan worden met die nieuwe jongen.

Ik begrijp wel dat je het moeilijk vind om je vriend te verlaten voor die nieuwe jongen. En misschien vind je die veiligheid ook wel leuk. Maar hou je vriend niet aan het lijntje. Dat is maybe nog wel wat erger.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:21
Tactic
Tactic is offline
Ik vind die andere jongen maar een beetje een eikel. Hij zet jou voor het blok en zorgt voor veel onzekerheid bij jou.

Hij heeft niet eens het geduld om rustig te wachten totdat het uitgaat met je vriend. Hij zegt van wel, maar ondertussen probeert hij jou gewoon bij hem weg te manouvreren, zodat hij fijn zijn slag kan slaan.

Maar goed, wie ben ik.

Houden van is voor mij belangrijker dan verliefdheid. Bij mij zal het houden van altijd van het andere winnen.

Er zijn ook mensen die houden van het verliefd zijn... Ik hoop niet dat jij hieraan lijdt?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 17:42
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
donder wat ziek!
Dat moet je zelf kiezen...ik vind het meer een sensatie verhaal
__________________
Every man dies, not every man really lives!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 13:06
Skattie1106
Skattie1106 is offline
Hallo

Ik vind dat je voor geen van beide moet kiezen, als e voor de andere jongen kies kom je weer langs je vriend (dan je ex) en krijg je weer kriebels...

Groetjes (K)(K)(K) my
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 13:00
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik lees je laatste stukje net, en ik geloof dat je liever bij die andere jongen wil zijn. De reden waarom je nu bij je vriend blijft is dat hij zoveel van jou houdt, maar andersom geloof ik dat jij meer voor die ander voelt. Je noemt als reden om bij je vriend te blijven, bijv. dat hij niet bij je weg zal gaan. Maar is dat wel een goede reden? Volgens mij moet je het uitmaken met je vriend. Maar dat kun je alleen zelf beslissen. Je klinkt mij alleen niet zo heel erg blij met je vriend in de oren.

wat vindt je vriend er trouwens van dat jij bij een andere jongen blijft slapen?!
ik ben heel blij met m'n vriend, dat is het probleem juist. hij is ontzettend lief!! vandaar dat ik heel moeilijk kan kiezen. die andere jongen is ook heel lief, maar ik weet niet aan wie ik meer heb in een relatie. ik dacht eerst dat ik niemand meer aan het lijntje zou houden als ik voor m'n vriend zou kiezen, maar toen kwam ik erachter dat ik mezelf aan het lijntje hield, omdat ik nog helemaal niet weet wat ik wil.
mijn vriend vind het niet leuk dat ik bij hem ben blijven slapen, maar hij weet wel dat hij me kan vertrouwen, want ik zou nooit vreemd gaan!!! we hebben elkaar die nacht met geen vinger aangeraakt.
maar ik voel me zo schuldig, en wie ik ook kies, dat gevoel zal zo blijven. ik voel me heel schuldig, omdat ik in mijn hart misschien vreemd ga door op iemand anders verliefd te zijn, want ik hou wel van mijn vriend!! maar ik heb hier niet voor gekozen. ik kan er niks aan doen dat ik verliefd ben geworden op iemand anders...
ik ben niet op het uiterlijk gevallen van die jongen. uiterlijkt maakt mij vrij weinig uit. innerlijk telt bij mij mee. dat hij knap is is mooi meegenomen, maar dat was niet het eerste wat me aan hem opviel.

als iemand wil denken dat dit een sensatie verhaal is, moet ie dit vooral doen, maar reageer dan niet. ik heb liever dat mensen iets nuttigs zeggen. daar heb ik misschien nog wat aan...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 13:23
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik heb ook weleens zoiets gehad.
je moet het uitmaken met je vriendje, maar nog niet meteen met die andere jongen gaan.
je moet het zeg maar met allebei afkappen, eerlijk vertellen waarom en dan kijken wie je meer mist, het vraagt ook veel geduld van hun kant, en is een beetje egoistisch en zelfingenomen om te denken dat zij op jou blijven wachten. maar dit is de enige manier om er echt achter te komen, aangezien ze beiden zeggen veel van je te houden, hebben ze het vast wel voor je over.

misschien als je beiden afkapt, dat je er dan achterkomt dat ze inderdaad allebei niet egschikt zijn voor je.

---> het is nooit verstandig zo van de ene rela in de andere over te stappen (zoals zou gebeuren als je voor die andere jongen kiest) dus zorg er echt echt voor dat je als het met je vriendje uit is, je die andere jongen ook een tijdje niet ziet.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #110!
indigo
500 19-06-2010 16:35
Liefde & Relatie Jouw relationeel hoogte- en dieptepunt van 2005
Thee Muts
130 17-01-2006 10:50
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie help!!
angel850
20 22-02-2004 03:02
Liefde & Relatie een stelling waar over valt te twisten
Shah of Blah
33 28-04-2003 16:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje???
Kibah
2 11-01-2002 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.