Oud 15-06-2002, 16:09
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
hm heb even alles zitten lezen!!!

Als ik jouw was zal ik gewoon een dikke punt. achter je "relatie" zetten!!!!
__________________
hm

Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:11
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Dan ken ik iemand die kan verhuizen. En die er vanaf dan mooi aleen voor staat.

Aan alles is een keerzijde nietwaar?
Jij bent echt een nerd ouwe...20 jaar en dan nog zo dom op alle reacties hier geef je een dom antwoord...pijpen vergelijken met autorijden...jaja. ik raad je aan om jezelf maar kandidaat te stellen voor de 'psy.'


sukkeltje
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:52
Built to last
Built to last is offline
gewoon uitmaken met zo'n lul
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:10
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
LoneLover is een loser. Punt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:45
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
dump die knakker, een relatie gaat erom dat er wederzijds respect en liefde is. als dat ontbreekt dan moet daar over gepraat worden, wat jou vriend doet lijkt mij onaxeptabel!!!

suc6
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 18:09
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
heb je weleens gehoord van dumpen?

als iemand zo weinig respect voor een keuze van een partner kan opbrengen moet diegene maar eens een therapie kuur hebben ofzo.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 18:43
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Als je pijpt onder druk en dat doe je lang genoeg dan ontploft zijn lul als een vulkaan. Niet dat er dan lava uit komt gespuwd maar ja een soort wittig water smurrietje. Something like that you know? Kijk en dat kan je weer als gel gebruiken ofzo !
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 00:04
Verwijderd
Het is waarschijnlijk het zusje van Squall, even vervelend en even desperate
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:39
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
ik snap niet dat mensen hun relatie kunnen verknallen door het simpele feit of er wel of niet gepijpt word

daar draait een relatie toch niet om?

lonelover waarom doe je nou zo moeilijk puur omdat je niet klaarkomt op de manier zoals jij het wilt. dat vind ik ronduit zwak
als er geen begrip voor een ander is, is het naar mijn idee ook heel moeilijk om van die persoon te houden
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:43
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Built to last schreef:
gewoon uitmaken met zo'n lul
iig met zijn lul
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:15
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Laat die 'lul' gaan joh.. hij heeft geen tikkeltje respect voor je. In een relatie is één van de hoofdzaken 'respect voor elkaar opbrengen', maar blijkbaar kan je vriend dit niet voor jou..

Jij hebt al water bij de wijn gedaan, nu is het de beurt aan je vriend. Meisje, laat je niet dwingen tot iets wat je niet wil en laat je hierdoor zeker niet kapotmaken.

Moest ik mijn vriend vertellen dat ik hem niet graag zou pijpen, zou hij daar alle respect voor opbrengen en me er ZEKER NIET toe dwingen. Als er niet valt te praten met je vriend, zou ik toch overwegen om het uit te maken.

In een relatie moet je met mekaar kunnen praten over zulke dingen, anders is er toch iets ergs aan de hand..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:46
Verwijderd
*looks at Miss Virus wide eyed* *doesn't want to know*

Stil maar Nare Man, ik vin je nog wel lief hoor
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:55
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
en ik vindt miss_virus het liefste meisje van de world! !!!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:03
oempaloempa
oempaloempa is offline
Citaat:
Alpaca schreef:
Ik zit hier te wenen. Zo denk ik er ook helemaal over en het doet goed dat eens van iemand anders te horen.

Ik heb weer een berichtje gekregen:
- Het feit dat je zelfs geen poging doet om mij naar huis te krijgen, zegt meer dan 1000 woorden.

