Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2013, 08:36
Verwijderd
On and on!

Sarah 60
Snebbeltje 58
Quintiano 57
Pip 41
Little Phoebe 28
Martiño 27
Quis 3.0 26
Chick Rock 25
Trimm Trabb 21
Noedelhap 20
Sadye 18
Stefenootje 17
Uomi 15
Paranoide 12
Ingegerd 12
MMollie 10
ßuerp 9
Frayne 7
.sann 6
Lieveheersbeest 5
Etmakas 4
Panopticon 3
Klaverhap 3
Vowel 3
kid606 3
Mutant 3
Miekje* 2
indigo 2
neardo 1
Andijvie 1
Havock 1
Schrödinger 1
Advertentie
Oud 11-03-2013, 08:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Goeiemorgen allen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-03-2013, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Op 20 april 2013 openen veel justitiële instellingen hun poorten voor het Nederlands publiek. DJI-medewerkers leiden belangstellenden rond en maken hen deelgenoot van het werkterrein van DJI. Zo kunnen bezoekers zien hoe het leven er binnen de muren van een justitiële instelling uitziet.

DJI zichtbaar voor publiek
Op de Nationale Open Dag toont DJI aan het Nederlands publiek hoe de tenuitvoerlegging van opgelegde straffen en maatregelen vormgegeven wordt. Bezoekers krijgen antwoord op de vraag wat er nou precies gebeurt ná de rechterlijke uitspraak. Hierover bestaan vaak vele beelden. Daarnaast laten DJI'ers zien dat het werken met justitiabelen een bijzonder werkveld is.

Op basis van eigen ervaring en het gesprek met DJI-medewerkers krijgen bezoekers van de Nationale Open Dag DJI een breed beeld van het leven 'achter de poort'.

In 2013 vindt de Nationale Open Dag DJI voor de negende keer plaats.

Vooraf inschrijven
Om een rondleiding bij te wonen, dient u zich vooraf in te schrijven op deze website. Dit kan tot en met 13 maart 2013.

Voorwaarde voor inschrijving is dat bezoekers in het bezit zijn van een eigen, geldig Nederlands identiteitbewijs en woonachtig zijn in Nederland. De minimumleeftijd voor deelname is 12 jaar.
Dit lijkt me eigenlijk best interessant.
Oud 11-03-2013, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Dit lijkt me eigenlijk best interessant.
Ja, dat is heel erg interessant! Ik heb dat een aantal jaren geleden eens gedaan met mijn ouders en zusjes en het was wel heel interessant om te zien hoe mensen wonen en leven in justitiële inrichtingen. Vooral doen! Ik weet nog niet of ik dan moet werken maar anders wil ik wel weer gaan
Oud 11-03-2013, 08:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ruik hier een meet!

//Mijn les begint pas om half 2 vandaag Buiten, in het park. Yay.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2013, 09:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!
Ugh, over een uurtje een presentatie en heb echt nét pas mijn stukje opgestuurd,want ik was gister pas om half 12 thuis. Ik ben echt gesloopt na weekend geen slaap en werk en stress. Muuh. Hopen dat dit goedkomt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-03-2013, 09:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Succes, Trimmeh!

Mijn zus belde net dat ze een vriendje heeft Echt lief.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2013, 09:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2013, 09:59
Verwijderd
Oud 11-03-2013, 10:01
Verwijderd
Ik word atm een beetje agressief van een vriend en dat is niet zo'n goed plan. Ik weet niet helemaal of ik het hem moet zeggen of mijn mond moet houden en wachten tot het overwaait.

Maar ik denk dat ik mijn mond maar houdt Het gaat wel weer over en ik moet soms ook niet zo moeilijk doen.
Oud 11-03-2013, 10:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Overwaait *pudum tishh*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2013, 10:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat doet 'ie dan, waar jij agressief van wordt?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2013, 10:13
Verwijderd
Misschien moet je ongesteldheid eens aansnijden. Of anders breien.
Oud 11-03-2013, 10:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben niet ongesteld meer, en mijn breiwerk ligt thuis!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2013, 10:20
Verwijderd
Misschien een idee voor wekelijkse awards; de WSZ Menstrueerbeer van de Week. En de WSZ Breibij van de Week.
Oud 11-03-2013, 10:20
Verwijderd
Helemaal geen fuck, dat is het punt. Hij schuift alle verantwoordelijkheid voor zijn hele leven af op anderen, dat is het grootste punt. Hij blijft hangen op 18-jarige leeftijd en is toch echt al 27, weet helemaal niet wat hij met z'n leven wil en daar heeft-ie veel last van en daar zeurt hij veul over maar hij doet er geen reet aan. En als je dan een opbouwend gesprek probeert aan te gaan over dingen die hij kan doen om zijn leven anders in te richten of datgene te bereiken waarvan hij zegt dat hij het graag wil, wordtie boos omdat "jij ervoor zorgt dat hij zich klote voelt", maar dat zegtie dan ook niet, hij gaat eerst een hele avond scheef zitten kijken, dan hoor je een week niks van 'm en krijg je ineens, midden in een gesprek uti het niks ineens te horen dat je stom bent.

