Oud 12-05-2004, 21:09
Ostard
Ostard is offline
netjes.. maar dark .. en toch netjes ... maar netjes... en ook dark
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 21:38
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
maar wel netjes?
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 12-05-2004 @ 17:46 :
[afbeelding]
wat zijn je brondafbeeldingen dan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 15:44
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
drezzz schreef op 12-05-2004 @ 17:46 :
[afbeelding]
sorry hoor maar... dit is gewoon de hoes van God Forbid - Gone Forever met een plantje erop geplakt... hier is werkelijk niks zelf aan gedaan behalve een beetje het plantje van kleur veranderen....
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:08
Jeroen
Avatar van Jeroen
Jeroen is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 13-05-2004 @ 15:44 :
sorry hoor maar... dit is gewoon de hoes van God Forbid - Gone Forever met een plantje erop geplakt... hier is werkelijk niks zelf aan gedaan behalve een beetje het plantje van kleur veranderen....
Dat is toch zogenaamd de kracht van de simpelheid?
Jouw spiegeltechnieken kennen we nu ook wel.
__________________
Appeltje, eitje.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:09
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 13-05-2004 @ 15:44 :
sorry hoor maar... dit is gewoon de hoes van God Forbid - Gone Forever met een plantje erop geplakt... hier is werkelijk niks zelf aan gedaan behalve een beetje het plantje van kleur veranderen....
waren we er bijna met z'n allen ingevlogen
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:46
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Jeroen schreef op 13-05-2004 @ 16:08 :
Dat is toch zogenaamd de kracht van de simpelheid?
Jouw spiegeltechnieken kennen we nu ook wel.
idd, het plaatje in kwestie is toch mooi, of niet? sinds waneer boeit het of iemand een plaatje van een vogel met roos ript, of zelf een vogel en een roos in elkaar draait?

eerst ga je vertellen dat het maar eens uit moet met geforceerde humor, en dat er maar eens simpele mooie plaatjes moeten komen (terwijl het gewoon een rotplaatje is die bloem ), en nu dit

oh well
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:56
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:06
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
JaJ schreef op 13-05-2004 @ 16:46 :
idd, het plaatje in kwestie is toch mooi, of niet? sinds waneer boeit het of iemand een plaatje van een vogel met roos ript, of zelf een vogel en een roos in elkaar draait?

eerst ga je vertellen dat het maar eens uit moet met geforceerde humor, en dat er maar eens simpele mooie plaatjes moeten komen (terwijl het gewoon een rotplaatje is die bloem ), en nu dit

oh well

hoe moeilijk is het om origineel te zijn in een wedstrijd
die finding nemo, lion king, GI Joe grapjes kennen we nu allemaal wel, serieus.
ik schaam me ervoor dat ik zei dat die ene de beste was tot nu toe want iets toevoegen aan iets wat allang bestaat is en niet creatief en gewoon fout. dat doe je niet als je aan een wedstrijd meedoet. dat is net als aan een bandwedstrijd meedoen. je hebt allemaal bands die hun eigen nummers maken en een coverbandje. als zo'n coverband ook maar 1 van de beste genoemd wordt, dat is niet juist. origineel zijn en met je eigen ideeen te werk gaan is een eis.

je moet toch wel een béétje je best doen
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:08
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 13-05-2004 @ 18:06 :

hoe moeilijk is het om origineel te zijn in een wedstrijd
die finding nemo, lion king, GI Joe grapjes kennen we nu allemaal wel, serieus.
ik schaam me ervoor dat ik zei dat die ene de beste was tot nu toe want iets toevoegen aan iets wat allang bestaat is en niet creatief en gewoon fout. dat doe je niet als je aan een wedstrijd meedoet. dat is net als aan een bandwedstrijd meedoen. je hebt allemaal bands die hun eigen nummers maken en een coverbandje. als zo'n coverband ook maar 1 van de beste genoemd wordt, dat is niet juist. origineel zijn en met je eigen ideeen te werk gaan is een eis.

je moet toch wel een béétje je best doen
natuurlijk, maar IEDER plaatje dat je voor je inzending gebruikt jat je toch zeker?

however, Sietse, het mag dan volgens sommige rothumor zijn maar: Briljant
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:17
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
JaJ schreef op 13-05-2004 @ 18:08 :
natuurlijk, maar IEDER plaatje dat je voor je inzending gebruikt jat je toch zeker?

however, Sietse, het mag dan volgens sommige rothumor zijn maar: Briljant
ha dankje!
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mijn probeerseltje

__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 14:48
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 13-05-2004 @ 15:44 :
sorry hoor maar... dit is gewoon de hoes van God Forbid - Gone Forever met een plantje erop geplakt... hier is werkelijk niks zelf aan gedaan behalve een beetje het plantje van kleur veranderen....
ziet het er goed uit?

