Oud 07-03-2005, 14:41
toppiefloppie
toppiefloppie is offline
Heeej allemaal!
Ik was benieuwd hoeveel mensen er nu denken dat ze hun ware liefde hebben gevonden en waaraan ze dat merken!
Ik zelf denk dat ik mijn ware liefde heb gevonden door de manier van contact... een bepaalde klik, gevoel die onbekend voor me was.. En dat terwijl ik toch vaker vriendjes heb gehad, maar dit is anders...en iedere minuut van de dag denk ik aan hem...
Al ben ik wel bang voor de leeftijd.. ik ben bijna 19, maar heb nu al mijn ware liefde?? Om me heen gaat t tussen iedereen stuk, ouders, vrienden daarvan, familie .. zijn jullie niet bang dat dat zal gebeuren...
hoop jullie reacties te hore..
Groetjes van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2005, 15:14
blupp
blupp is offline
Ik ga er vanuit dat de ware liefde niet bestaat. Je kunt dat elke keer wel denken als je een relatie aangaat...JA dit is de goeie, maar het kan ALTIJD misgaan, je moet met elkaar kunnen opschieten, praten, elkaars zwakheden kunnen respecteren, niet geirriteerd raken door zulke dingen blablabla. Niks is perfect, als de ware liefde bestond hadden mijn ouders --die nog samen zijn dus-- wel erg veel geluk dan dat ze in hetzelfde kikkerlandje woonden in die grote wijde wereld.
Als er echt een ware voor iedereen bestaat, zullen er wel meerdere 'waren' zijn, of t wordt toch van bovenaf geregeld.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:19
Verwijderd
Ooit was ik ook in de veronderstelling dat ware liefde bestond, totdat het helemaal in de soep liep. Dus alle voor mij typerende dingen destijds zal ik maar niet opnoemen. Het klopt toch niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
blupp schreef op 07-03-2005 @ 15:14 :
Ik ga er vanuit dat de ware liefde niet bestaat.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:22
Verwijderd
Ware liefde is een aan tijd en plaats gebonden en naar tijd en plaats veranderend begrip.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:31
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Hm... denk er maar niet te vaak over na, maar stiekem zou ik het toch wel fijn vinden om met mijn huidige lief oud te worden, maarja... je weet niet wat de toekomst zal brengen hè. Maar hopen mag altijd
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:34
noewkie
noewkie is offline
Ik geloof wel dat er iemand is een soulmate, ik heb ooit een verhaal gehoord een soort mythe die ik wel mooi vond.
ieder mens is maar een half mens dus iedereen heeft ergens op de wereld zn andere helft rond lopen en je hebt een heel leven gekregen om die andere helft te vinden.

Als je die andere helft gevonden hebt dan weet je dat gewoon.
Ik weet gewoon dat mn huidige vriendje mn andere helft is.
dat gevoel heb ik gwoon en n u al ruim 2 jaar dus dat zit wel goed denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:35
Verwijderd
Ja

Nooit verwacht dat ik dat zou zeggen.

Ik weet niet waarom ik het zo voel, maar het voelt alsof ik alles kan doen en zeggen. Al mijn stomme dingen vindt hij niet stom (of iig minder stom dan dat ik het vind) en hij is (natuurlijk) perfect. Ik vind het eng om te zeggen dat hij 'de ware' is na 4 maanden, meestal betekenen dit soort uitspraken het einde van het goede. Maar dit kan voor mij niet meer stuk hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:39
blupp
blupp is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-03-2005 @ 15:34 :
Ik geloof wel dat er iemand is een soulmate, ik heb ooit een verhaal gehoord een soort mythe die ik wel mooi vond.
ieder mens is maar een half mens dus iedereen heeft ergens op de wereld zn andere helft rond lopen en je hebt een heel leven gekregen om die andere helft te vinden.

Als je die andere helft gevonden hebt dan weet je dat gewoon.
Ik weet gewoon dat mn huidige vriendje mn andere helft is.
dat gevoel heb ik gwoon en n u al ruim 2 jaar dus dat zit wel goed denk ik
Denkje
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:39
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Ik geloof niet in ware liefdes. Maar ik hoop toch wel nog een tijdje zo door te gaan met mn huidige vriend. Met hem klikt het echt en het gaat gewoon lekker relaxed.
__________________
Lame...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:41
noewkie
noewkie is offline
haha eigenlijk hoop ik het maar het verhaal vonk wel mooi k bedoel mijn ouders hadden dus ook mazzel en ik dus ook.
Er kunnen ook meerdere ware personen zijn ik bedoel t zou wat zijn dat jouw ware (jij meisje) een homo is dan ben je toch mooi de lul dus als je heel erg nadenkt kan het niet maar tis gwoon mooi verhaal.