En daar kan ik niet zo goed mee om gaan.
Oud 11-03-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Misschien een idee voor wekelijkse awards; de WSZ Menstrueerbeer van de Week. En de WSZ Breibij van de Week.
Oud 11-03-2013, 10:28
Verwijderd
Maar goed, het is zijn leven en hij moet 't verder ook helemaal zelf weten en ik maak me daar ook veel te druk om altijd dus wacht ik wel weer totdat het bij mij overwaait en dan komt t allemaal weer goed
Ads door Google
Oud 11-03-2013, 10:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou zo'n 'vriend' echt dumpen als dat vaak zou gebeuren :') Maarja, misschien is dat wel de reden dat ik niet zoveel vrienden heb
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2013, 10:38
Verwijderd
Ja, maar het is wel een hele goede vriend die ik al heel lang ken maar nu is 't allemaal een beetje aan 't veranderen omdat ik al bijna twee jaar op mezelf woon en een stabiele relatie heb en hij nog thuis woont (en daar dus ook echt geen reet hoeft te doen, 27 en niet kunnen wassen/koken) en elke vier maanden een andere meid "maar deze is echt heel bijzonder!" en daar word ik een beetje moe van. En ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hem ga zeggen dat ik het maar stom vind dat hij zo doet of dat het niet mijn plaats is en ik dus maar gewoon mijn mond moet houden.
Oud 11-03-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
J27 en niet kunnen wassen/koken
Haha, dat kan toch helemaal niet, gekkie.
Oud 11-03-2013, 10:55
Verwijderd
Pfwa, ik kan de pckenner nog niet bereiken, dus ik ben nu nog wat pogingen aan het doen de foto's van afgelopen weekend op mijn facebook te krijgen, maar dat wil niet zo. Alles loopt vast, de foto's komen er dubbel op of helemaal niet. Met mijn tablet kan ik ze enkel één voor één er op zetten en dat is niet zo handig want het zijn er 130. Nu leek het te lukken per 4 met mijn pc, maar toen was ik zo stom om het album niet even op onzichtbaar te houden en een aantal mensen ontdekten het album terwijl ik nog bezig was met uploaden en terwijl zij losgingen met taggen en liken, liep de boel weer vast. Hele map weer kunnen verwijderen, maar een nieuwe poging per 4 lukt nu ook niet meer. Pfff.
Oud 11-03-2013, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat kan toch helemaal niet, gekkie.
Oud 11-03-2013, 11:47
Verwijderd
Ik wil terug gaan larpen!
Oud 11-03-2013, 11:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar het is wel een hele goede vriend die ik al heel lang ken maar nu is 't allemaal een beetje aan 't veranderen omdat ik al bijna twee jaar op mezelf woon en een stabiele relatie heb en hij nog thuis woont (en daar dus ook echt geen reet hoeft te doen, 27 en niet kunnen wassen/koken) en elke vier maanden een andere meid "maar deze is echt heel bijzonder!" en daar word ik een beetje moe van. En ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hem ga zeggen dat ik het maar stom vind dat hij zo doet of dat het niet mijn plaats is en ik dus maar gewoon mijn mond moet houden.
Ja, eigenlijk moet je gewoon je mond houden, het is inderdaad zijn leven.
Tenzij ie continu tegen jou aanzeurt, maar in dat geval moet je gewoon minder contact met hem zoeken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 11-03-2013, 11:49
Verwijderd
mijn rozemarijnbrood is vet lekker
Oud 11-03-2013, 11:50
Verwijderd
Oh en Q, wat de herenjeans betreft, ik weet niet hoe het met Pip zit maar ik heb geen herenkont
Oud 11-03-2013, 11:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Herenjeans <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, eigenlijk moet je gewoon je mond houden, het is inderdaad zijn leven.
Tenzij ie continu tegen jou aanzeurt, maar in dat geval moet je gewoon minder contact met hem zoeken.
Ja, tot die conclusie was ik ook al gekomen. Ik hou dus gewoon braaf mijn mond en alssie weer begint te miepen dan meld ik me wel. Ik hou niet zo van mensen die wel zeuren maar niet aanpakken. Dus, met dat in gedachte ga ik nu daar ook braaf mijn mond over houden en eens wat nuttigs doen
Oud 11-03-2013, 11:58
Verwijderd
Helleu.
Oud 11-03-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Oh en Q, wat de herenjeans betreft, ik weet niet hoe het met Pip zit maar ik heb geen herenkont
Had je mijn reactie nog gezien? Hebben jullie een M&S, die heeft verschillende modellen in de jeans-collectie. De bootcuts hebben een speciale naam, evenals de rechte modellen enzo. JBC doet dat ook, maar dat is Belgisch.
Oud 11-03-2013, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Oh en Q, wat de herenjeans betreft, ik weet niet hoe het met Pip zit maar ik heb geen herenkont
Ja nou ja, ik weet ook niet hoe dat precies zit met pasvormen en zo Wel dat 't een poosje heel hip is geweest om zo'n boybroek te dragen als chick, in het kader van 'lekker nonchalant' of zo
Oud 11-03-2013, 12:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat waren vrouwenbroeken 'boyfriendjeans'. Pasvorm is bij mij prima, mannenmaat is wel anders.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2013, 12:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Boybroek :') Boyfriendjeans :') Wie verzint die lepralijdende termen?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-03-2013, 12:48
Verwijderd
Oh ik heb echt zo'n lekker weekend gehad . Ondanks het kutweer heb ik meegefietst met de wedstrijden van mijn vriendje en ze hebben het SUPERgoed gedaan . Er deden 44 boten mee in hun veld, waaronder internationale boten, en ze hebben op 2.5 km 8e gevaren, op de 250 direct daarna werden ze 5e en toen op zondag bij de 5 km werden ze weer 5e . 6e in de eindstand, maar dit was tevens de eerste wedstrijd van een bepaalde bokaal en daar staan ze nu 3e omdat er 3 internationale boten in de top 5 zitten die niet meedoen voor de bokaal . Dus ze waren heel blij, en ik ook. En nu ga ik vandaag zo maar met andere mensen trainen en niet alleen en zelfs mét coach . De laatste keer dat ik dat deed was in november
Oud 11-03-2013, 12:51
Verwijderd
Smileyoverload
Ads door Google
Oud 11-03-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Boybroek :') Boyfriendjeans :') Wie verzint die lepralijdende termen?
Ik niet
Oud 11-03-2013, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Dat waren vrouwenbroeken 'boyfriendjeans'. Pasvorm is bij mij prima, mannenmaat is wel anders.
Nou dan deed ik dus geen volstrekt belachelijke suggestie
Oud 11-03-2013, 13:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb weleens een mannenbroek gekocht, maar daar kreeg ik wel een ontzettend platte uitgezakte kont in :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-03-2013, 13:38
MMollie
MMollie is offline
Een uurtje uitval op school, dat scheelt. Nu huiswerk, huiswerk, huiswerk... En dan mijn lief meevragen naar de musical
__________________
Too hot to be true
Oud 11-03-2013, 13:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou dan deed ik dus geen volstrekt belachelijke suggestie
Nee hoor, ik draag al jaren herenjeans bij vrouwen wordt het allemaal steeds strakker. Wat een narigheid, opgesloten in je eigen broek.
Citaat:
Ik heb weleens een mannenbroek gekocht, maar daar kreeg ik wel een ontzettend platte uitgezakte kont in :')
Volgens mijn zus heb ik die toch al
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2013, 13:55
Verwijderd
The fuck! Ik was even niet aan het opletten en bedacht me, hmmm zou ik even naar het centrum wandelen en ik kijk naar het raam om te weten of het regent. Ik zie helemaal niks, want het blijkt vol te liggen met sneeuw.