Ongeacht waar ik de rest vandaan heb?

Ik bedoel, tuurlijk kan ik hem spiegelen, en blenden, en faden, maar dat is lelijk, en dit niet.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 21:38
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
drezzz schreef op 14-05-2004 @ 14:48 :
ziet het er goed uit?

Ongeacht waar ik de rest vandaan heb?

Ik bedoel, tuurlijk kan ik hem spiegelen, en blenden, en faden, maar dat is lelijk, en dit niet.
wat jij doet is plagiaat.. ongeacht of het er goed uit ziet.
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 21:38
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Jeroen schreef op 13-05-2004 @ 16:08 :
Dat is toch zogenaamd de kracht van de simpelheid?
Jouw spiegeltechnieken kennen we nu ook wel.
haha... simpel jatwerk ja..
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 14-05-2004 @ 21:38 :
haha... simpel jatwerk ja..
ga jij nou maar eens een overizchtje maken, zodat we kunnen stemmen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:03
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 14-05-2004 @ 21:38 :
haha... simpel jatwerk ja..
stel je toch eens niet zo aan. die hele bloem kan ook goed copyrighted zijn, waar of niet? het vrijheidsbeeld bestond al lang. en toen noodles de reclame foto van disney gebruikte heb ik niemand horen schreeuwen.
toegegeven, er is niet echt grote kwaliteit uit gekomen, zoals met de olietanker, maar dat komt door die klere bloem ( laten we hopen dat drezz een beter plaatje selecteert )

naja
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:13
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
JaJ schreef op 14-05-2004 @ 23:03 :
stel je toch eens niet zo aan. die hele bloem kan ook goed copyrighted zijn, waar of niet? het vrijheidsbeeld bestond al lang. en toen noodles de reclame foto van disney gebruikte heb ik niemand horen schreeuwen.
toegegeven, er is niet echt grote kwaliteit uit gekomen, zoals met de olietanker, maar dat komt door die klere bloem ( laten we hopen dat drezz een beter plaatje selecteert )

naja
er is een groot verschil tussen een stock-foto met alleen een een bloem zonder wat dan ook en een hoes-ontwerp waarin een artiest uren werk heeft gestoken...
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:15
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
als dit in verdere contests ook toegestaan wordt dan doe ik niet meer mee, want dan krijg je van die MegaN toestanden.
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 00:53
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
je gaat die bloem toch niet op een bestaand plaatje plakken? ik kan me iig niet voorstellen dat je er trots op bent ofzo :/
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 01:20
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 14-05-2004 @ 23:03 :
stel je toch eens niet zo aan. die hele bloem kan ook goed copyrighted zijn, waar of niet? het vrijheidsbeeld bestond al lang. en toen noodles de reclame foto van disney gebruikte heb ik niemand horen schreeuwen.
Reclamefoto?

Dat was mooi wel een grote hoeveelheid verschillende familiekiekjes bij elkaar gefotoshopt, hoor. Heeft nog aardig wat tijd en moeite gekost, al die figuren om elkaar afstellen qua belichting...En geen enkele foto was copy-righted.

Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 01:23.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 09:01
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 15-05-2004 @ 00:53 :
je gaat die bloem toch niet op een bestaand plaatje plakken? ik kan me iig niet voorstellen dat je er trots op bent ofzo :/
Idd ik vind het ook nogal vreemd.. het gaat er niet alleen om dat het er mooi uit ziet, je moet het wel zčlf gedaan hebben

(hoewel... beter goed gejat dan slecht bedacht )
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 19:23
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-05-2004 @ 01:20 :
Reclamefoto?

