Advertentie | |
|
03-04-2020, 16:22 | ||
Citaat:
Ff nadenken hoe ik t wel moet zeggen tho. Het gaat tegen je eigen natuur in om zomaar met iemand te kletsen/een langer gesprek te voeren. Door je opener op te stellen (wat in het begin ietwat onwennig aanvoelt) zullen mensen vlugger een gesprek met je beginnen. Naarmate je dat vaker doet, zal het steeds meer een gewenning raken, waardoor de omgang met anderen versoepelt.
03-04-2020, 21:35 | ||
Citaat:
Ik zou ook niet weten hoe ik het anders uit zou moeten leggen. Voor mij helpt het in ieder geval enorm
04-04-2020, 00:09 | |
Verwijderd
|
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Een open uitstraling misschien?
Ik denk eerlijk gezegd dat wat Enilorac en ik zeggen een betere eerste stap is. Complimenten geven, praatjes maken etc. Ik denk dat TS gewoon small talk moeilijk vindt. Small talk is best moeilijk, ook al denkt iedereen dat over koetjes en kalfjes praten makkelijk is. Op de leeftijd/jullie leeftijd (no offence) is effectief communiceren ook niet zo makkelijk. Ik haat small talk, maar omdat ik het soms moet doen op professioneel vlak, doe ik het. Ik ben totaal niet open. Ik ga me ook niet opener opstellen. Als je dat niet bent, moet je dat dus niet gaan doen, want dan verloochen je jezelf en mensen die dat doorhebben vinden dat vaak ook niet zo aantrekkelijk. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
Psychologie |
hoe maak je vrienden? of, waar vind je ze? sublime | 41 | 01-12-2002 03:27 | |
Liefde & Relatie |
hoe makkelijk kwets jij mensen? Shah of Blah | 49 | 04-11-2002 15:11 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 18:35 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 10:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 20:18 |