Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 22:49
Ik zeg dan meestal nee....maar als ie door blijft zeuren dan doe ik het toch soms...tot ik ga huilen van de pijn..dan stopt ie wel..ik doe het eigenlijk alleen maar voor HEM..ben bang dat ie anders Sex met mij niet meer leuk of/en lekker vind...voor de jongens: stel je vind anaal lekker...maar je vriendin wil niet....hoe zou jij dat vinden?

XxX
Oud 07-05-2002, 23:07
dclover
dclover is offline
meissie, doe niets tegen je zin in! je vriend is je niet waard als ie dingen tegen je zin in wil doen! kom voor jezelf op en zeg dat je t niet wilt, is je goed recht en dat heeft ie te accepteren, tis jou lichaam!

sterkte!!
__________________
Love Klootzak & Jeff
Oud 08-05-2002, 08:09
Verwijderd
Wat heb jij nou weer voor vriend zeg?

Ik ben dan wel zelf een man ofzo, maar in jou plaats haddik 'm allang gedumpt..
Oud 08-05-2002, 08:55
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
Wat heb jij nou weer voor vriend zeg?

Ik ben dan wel zelf een man ofzo, maar in jou plaats haddik 'm allang gedumpt..
jah idd.....
dat pik je toch niet
damn...er gebeuren vage dingen in deze wereld
ik ga ver om een jongen te behouden, maar op sexgebied doe ik duzz nix wat ik niet wil.
ik zou 'm sowieso dumpen omdat hij dingen doet die jij niet wil.
maarjaaaah als je 'm niet dumpt kap je duzz wel met dingen tegen je zin doen.
anders word ik boos
Oud 08-05-2002, 09:01
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
BELACHELIJK dat je het wel dan doet.. als je het niet wilt..

DUMP hem.


Mijn vriendje zou het ook welleens willen doen. ik zeg tegen hem dat ik dat (NOG) niet wil.
daar heeft hij het maar meej te doen!!!!
__________________
hm
Oud 08-05-2002, 09:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik sluit me helemaal bij alle voorgaande meningen aan!!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 08-05-2002, 09:52
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
me too, doe niets tegen je zin in ... wat een eikel! laat hem lekker zeuren, de loser ...
Oud 08-05-2002, 10:21
Verwijderd
Wel kansloos vind ik

Als je merkt dat je vriendin iets niet wil, dan dring je niet aan, dan leg je je daarbij neer, tenminste dat lijkt mij de normale gang van zaken...ik zou het er maar 'ns serieus met hem over hebben, en als dat gesprek niet goed verloopt gewoon uitmaken die zooi.
Oud 08-05-2002, 10:38
a_bonneur
a_bonneur is offline
ik begrijp die vriend echt niet hoor....
en als ie et toch wil dump je hem. want jij kunt vast veel beter krijgen.
Oud 08-05-2002, 10:39
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
leg hem gewoon uit dat je dat nie wilt en dat het veel te veel pijn doet. Accepteert hij dat nie of vind hij dat onzin dan is hij het gewoon nie waard en is mijn advies: DUMPEN
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Oud 08-05-2002, 11:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Naast dat hij een lul is, vind ik dat je zelf ook fout bezig bent. Zeg dan gewoon NEE.
Oud 08-05-2002, 11:25
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
damn,
als iemand je laat huilen tijdens sex
da betekend toch dat er iets mis is
zou dee kerel gewoon dumpe
Oud 08-05-2002, 11:27
Verwijderd
Nooit meer doen! Nooit iets tegen je zin in doen! Als hij niet kan accepteren dat jij het niet wil, dan is hij jou niet eens waard. Hij moet je niet vragen iets tegen je zin in te doen, als hij dat van je vraagt dan heeft hij geen respect voor jou en denkt alleen maar aan zijn eigen behoeftes.

Ik zou nou al kappen met die relatie, maar ms dat er met hem over praten helpt.. heel ms is hij zich van geen kwaad bewust, maak hem duidelijkd dat je het echt niet leuk vind.. het tegen je zin doen is nl een vorm van verkrachting, je kan dan wel zeggen dat je het toch zelf toestaat maar het doet je pijn, je vind het niet leuk, hij blijft alsmaar doorzeuren enz. Als hij niet kan accepteren dat jij dat niet wil zou ik dr mee kappen..

En iig nooit meer ja zeggen, je wil het niet, dus niet doen!
Oud 08-05-2002, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nooit meer doen! Nooit iets tegen je zin in doen! Als hij niet kan accepteren dat jij het niet wil, dan is hij jou niet eens waard. Hij moet je niet vragen iets tegen je zin in te doen, als hij dat van je vraagt dan heeft hij geen respect voor jou en denkt alleen maar aan zijn eigen behoeftes.