Dat was mooi wel een grote hoeveelheid verschillende familiekiekjes bij elkaar gefotoshopt, hoor. Heeft nog aardig wat tijd en moeite gekost, al die figuren om elkaar afstellen qua belichting...En geen enkele foto was copy-righted.
waren dat losse figuren??
wow, dan neem ik mijn woorden terug.
respect in de plek

@ sietse:
ik ben niet erg goed in belichten met fotoshop enzo, maar die bloem uit het "plagiaat" ziet er uit alsof er stukken meer werk in zit dan die olympische medaille, of die fee ofzo.
zijn die dingen afgezeken op "gebrek aan werk"?
bovendien gaat het er voor een groot deel wel om of iets er goed uitziet. daarop worden mijn inzendingen tenslotte afgerekend (en terecht trouwens ), terwijl ik toch ueren en uren heb zitten klungelen, en het idee soms niet eens erg kwaad is.

En dan ook nog, stoer hoor allemaal, fijn een beetje naar die megan uithalen, dan lijk je echt een brave borst
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 19:33
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
JaJ schreef op 15-05-2004 @ 19:23 :
@ sietse:
ik ben niet erg goed in belichten met fotoshop enzo, maar die bloem uit het "plagiaat" ziet er uit alsof er stukken meer werk in zit dan die olympische medaille, of die fee ofzo.
zijn die dingen afgezeken op "gebrek aan werk"?
bovendien gaat het er voor een groot deel wel om of iets er goed uitziet. daarop worden mijn inzendingen tenslotte afgerekend (en terecht trouwens ), terwijl ik toch ueren en uren heb zitten klungelen, en het idee soms niet eens erg kwaad is.

En dan ook nog, stoer hoor allemaal, fijn een beetje naar die megan uithalen, dan lijk je echt een brave borst
Het gaat niet om 'gebrek aan werk', voor mijn part ben je er binnen 3 seconden mee klaar, als het er maar relekst uit ziet. Maar als iemand gewoon een cd hoes neemt en daar het bloemetje bij op tovert heb ik daar iets minder respect voor. (En wie haalt hier fijn een beetje naar die megan uit?)
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 12-05-2004 @ 17:46 :
[afbeelding]
nice
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 23:30
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hahahah
net alsof er niks is gezegd


wat een lame photoshop contest dit zeg, hahah
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:00
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 15-05-2004 @ 19:33 :
Het gaat niet om 'gebrek aan werk', voor mijn part ben je er binnen 3 seconden mee klaar, als het er maar relekst uit ziet. Maar als iemand gewoon een cd hoes neemt en daar het bloemetje bij op tovert heb ik daar iets minder respect voor. (En wie haalt hier fijn een beetje naar die megan uit?)
uhm dat deden cel el wan en iemand op de eerste pagina, die van die fairy. jij niet ofzo (er stond toch een enter tussen )
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:09
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
eh...ikke maar dat was goed bedoelde ironie en geen sarcasme oke.
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:11
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-05-2004 @ 22:43 :
Mijn probeerseltje

[afbeelding]
Ik vind 'm wel leuk.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:08
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
JaJ schreef op 16-05-2004 @ 15:00 :
uhm dat deden cel el wan en iemand op de eerste pagina, die van die fairy. jij niet ofzo (er stond toch een enter tussen )
Ik twijfelde al door die enter of het naar mij bedoeld was (die fairy vond ik btw ook niks maar laten we het daar niet over gaan hebben )

Wanneer wordt er nou een lijstje om te stemmen gemaakt? Of wordt dat maar gewoon afgeblazen?
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:37
Verwijderd
Tis ook dood hiero kben toe aan een nieuwe fotoshopcontest
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:33
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Ultimatum(of anders gezegd een voorstel):
-----
A. Ce el Wan brouwt binnen 24 uur een fantsoenlijk lijstje(de inlvertijd is hierbij afgelopen) en zorgt voor de telling

B. Er moet een andere gek zijn, die ofwel door CEW is aangesteld of gewoon zich daar verantwoordelijk voor voelt, die het vervolg ervan regelt.

C. Over deze topic groeit gras en et gaat dood...


-----
Goed zo?
de tijd is ongeveel: 20.30
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:48
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
LaMazulu schreef op 18-05-2004 @ 20:33 :
Ultimatum(of anders gezegd een voorstel):
-----
A. Ce el Wan brouwt binnen 24 uur een fantsoenlijk lijstje(de inlvertijd is hierbij afgelopen) en zorgt voor de telling

B. Er moet een andere gek zijn, die ofwel door CEW is aangesteld of gewoon zich daar verantwoordelijk voor voelt, die het vervolg ervan regelt.

