Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2004, 22:31
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ben je ooit wel eens verliefd geweest op een lera(a)r(es), of ben je dat nog steeds?(hoeft niet perse verliefd te zijn, mag ook gewoon gevoelens hebben gehad voor die persoon) Wat vind je ervan, waarom vind je hem/haar zo aantrekkelijk/leuk/lief etc., en wat is voor jou de reden om niks met hem/haar te willen, AFGEZIEN van het feit dat hij/zij lera(a)r(es) is?

Mijn verhaaltje:
Ik heb wel een beetje gevoelens voor een leraar bij mij op school, waar ik overigens zelf geen les van heb. Ben NIET verliefd op m, maar dr is gewoon iets aan hem wat mij aantrekt. Hij is vrij jong, voor een leraar tenminste. Onwijs aardig, grappig, en voor mijn gevoel is er gewoon iets tussen ons.....hij heeft wel s voor de grap gezegd dat ie verliefd op me is.
De reden om niks met m te willen: hij heeft al n vriendin. Dis mn laatste jaar, word over ong. 4 maanden 18, dus daar maak ik me al helemaal niet meer druk om.

Zo en nu jullie
Let me know,
xxx, Nicky

p.s. Ik weet, ik zag net ineens dat dr een zelfde soort topic was, maar dit is meer wat jullie in t algemeen dr van vinden....
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Advertentie
Oud 13-03-2004, 00:12
Verwijderd
Telt een beetje the hots hebben voor een kantoorgenoot die 14 jaar ouder is ook?
Oud 13-03-2004, 10:59
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Nou nee niet echt.....maarja, fijn dat je t ff hebt laten weten heurr
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 13-03-2004, 11:07
lso
Avatar van lso
lso is offline
Ik heb een tijdje speciaal gevoel gehad voor een leerkracht.. In het middelbaar.. werd geregeld ziekjes op school en moest dan naar het 'secretariaat' waar hij de eerste keer zat.. omdat we toen gebabbeld hebben en hij hiervan afwist, kwam hij ook de volgende keren.. op de duur gingen babbeltjes over vanalles en nog wat.. *waarschijnlijk als afleiding* en toen kreeg wel speciale gevoelens..

tot op een dag (in het weekend), er was inhaalles informatica voor mij en nog een ander meisje. We waren aan het wachten, maar hij kwam maar niet af. Na grapjes te hebben gemaakt en verhalen te hebben verzonnen kwam de directeur ons melden dat hij die nacht was verongelukt... Een dronken bestuurder had m van het voetpad gehaald, en meegesleurd.. hij was op slag dood
Oud 13-03-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 13-03-2004 @ 11:59:
Nou nee niet echt.....maarja, fijn dat je t ff hebt laten weten heurr
Het zat me echt dwars
Oud 13-03-2004, 11:11
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Zoiets d8 ik al
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 13-03-2004, 13:14
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Nee, ben nog nooit verliefd op een leraar geweest maar kan me eigenlijk wel voorstellen dat sommigen dat wel zijn.
__________________
Home is where the heart is...
Oud 13-03-2004, 13:30
Verwijderd
ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een leraar ofzo.

Alleen op zn zoontje. maar ja, das dan nu ook mn vriendje
Oud 13-03-2004, 13:40
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Op de HAVO wel e ens een invalkracht gehad (zon 3 a 4 jaar terug)

waarvan ik d8 nou daar wil ik wel een beshuitje mee eten
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Oud 13-03-2004, 23:27
Verwijderd
Ja, ik was vorig jaar verliefd op een lerares en dat liep uit tot een obsessie. Later lekte dit uit en werd en een grote roddel op school. Ook omdat wij samen wel eens een pauze doorbrachten, genoeg stof om lekker over te roddelen natuurlijk...

