Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2006, 17:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lul hier maar verder....
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2006, 18:06
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Maxwell, mij zomaar verdenken zonder enige reden
Maar ik zie dat de meesten voor Yerli gaan, dan zal ik dat ook maar doen, gelijkspel vermijden
__________________
Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:08
Verwijderd
  • Yerli
  • Femic
  • Mr Soija
  • Saarah
  • Misti
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:09
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
sorry misti..

maar omdat de meeste op yerli stemmen doe ik dat ook maar, ik zou anders nog niemand kunnen verdenken. en ik wil gelijkspel voorkomen.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:20
Saarah
Saarah is offline
  • Yerli
  • Femic
  • Mr Soija
  • Saarah
  • Misti
  • maxwell
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
bah, te laat had het afgelopen paar dagen een beetje druk majaaa, volgende keer beter
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:49
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-04-2006 @ 15:41 :
Hm, je zegt nu al vast allemaal op dezelfde persoon te stemmen, niks verdachts, maar het zou een poging kunnen zijn een dorpeling op te hangen. Eerst zeg je geen idee te hebben op wie te stemmen, een post later blijk je opeens een gevoel te hebben en twee verdachtes, gebaseerd onder ander op nieuwzijn, mss dat je alle oude probeert vrij te spreken, hmm.

Ik vind het sowieso raar dat je nu alk een verdachtes hebt. Aan de andere kant, hanneke had dat het vorige spel ook, en ze had toen gelijk, dus mss moeten we naar dat gevoel luisteren. In principe moeten we iemand eruit stemmen, dus hangt af van de anderen, maar als biertank of maxwell een dorpeling blijkt te zijn, verdenk ik jou eigenlijk.

Maar ja, veel is er nog niet gebeurd, dus ik weet nog niet of we hier iets uit kunnen halen, iig kom je in mn dossier voor de volgende stemronde.
Weet je dat ik het enigszins irritant vind dat jij - met je grote mond - je steeds opwerpt als de 'leider' van dit spel, en dat geen enkel persoon hier ook maar iets kan zeggen zonder dat jij alles overanalyseert en oordeelt?

Ik hoef aan jou verder geen verantwoording af te leggen, maar ik zeg toch dit: eerst had ik inderdaad geen idee wat te stemmen, en daarna ging ik eens het namenlijstje kijken en probeerde ik op mijn gevoel af te gaan. Wat ik zei over Maxwell en Biertank, was niets meer dan een suggestie, that's all. Jij doet net alsof iemand gedurende de loop van de ronde/dag niet van gedachten kan veranderen - want áls dat gebeurt, moet het haast wel verdacht zijn.

O ja, en Hanneke mag wel voorgevoelens hebben (zoals bij het vorige spel), en ik blijkbaar niet want dan ben ik meteen verdacht.

Verder kan ik je verzekeren dat ik dit spel géén weerwolf ben. Als je me niet gelooft, moet je het zelf weten.

Bla.

O ja, ik stem trouwens ook maar op Yerli, nu ik zie dat iedereen het hier ook daadwerkelijk doet.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 27-04-2006 @ 19:49 :
Weet je dat ik het enigszins irritant vind dat jij - met je grote mond - je steeds opwerpt als de 'leider' van dit spel, en dat geen enkel persoon hier ook maar iets kan zeggen zonder dat jij alles overanalyseert en oordeelt?
Ik werp me niet op als leider, ik onderzoek het gedrag, en plaats mn theoriën. En jou heb ik nog niet eens echt verdacht

Ik hoef aan jou verder geen verantwoording af te leggen, maar ik zeg toch dit: eerst had ik inderdaad geen idee wat te stemmen, en daarna ging ik eens het namenlijstje kijken en probeerde ik op mijn gevoel af te gaan. Wat ik zei over Maxwell en Biertank, was niets meer dan een suggestie, that's all. Jij doet net alsof iemand gedurende de loop van de ronde/dag niet van gedachten kan veranderen - want áls dat gebeurt, moet het haast wel verdacht zijn.
Niet woorden in iemand anders mond leggen . Je mag gerust veranderen, en ik zeg ook dat in principe nog niks verdachts is