En ik denk dat mn vriendje de ware is omdat we de allebij denken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:42
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Het hangt er maar vanaf wat je met 'ware liefde' bedoelt Ik geloof niet dat er voor ieder mens een 'perfecte' partner is, ik denk dat er heel veel mensen zijn met wie je goed samen zou kunnen zijn (natuurlijk woont het grootste deel dan weer heel ergens anders enzo ) Echte liefde op jonge leeftijd kan vast, ik ken getrouwde stellen die elkaar leerden kennen toen ze mijn leeftijd of jonger waren, maar zelf heb ik geen ervaring
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:43
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-03-2005 @ 15:34 :

Ik weet gewoon dat mn huidige vriendje mn andere helft is.
Haha.
Nou dan ben je snel klaar. Verder nog plannen in het leven?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:45
noewkie
noewkie is offline
Het kan wel jah mijn ouders waren nog heel jong 16 en 18 en ik leerde mn vriend kenne toen ik 16 was ik ben nu 18.

Maar goed ware liefde is gwoon een mooi begrip als je lekker gelukkig bent met je vriend of vriendin is het ware liefde en als het uit gaat dan was het ware liefde.

ware liefde houd niet in voor altijd maar gwoon perfect op dat moment
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:47
noewkie
noewkie is offline
jahoor zat plannen ik wil een huis en een gezinnetje ( jah mensen ze betsaan nog de echte geboren mama's) en nee ik ben niet zwanger en ik was ook niet van plan dat binnen 2 ajar te worden hoor.
K zit nu nog op school en dat wil ik ook eerst afmaken.
Tis zo jammer dat mensen dat zow stom vinden als iemand niet met jan en alle man het bed in duikt en gwoon gelukkig is met wat ze heeft.

jammer dat je ervan moet gapen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:49
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-03-2005 @ 15:47 :

Tis zo jammer dat mensen dat zow stom vinden als iemand niet met jan en alle man het bed in duikt en gwoon gelukkig is met wat ze heeft.
Je verdraaid de zaak nu; slet is nooit een positieve benaming geweest voor de eigenschap die jij bedoeld.

Maar als ik het goed begrijp is ware liefde iets tijdelijks, en die wederhelft van je dus in feite ook?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:54
noewkie
noewkie is offline
ware liefde is iets van een moment dat moment kan alleen 55 jaar duren tis maar hoe groot de liefde is en hoeveel respect je hebt voor elkaar.

Mijn ex-vriendje was op het moment van verkering ook ware liefde alleen duurde die ware liefde maar 2 maanden.

De ware liefde tussen mn vriend en mij op dit moment duurt al 2 jaar dus ik ga ervan uit dat dat niet zomaar stopt. Al is die moegnlijkheid er altijd.

En ik heb nooit het woord slet in mn mond gehad ik vind het alleen zielig dat er mensen zijn die vinden dat ze pas geleefd hebben als ze meer dan 10 verschillende bedpartners hebben gehad. dat bedoelde ik te zeggen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:56
Verwijderd
Alle liefde is ware liefde. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ja, ik hou wel van 'm, maar eigenlijk is dat onwaar'.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2005, 15:57
noewkie
noewkie is offline
Sarah ik ben het helemaal met je eens jij zegt in 1 zin wat ik al de hele tijd probeer te zeggen.
dankje
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:59
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-03-2005 @ 15:54 :

En ik heb nooit het woord slet in mn mond gehad ik vind het alleen zielig dat er mensen zijn die vinden dat ze pas geleefd hebben als ze meer dan 10 verschillende bedpartners hebben gehad. dat bedoelde ik te zeggen
Ja daarom; jij vind mensen met die eigenschap zielig. Het is niet andersom..
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:03
noewkie
noewkie is offline
jahwel want een hoop mensen die horen dat ik gwoon gelukkig ben met mn vriendje en dat we gwoon al praten over samenwonen enzow zeggen das toch saai je ehbt nog nie geleefd, hij is je 2e vriend pas blablabla.

