Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 16:38
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Eeejz,

Ik ben van plan een keertje LSD te gebruiken.
Ik heb alleen een paar vraagjes.
Ik haal het bij een dealer die ik goed ken dus goed spul krijg ik zeker.

Mijn vragen:

Hoeveel kost een sticker of een microdot?

Heb je een soort kater de dag erna zoals XTC?

Wat te doen als je "bad" gaat?

Hoe kun je de trip verkorten? {Dextro?}

Wat is minder gevaarlijk, een sticker of een microdot?

Ok dat waren mijn vragen.

Ik wil het gewoon eens proberen omdat het me wel kicken lijkt.
Ik besef zelf dat het serieus gerei is dus laat ik me goed voorlichten.

Lazlow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 17:06
Wietboy
Wietboy is offline
http://www.drugsinfoteam.nl/LSD.HTML hier staat alle info.
Als je 15 bent blijf je er best vanaf.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:44
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Bedankt voor de site.
Maar ik zie er niet op hoeveel de gemiddelde prijs is.
Iemand enig idee?

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:32
HC4L
HC4L is offline
Als je 15 bent blijf je er zeker het best vanaf.
Je moet 't niet onderschatten want dan gaat 't mis. Prijs mwah 5-6 euro voor een papertrip, liquid en microdots weet ik niet.
Maar ik heb er een hele tijd terug een topic over aangemaakt, dus gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:40
Verwijderd
De prijs van LSD ligt tussen de € 2,50 en € 10,00. (een enkel pilletje of een papertrip).

--> google
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:53
Type
Avatar van Type
Type is offline
mwa, ik zou het je niet aanraden idd als je 15 bent. Ik heb zelf dan nog wel geen tripervaring, maar als ik hoor van mensen die al tijden paddo's doen, sterk in hun schoenen staan en al LANG de puberteit uit zijn dat ze nog moeite hebben met sommige trips, dan neem ik aan dat je op je 15e sommige dingen niet goed zal kunnen verwerken, en niet alleen als het fout gaat.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:59
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Ja ik weet het.
Ik ben van persoonlijkheid al iemand die altijd tot het uiterste gaat maar als je er veel over nadenkt wil je het echt wel proberen.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:16
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
15

dude onderschat het niet.
15 is te jong
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:55
Wietboy
Wietboy is offline
15 is te jong om aan harddrugs te beginnen, kijk maar naar mijn topic, natuurlijk is LSD niet vergelijkbaar met speed maar toch ik zou er vanaf blijven.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 20:48
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 03-04-2005 @ 19:16 :
15

dude onderschat het niet.
15 is te jong
15 is echt veels te jongs ja, omdat je hersens zich nog volop ontwikkelen is het totaal geen idee.

LSD is een enorme mindfuck, er komt van alles op je af en ik denk dat je niet weet hoe je het moet verwerken, want reken erop dat je er lange tijd later nog mee bezig bent, met wat er in je trip gebeurde dan.

Ik zou echt nog wel een jaar of 4 of 5 wachten als ik jou was en eerst VEEL paddo ervaring opbouwen, alhoewel dat ook af te raden is voor 15 jarigen.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:12
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
nummer 6 : 15 is te jong.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:59
aansteker
aansteker is offline
Nummer 7: 7 blijft kleven

15 is te jong
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:36
Wietboy
Wietboy is offline
Je kan altijd wel eens proberen hoor, maar neem dan een beetje(zoals op de site is uitgelegt) en kijk wat het met je doet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:26
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 04-04-2005 @ 13:36 :
Je kan altijd wel eens proberen hoor, maar neem dan een beetje(zoals op de site is uitgelegt) en kijk wat het met je doet.
Ik raad het nog steeds af. Zelfs een beetje proberen.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:36
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
__________________
Fyh!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:21
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Ik bedoel 3 van zijn vragen gaan over het ontwijken van de risico's. Hij is in zijn hoofd al zo met de gevolgen aan het fucken dat er echt geen point is om een beetje jezelf Para te trippen...
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:04
SpacingBen
SpacingBen is offline
Haha, tsja het lijkt er anders wel op dat hij zich toch niet laat tegen houden

Dus kan je maar beter zeggen hoe je het veiligst kan doen

Heb je al ervaring met paddo's?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:54
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ieuw!

Van de manier waarom members alhier reageren wordt zelfs ík bang van deze zegeltjes

Daarnaast staat me bij dat lsd nogal een tijdje in je lichaamsvet blijft zitten, waardoor je wanneer je dat gaat verbranden (kan tot veel later zijn) heftige flashbacks krijgt.
En in tegenstelling tot een fijn gereseveerd avondje trippen in een juiste setting is dat iets waarop je je niet kunt voobereiden of ziet aankomen.....