O ja, en Hanneke mag wel voorgevoelens hebben (zoals bij het vorige spel), en ik blijkbaar niet want dan ben ik meteen verdacht.
Niet mij napraten, ik zeg zelf dat we anders mss naar dat gevoel moeten luisteren, omdat hanneke ook gelijk had, en iedereen kan gevoelens hebben, had zij ook ja, maar ze ging niet opeens jou verdenken, nee, ze had slechts het gevoel op je te stemmen.

Verder kan ik je verzekeren dat ik dit spel géén weerwolf ben. Als je me niet gelooft, moet je het zelf weten.
Ik ga er maar van uit dat je de waarheid spreekt, en denk zelfs dat je een byzondere functie hebt, maar je kan best normaal doen

Bla.

O ja, ik stem trouwens ook maar op Yerli, nu ik zie dat iedereen het hier ook daadwerkelijk doet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:10
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-04-2006 @ 19:49 :
*knip*
Ik denk dat Soija gewoon erg enthousiast is enzo. Maar je hebt wel een punt. Het is een beetje zoals "alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden" en dat doet hij ook.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:35
Verwijderd
Mss moet ik minder verdenken dan, dan hou ik alles voor me, totdat ik redelijk bewijs heb, voor enige twijfel. Dat plaats ik dan op de site. Aan jullie de keuze.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:24
Verwijderd
Deelnemers:
1. Hanneke
2. Maxwell
3. Cheenna
4. Saarah
5. Tink*
6. Femic
7. Mr Soija
8. Yerli
9. drilboor sjakie
10. Misti
11. Prof
12. de communiceerbeer
13. Severus
14. Flowtje
15. Biertank 52
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-04-2006 @ 20:35 :
Mss moet ik minder verdenken dan, dan hou ik alles voor me, totdat ik redelijk bewijs heb, voor enige twijfel. Dat plaats ik dan op de site. Aan jullie de keuze.
Men wil dus dat ik door blijf posten, en dat blijf ik dan ook doen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:11
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind Soija verdacht! Mja, ik weet het eigenlijk niet, de laatste paar spellen heb ik niet gevolgd, maar ik neem aan dat het niet vreemd is dat Soija er zo uitspringt?

Een beetje gevaarlijk dat iedereen stemt op degene waar Soija op stemt, but then again, gelijkspel is misschien nog erger..

Laat ik deze ronde ook maar meegaan en op Yerli stemmen.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:14
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 27-04-2006 @ 23:11 :
Ik vind Soija verdacht! Mja, ik weet het eigenlijk niet, de laatste paar spellen heb ik niet gevolgd, maar ik neem aan dat het niet vreemd is dat Soija er zo uitspringt?

Een beetje gevaarlijk dat iedereen stemt op degene waar Soija op stemt, but then again, gelijkspel is misschien nog erger..

Laat ik deze ronde ook maar meegaan en op Yerli stemmen. [afbeelding]
Ja, het is normaal dat Soija er zo uitspringt Dat deed hij de eerste keer al, en toen vonden we hem ook verdacht, en stemden hem er direct uit, en toen was hij ziener
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij deze keer geen weerwolf is natuurlijk
__________________
Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:16
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik snap wel een beetje wat Severus bedoelt eerlijk gezegd. Meestal volg ik het weerwolfspel heel intensief (ook als ik niet mee doe), maar afgelopen 2 spellen vond ik er niet veel aan (vooral de laatste) omdat er héle analyses worden gemaakt en niemand meer iets zegt, omdat Mr Soija álles wat je zegt bekritiseert enzo en vervolgens 'beslist' wie er wel niet allemaal verdacht is enzo. Niks persoonlijks verder tegen Mr Soija en tis ook z'n goed recht, maar ik snap Severus' punt wel..