Ik zou nou al kappen met die relatie, maar ms dat er met hem over praten helpt.. heel ms is hij zich van geen kwaad bewust, maak hem duidelijkd dat je het echt niet leuk vind.. het tegen je zin doen is nl een vorm van verkrachting, je kan dan wel zeggen dat je het toch zelf toestaat maar het doet je pijn, je vind het niet leuk, hij blijft alsmaar doorzeuren enz. Als hij niet kan accepteren dat jij dat niet wil zou ik dr mee kappen..

En iig nooit meer ja zeggen, je wil het niet, dus niet doen!
Kzou het niet beter, maar wel veel groffer kunnen zeggen!!
Dumpen die handel..
Oud 08-05-2002, 15:53
Faery
Faery is offline
Ff iemand regelen die hém anaal wil nemen, ... liefst iemand die ook zeer fors geschapen is :]

Hoop dat hij gaat huilen .. van pijn ossow :]
__________________
Genocidealisme.
Oud 08-05-2002, 16:04
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ff iemand regelen die hém anaal wil nemen, ... liefst iemand die ook zeer fors geschapen is :]

Hoop dat hij gaat huilen .. van pijn ossow :]
Oud 08-05-2002, 16:08
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Liefde is: net zo lang anaal tot ze gaat huilen van de pijn....
Oud 08-05-2002, 16:22
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Wat heb jij nou weer voor vriend zeg?

Ik ben dan wel zelf een man ofzo, maar in jou plaats haddik 'm allang gedumpt..
Jah idd, ik zou het niet pikken van mijn vriend! Ik zou hem dumpen!
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 08-05-2002, 16:49
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
hmm ik zou gaan meppen..

laat je toch niet bij jezelf doen? kom op he..
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Oud 08-05-2002, 17:25
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mja niet om het een of ander maar dit is echt sick, dat laat je toch niet bij je doen kom voor je zelf op meid want dit is gewoon echt niet normaal. ik snap eigenlijk niet dat je dit toelaat n/o maar t moet toch wel "leuk" zijn voor jullie allebij.
__________________
Subtiel
Oud 08-05-2002, 20:23
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Hij zal je dr heus niet om dumpen als je niet anaal wil. De mééste meisje willen dat niet, dus hij zal het maar moeten accepteren. Zeg em maar gewoon dat je t niet wil omdat je niet lekker vindt.
Oud 08-05-2002, 20:32
Verwijderd
Anaal is toch puur voor jouw bevrediging? Ik zou een meisje niet willen beffen als ze dat niet lekker zou vinden.
Oud 08-05-2002, 21:30
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Wat een klootzak. Zeg gewoon nee. En dump hem anders. Wat een mongool zeg. Grrrr .
__________________
.
Oud 08-05-2002, 22:36
sheba
sheba is offline
Ik dacht altijd dat één van de regels was voordat je aan sex begon: Doe niets tegen je zin!
Hoe kan je vriend dat nu leuk vinden als hij je pijn doet (dit duid alleszinds al niet echt op respect) Als hij je dumpt omwille het feit dat je geen anale sex wil geven is hij een dikke loser! Dus meissie, zeg de volgende keer nee en kijk of hij op een normale manier reageert
__________________
There's a sparkel on the horizon,a strange glow in the sky.Nobody seems to know where you go and what does it mean,or is it a dream...
Oud 08-05-2002, 23:44
black princess
black princess is offline
als mijn vriend dat wil en ik niet dan doet ie t niet en als ie toch perse wil kan die mooi zoutuh!!!!!
Oud 09-05-2002, 15:45
BOYwith-light
BOYwith-light is offline
Citaat:
Miss T schreef:
Ik zeg dan meestal nee....maar als ie door blijft zeuren dan doe ik het toch soms...tot ik ga huilen van de pijn..dan stopt ie wel..ik doe het eigenlijk alleen maar voor HEM..ben bang dat ie anders Sex met mij niet meer leuk of/en lekker vind...voor de jongens: stel je vind anaal lekker...maar je vriendin wil niet....hoe zou jij dat vinden?

XxX
HOE KAN JE JE HET NOU FIJN HEBBEN ALS JE WEET DAT JE PARTNER ZICH ER NIET LEKKER BIJ VOELT....ECHT SICK!

(en licht psycopatisch)

Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 15:47.
Oud 09-05-2002, 17:54
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
hij is het niet waard.zeg hem gewoon dat je het niet wilt,als hij blijft is dat goed,en als hij het uitmaakt is het ook goed want dat betekent dat hij je niet waard was en je veel beter af bent zonder hem.als hij er moeilijk over doet dan is hij gewoon een vette loser die het verdiend om zelf zo behandeld te worden.er zijn veel lievere en betere jongens dan hem,geen hand vol maar een land vol(een hele werled...)als ik jou was zou ik dumpen en een lievere vriend zoeken
Oud 09-05-2002, 18:05
Eddy E
Eddy E is offline
<stel je vind anaal lekker...maar je vriendin wil niet....hoe zou jij dat vinden?>