Dit heb ik hem gestuurd:
- Probeer je ook eens mijn kant in te beelden. Ik gaf dan toch toe... Probeer daar eens eerlijk met iemand over te babbelen. Lov'ya!!!
damn wat ken jij zeiken zeg waarom zadel je ons hier mee op en richt dit allemaal tot je vriend of dump hem hij gebruikt je
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:13
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*looks at Miss Virus wide eyed* *doesn't want to know*
Al haar posts verwijderd. Het sloeg inderdaad nergens op, en ik hoop dat miss_virus het niet nog eens in haar hoofd haalt zulke onzin te posten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:43
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
hoe kun je dat flikkuh om al miss_virus haar posts te verwijderen die waren het best!!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:07
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Dan ken ik iemand die kan verhuizen. En die er vanaf dan mooi aleen voor staat.

Aan alles is een keerzijde nietwaar?
Hppff, seksueel gefrusteerd? "Als jij mij niet pijpt dan gooi ik je het huis uit!"
Mwuahaha, om zo'n triest joch zou ik me echt niet druk maken hoor.
Dumpen en move on.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:09
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Squall schreef:
hoe kun je dat flikkuh om al miss_virus haar posts te verwijderen die waren het best!!!
We gaan ten eerste die discussie hier niet voeren, bovendien zou je geen poot hebben om op te staan want haar replies sloegen nérgens op.

En nu weer terug naar het onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 23:26
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
gewoon zuigen die lul!!!! Nee sorry, grapje hoor. Suck die lul, gewoon dumpen die gast.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 11:55
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Dat is het juist, dat zou niet tegen je zin mogen zijn, ik doe alles wat ik kan en ook de dingen die ik niet graag doe omdat JIJ ze wel graag hebt. En ik propeer er zo voor te zorgen dat er geen dingen overblijven die jij graag hebt en nog niet hebt. Als ge mij rare zin begrijpt
Kijk, op zich vind ik het nogal stom dat zij dit hier neerpoot op dit forum, terwijl jij (LoneLover) hier blijkbaar ook zit. Dat getuigt er blijkbaar van dat jullie met elkaar niet normaal kunnen praten. Maar wat jij wel ff moet leren, is dat net als smaken ook seksuele voorkeuren verschillen. Iets wat jij normaal vindt, zal zij misschien niet lekker vinden (zeker na wat ik daar las over incest). Jij ziet blijkbaar een relatie en seks louter als een bevrediging van je seksuele behoeftes, die je AFDWINGT en als VANZELFSPREKEND vindt...Mooie manier om met je vriendin om te gaan! Getver ik ken je niet, maar als mijn vriendje zo egocentrisch en respectloos met mij zou omgaan, zou hij het mogen vergeten...

En trouwens, er zijn toch nog andere manieren om te kunnen genieten, hell moest ik weten dat m'n vriend iets echt tegen z'n goesting doet bij mij zou er voor mij de lol ook wel af zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 12:02
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Waarom zijn jullie IN GODSNAAM nog bij elkaar?

Is dit nou liefde? Hebben jullie plezier met elkaar?

Het leest namelijk als een ontzettende pijnlijke situatie, en jullie doen elkaar nog een keer pijn, en dan weer, en die circel is niet te doorbreken.

Ik geloof dat ik Alpaca een jaar geleden al heb gevraagd waarom ze eigenlijk bij LL wil blijven.

Meisje, ik weet niet of je bij hem in woont (zo te lezen wel) maar zoek een weg uit deze ellende. Jullie hebben geen plezier aan je samenzijn. Ga desnoods een paar weken bij een vriendin/ouders/oom/tante/familie/vrienden wonen en zoek een plekje voor jezelf, want zo te horen is dit niet een situatie die nog kans op slagen heeft. Ik denk zelfs dat jij in jou situatie terecht zou kunnen in een opvangtehuis voor vrouwen, die kunnen je helpen je leven weer op orde te stellen en een flatje te zoeken.

Dit klinkt misschien overdreven, maar de hele situatie leest als
a) sexueel misbruik (of iets daar heel dicht in de buurt)
b) machtsmisbruik ('je woont bij mij, en als je je niet gedraagt zoals ik wil zet ik je op straat')
c) als het er niet al is, dan iig niet onwaarschijnlijk voor de toekomst - mishandeling.