C. Over deze topic groeit gras en et gaat dood...


-----
Goed zo?
de tijd is ongeveel: 20.30
agreed

en als er niemand als scheids wil optreden doen we gewoon ouderwets meeste-stemmen-gelden waarbij alleen de mensen die al eerder in dit topic hebben gepost mogen stemmen (niet op zichzelf natuurlijk)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:02
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
ik stel voor dat we dan drezz een nieuw topic laten openen

en anders sietse
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:33
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
we laten dan gewoon de winnaar van de stemronde een nieuwe foto posten
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:35
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Mja ik word ongeduldig.. Ik verwacht niet dat Ce-El-Wan voor vanavond nog een lijstje maakt, dus bespaar ik hem even wat werk

Tadaaa..:

dragonrider


SuperSanne


Martijn


LaMazulu


ParisPlage


Ostard






Sietse Fliegen






parazonium


gekke


Bleater


Ce-El-Wan


Perconte


Drezz


Vice


en dan nu (ŕ la Bob Saget): "lock in your votes!"

dragonrider [ ]

SuperSanne [ ]

Martijn [ ]

LaMazulu [ ]

ParisPlage [ ]

Ostard 1 [ ]

Ostard 2 [ ]

Ostart 3 [ ]

Sietse Fliegen 1 [ ]

Sietse Fliegen 2 [ ]

Sietse Fliegen 3 [ ]

parazonium [ ]

gekke [ ]

Bleater [ ]

Ce-El-Wan [ ]

Perconte [ ]

Drezz [ ]

Vice [ ]
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:02
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Ik begin zelf maar...

dragonrider [5] Wat moet het voorstellen? Een soort raket? Of een beest? Ik vind het "gezicht" maar raar en lelijk. Het enige leuke vind ik de kleuren/stijl, het heeft wat weg van een röntgen-foto.

SuperSanne [4] De achtergrond: in 1 woord verschrikkelijk. Doet me denken aan gekleurde schimmelplekken. Het hele idee is ook vrij duf.. gewoon de bloem in grijswaarden en er dan voor een achtergrond geplaatst. Bah.

Martijn [4,5] Het idee is op zich wel grappig. Het slaat ten minste nog ergens op. Maar het plaatje zelf heeft niks moois/bijzonders. De bloem zit lelijk 'op' die munt, de schaduw is tč gemaakt.

LaMazulu [6-] Het plaatje is mooi gemaakt/getekend, alleen van die bloem zelf is vrij weinig overgebleven. En de kleuren vind ik niet echt bij het plaatje passen.

ParisPlage [7] Erg flauw maar wel grappig. Je zou in die bloem inderdaad een soort plasbak kunnen zien en daarom goed geschikt voor in een bloemenpark

Ostard 1 [6,5] Op zich niet echt een ontzettend origineel idee om de bloem in een weiland te plaatsen en er wortels onder te doen. Maar het ziet er wel leuk uit. De handen hebben ook wel wat. Alsof de bloem aan iemand gegeven wordt.

Ostard 2 [6,5] Deze stijl is niet echt mijn smaak. Die soort van buizen vind ik niet zo mooi lopen. (Behalve die waar je grassprietjes in ziet) Wel leuk hoe de bloem 'overloopt' in een buis. De tekst is wel grappig.

Ostart 3 [7,5] Deze vind ik een stuk leuker dan de vorige, omdat het een mengsel van foto en bewerking is. Cool hoe het plaatje op het beeldscherm buiten het beeldscherm 'verdergaat', het prespectief is ook vet. (Alleen de bloem zelf is nu wel erg op de achtergrond)

Sietse Fliegen 1 [ ]
Sietse Fliegen 2 [ ]
Sietse Fliegen 3 [ ]

parazonium [8] Ziet er erg mooi uit (kleur, 'licht' e.d.). Alleen jammer dat er Disney elfjes in zitten. Disney vind ik niet echt kunstig.

gekke [8,5] Leuk, het is inderdaad net een waterplant. Wederom jammer van het Disney-gehalte, maar hierbij vind ik het wat minder storend.

