Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 21:08
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ik zit echt met een groot probleem!!!
ik heb een hele lieve leuke aardige vriend. hij is echt heel goed voor me en behandeld me met respect. op zich passen we misschien niet echt goed bij elkaar, want hij is best gelovig en ik helemaal niet. daarnaast verschillen we op nog een paar punten, maar niet dingen waarover je echt zou kunnen struikelen in een relatie.
maar nou komt het grote probleem: ik ben hartstikke verliefd geworden op een andere jongen! en hij is ook verliefd op mij; hij heeft het uitgemaakt met z'n vriendin omdat ie bij mij wil zijn. ik had hem van tevoren al gezegd dat ik al een vriend heb en dat ik hem nergens zekerheid over kan geven, maar hij zei dat zijn hart voor mij koos en dat hij het oneerlijk vond tegenover zijn vriendin.
maar ik wil helemaal niet kiezen!!! ik hou van mijn vriend, maar ik voel de vlinders kriebelen als ik die andere jongen zie!!!
mijn vriend is ook niet zo heel knap, en die andere jongen bezzz wel!!! maar ik moet dus kiezen tussen iets wat ik al heb, en iets wat ik niet heb.
ik heb tegen die andere jongen gezegd dat ik hem eerst veel beter wil leren kennen voordat ik sowieso al ergens over ga denken... maar hij is ook heel lief voor me...
moet ik dit tegen mijn vriend zeggen, dat ik verliefd ben op iemand anders? want ik hou ook veel van hem!!! (mijn vriend)
hij weet wel dat die jongen verliefd op mij is, maar van mijn kant weet hij het niet.
ik wil echt niet kiezen!!!
die andere jongen is ook gewoon een goeie vriend van me. we zijn al een paar keer bij elkaar blijven slapen (don't worry, we hebben elkaar met geen vinger aangeraakt ofzo) en dan is het echt gezellig (gewoon lekker kletsen enzo).
maar wat moet ik nou doen??? HELLUP!!!
__________________