vandaar dat ik dat voorbeeld gaf
en jij reageerde ook zow van gaap wat saai
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:13
minie
Avatar van minie
minie is offline
Of hij bestaat weet ik niet, maar ik heb
wel het gevoel dat ik hem gevonden heb
Ik merk 't omdat we voor dat we samen
iets begonnen al heel goed wisten wat we
aan elkaar hadden, omdat we toen al
hele goede vrienden waren. Het voelt nu
gewoon nog steeds goed en ik ben heel
erg blij als ik hem weer zie.
Ik zou graag met hem oud willen worden!
__________________
liefs mij
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:34
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-03-2005 @ 15:34 :
Ik geloof wel dat er iemand is een soulmate, ik heb ooit een verhaal gehoord een soort mythe die ik wel mooi vond.
ieder mens is maar een half mens dus iedereen heeft ergens op de wereld zn andere helft rond lopen en je hebt een heel leven gekregen om die andere helft te vinden.

Als je die andere helft gevonden hebt dan weet je dat gewoon.
Ik weet gewoon dat mn huidige vriendje mn andere helft is.
dat gevoel heb ik gwoon en n u al ruim 2 jaar dus dat zit wel goed denk ik
Dat is geen mythe dat is de visie op liefde en seks van een komediant in het boek 'symposion' geschreven door plato

Ontopic: Ik geloof niet in ware liefde. Ik geloof dat als ik in zuid-afrika of tibet was geboren en me vriendje hier in nederland ik evengoed wel een vriendje had gevonden waar ik net zo gelukkig me ben. En hij vast ook wel een ander vriendinnetje
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:38
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 07-03-2005 @ 15:35 :
Ja

Nooit verwacht dat ik dat zou zeggen.

Ik weet niet waarom ik het zo voel, maar het voelt alsof ik alles kan doen en zeggen. Al mijn stomme dingen vindt hij niet stom (of iig minder stom dan dat ik het vind) en hij is (natuurlijk) perfect. Ik vind het eng om te zeggen dat hij 'de ware' is na 4 maanden, meestal betekenen dit soort uitspraken het einde van het goede. Maar dit kan voor mij niet meer stuk hoor.
hij is niet perfect, maar met zijn 'foutjes' kan ik leven .
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 18:36
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb wel iets gevonden, maar ik heb er nog geen woord voor. "ware liefde" is nogal breed en groot en tja, nee, ik denk niet dat zoiets bestaat. Alleen zulke vrolijke, emotionele, onwetende, "romantische" idioten geloven daar nog in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2005, 18:38
Verwijderd
18 Jaar en nog zo naief.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 18:45
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik had 15 maand met m'n ex en zij was mijn ware liefde en ik de hare zei ze altijd, maar opeens veranderde dat.............

Ik geloof er niet meer in...
Het was heel leuk maar blijkbaar niet de ware.



Life is a story that's already written, it's up to us to turn the page.....
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
waves schreef op 07-03-2005 @ 16:38 :
hij is niet perfect, maar met zijn 'foutjes' kan ik leven .
Ik bedoelde dat ik zijn foutjes niet erg vind, hij is perfect in mijn ogen, met foutjes.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
toppiefloppie schreef op 07-03-2005 @ 14:41 :
Heeej allemaal!
Ik was benieuwd hoeveel mensen er nu denken dat ze hun ware liefde hebben gevonden en waaraan ze dat merken!
Ik zelf denk dat ik mijn ware liefde heb gevonden door de manier van contact... een bepaalde klik, gevoel die onbekend voor me was.. En dat terwijl ik toch vaker vriendjes heb gehad, maar dit is anders...en iedere minuut van de dag denk ik aan hem...
Al ben ik wel bang voor de leeftijd.. ik ben bijna 19, maar heb nu al mijn ware liefde?? Om me heen gaat t tussen iedereen stuk, ouders, vrienden daarvan, familie .. zijn jullie niet bang dat dat zal gebeuren...
hoop jullie reacties te hore..
Groetjes van mij
vind het niet gek, klinkt misschien raar maar ik denk dat ik ook de ware heb gevonden.
heb al negen maanden met hem.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:22
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Hmm.. Het kan wat naief klinken, om nu al te denken dat je ''de ware liefde'' hebt gevonden.. Ik geloof niet in ''de ware'', denk dat die niet bestaat.. Geloof wel in een speciale klik! Ik heb nu n jaar met mn vriend en ik ben helemaal weg van hem, ook al irriteer ik soms kapot.. Maar idd, met foutjes kan je leven..
__________________
Juist, en wie ben jij.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:25
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
alle echte liefde is waar
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:30
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 07-03-2005 @ 19:25 :
alle echte liefde is waar
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2005 @ 15:22 :
Ware liefde is een aan tijd en plaats gebonden en naar tijd en plaats veranderend begrip.
Ik geloof niet zozeer in ware liefdes, wederhelfden en dergelijke. Maar ik moet bekennen, het gevoel dat ik voor mijn huidige vriend heb.. was mij tot voorkort nog geheel onbekend. Met hem zou ik dan ook best oud willen worden, stiekem