Bleater [6+] Ziet er feestelijk uit, leuk straatje en leuke kleuren. Héél erg jammer van dat mannetje rechtsonder (en de muzieknoten). En die bloemen hangen er een beetje vreemd bij (vooral de blauwe achterste, zo bovenop de lantaarn)

Ce-El-Wan [7] Grappig, maar het doet me wel denken aan een kind dat zich verstopt heeft tussen de prei en er tussendoor gluurt.

Perconte [7] Wel leuk.

Drezz [8,5] Vet, (jammer te horen dat het zo ongeveer rechtstreeks van een cd hoes komt) maar toch, leuk bedacht en ziet er mooi uit.

Vice [7] Niet mijn smaak maar zit technisch mooi in elkaar en leuk bedacht.
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:43
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Mijnes, ik geef niet zulk uitgebreid commentaar als mijn voorganger:
------
dragonrider [3]: Tja....

SuperSanne [3]: Beetje makkelijk hč

Martijn [3]: Vaag idee, betere uitvoering

LaMazulu [-]

ParisPlage [6] Meer humor dan kwaliteit, maar dat mag

Ostard 1 [3] Overlayżżż

Ostard 2 [9] Hier kan ik wat meer mee

Ostart 3 [6] Ik vat em nie

Sietse Fliegen 1 [3] 3 punten voor het idee

Sietse Fliegen 2 [3] same, lijkt wel een beetje op mijn vorige inzending van een gast die in een urn zat

Sietse Fliegen 3 [6] Ziet er quite strak uit

parazonium [9] erg vet, wat mij betreft de winnaar, goede kleuren, gewaagd hoor die getekende elfjes

gekke [6] leuk idee, iets mindere uitvoering

Bleater [6] wel grappig, ik snap em niet, mag ook wat kleiner hoor

Ce-El-Wan [9] Ziet er wel ingewikkeld uit, de witte 8tergrond mocht anders

Perconte [6] opzich wel strak, plaatje mocht kleiner hoor

Drezz [9] Ziet er mooi uit, ondanks de omstredenheid

Vice [6] Lichtgebruik vind ik niet super, ik heb zelf ook gedodged hoor
------
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:51
gekke
gekke is offline
dragonrider: sjah net een spookje.. wel ok maar geen boeiend iets. (5)

supersanne: ik vind die kleuren lelijk, zeker in contrast met de zwartwitte bloem. (4)

martijn: wel grappig idee, maar er gebeurt verder niks (omdat het een munt is.. ok...) maar blijft dus best saai. (6)

LaMaZulu: ik vind hem erg mooi en vrolijk, maar misschien dat die bloem er ook wat getekender er uit had moeten zien. (7)

ParisPlage: hmmzzz wel grappig, maar volgens mij is alleen die bloem vrijstaand gemaakt, want ik zie verder geen schaduw of iets anders... net als die man.. (4)


Ostard: die handen zijn ok.. maar verder verteld het geen verhaal. (6) die buizen (dus het 2de, 3de) plaatje vind ik echt vet gedaan. maar die buizen zijn nog wel beetje plat.. het beeld is wel spannend (8)


sietse fliegen: 1 het zijn allemaal beelden opzich, geen geheel (6)
2 vet schaap! ik vind die tekst bij 1 wel grappig dat het hierin verder door gaat.. als je snapt wat ik bedoel. vet vaag (7) bij het 3de plaatje vind ik dat droomige effect wel stoer. volgens mij zit ze ook nog in haar pyama, en volgens mij heeft iedereen een ander verhaal in zijn hoofd bij dit plaatje (8)

parazonium: vet mooooooooooi verder weet ik er niet zo veel over (9)

bleater: een trip ofzo? vaag in ieder geval, die vingers kloppen niet echt. (6)

ce-el-wan: wel spannend beeld, die bloem is bijna niet meer terug te herkennen, vind ik wel stoer. maar waarom 2 verschillende ogen? (en dan bedoel ik niet een linker en rechter oog) dat linker oog is veel lichter, en zit volgens mijn gevoel aan de verkeerde kant. (7)

perconte: er is aan die hele bloem niks verandert dat vind ik wel jammer, maar die bliksem vind ik wel erg mooi erbij. (7)

Drezz: ik vind hem heeeeel mooi. ziet ergewoon vet gesjopt uit.. of eigenlijk niet daarom is ie vet. (9)