Jammer, ik zou d'r proberen over te halen, wil ze nog steeds niet zeg ik gewoon: 'wanneer je wel wilt zeg het dan maar, ik vind je d'r echt niet minder leuk om en de sex blijf ik net zo lekker met je vinden ook zonder anaal'.
Oud 09-05-2002, 20:41
Veegstertje
Veegstertje is offline
Als je vriend weet dat hij je daarmee pijn doet, waarom doet hij het dan zo en zo nog?
Oud 09-05-2002, 21:09
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
*vraagt zich af of dit wel een seriues topic is*


maar alten we er van uit gaan.. tis toch een beejte vragen naar de bekende weg he denk je nou echt dat eeniemand hier zegt.. meid je meot je ff over de pijn heenzetten ofozw... kom op...
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 09-05-2002, 22:46
Eddy E
Eddy E is offline
de wijze jodokus-> misschien moet je je naam eens veranden, want dit is wel degelijk een serieuze topic.

Miss T heeft een probleem en wil dat blijkbaar met anderen delen en vragen hoe zij met dat probleem om zouden gaan. Ze hoopt d'r waarschijnlijk ook op dat anderen haar een hart onder de riem steken [das ook in ruime mate gebeurt], daar heb je altijd wat aan, het geeft je weer wat meer zelfvertrouwen enzo.
Oud 10-05-2002, 04:14
Verwijderd
ZIJ laat weten wanneer ze verder wil (bedoel niet alleen bij dit). In mijn geval, aangezien meiden vaak meer moeite hebben met de volgende stap. mar anaal hoeft van mij zoiezo niet.
Oud 10-05-2002, 09:17
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Eddy E schreef:
de wijze jodokus-> misschien moet je je naam eens veranden, want dit is wel degelijk een serieuze topic.

Miss T heeft een probleem en wil dat blijkbaar met anderen delen en vragen hoe zij met dat probleem om zouden gaan. Ze hoopt d'r waarschijnlijk ook op dat anderen haar een hart onder de riem steken [das ook in ruime mate gebeurt], daar heb je altijd wat aan, het geeft je weer wat meer zelfvertrouwen enzo.
so??? ik zeg toch ook laten we er van uit gaan van wel .. maar dan nog is het vragen naar de bekende weg...
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 10-05-2002, 10:25
Eddy E
Eddy E is offline
Misschien was die weg voor haar niet bekend wijze jodokus en/of misschien had ze wel behoefte aan het vragen naar de bekende weg met de misschien wel te verwachten antwoorden.


Maar zoals je al zei: je vroeg je af of deze topic wel serieus was, nou dat is die wel, dus dat hoef je je niet af te vragen.
Oud 10-05-2002, 11:21
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Eddy E schreef:
Misschien was die weg voor haar niet bekend wijze jodokus en/of misschien had ze wel behoefte aan het vragen naar de bekende weg met de misschien wel te verwachten antwoorden.


Maar zoals je al zei: je vroeg je af of deze topic wel serieus was, nou dat is die wel, dus dat hoef je je niet af te vragen.
ooow je kent de persoon in kwestie.. fijn dat jij alwetend bent...
ik heb er nog steeds sterk mijn vraagtekens bij... vooral de manier waarop de vraag is geformuleerd en de woordkeuze doen mij vermoeden da het de zoveelste loser hier is die denkt grappig te zijn...
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 10-05-2002, 11:54
Joosie
Joosie is offline
Tsja, als je vriendin echt niet wil, dan doe je het toch niet...
Oud 10-05-2002, 12:14
Citaat:
de wijze jodokus schreef:


ooow je kent de persoon in kwestie.. fijn dat jij alwetend bent...
ik heb er nog steeds sterk mijn vraagtekens bij... vooral de manier waarop de vraag is geformuleerd en de woordkeuze doen mij vermoeden da het de zoveelste loser hier is die denkt grappig te zijn...

Ik ben dus ECHT wel serieus!over zulke dingen moet je geen grappen maken!

Voor alle anderen waar ik een serieus antwoord van heb gekregen..Dankjewel voor jullie hulp!

XxX
Oud 10-05-2002, 13:25
Eddy E
Eddy E is offline
Miss T geeft je het antwoord al 'wijze' [niet echt van toepassing op je] jodokus
Oud 11-05-2002, 00:31
Willen jullie dit forum alsjeblieft sluiten? Thanks
Oud 12-05-2002, 14:48
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
Miss T schreef:
Willen jullie dit forum alsjeblieft sluiten? Thanks
topic bedoel je? aanvraag is onderweg. Enne, sterkte meid! Je moet echt niets doen wat je zelf ook niet wilt. Wees gewoon eerlijk...
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Dingen doen voor je partner.
Kindmeisje
51 17-04-2006 23:48
Seksualiteit anaal > verbannen!
someone17
59 14-04-2005 18:56
Seksualiteit hij wil alles
someone17
61 04-01-2005 18:54
Seksualiteit Anaal
Girlyyy
26 02-11-2004 13:53
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.