Dus: Ieuw!
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 12:05.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2005, 22:44
WickedDevil
WickedDevil is offline
als je het serieus overwwegt om te proberen:
WACHTEN.. serieus tis echt geen simpele shit zoals wiet oid..
dit vergt gewoon veel ervaring in het leven..
ga maar eens een badtrip report te lezen als 's avonds een creative bui hebt en de lichten gedimt hebt..
op fok.nl => uitgaan & vrije tijd kun je er wel een paar vinden, ook met andere trip middelen.
als de de goede hebt gevonden weet je meteen dat je niet moet fucken met deze zooi
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 04-04-2005 @ 21:54 :
Ieuw!

Van de manier waarom members alier reageren wordt zelf ík bang van deze zegeltjes

Daarnaast staat me bij dat lsd nogal een tijdje in je lichaamsvet blijft zitten, waardoor je wanneer je dat gaat verbranden (kan tot veel later zijn) heftige flashbacks krijgt.
En in tegenstelling tot een fijn gereseveerd avondje trippen in een juiste setting is dat iets waarop je je niet kunt voobereiden of ziet aankomen.....

Dus: Ieuw!
dit is wat mij ook elke keer heeft afgeschikt, en daarom hou ik t maar fijn bij eens in t jaartje, zo ongeveer, paddo'en, vind ik al een ervaring genoeg
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:48
WickedDevil
WickedDevil is offline
aangezien je 15 bent en dus zo lui als de tiefus :
Dinsdagmiddag besloot ik mezelf te belonen voor mijn gehaalde tentamens, zoals ik in mijn vorige report schreef. Ik had vrijdag in de smartshop in Utrecht een portie gedroogde Hawaiiaanse paddestoelen gehaald, zo'n 2,5 gram. Verder had ik Syrian Rue ingeslagen. Syrian Rue is een MAO Inhibitor oftewel MAOI, die de werking van paddo's versterkt. Ik zou deze combinatie voor het eerst proberen.

Ik zette een zak kristalsuiker klaar en een flinke beker met water. Mocht de trip slecht verlopen, dan kon ik mezelf snel weer terug brengen naar de normale wereld.

Ik deed rond kwart voor twee een theelepel met 1,5 gram Syrian Rue in een glas water. Dit dronk ik op. Smaak niet echt fantastisch, ik kreeg ook een erg droge mond. 30 minuten later sneuvelden mijn Hawaiiaanse paddo's, die trouwens een stuk minder lekker zijn dan Thaise of Colombiaanse. Alsnog zeer goed te eten, trouwens.

De paddestoelen sloegen binnen een kwartier aan. Ik was al snel vrij wazig, maar de visuele hallucinaties vielen tegen vergeleken met de vorige twee keer trips. Ik denk dat dit onder andere kwam omdat ik overdag tripte; in zo'n geval is het te licht om je verbeelding echt los te kunnen laten. Mijn oog-handcoördinatie holde weer hard achteruit, harder dan ik gewend was. De toetsen schommelden heen en weer voor mijn ogen. Ik waggelde naar de spiegel: mijn pupillen waren extreem wijd, gewoon zwarte gaten met nog maar een piepklein randje van de iris zichtbaar.

Toch bemerkte ik weer, zoals de vorige keer, mensen om me heen. Ze waren vrolijk gekleed, en binnen 20 minuten waren ze zo aanwezig dat ze niet meer verdwenen als ik er direct naar keek. Ik zag één keer de zoenende mensen van de vorige keer. Wat ik in mijn vorige trip report niet heb vermeld omdat het me gisteren pas weer te binnen schoot, was dat er steeds een lastige verschijning tevoorschijn kwam. Het was een jongeman van zo'n 28-32 jaar in een wit racejack met rode en donkerblauwe strepen. Hij droeg een Formule 1-petje. Steeds hing hij voor mijn linkerschouder, mij rode pillen aanbiedend. Ik vond hem best irritant, omdat hij maar niet uit mijn blikveld verdween en ik hem niet vertrouwde.

Een uur na het eten van de paddestoelen waren mijn spieren zo slap dat ik in bed moest gaan liggen. Dit ging vrij snel, maar ik maakte me geen zorgen. Ik werd steeds vager; mijn gedachten werden ontrafeld, net als de vorige keer. Ik werd er erg creatief, en legde allerlei verbanden in mijn hoofd die ik normaal nooit zou leggen. Dit vind ik vaak een erg leuk gedeelte van de trip: alles wat op dat moment in je hoofd zit, wordt in een grote geestelijke blender gegooid en door elkaar geroerd. Dat voelde ik deze keer nog meer op dan de vorige keer. Helaas weet ik niet zo goed meer wat ik bedacht had, omdat de laatste paar uur van de trip zo lang duurden dat mijn hoofd daarmee werd gevuld.