Vice: is wel beetje een donker plaatje.. het licht is nu wel erg geconsentreerd op die bol. dat hoort ook wel zo.. maar dat meisje mag wel iets lichter vind ik. verder wel stoer, zit wel spanning in. (8)
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:54
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
LaMazulu schreef op 19-05-2004 @ 17:43 :
Mijnes, ik geef niet zulk uitgebreid commentaar als mijn voorganger:
------
Martijn [3]: Vaag idee, betere uitvoering
of je geeft me even een onvoldoende zonder argumenten
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:05
Verwijderd
dragonrider [5] het doet me denken aan een paarse bananenschil

SuperSanne [2,5] dit heb je heel snel in elkaar gezet

Martijn [6,5] idee is leuk, uitwerking wat minder. Hier en daar en beetje onduidelijk

LaMazulu [6,5] Er is niet echt veel van de bloem over gebleven hé? Maar toch wel aardig

ParisPlage [4] meer dan knippen en plakken is het niet geweest. Je had een beetje schaduw kunnen aanbrengen.

Ostard 1 [5] te vreemd

Ostard 2 [5] lijkt te veel op je laatste inzending

Ostart 3 [7,5] heel aardig gedaan

Sietse Fliegen 1 [6] vaag

Sietse Fliegen 2 [6] "

Sietse Fliegen 3 [8] Dit ziet er heel aardig uit, bloem blaadjes hadden van mij wel een stuk donkerder gemogen

parazonium [ dat ben ik ]

gekke [8] leuk gedaan, kleuren passen mooi bij elkaar

Bleater [6] tja .....

Ce-El-Wan [7,5] mooi gedaan, maar dat gespiegel begint een beetje te vervelen.

Perconte [7] heel aardig voor een eerste poging met photoshop

Drezz [7,5] het ziet er mooi uit, maar als ik de verhalen, die rond gaan in dit topic, moet geloven heb je er erg weinig zelf aangedaan. Anders had je misschien wat meer punten gehad.

Vice [6] mmm kleuren passen niet mooi bij elkaar. Het idee van een soort stralend bloem op iemands hand kwam ook al voorbij bij LaMazulu
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 18:25
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
LaMazulu schreef op 19-05-2004 @ 17:43 :
[B]Mijnes, ik geef niet zulk uitgebreid commentaar als mijn voorganger:
------
dragonrider [5]: je zag wat in het plaatje, en het wordt een 5 voor de aftrap

SuperSanne [4]: knopjes.

Martijn [4]: 5 voor het idee -1 voor pixelige uitvoering

LaMazulu [5] op zich ziet het er aardig uit (en dat was dus ook wat waard ), maar als de bloem zou missen, zou met dat niet direct opvallen. de bloem had wat opvallender moeten zijn.

ParisPlage [6] die man is netjes uitgeknipt, after all

Ostard 1 [4] spreekt niet aan. zijn die druppels moeilijk?

Ostard 2 [7] hier heb je zelf aan getekent neem ik aan? das in deze contest al heel wat waard

Ostart 3 [8] mja goed, nu staat ie op het scherm, das wat moeilijker

Sietse Fliegen 1 [3] w+t+f? = 3 punten

Sietse Fliegen 2 [5] nou vooruit, omdat het zo'n mooie schoenen zijn dan

Sietse Fliegen 3 [9.5] ennn Briljant

parazonium [10] erg mooi, wel een disney gehalte, die tinkelbel oh well, ik weet niet hoeveel je van die explosie zelf gedaan hebt, maar mooi is het zeker

gekke [8] leuk idee, klaar

Bleater [6] wat een iritante smile heeft die gast

Ce-El-Wan [7] ziet er uit alsof je een bloem een hoop keer gekantelt hebt, en gekopieerd. nou goed, een 8 omdat ie ogen heeft, maar een punt er af omdat het me gewoon niet aanspreekt.