Maak je los. Bouw een nieuw leven op, alleen. Je kunt zonder hem bestaan, ook al is het idee vreselijk en wil je er misschien liever niet aan denken.

Jij bent een persoon in je eigen recht, met gevoelens, gedachten en meningen die net zoveel waard zijn als die van hem.

Heel veel success.
idd. Wat hij blijkbaar nu van je verlangt is dat je een veredelde hoer voor hem bent : hij kan je het huis uitzetten als hij vind dat hij niet genoeg seks heeft, of toch niet op de manier waarop hij bedoelt. Ik weet dat het moeilijk zal zijn, maar maak je los van hem, en zorg dat je ook hierna nooit meer zo afhankelijk hoeft te zijn van iemand, want er zijn altijd mensen die van zulke omstandigheden misbruik maken, ziehier het voorbeeld...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:34
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
thx squall i love u 4 ever

by the way ik vond die posts zelf helemaal niet zo dom "pijpen onder druk" hahah daar stel ik me meer zoiets bij voor als dat die lul op springen staat als je dat doet zou kunnen toch? waarom zijn mijn posts verwijdered we leven in een demoncratie iedereen mag zijn mening zeggen of wordt ik anders neergeschoten als ik het nog eens doe nouwja het zal wel

de mazzels mensjes
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:37
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Koen schreef:


We gaan ten eerste die discussie hier niet voeren, bovendien zou je geen kraaiepoot hebben om op te staan want haar replies sloegen érgens op. !

En nu weer terug naar het schijthuis.

sjees ik mag me mening toch wel geven is dit een officiele waarshuwing ofzo?? ik word ik neergeschoten zeg het maar i am not scared to die
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:25
Verwijderd
Hmm ik ga me er ook maar mee bemoeien.

In een relatie hoor je van elkaar te houden, elkaar te respecteren enhoor je te willen dat je partner gelukkig is.

Een vraagje aan LoneLover: Ga jij dood als ze jou niet pijpt? Doet ze je pijn als ze jou niet pijpt? Heb je er echt last van dat ze jou niet pijpt? Als je geil bent kun je ook op andere manieren aan je trekken komen.

Jij doet haar wel pijn als je haar dwingt om te pijpen, jij respecteert haar mening en haar gevoel niet. En waarom niet? Omdat jij het vanzelfsprekend vindt dat zij jou pijpt? Zoiets is net zo vanzelfsprekend als patat lekker vinden, en voetballen leuk vinden. NIET VANZELFSPREKEND dus! Damn, laat dat eens in tot ver in die botte hersenen van je doordringen! Zij komt je al tegemoet door je eens in de zoveel tijd te pijpen, en daar moet je al blij mee zijn, dit geeft namelijk aan dat ze wel aandacht schenkt aan dingen die jij graag wil, dat het haar wel interesseert wat jij wil.

Jij zegt dat jij dingen tegen je zin doet voor haar, heeft zij hierom gevraagd? Nee! Het is niet vanzelfsprekend dat je in een relatie alles van elkaar goedvindt, het is niet vanzelfsprekend om alles maar te willen en te doen. Persoonlijke voorkeuren blijven bestaan, OOK in een relatie

Natuurlijk moet je soms dingen doen die je minder leuk vinden, maar tussen "iets niet zo heel leuk vinden" en "Iets totaaaal niet fijn vinden zit een HEEL GROOT verschil.

Dat jij je persoonlijk afgewezen voelt, kan ik begrijpen. En daar ben ik heel eerlijk in. Ik heb hier ook al een gesprek ovre gehad met mijn vriend, en ik snap dat je het gevoel krijgt dat ze je dan niet helemaal wil. Maar snap je dan niet dat dat er niets mee te maken heeft? Ze wil jou JUIST WEL helemaal, en om dat te tonen pijpt ze je toch om de zoveel tijd!
Bekijk het eens vanuit jezelf. Als jij haar liever niet zou willen beffen, betekent het dan meteen dat je haar niet wil? nee dat denk ik ook niet.