Het stomme is dat ik dat 'gevoel' al had, toen ik hem nog maar net kende, laat staan dat we wat hadden.. Fijn, maar wel eng..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:25
blupp
blupp is offline
Nooit echt in ware liefde gelooft...vooral NU niet want ik wordt vandaag of morgen wel gedumpt....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:05
Verwijderd
sommige vinden elkaar gewoon, sommige niet.
dus ik denk wel dat het bestaat.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:12
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 07-03-2005 @ 19:41 :
Ik geloof niet zozeer in ware liefdes, wederhelfden en dergelijke. Maar ik moet bekennen, het gevoel dat ik voor mijn huidige vriend heb.. was mij tot voorkort nog geheel onbekend. Met hem zou ik dan ook best oud willen worden, stiekem

Het stomme is dat ik dat 'gevoel' al had, toen ik hem nog maar net kende, laat staan dat we wat hadden.. Fijn, maar wel eng..
Maar dat is toch helemaal niet gek of bijzonder? Het is vrij logisch dat je het gevoel hebt dat je met iemand oud wilt worden als je ontzettend veel met die persoon gemeen hebt, heel graag bij hem wilt zijn en dergelijke. Dan is het ontzettend normaal dat je dat gevoel voor altijd wilt blijven behouden - het zou juist onrustbarend zijn als je dat gevoel niet had en zou twijfelen over het feit of hij wel de ware is.

Er zijn dus meerdere wares, aangezien ze naar tijd en plaats begrensd zijn. Iemand die op een bepaald moment in je leven perfect kan zijn kan een paar jaar later gruwelijk irritant zijn zodat je echt geen behoefte meer aan hem hebt. In elk geval bestaat er niet zoiets als een universele ware voor elk persoon, op de manier dat elk mens een unieke wederhelft heeft die hij alleen maar hoeft te ontdekken. Dat is natuurlijk onzin.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2005, 21:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Myuki schreef op 07-03-2005 @ 19:25 :
alle echte liefde is waar
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:20
Verwijderd
Wanneer is liefde echt? Kun je jezelf een emotie aanpraten?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2005 @ 21:20 :
Wanneer is liefde echt? Kun je jezelf een emotie aanpraten?
Het is echt wanneer je het meent.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:26
Verwijderd
Kun je liefde menen dan? Heb je liefde als een gereedschap tot je beschikking dat je serieus dan wel voor de gein kunt inzetten?

Ik denk dat 'als het echt voelt' zuiverder geformuleerd is. Maar ik ben heel flauw vanavond.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 21:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2005 @ 21:26 :
Kun je liefde menen dan? Heb je liefde als een gereedschap tot je beschikking dat je serieus dan wel voor de gein kunt inzetten?

Ik denk dat 'als het echt voelt' zuiverder geformuleerd is. Maar ik ben heel flauw vanavond.

Pff.. ik ben hier eigenlijk veel te moe voor.

Liefde an sich is altijd echt maar er zijn genoeg mensen die zeggen dat er sprake is van liefde wanneer dat niet het geval is.. dan is het geen ware liefde. Mensen kunnen ook het gevoel hebben dat het echt is terwijl het eigenlijk bijv. een verdringing is van iets (bijv. 't is net uit en je duikt meteen in een andere relatie omdat die jongen/meid zo leuk zou zijn en 2 weken later kom je erachter dat het eigenlijk alleen maar een soort troostbuddy was om je ex te verwerken).. dat is ook geen ware liefde.