Dan dit, quote van Hanneke:
Citaat:
Ik heb bericht terug van Dukko.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Balance schreef op 04-06-2005 @ 19:40 :
Ik stel voor [...]spel gestart wordt).
Ben ik de enige die dit raar vond?

Maar goed, helemaal top natuurlijk dat we dit spel nog gewoon mogen spelen!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 27-04-2006 @ 23:16 :
Ik snap wel een beetje wat Severus bedoelt eerlijk gezegd. Meestal volg ik het weerwolfspel heel intensief (ook als ik niet mee doe), maar afgelopen 2 spellen vond ik er niet veel aan (vooral de laatste) omdat er héle analyses worden gemaakt en niemand meer iets zegt, omdat Mr Soija álles wat je zegt bekritiseert enzo en vervolgens 'beslist' wie er wel niet allemaal verdacht is enzo. Niks persoonlijks verder tegen Mr Soija en tis ook z'n goed recht, maar ik snap Severus' punt wel..
En daarom moet de rest meer zeggen, en zeg ik nu slechts de belangrijkste dingen. Ik snap hara ook wel Maar ik had wel gelijk .
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:21
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Femic schreef op 27-04-2006 @ 23:16 :

Dan dit, quote van Hanneke:

Ben ik de enige die dit raar vond?

nu je het zegt, het valt wel op..
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:22
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Femic schreef op 27-04-2006 @ 23:16 :
Dan dit, quote van Hanneke:

Ben ik de enige die dit raar vond?

Maar goed, helemaal top natuurlijk dat we dit spel nog gewoon mogen spelen!
Ik had het ook al gezien, maar had er niets van gezegd
__________________
Soija.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2006, 22:23
Verwijderd
mag ik vragen wat er rara is?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:35
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-04-2006 @ 23:23 :
mag ik vragen wat er rara is?
Ze heeft bericht terug van Dukko, terwijl het een quote van Balance is.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 27-04-2006 @ 23:35 :
Ze heeft bericht terug van Dukko, terwijl het een quote van Balance is.
niks raars dus, gewoon een oude zaak gebruiken
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 22:56
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Femic schreef op 27-04-2006 @ 23:16 :
Dan dit, quote van Hanneke:

Ben ik de enige die dit raar vond?
Omdat dit al eerder was gevraagd met een vorig spel. En Dukko zei eerst "ik vind het goed, maar anders moet je even het aan de fb vragen die de vorige keer toestemming gaf". Maar dat was Balance en die is geen FB meer, dus toen zei hij "dan geef ik bij deze toestemming, met natuurlijk dezelfde voorwaarde, namelijk:*quote van Balance*"

Of, nouja ik weet niet meer precies maar hier kwam het op neer.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 23:09
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nog 6.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 27-04-2006 @ 23:56 :
Omdat dit al eerder was gevraagd met een vorig spel. En Dukko zei eerst "ik vind het goed, maar anders moet je even het aan de fb vragen die de vorige keer toestemming gaf". Maar dat was Balance en die is geen FB meer, dus toen zei hij "dan geef ik bij deze toestemming, met natuurlijk dezelfde voorwaarde, namelijk:*quote van Balance*"

Of, nouja ik weet niet meer precies maar hier kwam het op neer.
Ja, dat was het.