Ik zette mijn telefoon uit. Ik wilde geen contact met de rest van de aarde terwijl ik het universum aan het verkennen was.

Ik zette de muziek uit en genoot van de stilte. Ik deed mijn bril af en mijn lenzen in, zodat ik beter kon zien wat zich in mijn ooghoeken manifesteerde. Dat had trouwens nog aardig wat voeten in de aarde: ik waggelde naar de gootsteen in de keuken, deed één lens in, ging naar de wc, waggelde terug naar mijn kamer, weer terug naar de keuken, en deed mijn andere lens in. Ik ging weer naar mijn kamer. Ik kreeg het warm, en trok m'n trui uit en m'n badjas aan. De verwarming stond ook vrij hoog. Ik ging op m'n stoel zitten. Ik werd rusteloos. Ik stond steeds weer op om naar m'n gezicht te kijken in de spiegel, omdat ik allerlei vreemde vervormingen zacht. Ik kon niet opmaken of mijn spieren onwillekeurig bewogen, of dat het daadwerkelijk visuele vervormingen waren. Ik kreeg het nog warmer. De personen om me heen waren intussen verdwenen. De man met het F1-petje was het langst blijven hangen, maar ook hij verdween al snel. Ik merkte wel dat ik steeds vager en vager bleef worden, alsof niet alleen mijn huidige gedachten werden ontrafeld, maar dat het dieper ging dan dat. En hier ging het fout.

Ik keek naar mijn bed. Om de één of andere reden ervoer ik de wachtende omhelzing van mijn bed als dreigend. Ik ging maar op de grond liggen, en keek gewoon naar de licht deinende vloerbedekking. Ik stond nog een paar keer op om naar m'n gezicht te kijken. Het viel me op dat de verwarmingsbuizen redelijk hard rammelden.

Ik was te slap en ongecoördineerd om nog lang comfortabel te kunnen liggen op de vloer. Ik ging in bed liggen. Ik genoot van de stilte, en van mijn rondtollende gedachten. Definitely een heel ander soort trip, waarin ik vooral ontrafeld werd. Ook de visuals waren anders, kleuriger (maar niet heviger).

Na anderhalf uur verdween de zon achter de wolken. Mijn kamer werd in één keer donker en een stuk sinisterder. Tegelijk nam de herrie van de ratelende verwarmingsbuizen toe. Dit begon me af te leiden.

Wat ook in mijn hoofd hing was, dat ik toen ik voor de tweede keer paddestoelen wilde proberen, dat ik toen overwoog die voor m'n werk (ik werk als host in een discotheek) te eten, omdat ik eens wilde proberen hoe dit zou zijn. Gelukkig heb ik dit uiteindelijk niet gedaan, en heb ik later thuis getript. Toch bleef de gedachte hieraan steeds door m'n hoofd spoken, omdat ik toch bíjna m'n baan kwijt had kunnen zijn. Ik merkte dat ik niet echt normaal eruit zag, en begon me hierover zorgen te maken. Wat als ik het wél had gedaan? Ik was recentelijk een andere bijbaan al kwijtgeraakt doordat ik me verslapen had (teveel geblowd, dus ik werd niet op tijd wakker; nu blow ik nauwelijks meer). Opeens zag ik weer een figuur verschijnen, mijn baas uit de discotheek. Een goed verzorgde vrouw van rond de dertig. Ze boog zich met een walkie-talkie over me heen, en keek me tegelijk bezorgd en kwaad aan. Zo zou ze over me heen hebben gestaan als ik aan de paddestoelen had gegaan voor m'n werk. Ik voelde m'n trip snel minder aangenaam worden. Ik zette m'n telefoon aan en zag de tijd. 16:43. Ik las een paar SMSjes. Normaal voel ik me hierna wel beter, maar nu niet. Ik zette gauw mijn telefoon uit, omdat ik bang was per ongeluk iemand te bellen.

Ik voelde mijn trip alle kanten op vliegen. Normaal bied ik gewoon tegendruk, om de trip in de goede richting gaande te houden. Nu werden de schommelingen heviger, en ik gaf per ongeluk net tegendruk op het moment dat ik al uit het lood was.

Ik schoot naar beneden in een spiraal van de dingen die ik in m'n hoofd had gehad die dag. Vanaf hier is het even vaag, maar het komt erop neer dat ik vast kwam te zitten in een 'thought loop.'