Nu zal ik vast wel weer iets gezegd hebben waar je iets over kan zeggen en de discussie verder kan voortzetten.. maar dat kan me geen donder schelen, ik merk het wel.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 22:13
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2005 @ 21:20 :
Wanneer is liefde echt? Kun je jezelf een emotie aanpraten?
Misschien moet je eerst een vaststellen wat liefde is


En ja, je kan jezelf een gevoel aanpraten
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2005 @ 21:12 :
- verhaal -
Ben het dan ook geheel met je eens. Het is infeite ook niet gek of bijzonder, tenminste wat ik dan altijd zo hoor in mijn omgeving. Ik ervaar het als een fijne rariteit, maar het is iets dat ik nooit heb mogen ervaren of misschien nooit wilde ervaren. Met de jongens die ik tegenkwam, had ik van mijn levensdagen niet willen samenwonen, laat staan samen oud worden. Ik ergerde me bij vrijwel elk ding helemaal dood, maar misschien is dat dan ook wel weer te herleiden naar hetgeen dat ik dat 'gevoel' miste. Dan werkt het dus klaarblijkelijk niet. Elke nieuwe 'ware liefde' zal door iedereen in zekere mate als bijzonder worden ervaren, naar mijn mening is het namelijk niet iets dat een gewenning zal worden. Juist omdat ik tot nu toe eigelijk, enkel maar (extreem) negatieve ervaringen heb met de liefde, was dit wat ik nu heb met mijn vriend, voor mij persoonlijk een hele openbaring. Het onbekende wat in 1e instantie nog voor onzekerheden zorgde, zet nu mijn gevoelens voor hem alleen maar extra kracht bij. Een mooi iets, ik had alleen nooit verwacht het nu te mogen ervaren.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:36
number9
number9 is offline
dat d8 ik bij elke relatie, maja daaruit concludeer ik dat je voor je 20e niemand een ware kan noemen
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:42
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 07-03-2005 @ 23:36 :
dat d8 ik bij elke relatie, maja daaruit concludeer ik dat je voor je 20e niemand een ware kan noemen
Na je twintigste ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-03-2005 @ 23:42 :
Na je twintigste ook niet.
Ik wou net zeggen, kijkend naar mijn broers alleen al.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 23:55
number9
number9 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-03-2005 @ 23:42 :
Na je twintigste ook niet.
dat zie ik na me 20e wel
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 08:11
Verwijderd
Ik dacht ooit ook dat ik iemand had gevonden waarbij ik heel lang wilde blijven, misschien wel trouwen, maar het ging voorbij en zo erg is dat niet. Ik geloof niet zo in ware liefdes, er lopen voor iedereen vast veel meer 'wares' rond dan 1. Bovendien maken heel veel mensen een 'ware' van iemand omdat ze niet alleen willen zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:52
Wolter
Avatar van Wolter
Wolter is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2005 @ 15:22 :
Ware liefde is een aan tijd en plaats gebonden en naar tijd en plaats veranderend begrip.
Dit is mooi geformuleerd

Ik denk dat er idd een gevoel van ware liefde kan ontstaan, het bij elkaar horen van twee kanten, maar dat het idd afhankelijk is van de tijd en plaats, dat het gevoel kan veranderen wanneer de mensen veranderen, dat het minder kan worden, maar nog steeds liefde kan zijn, maar ook dat het zo extreem veradnert dat de liefde kan verdwijnen
__________________
Reis met de 'perongelukexpress'
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:15
Verwijderd
Ik denk dat ik nu wel de persoon heb gevonden die de gemiddelde mens 'de ware' zou noemen. Ik denk dat je verschillende personen in je leven tegenkomt met wie het mogelijk is, maar dat je uiteindelijk aan 1 persoon blijft hangen.

Hoe ik weet dat hij het is? Niet alleen mijn gevoel, maar ook uit reacties van mijn, zijn ouders, mijn broers en zussen, mijn vrienden, collega's, kortom; iedereen die ik tegen kom vind ons een perfect stel. Ook kijk ik naar hoe ik veranderd ben sinds ik hem heb. (je hebt ook van die mensen die opeens hele rare dingen gaan doen of reageren zoals totaal niet bij ze past door een relatie)

22 juli 2005 trouwen we, en we gaan voor een eiken (=80 jaar) huwelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ware Liefde ja/nee
Verwijderd
16 19-02-2012 22:52
Liefde & Relatie ware liefde
Izietje
40 11-12-2007 15:53
Liefde & Relatie Heimelijke liefde is ware liefde? [eens/oneens]
Sasbeest
31 09-06-2004 21:32
Liefde & Relatie "ik let niet op uiterlijk", ware liefde
Boer_kameeL
43 12-12-2002 14:50
Verhalen & Gedichten Ware liefde leeft
mcsun
5 05-08-2002 22:52
Verhalen & Gedichten ware liefde
miro
7 25-11-2001 02:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.