Ter verduidelijking heb ik Balance nog even gequote, die kan altijd zo mooi vertellen!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 09:13
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Als iedereen op Yerli gaat stemmen, dan ga ik ook maar mee. Voorkomen we in ieder geval de eerste ronde gelijkspel!
__________________
Everybody makes mistakes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2006, 09:20
Verwijderd
Citaat:
De dorpelingen mogen gaan stemmen. Wie o wie is er een weerwolf? Jullie hebben tot morgenavond 20:30 de tijd.
Oh vandaar de stilte
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 11:18
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-04-2006 @ 10:20 :
Oh vandaar de stilte
ik zat ook al te wachten
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 11:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-04-2006 @ 10:20 :
Oh vandaar de stilte
Ik weet dat als ik het dezelfde dag al doe, dat er maar heel weinig stemmen zijn. Vandaar 1,5 dag de eerste ronde.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 11:47
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik vind het wel een beetje zielig voor Yerli.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 28-04-2006 @ 12:40 :
Ik weet dat als ik het dezelfde dag al doe, dat er maar heel weinig stemmen zijn. Vandaar 1,5 dag de eerste ronde.
Het leek mij al een dag je had het ook al zo vroeg gepost
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 13:03
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 28-04-2006 @ 12:47 :
Ik vind het wel een beetje zielig voor Yerli.
Dankje.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De daaropvolgende uren waren de jongen en de doler onderweg. Femic hield er stevig de pas in: ze rende aan één stuk door. Drilboor Sjakie had na 5 minuten al totaal geen idee meer waar hij was: in het donker vertrouwen Rohirrim op het richtingsgevoel van hun paarden. Maar Femic, de getalenteerde doler die ze was, bukte zo af en toe om rond te kijken en aan de grond te ruiken. Daarna zei ze weer vol overtuiging: 'Het is die kant op.' Als Sjakie dan naar de grond keek, dan zag hij niks bijzonders. Waar stonden die sporen nou?
Het kwam ook vaak voor dat Femic zo doorliep dat Sjakie haar niet meer kon zien in het donker. Dan moest hij haar roepen en dan kwam ze even terug. Maar meestal bleef hij keurig achter haar. Dat had nog een andere reden: Sjakie had gemerkt dat Femic's kont heel mooi zichtbaar was in haar strakke broek. En sjakie vond dat Femic de mooiste kont van heel Midden-Aarde had.....
Door het uitzicht dat Sjakie had vlogen de uren voorbij. Het werd licht (waardoor Femic's kont nog beter zichtbaar werd) en toen ineens zagen ze Snowbourne in de verte liggen. Ze trokken nog een eindsprintje en toen kwamen ze moe maar voldaan aan op hun bestemming. Sjakie was helemaal kapot, maar toen hij naar Femic keek stond ze erbij alsof ze op het punt stond om aan een lange mars te beginnen, niet dat ze er net een gelopen had...
De andere dorpelingen waren ondertussen naar buiten gekomen. Sjakie en Femic werden hartelijk begroet door de Burgemeester, Severus. Eenmaal in de raadszaal aangekomen bracht Femic de aanval van de weerwolf ter sprake. Severus begon wit weg te trekken naarmate het verhaal vorderde. Femic besloot haar verhaal met een compliment richting Sjakie. 'De jongen heeft zich moedig geweerd. Hij is een aanwinst voor jullie volk!'
Sjakie werd zo rood als een biet toen iedereen naar hem keek, en hij zocht een plek om onopvallend achter te kruipen. Uiteraard waren die er niet...
Toen werd het tijd voor serieuze zaken. Severus was het eens met Femic dat die weerwolf een bedreiging was voor Rohan. Sterker nog, voor alle vrije volkeren van Midden-Aarde. Maar hoe vang je een weerwolf?
Op dat moment kwam er nog iemand binnen. Het was de voornaamste raadsheer van de burgemeester: Mr. Soija, bijgenaamd 'De slangtong'. 'Ik weet hoe je een weerwolf kan vangen' begon de gladjakker. 'Je moet ze pakken als ze op hun zwakst zijn. Als ze hun menselijke gedaante hebben aangenomen... We moeten elke dag iemand ophangen, in de hoop dat het een weerwolf is. Ik kan uwe excellentie helpen hierbij een keuze te maken....' hij grijnste vals.
'Dat kan de burgemeester prima zelf, Soija!' viel Femic hem in de reden. 'Mr.Soija graag, doler. En we hebben jou niet om advies gevraagd. Je hebt niet eens Rohan-bloed door je aderen lopen!' Sjakie stapte naar voren en wou iets gemeens tegen Mr. Soija zeggen, maar Femic pakte zijn schouder en hield hem tegen. Sjakie schokte toen ze hem aanraakte....
'Genoeg!' riep Severus ineens. 'Geen ruzie in mijn raadszaal!'
'Soija, wie verdenk je?' 'Yerli.' Antwoordde de raadsheer, terwijl hij even een gemeen lachje in Femics richting maakte. Niemand behalve Sjakie viel het op.
'Yerli....Yerli....Yerli' De burgemeester herhaalde de naam een paar keer terwijl hij nadacht. 'Dat is toch dat vrouwtje dat in de stallen werkt?' 'Inderdaad burgemeester' antwoordde Mr. Soija.
Ze was ook een uitgesproken tegenstander van Mr. Soija, maar dat zei hij er niet bij....
'Vorige week is er een paard in de stal dood gegaan. Ik vermoedt dat zij er iets mee te maken heeft.' 'Een paard?' de burgemeester dacht even na. 'Ok, Yerli dan. Stuur kapitein Cheenna maar om haar op te pakken' Soija lachte even. 'Met uw permissie, dat heb ik al gedaan. Er werd op de deur geklopt en er kwamen twee mensen binnen: kapitein Cheenna en Yerli die ze meevoerde als gevangene...
Toen de twee Mr. Soija passeerden, haalde hij ineens een kleine vergiftigde dolk uit zijn gewaad en voordat iemand iets kon doen stak hij deze diep in Yerli's hart. Het vrouwtje viel achterover en bleef dood liggen. Cheenna trok haar zwaard en zette dit op Mr. Soija's keel. Maar Soija zei: 'Ze wilde de Koning aanvallen! Ik moest wel...' Toen liep hij naar het lijk en opende de rechterhand. Hij pakte iets op en liet dat aan Cheenna zien. Het was een aardappelmesje.
Cheenna stopte haar zwaard weg en Severus kwam op Soija af. 'Je hebt mijn leven gered, goede vriend!' De oude burgemeester omhelste de raadsheer. 'Het was niks, excellentie.'
Ondertussen glimlachte hij vals richting Femic.
Daarna was de vergadering afgelopen. Iedereen verliet het vertrek. Buiten zei Sjakie tegen zichzelf: 'Hem moet ik goed in de gaten houden. Ik vertrouw die slijmbal voor geen meter...'
Toen hoorde ze Femic aan één van de dorpelingen vragen: 'Waar kan ik ergens in bad gaan? Ik heb me al 14 dagen niet gewassen...' Sjakie was al de intriges meteen vergeten en begon achter Femic aan te sluipen. Als hij heel stil was kon hij misschien meegluren.......