Opeens was ik weg. Ik zag nog maar één ding: een geel tegeltjespatroon op de plafonds van het nijlpaardenverblijf van diergaarde Blijdorp. Alleen dat zag ik. Ik zag mijn ouders lopen, met mijn broertje in de kinderwagen en mij, ernaast lopens als klein kind.

En opeens was er niets meer dan dat éne stukje van het plafond. Een vervormde gele honingraat van mozaïektegels. Ik probeerde ergens anders aan te denken. Steeds flitste deze weer voor mijn ogen. Ik werd gedesoriënteerd. ik voelde me heel erg onaangenaam, maar het was nog niets bij wat nog komen ging.

Ik keek nog een keer naar m'n telefoon. 17:01

Opeens schoot een woord me te binnen. Rotterdam. Ik kon niet meer spreken. Inwendig kon ik alleen nog maar het woord Rotterdam mompelen. Inwendig kon ik Schiedam roepen. Rotterdam. Schiedam! Mijn achternaam kende ik nog. Ik sprak hem uit. En nog een keer, en nog een keer. En toen was hij betekenisloos, toen vervormde hij met Rotterdam en Schiedam tot Schieterdam. Dit woord schoot me steeds te binnen. Ik zag steeds in een flits de gele tegeltjes, en het woord schieterdam kwam in me op. Ik zag een grijsgroene satellietkaart van Nederland. Schieterdam. Gele flits. Buxeks. Grijsgroene satellietkaart van Nederland die inzoomde op Rotterdam. Schieterdam. Gele flits. Buxeks. De woorden schreeuwden steeds harder door mijn hoofd.

Mijn naam was ik kwijt. Ik zag mijn vader, en mijn moeder, en ze waren niet echt. Ik zag mijn oma. Ze bestond niet echt. Alles was een fantasie, tot dit moment toe. Dit was de werkelijkheid, en ik was gek. Mijn kamer was alles dat er was, en het verlopen van de tijd. Deze twee dingen waren nog echt. En het geratel van de verwarmingsbuizen, dat ik opeens weer begon te horen. En het werd harder, en dreigender. Ik wist niet meer waar het geratel vandaan kwam, het leek vanuit het raam te komen.

Ik was weg. Ik was niet echt meer. Mijn werkelijkheid was fake. Al mijn woorden betekenden niets meer. Mijn hele leven tot nu toe was slechts één van vele werkelijkheden. En nu was ik in een andere werkelijkheid terechtgekomen, een werkelijkheid vol lijden. Ik zou hier vast zitten, want in mijn gedachten waren Schieterdam en Buxeks alles dat er bestaan had tot die tijd. Ik begon te mompelen. Schieterdam. Kaart. Buxeks. Geel. Schieterdam. Kaart. Verantschuldelijkheid. Familie. Schieterdam. Kaart. Verantschuldelijkheid. Familie. Buxeks. Geel. Ik rolde over de vloer van ongemak. Ik wist niet waar ik heen moest. Ik ging staan, schommelde wat, en dook in bed. Ik kon niet stil blijven liggen. Ergens ben ik mijn badjas verloren. Het geratel werd harder en harder. Verantschuldelijkheid. Schieterdam. Buxeks. Ik kon niet meer spreken. Ik was niets en niemand meer. Het enige dat ik kon herhalen waren deze woorden. Deze woorden bewezen dat mijn leven niet echt had bestaan, en dat ik nu pas in de echte wereld terecht was gekomen. Een wereld waar de tijd tergend langzaam verstreek. Een wereld vol geratel.
Mijn ex-vriendin waarmee ik had samengewoond kwam langs. Ook dat, alle emoties, alle pijn en alle teleurstelling waren nep, had ik voor niks meegemaakt. Ik mompelde haar naam. En de naam van een goede vriendin van me, die zich zorgen maakte over mijn drugsgebruik. Ik had haar teleurgesteld.

Schieterdam was een woord van waarheid. Het was het woord dat stond voor mijn vernietigde identiteit.
Verantschuldelijkheid was een woord van verwijt. Het deed me aan mijn familie denken, en aan teleurstelling, aan schuld en verantwoordelijkheid.
Buxeks was een woord van onwelkomheid. De gele flitsende van mozaïektegels irriteerden me, ze waren onwelkom. Het was een seksueel woord. Ik kreeg er beelden van vrijende homoseksuele mannen bij, die ik onaangenaam vond. Ik was hier niet in geïnteresseerd, en sowieso denk ik tijdens een trip liever aan andere dingen dan seks.

