Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 18:46
BBRDWR
BBRDWR is offline
Hallo formumensen ofzo,

Ik zit met een volgend probleem. Ik heb op school een paar vragen gekregen voor Scheikunde 1,2. als ik het antwoord weet hoef ik deze week geen scheikunde te volgen. Het is een vraag uit het examen van 1990 tijdvak 1. Ik ben al naar de bibliotheek geweest, maar die gaan (hoezo irriterend?) terug tot 1991. Mijn vraag aan jullie is dus: heeft een van jullie de antwoorden uit het examen (uit examenbundel bvb) van 1990 tijdvak 1. Het gaat om opgave IV, vragen 13 t/m 17. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn deze antwoorden te geven ben ik hem/haar eeuwig dankbaar!

Groeten
Benjamin
__________________
Alles is 4, behalve 8 want 8 is 2, maar 2 is weer 4
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 19:45
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Ik denk dat je eens wat moet google moet proberen of via een van de site's van eindexamens moet kijken onder oude stijl vwo en dan op zoek naar vwo examens. Ik heb helaas alleen oudere examen [ daterend vanaf 1976 ] En als je het dan nog niet kan vinden, dan zou je e.v.t ook de vragen zelf kunnen posten
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kijk eens of je die examenopgave kan vinden op: www.examenbundel.nl ik weet niet tot hoever die terug gaan maar je kan het proberen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 12:59
blablalou
blablalou is offline
hallo B...R,

Als je deze Nernst sommetjes niet zelf weet op te lossen dan is het misschien verstandiger de lessen toch maar te gaan volgen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.