Deelnemers:
1. Hanneke
2. Maxwell
3. Cheenna
4. Saarah
5. Tink*
6. Femic
7. Mr Soija
8. Yerli (dorpeling)
9. drilboor sjakie
10. Misti
11. Prof
12. de communiceerbeer
13. Severus
14. Flowtje
15. Biertank 52

blauw = gedood
rood = opgegeten


Ok, het is dinnertime!! De wolven mogen zich gaan voeden tot morgenavond 20:30!

Edit: ik vind het erg uncool dat dit een dwergloos weerwolfspel wordt... Waar is TRA gebleven??
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 20:57
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
spannend hoor,
ben benieuwd wie de wolven zullen opeten.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 00:06
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
maxwell schreef op 28-04-2006 @ 21:57 :
spannend hoor,
ben benieuwd wie de wolven zullen opeten.
Ik ook, ja. Nouja, er is nu nog weinig over te zeggen natuurlijk.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 06:54
Verwijderd
ff lezen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 07:00
Verwijderd
verhaal
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-04-2006, 13:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 29-04-2006 @ 08:00 :
verhaal
As usual.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 14:35
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
En nu heb ik....HONGER!!
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 14:40
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 29-04-2006 @ 15:35 :
En nu heb ik....HONGER!!
Nog een paar uurtjes wachten dan
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 15:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 29-04-2006 @ 15:35 :
En nu heb ik....HONGER!!
Wil je een dorpelingetje dikke?