Ik droeg ook wel herenbroeken. Vooral als de vrouwenmodellen allemaal te 'elegant' waren, of (natuurlijk) niet in mijn maat gingen. Nu zoek ik vooral naar workers tussen de herenbroeken. Ik hou van workers.
Oud 11-03-2013, 14:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, het is echt wel bizar dat het weer in één week van 15 graden naar -2 is gegaan

Hier ligt alleen nergens sneeuw Maar voor mijn gevoel is het nog steeds iets van 7 graden buiten.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-03-2013, 14:26
Verwijderd
Ja nou, toen ik vrijdag aan kwam, had de thermometer van de auto onderweg 19 graden aangegeven. Toen ik uitstapte, was het behaaglijk. Vrijdagavond begon het toch wel frisjes te worden, zaterdag had ik echt iets van 'moet dat nou', zeker in combinatie met de regen, zondag zat ik te rillen, want het was weer 0 graden. Bizar.

Ik ga mijn computer nu ontkoppelen en overdragen aan iemand die het hopelijk kan oplossen.

Wel leuk al die faaldingen in één keer. Mijn telefoon, mijn computer. Nu nog de wasmachine of de ijskast en het feest is compleet en mijn spaarrekening leeg.
Oud 11-03-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is echt wel bizar dat het weer in één week van 15 graden naar -2 is gegaan

Hier ligt alleen nergens sneeuw Maar voor mijn gevoel is het nog steeds iets van 7 graden buiten.
Vijftien?! We hadden hier achttien graden Nu een gevoelstemperatuur van min tien of zo.
Oud 11-03-2013, 14:55
Verwijderd
Het komt vooral door die koude HOERENWIND.
Oud 11-03-2013, 14:59
Verwijderd
Die hoerenwind waait mijn halve huis omver. Ik had geen slechtere dag kunnen uitkiezen om thuis te werken, de verwarming redt het niet tegen de tocht.
Oud 11-03-2013, 14:59
Verwijderd
Zo. Nu POETSEN
Oud 11-03-2013, 15:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hier waait het niet echt, dus -2 voelt als ongeveer 5 ofzo. Heerlijk. Lekker fris, niet benauwd Was het maar altijd winter.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-03-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Hier waait het niet echt, dus -2 voelt als ongeveer 5 ofzo. Heerlijk. Lekker fris, niet benauwd Was het maar altijd winter.
Ik vind dat ook wel prima hoor
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.