Oud 08-03-2005, 15:46
indelebile
indelebile is offline
ik denk dat hij wel de ware voor me is, alleen dan pas op een ander moment en niet nu. pas als we allebei veel hebben meegemaakt en met andere mensen zijn om gegaan klopt het pas helemaal. het is een beetje vreemd.
maar ik geloof wel in 'de ware'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 20:08
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
wat bestaan er toch veel naïeve mensen. maar ware liefde is gewoon een schattig sprookje. je wordt verliefd op iemand omdat dat handig is voor de voortplanting en daarbij hoort nou eenmaal het gevoel dat die iemand helemaal geweldig is en dat het voor aaaaaaltijd zo blijft. maar dat is gewoon niet zo, op ten duur stopt het en dan blijf je bij elkaar uit gewoonte, omdat het handiger is en/of omdat je gewoon nog veel om elkaar geeft, maar meer op een broer-zus manier.

niet dat verliefd zijn daarom minder geweldig is (ik ben het nu zelf ), maar een béétje realiteitszin kan je toch wel houden. dus trouwen voordat je minstens 4 jaar samen bent is gewoon te dom en dat blijkt ook wel uit het aantal huwelijken dat strandt.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:59
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Nee, ik denk niet dat ik hem gevonden heb.

Ik ben 'hem' al wel eens tegen gekomen in de trein, toen wist ik 'dit is hem!'. Maar stom genoeg geen gesprek mee aangeknoopt en daarna niet meer tegengekomen. Ik denk dat als het zo moet zijn, ik hem nog wel een keer tegen zal komen, misschien morgen, misschien over 20 jaar.

Ik geloof wel dat je dat gevoel bij meerdere personen kunt hebben, maar zeker niet bij iedereen waar je verliefd op bent of waar je een relatie mee hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 16:13
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmm ik denk dat ik ook de ware heb gevonden... Maar heb m laten gaan En nu kan het niet meer goedkomen tussen ons.. Maar wie weet vind ik wel een 'nieuwe ware'
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 16:15
Neone
Neone is offline
1 keer gedacht dat ik haar eindelijk gevonden had, maar ontzettend teleurgesteld. Maar de ware zal vast wel bestaan, zoveel mensen wonen er wel hier op deze planeet

Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 16:30
gueux
Avatar van gueux
gueux is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-03-2005 @ 15:56 :
Alle liefde is ware liefde. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'ja, ik hou wel van 'm, maar eigenlijk is dat onwaar'.
Inderdaad, hoe zou onware/onechte liefde er uit moeten zien, hoe zou dat voelen? Twijfel in een gevoel dat echter en twijfellozer is dan elke andere emotie?

Lijkt me ook onterecht om na een stukgelopen relatie te besluiten dat die liefde blijkbaar niet 'waar' was. Dat is gewoon bullshit, je was niet voor niets verliefd op die kerel/meid, en daar voelde je je toen heel goed bij.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2023, 15:12
John069
John069 is offline
Je wilt graag een relatie met een leuke partner. Iemand die echt bij je past. Als het even kan wil je ook dat deze dit keer blijft. Misschien kinderen of nog even niet, in ieder geval je leven delen met iemand die bij je past en het niet meer allemaal alleen moeten doen. Gewoon een leuke partner en geen gezeur en ellende meer. Je kunt hier een fysiek beeld bij hebben, een beeld van je droomprins of droomprinses. De ware liefde voor jou is iemand die onvoorwaardelijk van je houdt en jij van hem of haar. Wat betekent dat? Het betekent dat je elkaar neemt zoals hij of zij is en niet zoals jij graag zou willen dat hij of zij zou zijn. Op https://ladykiller.nl/de-ware/ vind je nog meer tekenen van ware liefde. Het maakt niet uit wat voor verleden jij hebt, het maakt niet uit hoe dramatisch dit is geweest of hoe dramatisch het nu nog is. Het maakt ook niet uit of je nu 40 bent, single met een kinderwens of dat je 24 bent en je niet weet waarom je die ene leuke niet tegenkomt. Dit is voor iedereen die een leuke partner wil maar waarbij dit niet lukt. Als jij zelf graag genoeg wilt dan kun jij de partner naar je toetrekken die goed bij jou past en waar jij een leuke relatie mee kunt hebben en houden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2023, 21:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ladykiller? gezonde website
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ware Liefde ja/nee
Verwijderd
16 19-02-2012 22:52
Liefde & Relatie ware liefde
Izietje
40 11-12-2007 15:53
Liefde & Relatie Heimelijke liefde is ware liefde? [eens/oneens]
Sasbeest
31 09-06-2004 21:32
Liefde & Relatie "ik let niet op uiterlijk", ware liefde
Boer_kameeL
43 12-12-2002 14:50
Verhalen & Gedichten Ware liefde leeft
mcsun
5 05-08-2002 22:52
Verhalen & Gedichten ware liefde
miro
7 25-11-2001 02:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.