Voor de mensen die dit niet snappen, dit is van mastermovies, dus niet beledigend bedoeld.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 17:09
Verwijderd
Ben ik weer
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 20:51
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
10 uur 's avonds. Er is enige commotie in het huis van Drilboorsjakie. De jongen heeft van kapitein Cheenna de opdracht gekregen om op wacht te staan in de grote wachttoren. Behalve de kapitein zelf zijn er geen soldaten in het dorp, die zijn allemaal op pad om te vechten tegen de verrader Saruman. Vandaar dat Sjakie net als de andere dorpelingen af en toe mee moet helpen.
Sjakie's moeder Hanneke loopt trots door het huis heen. 'Jongen, je lijkt net op je vader met die cape om en dat schild op je rug. Ik kan me nog zo goed herinneren dat hij zijn eerste wachttdienst had!' Sjakie staat er een beetje verlegen bij. 'Mam, hou op! Het is niks bijzonders. Ik hoef daar alleen te staan en niet in slaap te vallen...'
'Ik hoop dat je in slaap valt en dan uit de toren flikkert!' zegt Sjakie's 10-jaar-oude zusje, Flowtje. 'Hou je mond dicht!' zegt Hanneke boos. 'Zo praat je niet over je broer. Nu papa weg is, moet hij ons beschermen tegen de wargs en orks en weet ik veel wat daar nog meer rond loopt!' Flowtje snuift. 'Hij? Hij kan niet eens zichzelf beschermen, laat staan een ander. Hij heeft het veel te druk met andere dingen, zoals naakte vrouwen begluren!'
Sjakie wordt vuurrood. 'Ehmm, ik moet gaan!' hij rent het huis uit.
Op straat vloekt hij hardop. 'SHIT SHIT SHIT! Waarom moet die kleine bemoeial dat nou zeggen?! Hoe weet ze dat!? Heeft Femic ook gezien dat ik haar vanmiddag begluurd heb toen ze in bad zat!?' De jongen klimt de wachttoren in. 'Ik moet een excuus verzinnen' denkt hij bij zichzelf. 'Mama zou er morgenvroeg vast over beginnen...'
Dan hoort hij voetstappen. Hij kijkt naar beneden. Het is kapitein Cheenna. 'Alles ok?' vraagt ze. 'Ik sta bij de poort als je me nodig hebt, maar je mag je post niet verlaten! Als je de fakkel aansteekt kom ik. Bij noodgevallen mag je de bel luiden. Ik kom je om vier uur aflossen. Ok, succes!' De kapitein loopt door.
Een uur later hoort Sjakie weer voetstappen. Hij kijkt naar beneden. 'Kapitein?' roept Sjakie vragend. 'Nee, ik ben het.' Femic komt de ladder opgeklommen. 'Ik kom even kijken of je wakker kan blijven. Zo'n eerste wachttdienst is best vermoeiend...' Sjakie knikt. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Ze zag er NOG mooier uit dan die dag ervoor, als dat al mogelijk was.
Ze was helemaal schoon en gewassen en ze had haar haar gekamt in een staart. 'Eh, ikkuh, ehmm...' begon Sjakie stotterend. 'Ja?' vroeg Femic vriendelijk. 'Ehmmm, wel, ehm, eh, Je ziet er mooi uit.' Femic lachte. 'Bedankt! Ik ben niet vaak in de gelegenheid om veel aan mijn uiterlijk te doen, maar als ik dat dan wel kan dan neem ik er ook echt de tijd voor. Nou, ik ga maar weer. Ik wil je niet van je werk houden...' Ze knipoogde naar hem en daalde weer de ladder af.
Toen ze buiten gehoorafstand was zei Sjakie: 'Ik wilde je ook nog zeggen dat ik verliefd op je ben.' Hij vloekte op zichzelf. 'Waarom ben ik ook zo'n lafaard?? Ik moet haar laten weten wat ik voor haar voel!!'
Een half uur later hoorde Sjakie weer voetstappen. 'Femic, ben jij dat?' Geen antwoord. 'Kapitein?' Ook niks. Hij keek naar beneden. Er was niks te zien in het donker. Toen hoorde hij een schreeuw. Hij zag beneden wat bewegen en hij hoorde nu ook grommende geluiden! Sjakie luidde de alarmbel. Er kwam nog niemand naar buiten. Iedereen wist dat het Sjakie's eerste wachtdienst was, en gewoonlijk slaat een jongen die voor het eerst op wacht staat altijd een paar keer loos alarm. Maar Kapitein Cheenna kwam wel aanrennen. 'Wat is er? Wat zie je?' schreeuwde ze naar boven. 'Er zit daar een beest!' schreeuwde Sjakie terug. Toen struikelde Cheenna. 'Godverdomme!' vloekte ze. 'Sjakie, kom als de wiedeweerga naar beneden met een fakkel. Er ligt hier wat op de grond!' Toen de kapitein voldoende licht had kon ze zien wat het was, of beter gezegd, wie. Op de grond lag het aangevreten lijk van De Communiceerbeer.