Ratelratelratel. Het geratel kwam vaker en heviger. Het werd dreigender en dreigender. De woorden in mijn hoofd schreeuwden steeds harder. Ik begon te mompelen. Schieterdamschieterdamschieterdamschieterdamverantschuldelijkheidschie terdamverantschuldelijkheid. Buxeks klonk slechts in mijn hoofd. Mijn realiteit was ingestort. Ik zou voor altijd in deze kamer liggen. Deze kamer met zijn hallucinaties was mijn werkelijkheid.

Ik gleed in mijn badjas. Ik strompelde naar de wc. Met moeite hees ik me op de pot, en deed de deur dicht zodat ik er met mijn hoofd tegenaan kon leunen. Ik voelde me een willoze, slappe zak vel. Ik moest plassen. Ik raakte verder in mijn delirium. Ik begon willekeurige woorden te mompelen, om ze uit mijn hoofd te krijgen. Ik mompelde onzinwoorden, en besefte dat ik gek was. Ik viel van de wc, trok me omhoog aan de toiletpapierhouder die leeg was, en verboog die met mijn gewicht. Ik strompelde met mijn openhangende badjas naar mijn kamer. Het was inmiddels een stuk donkerder geworden. Het geratel van de buizen kwam me tegemoet. Ik was alleen in een donker huis.

Ratelratel, schieterdam, verantschuldelijkheid. Geel. Buxeks. Ratelratelderatel.
Een tijdje terug vertelde een vriendin me dat iemand uit het raam was gesprongen onder invloed van paddo's. Ik neem haar dat nog steeds kwalijk. Elke trip ben ik bang om naar het raam te kijken. Elke trip besef ik me dat ik out of control zou kunnen gaan, omdat zij die mogelijkheid in mijn hoofd heeft geplaatst. Ik keek naar het raam. Liep erheen. Drukte mijn voorhoofd tegen het koude glas. Ik trok een deel van de gordijnen eraf, kon mezelf met moeite staande houden. Ik draaide me om, liep naar mijn bed. Ik bleef staan naast m'n bureau. Het werd stil. Het werd donkerder.

Opeens was ik oud. Ik keek omlaag, zag mijn lichaam ouder worden in mijn badjas. Ik werd oud, en was een wrak. Ik zag mezelf voor me na een leven van drugsgebruik. Heroïnespuiten schoten voor m'n ogen langs. Ik zag mezelf, gesloopt. mijn haar was droog, oud en grijs. Mijn lichaam was kapot, gesloopt door drugsgebruik. Ik bleef stokstil staan, geshockeerd.

Ik ging in bed liggen, in feutushouding.

Ik wilde sterven. Ik leed onmenselijk veel.

En het geratel begon weer. Ik hoorde mijn telefoon afgaan, mensen op de gang lopen. Deuren opengaan. Telefoon. Schieterdam. Buxeks. Geel. Verantschuldelijkheid. Ik had mezelf kapot gemaakt. Mijn familie! Wat had ik gedaan? Hun vertrouwen was beschaamd.

Ik kon niet stil liggen, schokte over het bed. Ratelratelratel. Buiten begon het te donderen. De lucht was donkergrijs, zag ik door mijn half afgescheurde gordijn.

Ik ging in bed liggen, zag dat ik mijn suiker moest pakken. Ik ging kapot. Ik was mentaal een wrak, lichamelijk leed ik pijn. Ik sloeg hard met mijn hoofd tegen de rand van het bed en voelde niks. Dit moest ophouden. Ik zocht naar mijn suiker, maar zag niks. Het was letterlijk bijna zwart voor m'n ogen. Om de één of andere reden dacht ik dat ik een doos suikerklontjes zocht. Maar die had ik niet gekocht, ik had een zak kristalsuiker. Ik had de doos wel in m'n hand gehad, maar niet gekocht. Ik zocht in paniek verder. Ging weer in bed liggen. Mompelde met een gestoorde blik in mijn ogen onzinwoorden. Zocht verder. Ging liggen. Dit zou nooit meer ophouden. Ik kreeg mezelf nog één keer overeind, pakte de appelstroop uit de kast, en begon te likken. Ik was in paniek, en kwam onder de stroop te zitten. Het was te warm. Badjas aan. Te koud. Badjas aan. Te warm. Te koud.

Ik keek steeds vaker naar het raam. Overwoog serieus de oplossing. Ik zat in een loop. Buxeks. Schieterdam. Verantschuldelijkheid. Heroïnespuiten. Ik zou alléén verder kunnen in deze realiteit als ik de stad zou zetten. Ik mompelde, ik kroop over de grond richting het raam, sloeg mezelf, haakte mijn vingers achter mijn ribben om ze te breken, maar eigenlijk wist ik wel dat alleen het raam de oplossing was, de deur naar de volgende realiteit. GOD, mompelde ik, schreeuwde ik, huilde ik. Ik zou sterven. God. God. God.