Perconte [7] niet hoger omdat ik niet weet of je die bliksem zelf gemaakt hebt. mooi is ie wel

Drezz [9.8] als ik niet had geweten waar het plaatje vandaan kwam, had ik je een 9.5 gegeven. omdat ik het nu wel weet en er zoveel gezeurd is, geef ik je een 9.8. maar de winaar is het ook niet

Vice [4] dan is lamazulus fairy mooier
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:35
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 19-05-2004 @ 15:02 :

SuperSanne [4] De achtergrond: in 1 woord verschrikkelijk. Doet me denken aan gekleurde schimmelplekken. Het hele idee is ook vrij duf.. gewoon de bloem in grijswaarden en er dan voor een achtergrond geplaatst. Bah.
En nu tegen iedereen voor eens en altijd: ik heb die bloem niet in zwart wit gezet: zoiets heet nou een GRADIENT MAP!!! Aaaaaaaaaaaaargh!!!

een metallic-achtig gradient mapje erover heen gooien is natuurlijk bijna net zo makkelijk als gewoon in grijswaarde zetten en feit blijft gewoon dat ik in deze contest de grootste luie donder van het westelijk halfrond ben geweest, maar het gaat om het principe
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:08
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 19-05-2004 @ 23:35 :
En nu tegen iedereen voor eens en altijd: ik heb die bloem niet in zwart wit gezet: zoiets heet nou een GRADIENT MAP!!! Aaaaaaaaaaaaargh!!!

een metallic-achtig gradient mapje erover heen gooien is natuurlijk bijna net zo makkelijk als gewoon in grijswaarde zetten en feit blijft gewoon dat ik in deze contest de grootste luie donder van het westelijk halfrond ben geweest, maar het gaat om het principe
oké oké, stem nou maar gewoon
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 23:00
Unique Clone
Avatar van Unique Clone
Unique Clone is offline
parazonium wint, ik weet het nu al, is gewoon de mooiste.
__________________
The Return
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:31
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
muddy schreef op 20-05-2004 @ 23:00 :
parazonium wint, ik weet het nu al, is gewoon de mooiste.
als drezz parazonium ook een zeven geeft, zoals hij van parazonium kreeg, dan staan ze praktisch gelijk.

oh well, als er maar gouw een nieuw plaatje komt
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:02
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
dragonrider [3 ] ik zie er alleen een hoofd in, kan dat kloppen?

SuperSanne [4] mooie gradient map, trouwens

Martijn [ 6] mits de medaille met diepte-effect zelf gemaakt is

LaMazulu [7 ] ziet er mooi uit...maar hier geld ook: ik weet niet of het plaatje met die elf zelfgemaakt is. Anders zit er niet echt veel werk in, lijkt me,

ParisPlage [5] als je niet eens de tijd neemt om een schaduw aan te brengen....

Ostard 1 [6] Het is niet Geweldig mooi, maar je bent er echt mee aan de slag geweest, en dan krijg je van mij geen onvoldoende!

Ostard 2 [5 ] hier heb ik niet zoveel mee, en het irriteert me dat er staat "rose are red"

Ostart 3 [5] zie boven

Sietse Fliegen 1 [6] zelfde verhaal, ik vind het niet echt heel mooi, maar je hebt er tijd ingestopt.

Sietse Fliegen 2 [6 ]

Sietse Fliegen 3 [ 8] is mooi

parazonium [ 9]is mooier

gekke [7 ] is finding nemo niet getrademarked???

Bleater [6 ] wederom vind ik het resultaat niet mooi, maar er is mee gespeeld

Ce-El-Wan [6 ]nogmaals

Perconte [ 8]is mooi gedaan, maar is er een reden dat het lijkt alsof die bloem nu op een vel ligt??

Drezz [7 ]zier er wel mooi uit, (maar toch vind ook ik dat je had moeten aangeven dat het eigenlijk niet geheel je eigen creatie is.)

Vice [8 ] mooi blauw is niet lelijk
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:07
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
JaJ schreef op 21-05-2004 @ 17:31 :
als drezz parazonium ook een zeven geeft, zoals hij van parazonium kreeg, dan staan ze praktisch gelijk.

oh well, als er maar gouw een nieuw plaatje komt
dan geef ik paradinges een 9,9 omdat ie er vast veel meer tijd aan besteed heeft.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:39
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Na Drezzz' sportieve antwoord, denk ik dat het bij deze dat Ce-El-Wan's fotosoep-skills contest is gewonnen door: Parazonium.
(tenzij we nog moeten wachten op meer stemmen, maar ik denk wel dat het beslist is)

Volgens mij kan Parazonium zich alvast voorbereiden op het zoeken van een nieuw plaatje. Hopelijk een interresantere dan zo'n ...ehm bloem.
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:30
Verwijderd
Als er meer mensen naast LaMazulu het daar mee eens zijn, dan wil ik wel een nieuw contest openen. Zo niet dan... zien we wel wat er van komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.