Oud 31-07-2003, 15:09
king112
Avatar van king112
king112 is offline
ik wordt verliefd
gevolg: hahahahha
opnieuw en opnieuw!
Advertentie
Oud 01-08-2003, 22:20
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Lang verhaal ...

Ik kende hem al een paar maanden... Hij was zwarte piet net als ik en zo kwamen met elkaar in contact.. Het jaar ervoor sprak ik hem ook wel eens, maar nooit echt en hielden we ook geen contact..
Dit jaar zag ik hem voor 't eerst weer bij een hele goeie vriend (die sinterklaas is) en ik was heel verlegen en hij bracht iemand naar huis en ik me nog afvragen: Dat ze zomaar met 'm meegaat, je weet toch niet wat je moet zeggen... (dat was in mijn nog TE onzeker periode... )
Ik heb dit jaar heel erg veel met 'm gepiet... En begon toch te merken dat ik 'm heeeel erg leuk vond ... Sinterklaas had dit jaar nogal een rottig einde, omdat een van de pieten verkracht was... En ja, wij waren toch haar beste vrienden dus...
Maar ik heb wel heel erg veel contact met 'm gehouden.. We bleken best veel op elkaar te lijken, en over veel dingen hetzelde te denken... Tis een tijd heel erg slecht met me gegaan en hij is er toen heel erg veel voor me geweest.. Het is zo slecht gegaan dat ik elke dag naar hem moest mailen wat er die dag gebeurd was en hoe ik me voelde.. Omdat hij me min of meer dwong uit eigen bestwil begon ik hem volledig te vertrouwen.. Hij was een van de twee mensen die mij aan mochten raken zonder dat ik compleet verstijfde... Hij weet echt bijna alles van me... Maar hij gaf me een gevoel van zekerheid..
En toen hebben we op een gegeven moment gezoent.. Hij wou 't mij leren en alhoewel 't nooit wat is geworden is hij nog steeds een van mijn beste vrienden en vertrouwen we elkaar compleet...
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Oud 20-05-2005, 17:55
ilseke
Avatar van ilseke
ilseke is offline
Komaan, hoe zit het met de liefdesverhalen?
dit topic ligt al bijna twee jaar plat
gooi het in de groep
__________________
if words could kill, I'd spell out your name
Oud 20-05-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
ilseke schreef op 20-05-2005 @ 17:55 :
Komaan, hoe zit het met de liefdesverhalen?
dit topic ligt al bijna twee jaar plat
gooi het in de groep
Dat is ook de reden dat ie op slot gaat. Open maar een nieuw topic. En misschien is het wel zo leuk om met je eigen verhaal te beginnen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 16:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.