Ik hield me vast aan één gedachte. Als dit echt een oneindig universum van lijden zou zijn, deze kamer, dan zou de tijd niet doorlopen. De tijd verbond mij met mijn verleden. Het werd langzaam donkerder, dus de tijd verliep nog. De kamer bleef hetzelfde.

Ratelratel. Donderdonder. De atmosfeer werd steeds dreigender. Ik kroop verder naar het raam, probeerde me op te trekken aan de gordijnen. Het lukte niet. Heroïnespuiten. Kapot. verantschuldelijkheid. Ik smeerde as uit de asbak in mijn gezicht. Ik voelde aan mijn tanden. Ze waren uitgerekt, vierkant en ik voelde dat ze grijs waren als steen. Ik zakte in elkaar.

Het werd zwart. Het was eindelijk donker geworden. Ik moest lachen. Ik had gelijk gehad! De tijd was verlopen. Ik stond op, moest lachen en huilen tegelijk. Mijn ego stroomde weer mijn lichaam in. Ik zocht mijn telefoon. 18:39. Ik was weer mij.

Ik had gelijk gehad. Ik was niet gesprongen. Ik was te sterk. Ik had het verslagen. Ineens was ik euforisch. Ik had geen heroïne genomen. Mijn lichaam was nog heel. Ik had niemands vertrouwen beschaamd. Ik leefde nog. Ik had zóveel om naar uit te kijken. Woensdag met een meisje eten*. Zaterdag stappen met een ander meisje**.

Ik was nog heel. Ik was te sterk geweest. Ik was trots op mijn sterke wil, op mijn logische manier van denken. De tijd ging door, dus ik was nog in míjn wereld.

En ik had barstende koppijn.

Paddestoelen neem je niet zomaar. Ik had me goed moeten voorbereiden. Ik lachte om de paddestoel, en zij strafte me af. Ga ik nu niet meer trippen? Nee. Het was angstaanjagend, maar ik ben er een beter mens door geworden. Het heeft me respect bijgebracht, niet alleen voor de paddestoel, maar ook voor mijn eigen kracht.

Ik hou van het leven, en dat is me nu duidelijker dan ooit. Het had voorbij kunnen zijn.

* (ging trouwens niet door)
** (gaat trouwens ook niet door)

*** en de wc-rolhouder en mijn gordijn zijn niet eens beschadigd. Is dat nou echt gebeurd of niet?
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:28
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
@ wicked devil: klinkt alsof je je verwarming eens moet ontluchten, dan ben je van dat geratel af
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:31
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Dat zijn de trips Wicked Devil

Onprettig doch leerzamer dan wat dan ook
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:49
rub0n
Avatar van rub0n
rub0n is offline
fucking a - schitterend tripreport
__________________
beware of the friendly stranger
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:51
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Props voor de schrijfstijl ook inderdaad!
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2005, 12:32
Wietboy
Wietboy is offline
Ik denk dat ik ook maar eens paddo's ga proberen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 12:41
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
geweldig report

@wb: jij kunt beter helemaal van de drugs afblijven, maar zie maar.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:40
wann
Avatar van wann
wann is offline
Syrian Rue? Te koop in de smartshop, alleen in goede smartshops of helemaal niet?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:53
aajp
Avatar van aajp
aajp is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 04-04-2005 @ 21:54 :
Ieuw!

Van de manier waarom members alhier reageren wordt zelfs ík bang van deze zegeltjes

Daarnaast staat me bij dat lsd nogal een tijdje in je lichaamsvet blijft zitten, waardoor je wanneer je dat gaat verbranden (kan tot veel later zijn) heftige flashbacks krijgt.
En in tegenstelling tot een fijn gereseveerd avondje trippen in een juiste setting is dat iets waarop je je niet kunt voobereiden of ziet aankomen.....