Het gaat om willen, fijn vinden, persoonlijke smaak en voorkeuren. Die blijven ook in relaties. Dit is echt niet alleen bij jou, maar dit zal bij elke vriend blijven die zij krijgt. Zij HOUDT gewoon NIET van PIJPEN. Snap dat toch eens..
En als je haar onder druk blijft zetten wordt haar 'angst' ervoor alleen maar groter. Ik kan je verzekeren dat ze het veel eerder bij je doet als je haar de KEUS laat. Als je haar aangeetf dat ze het niet hoeft te doen als ze het niet wil. Je moet haar wel op haar gemak laten voelen..

En je gaf een stom voorbeeld met een auto. Op je mondje gevallen? Als jij haar niet overal heen wil rijden (wat ik goed kan begrijpen) ZEG DAT DAN! Wat een onzin, waarom zou je haar dat niet kunnen zeggen. Waarom zou jij moeten rijden als ze ook iemand anders kan vragen.. En daarbij: Dat is geen vergelijking. Autorijden is niet intiem, autorijden doe je ook buiten de relatie, van autorijden krijg je geen trauma. Jij kan haar levenslang met een trauma opschepen als je haar maar blijft pushen. Waarom wordt je kwaad als ze je niet wil pijpen? Waarom blijfje, zoals je zelf al aangeeft, 2 weken lang doorzeiken..? Dat is respectloos en het lijkt alsof je dr alleen maar om de seks hebt ofzo.

Daarna zei je iets van: Als je iemand pijpt die net onder de douche vandaan komt is het niet vies. WAAR SLAAT DIT OP?
Je bent op zo'n moment schoon, ja, en ze zegt helemaal niet dat JIJ vies bent. Maar ze vindt de handeling vies.. Het pijpen zelf. Weetje wat jij moet doen. Neem jij maar eens een lul in je bek, ga er maar aan zuigen en krijg dat heerlijke goedje maar eens in je mond zonder te kokhalzen! Denk eens na..

Jeetje.. Ik heb het hele topic gelezen en ik snap niet dat het niet doordringt.
Zij vindt het VIES, en dat ligt niet aan JOU. Zij weigert echt niet om jou dwars te zitten! En dat zij jou niet wil pijpen zegt NIETS, MAAR DAN OOK NIETS, over wat zij voor jou voelt.

Als ik het zo mag bekijken voelt ze veel te veel voor je, je bent een egoïstische eikel, die zijn eigen lusten belangrijker vindt dan de gevoelens en de wil van zijn vriendin.
En dat verdomme terwijl die vleselijke lust van je ook wel op een andere manier gestild kan worden. Ze zegt toch dat ze met 'het' geen probleem heeft, en met aftrekken. Ze wil alleen niet pijpen, maak daar alsjeblieft niet zo'n probleem van.

Maak dr niet kapot, doe dr geen pijn meer. Je hebt niet door wat je hiermee aanricht hè?
Je bent haar aan het manipuleren, aan het misbruiken en je gaat ook nog dreigen? Dat ze op straat staat als ze niet doet wat jij zegt? Je geeft haar niet eens de kans om het uit te maken, want dan heeft ze niets meer..
Jij bent echt gemeen en je doet iemand hier zoveel pijn mee! Seks is persoonlijk en hoor je niet te doen als je er zelf niet achterstaat. Seks hoor je niet tegen je zin te doen om een ander te plezieren (en dit doet zij dus wel eens in de zoveel tijd, haal daar eens betekenis uit!!). En seks hoor je al HELEMAAL niet gedwongen te doen..

Snap het dan, je bent strafbaar en dat is niet ZOMAAR!
Zij heeft op dit punt rechten, en jij alleen maar verlangens.. Verlangens waarin ze je al genoeg tegemoet komt en die ook op andere manieren tegemoet gekomen kunnen worden.