Soms mis ik haar nu nog steeds, terwijl ze duidelijk heeft aangegeven dat ze geen contact meer wil.
Oud 14-03-2004, 11:29
Verwijderd
Nee, maar heb nu wel een mighty hottie Spaanse docente op school die ons les geeft in ... Spaans! Laatste keer dat we les kregen van haar had ze een rokje aan! *woei*
Oud 14-03-2004, 12:34
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Nee.

Er waren wel leraren die mijn 'voorkeur' hadden, veelal door de manier van lesgeven toch wel, maar ik heb nooit echte appelgebakjes voor de klas gehad.
__________________
Bob.
Oud 14-03-2004, 12:44
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Nee, gelukkig nog nooit.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 15-03-2004, 19:06
kikounette
Avatar van kikounette
kikounette is offline
tsja....een leraar niet ........maar de jongen waar ik nu verliefd op ben zit op de school waar ik stageloop....dus is hij in feite een soort leerling. (overgens wel bijna 2 jaar ouder...dus das wel weer krom)
__________________
peng you
Oud 15-03-2004, 19:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ja, beetje. Ik heb mn gymlerraar altijd wel leuk gevonden, we zijn totaal anders, qua uiterlijk, innerlijk en leven. Echt verliefd ben ik nooit geweest en dat is maar goed ook want hij is 10 jaar ouder en al 4 jaar getrouwd. Toch is er altijd wel wat tussen ons geweest, soort van spanning ofzo, we flirten ook vaak. Ik vind het wel leuk altijd maar het gaat nooit te ver.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-03-2004, 19:38
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
WooF schreef op 13-03-2004 @ 14:30:
ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een leraar ofzo.

Alleen op zn zoontje. maar ja, das dan nu ook mn vriendje
haha mijn vriendjes vader is ook leraar
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 15-03-2004, 20:49
josdebos
josdebos is offline
mijn vriendjes papa is leraar geweest.. mag dat ook?
Oud 15-03-2004, 21:08
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
josdebos schreef op 15-03-2004 @ 21:49:
mijn vriendjes papa is leraar geweest.. mag dat ook?
Nou, wat denk je zelf... Net alsof dat vergelijkbaar is. Maar ik neem aan dat dit geen serieuze vraag was?

Laten we ontopic blijven en het erover hebben of je zelf verliefd op een leerkracht bent (geweest) en het niet over de vaders of zoontjes van leerkrachten hebben, die lijken me niet erg relevant.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Ads door Google
Oud 30-03-2004, 14:54
CrawDad
CrawDad is offline
Verliefd op een leraar, ja ken het. Maar was dan wel extreem verliefd. We hebben ook wel erg veel geflirt maar het is nooit iets geworden. Beter ook denk ik achteraf. Maar goed dat wilde ik even zeggen!

-X-Je Craw Dad
Oud 30-03-2004, 15:55
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Yep, en hij heeft ook de hots voor mij, hij is namelijk mijn vriendjuhh hij is 20 by the way en geeft les in groep 6
Oud 30-03-2004, 16:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
P33N schreef op 30-03-2004 @ 16:55:
Yep, en hij heeft ook de hots voor mij, hij is namelijk mijn vriendjuhh hij is 20 by the way en geeft les in groep 6
Dat is niet jóuw leraar en ook geen docent van jouw school. Zoiets is niet zo vreemd en indrukwekkend
Is hij trouwens al bevoegd leraar? Of loopt ie nog stage? Anders is ie namelijk wel jong voor een bevoegd docent.