Deelnemers:
1. Hanneke
2. Maxwell
3. Cheenna
4. Saarah
5. Tink*
6. Femic
7. Mr Soija
8. Yerli (dorpeling)
9. drilboor sjakie
10. Misti
11. Prof
12. de communiceerbeer (dorpeling)
13. Severus
14. Flowtje
15. Biertank 52

blauw = gedood
rood = opgegeten


De dorpelingen mogen weer stemmen. Hiervoor hebben ze tot morgenavond 20:30 de tijd.
En volgende eetronde zou het handig zijn als de ziener ook een functie opvraagt, we hebben immers niet voor niks een ziener
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 22:50
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Het is treurig jongens...
Ik stem op Maxwell, en nee dat is niet omdat hij mij het vorige potje beschuldigde, het is slecht een voorgevoel.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 22:52
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 29-04-2006 @ 23:50 :
Het is treurig jongens...
Ik stem op Maxwell, en nee dat is niet omdat hij mij het vorige potje beschuldigde, het is slecht een voorgevoel.
Ik heb Maxwell over dit spel gesproken en verdenk hem juist absoluut niet, eigenlijk.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 22:59
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
maxwell schreef op 28-04-2006 @ 21:57 :
spannend hoor,
ben benieuwd wie de wolven zullen opeten.
Ik vind dat zo schijnheilig klinken...
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 23:05
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 29-04-2006 @ 23:59 :
Ik vind dat zo schijnheilig klinken...
Niet vergeten dat dit de eerste keer is dat hij meespeelt he. Maar idd, bij ieder ander had ik dit waarschijnlijk wel verdacht gevonden. Maar voorlopig verdenk ik hem nog niet.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 10:43
Verwijderd
Ik vind het anders erg stil, als ik geen verdenkingen plaats, omdat ze nog niks zeggen, en ik onvoldoende bewijs heb .
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 11:05
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 30-04-2006 @ 00:05 :
Niet vergeten dat dit de eerste keer is dat hij meespeelt he. Maar idd, bij ieder ander had ik dit waarschijnlijk wel verdacht gevonden. Maar voorlopig verdenk ik hem nog niet.
Wat maakt het uit dat hij voor het eerst mee doet?
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 11:07
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
sorry dat ik afgelopen dagen afwezig was, persoonlijke redenen.

maar waarom verdenk je mij drilboor? dat vraag ik me wel eens af.. ik denk dat je wraak wilt nemen.

Op dit moment verdenk ik femic, omdat zij erg zat te stoken over hanneke, wat achteraf helemaal niets voorstelde. ik stem nog niet, ik wacht nog even af wat anderen vinden en denken.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:39
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 30-04-2006 @ 12:05 :
Wat maakt het uit dat hij voor het eerst mee doet?
Nou, dan is het nog spannend wie er elke keer uitgaat, ofzo Maar goed, ik weet niet, misschien is hij ook wel wolf hoor, maar ik denk het niet.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #93
Fantôme
79 20-03-2013 16:48
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 21:15
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.