Denk eens na!

Succes voor jullie beiden!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:38
1337
1337 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Hmm ik ga me er ook maar mee bemoeien.

In een relatie hoor je van elkaar te houden, elkaar te respecteren enhoor je te willen dat je partner gelukkig is.

Een vraagje aan LoneLover: Ga jij dood als ze jou niet pijpt? Doet ze je pijn als ze jou niet pijpt? Heb je er echt last van dat ze jou niet pijpt? Als je geil bent kun je ook op andere manieren aan je trekken komen.

Jij doet haar wel pijn als je haar dwingt om te pijpen, jij respecteert haar mening en haar gevoel niet. En waarom niet? Omdat jij het vanzelfsprekend vindt dat zij jou pijpt? Zoiets is net zo vanzelfsprekend als patat lekker vinden, en voetballen leuk vinden. NIET VANZELFSPREKEND dus! Damn, laat dat eens in tot ver in die botte hersenen van je doordringen! Zij komt je al tegemoet door je eens in de zoveel tijd te pijpen, en daar moet je al blij mee zijn, dit geeft namelijk aan dat ze wel aandacht schenkt aan dingen die jij graag wil, dat het haar wel interesseert wat jij wil.

Jij zegt dat jij dingen tegen je zin doet voor haar, heeft zij hierom gevraagd? Nee! Het is niet vanzelfsprekend dat je in een relatie alles van elkaar goedvindt, het is niet vanzelfsprekend om alles maar te willen en te doen. Persoonlijke voorkeuren blijven bestaan, OOK in een relatie

Natuurlijk moet je soms dingen doen die je minder leuk vinden, maar tussen "iets niet zo heel leuk vinden" en "Iets totaaaal niet fijn vinden zit een HEEL GROOT verschil.

Dat jij je persoonlijk afgewezen voelt, kan ik begrijpen. En daar ben ik heel eerlijk in. Ik heb hier ook al een gesprek ovre gehad met mijn vriend, en ik snap dat je het gevoel krijgt dat ze je dan niet helemaal wil. Maar snap je dan niet dat dat er niets mee te maken heeft? Ze wil jou JUIST WEL helemaal, en om dat te tonen pijpt ze je toch om de zoveel tijd!
Bekijk het eens vanuit jezelf. Als jij haar liever niet zou willen beffen, betekent het dan meteen dat je haar niet wil? nee dat denk ik ook niet.

Het gaat om willen, fijn vinden, persoonlijke smaak en voorkeuren. Die blijven ook in relaties. Dit is echt niet alleen bij jou, maar dit zal bij elke vriend blijven die zij krijgt. Zij HOUDT gewoon NIET van PIJPEN. Snap dat toch eens..
En als je haar onder druk blijft zetten wordt haar 'angst' ervoor alleen maar groter. Ik kan je verzekeren dat ze het veel eerder bij je doet als je haar de KEUS laat. Als je haar aangeetf dat ze het niet hoeft te doen als ze het niet wil. Je moet haar wel op haar gemak laten voelen..

En je gaf een stom voorbeeld met een auto. Op je mondje gevallen? Als jij haar niet overal heen wil rijden (wat ik goed kan begrijpen) ZEG DAT DAN! Wat een onzin, waarom zou je haar dat niet kunnen zeggen. Waarom zou jij moeten rijden als ze ook iemand anders kan vragen.. En daarbij: Dat is geen vergelijking. Autorijden is niet intiem, autorijden doe je ook buiten de relatie, van autorijden krijg je geen trauma. Jij kan haar levenslang met een trauma opschepen als je haar maar blijft pushen. Waarom wordt je kwaad als ze je niet wil pijpen? Waarom blijfje, zoals je zelf al aangeeft, 2 weken lang doorzeiken..? Dat is respectloos en het lijkt alsof je dr alleen maar om de seks hebt ofzo.