Ik heb nooit wat gevoeld voor een docent. Ik kijk niet op die manier naar ze. Scheelt ook dat al mijn docenten behoorlijk oud zijn.
Oud 30-03-2004, 16:09
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Stagedocent, egt zo grappig die verhalen van hem.
Ach zo lief hoe hij over zijn klasje praat, dat ik bijna gelijk een kind van m wil (joke)
Oud 30-03-2004, 16:33
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
pinoow schreef op 14-03-2004 @ 13:44 :
Nee, gelukkig nog nooit.
We hebben de juiste docenten er ook niet voor.
On-topic: niet dus.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 30-03-2004, 17:21
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
P33N schreef op 30-03-2004 @ 17:09 :
Stagedocent, egt zo grappig die verhalen van hem.
Ach zo lief hoe hij over zijn klasje praat, dat ik bijna gelijk een kind van m wil (joke)
noem je haar dan Joke?










sorry..
Oud 30-03-2004, 18:40
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 30-03-2004 @ 18:21 :
noem je haar dan Joke?










sorry..
hahahaha
Advertentie
Oud 13-08-2004, 14:00
SonataGirl
Avatar van SonataGirl
SonataGirl is offline
Ja, ik ben ontzettend verliefd op mijn gymleraar. Hij is leuk (althans ik ben de enige die dat vind), grappig, aardig en ontzettend zorgzaam tegen me. Ooit wel eens een leraar horen zeggen dat je je jas in de hal uit moet doen omdat je anders van de warmte ziek kan worden...

Mijn hele klas weet dat ik 'm leuk vind, de aardige leraren ook en hijzelf. Ik heb het verteld en hij heeft het heel goed opgenomen, al heeft hij me na een jaar wel lopen negeren

Ik heb heel veel problemen met ijn ouders en dat heb ik hem een keertje verteld omdat hij een paar woorden daarover had opgevangen. Hij zat alleen maar te luisteren en na die les zei hij dat ik altijd naar m toe mag komen. En bij werkweek heeft hij me opgevangen en me geholpen met mn problemen en heimwee. Hij noemt me nu zn beshermvrouwe

Tis alleen wel k*t, hij heeft een vriendin, niet dat ik ooit iets met hem zou krijgen, maja je fantaseert ook wel eens...
__________________
They don't know a thing about me, I'm not that easy, I'm Black File in their memory
Oud 13-08-2004, 14:41
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Gelukkig nooit last van gehad, buiten het feit dat je wel eens knappe figuren hebt zien lopen.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Oud 13-08-2004, 14:59
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 13-08-2004 @ 15:41 :
Gelukkig nooit last van gehad, buiten het feit dat je wel eens knappe figuren hebt zien lopen.
ik dacht al: knappe leraren

tsja. leraressen
Oud 13-08-2004, 15:05
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 13-08-2004 @ 15:59 :
ik dacht al: knappe leraren

tsja. leraressen
Voor de duidelijkheid: ik ben hetero
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Oud 13-08-2004, 15:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2004 @ 12:09 :
Het zat me echt dwars
Sterkte

ontopic: Nope.. nooit.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 13-08-2004, 15:14
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 30-03-2004 @ 18:21 :
noem je haar dan Joke?










sorry..
omg, dat is echt de stomste naam die je je kind kunt geven.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 13-08-2004, 17:02
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Wij hadden zo een leraar, hij was denk ik net afgestudeerd toen hij op onze school les kwam geven, en mja hij was toen 23 ofzo en alle meiskes zouden voor hem gesprongen hebben!

Iedereen wou tijdens die les op de eerste rij zitten en het bord afvegen en blaadjes uitdelen enzo ...

Was dan ook voor vele meijes een grote schok toen ze hoorden dat hij het jaar daarna ging touwen

Persoonlijk ben ik nooit verliefd geweest op een leerkracht, en ik ben er blij om ook, zou alleen maar problemen geven volgens mij
__________________
Just me ....
Oud 13-08-2004, 17:35
Verwijderd
nou, dat is me dus echt nog nooit overkomen, omg zo leuk waren de leraren ook weer niet (*kuch* )

en de jongste leraar die bij ons op school liep was iets van 27 ofzo, ja ook wel knap en iedereen vond hem ook wel lekk0r enzo..,
maar ik liep er natuurlijk weer mee te bitchfighten
(mijn god, wat een zak was dat)
Oud 13-08-2004, 17:39
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
lso schreef op 13-03-2004 @ 12:07 :
Ik heb een tijdje speciaal gevoel gehad voor een leerkracht.. In het middelbaar.. werd geregeld ziekjes op school en moest dan naar het 'secretariaat' waar hij de eerste keer zat.. omdat we toen gebabbeld hebben en hij hiervan afwist, kwam hij ook de volgende keren.. op de duur gingen babbeltjes over vanalles en nog wat.. *waarschijnlijk als afleiding* en toen kreeg wel speciale gevoelens..