Dus: Ieuw!
LSD is al niet meer in het lichaam te traceren voordat t effect in werking treed, dus binnen 2 uur na inname, dus dat zijn fabels, flashbacks krijg je hooguit als soort van deja vu, een herinnering uit je trip die terug komt zegmaar, dat kan positief of negatief zijn
__________________
expert knob twiddler
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 23:00
aajp
Avatar van aajp
aajp is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 04-04-2005 @ 23:48 :
*knip*

*** en de wc-rolhouder en mijn gordijn zijn niet eens beschadigd. Is dat nou echt gebeurd of niet?
En deze report heb ik al enige maanden geleden op fok gelezen van ene -Will- dus ik denk dat u de boel zit te belazeren

report


__________________
expert knob twiddler
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 23:06
aajp
Avatar van aajp
aajp is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 04-04-2005 @ 22:44 :
als je het serieus overwwegt om te proberen:
WACHTEN.. serieus tis echt geen simpele shit zoals wiet oid..
dit vergt gewoon veel ervaring in het leven..
ga maar eens een badtrip report te lezen als 's avonds een creative bui hebt en de lichten gedimt hebt..
op fok.nl => uitgaan & vrije tijd kun je er wel een paar vinden, ook met andere trip middelen.
als de de goede hebt gevonden weet je meteen dat je niet moet fucken met deze zooi
mijn excuses, had deze post ff gemist
__________________
expert knob twiddler
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 23:12
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
aajp schreef op 05-04-2005 @ 23:06 :
mijn excuses, had deze post ff gemist

Hehe, die had ik ook gemist. Vond het al indrukwekkend voor een 16 jarige
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 23:40
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
aajp schreef op 05-04-2005 @ 22:53 :
LSD is al niet meer in het lichaam te traceren voordat t effect in werking treed, dus binnen 2 uur na inname, dus dat zijn fabels, flashbacks krijg je hooguit als soort van deja vu, een herinnering uit je trip die terug komt zegmaar, dat kan positief of negatief zijn
Mooi, dat helpt mijn misverstanden de wereld uit
Whats the whole point over lsd dan?
Lichamelijk bedoel ik... vreet het zo significant veel hersencellen weg tov bijv de meest gangbare amfetaminen?


//

16 jaar? Damn....
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 07:51
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
nee het vreet geen hersencellen weg.
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 11:37
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
aajp schreef op 05-04-2005 @ 23:06 :
mijn excuses, had deze post ff gemist


ik had al zon idee dat mensen het idee hadden dat ik het had geschreven..
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 13:41
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 04-04-2005 @ 13:36 :
Je kan altijd wel eens proberen hoor, maar neem dan een beetje(zoals op de site is uitgelegt) en kijk wat het met je doet.
zo kanker gast, serieus, als jij nog 1 keer je bek open trekt en raad geeft over iets waar je totaal geen verstand van hebt, gaan we met zen allen naar je wijzen en lachen, heel hard lachen!!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2005, 14:01
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 06-04-2005 @ 13:41 :
zo kanker gast, serieus, als jij nog 1 keer je bek open trekt en raad geeft over iets waar je totaal geen verstand van hebt, gaan we met zen allen naar je wijzen en lachen, heel hard lachen!!
what else is new?
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:03
Krizzle18
Avatar van Krizzle18
Krizzle18 is offline
Twee vrienden van me hebben zondag LSD gedaan. Allebei 1 microdot. (Die krengen kosten ong. 7,50) Ze waren het er allebei over eens dat 1 microdot nog wel meeviel qua sterkte.

Ze tripten met zen 2en wat natuurlijk altijd goed is, want de kans dat je dan (erg) bad gaat is dan veel kleiner. Zo kon de een zen handen laten verdwijnen. En met iets meer concentratie zichzelf ook, en hij vertelde dat aan mijn andere vriend en die zag hem toen ook werkelijk niet meer. Lekkere mindfuck dus

Maar als je het nog niet echt ziet zitten zou ik eerst Salvia Divinorum proberen, dit goedje moet je roken in een pijp. Je inhaleert 1 keer fucking diep, houdt de rook 25-30 sec. vast in je longen en je gaat loos. Het begint na een halve minuut al te werken, en de werking is op zich veel heftiger (meer visuals) dan bij LSD. Bij LSD duurt de trip echter 8-12 uur, en bij salvia 15-20 minuten. Maar geloof me, het lijkt veel langer

En voor meer info verwijs ik je naar www.erowid.org. Sites als www.drugsinfoteam.nl zijn vaak vooral gericht op waarschuwingen en de nadelige effecten van drugs. Erowid is een site waar zowel de nadelen en voordelen worden besproken, ook staan er veel trip reports op (jah, ook van bad trips )

Succes met je verder carriere als psychonaut!
__________________
Realize we're all born to die...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:56
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Krizzle18 schreef op 06-04-2005 @ 17:03 :
Twee vrienden van me hebben zondag LSD gedaan. Allebei 1 microdot. (Die krengen kosten ong. 7,50) Ze waren het er allebei over eens dat 1 microdot nog wel meeviel qua sterkte.