Daarna zei je iets van: Als je iemand pijpt die net onder de douche vandaan komt is het niet vies. WAAR SLAAT DIT OP?
Je bent op zo'n moment schoon, ja, en ze zegt helemaal niet dat JIJ vies bent. Maar ze vindt de handeling vies.. Het pijpen zelf. Weetje wat jij moet doen. Neem jij maar eens een lul in je bek, ga er maar aan zuigen en krijg dat heerlijke goedje maar eens in je mond zonder te kokhalzen! Denk eens na..

Jeetje.. Ik heb het hele topic gelezen en ik snap niet dat het niet doordringt.
Zij vindt het VIES, en dat ligt niet aan JOU. Zij weigert echt niet om jou dwars te zitten! En dat zij jou niet wil pijpen zegt NIETS, MAAR DAN OOK NIETS, over wat zij voor jou voelt.

Als ik het zo mag bekijken voelt ze veel te veel voor je, je bent een egoïstische eikel, die zijn eigen lusten belangrijker vindt dan de gevoelens en de wil van zijn vriendin.
En dat verdomme terwijl die vleselijke lust van je ook wel op een andere manier gestild kan worden. Ze zegt toch dat ze met 'het' geen probleem heeft, en met aftrekken. Ze wil alleen niet pijpen, maak daar alsjeblieft niet zo'n probleem van.

Maak dr niet kapot, doe dr geen pijn meer. Je hebt niet door wat je hiermee aanricht hè?
Je bent haar aan het manipuleren, aan het misbruiken en je gaat ook nog dreigen? Dat ze op straat staat als ze niet doet wat jij zegt? Je geeft haar niet eens de kans om het uit te maken, want dan heeft ze niets meer..
Jij bent echt gemeen en je doet iemand hier zoveel pijn mee! Seks is persoonlijk en hoor je niet te doen als je er zelf niet achterstaat. Seks hoor je niet tegen je zin te doen om een ander te plezieren (en dit doet zij dus wel eens in de zoveel tijd, haal daar eens betekenis uit!!). En seks hoor je al HELEMAAL niet gedwongen te doen..

Snap het dan, je bent strafbaar en dat is niet ZOMAAR!
Zij heeft op dit punt rechten, en jij alleen maar verlangens.. Verlangens waarin ze je al genoeg tegemoet komt en die ook op andere manieren tegemoet gekomen kunnen worden.

Denk eens na!

Succes voor jullie beiden!

ye dat is dus te lang voor me om te lezen
__________________
>> Jazeker de hypotheker !
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:45
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
miss_virus schreef:
thx squall i love u 4 ever

by the way ik vond die posts zelf helemaal niet zo dom "pijpen onder druk" hahah daar stel ik me meer zoiets bij voor als dat die lul op springen staat als je dat doet zou kunnen toch? waarom zijn mijn posts verwijdered we leven in een demoncratie iedereen mag zijn mening zeggen of wordt ik anders neergeschoten als ik het nog eens doe nouwja het zal wel

de mazzels mensjes
precies You rule Girl!!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 23:18
virus1824
virus1824 is offline
hey Lonelover weet je wat je moet doen? een stofzuiger kopen en die op je lul zetten
het zeurt niet geeft ongeloofelijke zuigkracht en het beste voor jouw je hoeft um niet te dwingen gewoon het knopje omzetten en hoppakee
tjah soms moet je ze ff helpen he die gozer wil geen vriendin alleen een zuig automaat
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 23:34
Forummer
Forummer is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Dan ken ik iemand die kan verhuizen. En die er vanaf dan mooi aleen voor staat.

Misschien is dat maar beter ook!