tot op een dag (in het weekend), er was inhaalles informatica voor mij en nog een ander meisje. We waren aan het wachten, maar hij kwam maar niet af. Na grapjes te hebben gemaakt en verhalen te hebben verzonnen kwam de directeur ons melden dat hij die nacht was verongelukt... Een dronken bestuurder had m van het voetpad gehaald, en meegesleurd.. hij was op slag dood
moeilijk....aangrijpend verhaal ook.......lastig.......ik weet een heel heel klein beetje hoe je je voelt......

denkt aan haar grote liefde, die jongen ging van school af zag m bijna nooit meer
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 13-08-2004, 17:55
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2004 @ 01:12 :
Telt een beetje the hots hebben voor een kantoorgenoot die 14 jaar ouder is ook?
vertel vertel vertel....
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Oud 13-08-2004, 17:56
Hagel
Hagel is offline
ja maar het was een net nieuwe docent, vrij jong (28), goede muzieksmaak, geil lang haar en ik zat toch in mijn laatste jaar, hij zag mij ook wel zitten dus dat was wel leuk
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Ads door Google
Oud 13-08-2004, 18:49
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
haha, mijn vrindien heeft nu bijna iets met een jongen die 5 jaar geleden stage blijkt te hebben gelopen bij ons op school..

ontopic: nee.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 13-08-2004, 19:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
haha bij ons had je echt van die leraren/leraressen die superpopulair waren en waar meing brugger wel iets in zag

Behalve wel aantrekkelijk vinden heb ik nou nooit iets in een leraar gezien hoor
__________________
I love dr Phil :D
Oud 15-08-2004, 07:55
een dichter
een dichter is offline
check vooral mijn gedichten voor anneke op het dichtersforum.
Oud 16-08-2004, 20:41
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Kben, hoe cliché, in de brugklas verliefd geweest op mn gymleraar, die niet alleen heeeeeeel veel ouder was maar ook een vriendin had enzo. Gelukkig wist hij er niets van. Niemand eigenlijk. Althans dat hoop ik

En toen ik in de 2e zat was ik verliefd op een jongen die toen in 6VWO zat. En toen ik in 6VWO zat was hij ineens leraar bij ons op school Hij was erg leuk, maar meer een kijk-object dan iets anders. Al had hij wel enorm lekkere blonde krullen
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 16-08-2004, 21:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben al twee keer verliefd geweest om mijn docenten. Echt verliefd was het niet denk ik. Het kwam er eerder op neer dat ik heel veel over hun wou weten, zoveel mogelijk informatie verzamelde, langs hun huis fietste enzo. Bij ons op school is het contact tussen docenten en leerlingen best wel formeel dus dan kom je nogal weinig te weten (zelfs voornamen kom je pas na jaren te weten). De eerste keer was op mijn gymdocente in de tweede klas. Uiteindelijk bleek dat ik het jaar erna geen les meer van haar had en toen is het afgezakt. De tweede keer was op mijn Duits docente omdat ik vreselijk slecht was in Duits en zij me echt op een super manier geholpen heeft. Ik zat op dat moment gewoon diep in de put, zag mijn examens helemaal niet zitten enzo en zij was degene die me goed heeft opgevangen en dan springt er onbewust wel wat over. Ik baalde echt dat het gebeurde want ik heb een vriend en ik vond het oneerlijk tegenover hem en ik wist dat het niet kon. Bovendien maakte ik het mezelf nu nog lastiger om van school te willen want dat wou ik al absoluut niet. Echt helemaal over is het denk ik nog niet want ik vind het nog altijd een geweldige docente maar ik zie haar nu niet meer dus ik ben er niet meer zoveel mee bezig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-08-2004, 08:50
een dichter
een dichter is offline
[QUOTE]Aurora schreef op 16-08-2004 @ 21:41 :
[B]Kben, hoe cliché, in de brugklas verliefd geweest op mn gymleraar, die niet alleen heeeeeeel veel ouder was maar ook een vriendin had enzo.