Ze tripten met zen 2en wat natuurlijk altijd goed is, want de kans dat je dan (erg) bad gaat is dan veel kleiner. Zo kon de een zen handen laten verdwijnen. En met iets meer concentratie zichzelf ook, en hij vertelde dat aan mijn andere vriend en die zag hem toen ook werkelijk niet meer. Lekkere mindfuck dus

Maar als je het nog niet echt ziet zitten zou ik eerst Salvia Divinorum proberen, dit goedje moet je roken in een pijp. Je inhaleert 1 keer fucking diep, houdt de rook 25-30 sec. vast in je longen en je gaat loos. Het begint na een halve minuut al te werken, en de werking is op zich veel heftiger (meer visuals) dan bij LSD. Bij LSD duurt de trip echter 8-12 uur, en bij salvia 15-20 minuten. Maar geloof me, het lijkt veel langer

En voor meer info verwijs ik je naar www.erowid.org. Sites als www.drugsinfoteam.nl zijn vaak vooral gericht op waarschuwingen en de nadelige effecten van drugs. Erowid is een site waar zowel de nadelen en voordelen worden besproken, ook staan er veel trip reports op (jah, ook van bad trips )

Succes met je verder carriere als psychonaut!
als ze 7,50 betalen voor een microdot worden ze gruwelijk afgezet
die krengen zijn altijd minder sterk
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 06-04-2005 @ 17:56 :
die krengen zijn altijd minder sterk
dat hoeft helemaal niet hoor(check erowid maar eens).
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:30
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Krizzle18 schreef op 06-04-2005 @ 17:03 :
Allebei 1 microdot. (
PM me eens
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 19:19
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 06-04-2005 @ 17:56 :
als ze 7,50 betalen voor een microdot worden ze gruwelijk afgezet
die krengen zijn altijd minder sterk
microdots kunnen erg sterk zijn hoor.. veel mensen vindendots ook sterker dan blotters (over het algemeen)
7.50 is wel duur jah, maarjah alsnog goedkoper dan een avondje zuipen bijvoorbeeld
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 23:25
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
dat wel..
maar ik heb ze eigenlijk altijd zwakker ervaren.
mrjah het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf welke microdots of zegels je neemt....
haha liquid is toch het chillst
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 02:27
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Och, heb nog wat blotters Hofmann liggen en die vind ik toch altijd érg chill
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 07:20
mind
Avatar van mind
mind is offline
schijnen nu ook hoffman blotters met dob (2,5-dimethoxy-4-bromoamphetamine) in de omloop te zijn.
een sheet is 6x6 (36 in totaal) kwam mij ter ore.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 17:59
Krizzle18
Avatar van Krizzle18
Krizzle18 is offline
Als ik lsd ga doen, wil ik het liefst een papertrip. De ervaringen die ik daarover lees, bevallen mij veel meer dan de ervaringen die ik lees over microdots. Maar aan de andere kant lijkt het me verstandiger om te beginnen met een microdot, omdat die dus bekend staan dat ze een minder heftige werking hebben.

Dillema
__________________
Realize we're all born to die...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 21:02
mind
Avatar van mind
mind is offline
een blotter kan je in stukjes breken/knippen met een microdot gaat dat niet zo makkelijk...

en blotters hebben leuke figuurtjes

__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:06
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
geen liquid fanATEN?
al moet ik zeggen dat de zegels mij ook goed bevallen hoor
vooral de hoffmans en de hartjes
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:23
Chakra
Chakra is offline
ja, tuurlijk liquid is zooo moddervet

Maar op feesjes vinnek blotter vele beter , kunt ge rustig opbouwen ook.
liquid was in ene keer zo van KABLANG
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:25
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
LSD op feestjes????
Goa ofzo dan?
Ik kan me geen enkel ander feest bedenken waar dat chillen is, de ervaringen eens doorbladerend.

Die zegeltjes hierboven zien er erg leuk uit idd, ik zou bijna vragen waar je die kan krijgen
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol StichtingOPEN LSD filmavond: Alkmaar (15-03-’10) en Groningen (26-03-’10)
stichtingOPEN
10 17-03-2010 20:44
Drugs & Alcohol LSD, Acid
Verwijderd
76 03-06-2006 11:42
Drugs & Alcohol Lsd + dxm
Verwijderd
7 12-08-2004 13:47
Drugs & Alcohol Drug lsd weer in opkomst
Snat$bat$
37 19-11-2003 13:54
Drugs & Alcohol LSD bad trip
needlefreak
36 13-09-2003 17:06
Drugs & Alcohol LSD, JA of NEE??
bluesboy
18 04-02-2003 11:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.