Damn, het is je vriendin man! Je gaat haar toch niet dingen laten doen als zij dat niet wil?
En dat pijpen al eeuwenlang gedaan wordt wil niet zeggen dat elk meisje dat doet en dat wil doen of leuk vindt om te doen!
Dus alleen maar zodat jij ff kan genieten moet zij iets doen wat ze eigenlijk niet wil, ten behoeve van jou? Dacht het niet!
Je bent gvd vet strafbaar als het echt erg is, ze kan hier nog een trauma ofzo aan overhouden, dan ben je echt helemaal de lul!
Trouwens, als jij zo denkt dat je vind dat zij iets voor je over moet hebben en dus af en toe moet pijpen, dan is het wel redelijk als zij ook het recht heeft om te zeggen dat jij iets voor haar over moet hebben waar zij bij gebaat is, namelijk gewoon niet pijpen. Dat lijkt me enigszins wel redelijk, niet waar?!

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 04:38
Verwijderd
Citaat:
1337 schreef:

ye dat is dus te lang voor me om te lezen
Maar dan wel even de moeite nemen om er op te reageren. Hou dan gewoon je mond man!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:41
deftone
deftone is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


zever zever
als meneer perse gepijpt wilt worden, haal dan snel een schel heps, beetje mayonaise en ram hem in het sleutalgat van een glazen deur...

die deur heeft da misschien nog graag...

ik vind dat jij wel het ettertje uithangt; terwijl jouw vriendin wil studeren wil meneer klaarkomen.
En precies of mevrouw pijpt jou nooit, zij blij dat ze da al af en toe al eens doet! Maar dan wel alleen als ze het minder erg vind en niet wanneer ze met iet anders bezig is.
klein beetje geobsedeerd noem ik dit...

kzegget, schel heps, mayonaise en een deur zou voor jou ideaal zijn.

Het leven is meer dan klaarkomen alleen
__________________
Vrouwen bewonderen de man omdat hij sterk is, maar hebben hem lief om zijn zwakheden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:35
Kennedy
Kennedy is offline
ik vind ze allebei sneu. als je zo onvolwassen bent dat je dit soort dingen niet eens in het echt met elkaar kunt bespeken maar een forum moet gebruiken om je relatieproblemen uit te vechten moet je misschien nog eens wat jaartjes groeien en je tot die tijd beperken tot met jezelf spelen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:20
Senshin
Senshin is offline
Nou, ik heb mij zelden zo opgewonden in een topic.
Ik heb hier al gelezen:
-egoïsme (pijp MIJ, denk niet aan wat jij graag hebt)
-emotionele chantage (ik doe die dingen ook voor jou)
-schuldgevoel (door jou is mijn examen mislukt)
-slachtoffer spelen (beginnen wenen en zeggen dat ze mij niet graag meer ziet)
-flat out chantage (dan ken ik iemand die kan verhuizen??)
-kortzichtigheid (rijden is gelijk aan pijpen is helemaaaal niet gelijk aan drollen eten (good point trouwens))
-sociaal een beetje fout zitten (als je samen bent moet je dingen doen die je niet graag doet)
-verkrachting (hoeft geen verdere uitleg. Je kan iemand verkrachten zelfs als je er een relatie mee hebt hoor.)

Vind ik best wel al een mooi lijstje, en als je hier een psycholoog achter zou zetten zou die er ook een hele kluif aan hebben. Elke keer jij haar vraagt om te pijpen en zij niet wel, maar het toch doet, voelt zij zich verkracht. Niets meer en niets minder. Kan jij dan in je stomme kop niet het gedacht krijgen van dat niet meer te vragen? Drollen eten is absurd voor jou... Zij die jou neemt met een dildo dan? Dat zou jij zonder nadenken doen, want je doet dingen voor haar die je niet graag doet, speciaal omdat je ze zo graag ziet. Speciaal omdat je ze zo graag ziet dat je ze zonder veel problemen zou laten stikken en zou verhuizen als ze niet bijdraaide? Speciaal omdat je ze zo graag ziet dat je ze keer op keer verkracht? Speciaal omdat je ze zo graag ziet, of omdat je stiekem weet dat je van haar aan het profiteren bent en dat je ze alles kan laten doen door het lijstje hierboven, en dat je weet dat als je hier op straat vliegt, je moeite zal hebben met nog zo'n manipuleerbaar meisje te vinden?
Sorry, jij bent zielig, niet meer dan een verkrachter, een verkrachter van een meisje en een verkrachter van het idee dat seks iets moois kan zijn voor dat meisje.