ik ook!! alleen toen heeft mn beste vriendin het doorgeluld aan mijn mentor waar ik bij zat, en toen wist de hele school het
Oud 17-08-2004, 11:47
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Op me vorige school waren heel veel jonge leerkrachten. Die waren altijd héél aardig tegen mij en ik had altijd het gevoel dat ik voorgetrokken werd. Toen ben ik wel verlieft geweest op een aantal ervan.
Maarjah... behalve dat ze leraar waren, waren ze ook bestwel veel ouder en waren ze met hele andere dingen dan ik bezig. Ik speelde nog in speeltuintjes en zij lazen ernest hemmingway enzo.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 17-08-2004, 12:34
iedje
iedje is offline
tuurlijk wel es gehad, maar slaat verder nergens op

mn nicht is overigens al een jaar of 12 getrouwd met dr leraar
Oud 18-08-2004, 15:57
Fabel
Avatar van Fabel
Fabel is offline
Hmm.. veel mensen vallen toch op hun gymleraar! Als ze als op een leraar verliefd zijn he.. (Viel me zo eventjes op)
Oud 18-08-2004, 16:16
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
nee. maar een leraar was wel verliefd op mij
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 18-08-2004, 19:10
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Citaat:
lso schreef op 13-03-2004 @ 12:07 :
Ik heb een tijdje speciaal gevoel gehad voor een leerkracht.. In het middelbaar.. werd geregeld ziekjes op school en moest dan naar het 'secretariaat' waar hij de eerste keer zat.. omdat we toen gebabbeld hebben en hij hiervan afwist, kwam hij ook de volgende keren.. op de duur gingen babbeltjes over vanalles en nog wat.. *waarschijnlijk als afleiding* en toen kreeg wel speciale gevoelens..

tot op een dag (in het weekend), er was inhaalles informatica voor mij en nog een ander meisje. We waren aan het wachten, maar hij kwam maar niet af. Na grapjes te hebben gemaakt en verhalen te hebben verzonnen kwam de directeur ons melden dat hij die nacht was verongelukt... Een dronken bestuurder had m van het voetpad gehaald, en meegesleurd.. hij was op slag dood
Fuck, wat erg joh
Lijkt me echt afschuwelijk gewoon. Hoelang is dat geleden?
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Oud 18-08-2004, 19:12
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Citaat:
Witte Roos schreef op 18-08-2004 @ 17:16 :
nee. maar een leraar was wel verliefd op mij
Ah! Vertel! *Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor*
Hoe oud, welke leraar, hoe merkte je het, enz... ?
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Oud 18-08-2004, 19:12
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
eeytje schreef op 18-08-2004 @ 20:10 :
Fuck, wat erg joh
Lijkt me echt afschuwelijk gewoon. Hoelang is dat geleden?
Is een tijdje geleden.. ik was 15 ben er nu 20.. Maar ik denk er vaak aan terug..
Oud 18-08-2004, 22:22
Fabel
Avatar van Fabel
Fabel is offline
Citaat:
eeytje schreef op 18-08-2004 @ 20:12 :
Ah! Vertel! *Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor*
Hoe oud, welke leraar, hoe merkte je het, enz... ?
Jaaa ik wil het ook weten!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.