IMHO natuurlijk,
Senshin
__________________
-For love delights in praises-
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:34
casey
casey is offline
Ok, ik geef toe, ik heb niet alles gelezen, maar wel een heel groot deel..
Ten eerste geef ik Alpaca gelijk. Zoals ik al ergens anders schreef: ik pijp mijn vriend ook niet (begin wel, maar na de opwinding trek ik hem gewoon af, ik slik niet). Ik vind het niet leuk: er zit een vies geurtje en smaakje aan en 't is een stom gevoel! Hij vraagt bijna nooit of ik het wil doen, meestal begin ik er zelf es aan (als ik in ene lieve bui ben) en da's echt weinig, misschien doe'k het eens per maand. Ik vraag ook nooit ana hem om me es te beffen, dat doet hij ook spontaan (misschien iets vaker dan ik hem verwen).

Laat ik ook zeggen dat we hier in godsnaam niet moeten beslissen of ze uit elkaar moeten gaan of niet!! Wij weten veel te weinig over hen. Hier zitten ze elkaar in de haren, maar wij weten niets over de mooie momenten. Wij (of ik toch) kennen het karakter van Alpaca en Lonelover niet volledig. Misschien doet zij ook wel es moeilijk in andere situaties, zodat hij ook op zijn tanden moet bijten. Allemaal goed en wel, maar deze topic gaat over DIT seksueel probleem.
En hier ga je te ver, Lonelover. Hier ben je egoïstisch. Als ze het niet wil, het echt niet graag doet, maar het toch nog om de 2 weken doet, dan vind ik dat al heel mooi van haar. In plaats van haar daarvoor te bedanken, zaag je om meer... Het enige wat je ermee bereikt is dat ze het nog minder graag gaat doen of zelfs helemaal niet meer. Als ik het begrijp heeft ze niet tegen penetreren en aftrekken, dus je kan je genoeg bevredigen. Maar nee, het moet per se op deze manier. Je bent fout bezig. Als je er echt niet zonder kan en je realtie maar op dat gebaseerd is, zoek u dan een ander meiske hé vriend, eentje die het wel supergraag doet (hoewel, zoooveel zul je er niet tegenkomen, denk ik).

Sorry voor beide partijen, hopelijk geraken jullie eruit, of dat dat samen of apart betekent, da's een beslissing voor jullie en niemand anders!
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 17-01-2020, 13:29
SLDK
SLDK is offline
Zijn jullie nog bij elkaar? Was interessant om dit in 2020 te lezen zeg.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2020, 13:47
Verwijderd
Ik denk niet dat je nog een reactie van ze krijgt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2020, 13:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben zeker van niet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2020, 14:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
WTT betekent m’n kas opfretten? Naamzoek Macrador.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-01-2020, 17:07
Wollah16
Wollah16 is offline
Ga je srs reageren 18 jaar nadat dit topic is geopend?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Problemen in bed :(
Lotteee24
4 11-08-2010 14:19
Seksualiteit Me vriendin wil alleen maar Pijpen.
Coenfiction
53 16-02-2010 15:09
Seksualiteit Eerste keer wordt speciaal ..., Maar ...
VELOCITY
102 22-12-2005 13:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse regering is schoothondje VS
Denkie
53 13-05-2005 23:54
Seksualiteit Verder gaan als zoenen......?!
MatriX
45 09-07-2003 21:31
Seksualiteit orgasmes
girl4you
10 10-01-2002 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.