Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 15:13
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Heej mensen ,

Weten jullie nu al of je wilt trouwen? Ik heb daar nu namelijk echt nog geen enkel idee over, maar sommige van m'n vriendinnen weten zelfs al met wie en wanneer ze willen gaan trouwen..

Hoe zit dat met jullie? Hebben jullie al zulke plannen voor de toekomst? Of kan dat je nu nog niets schelen?

groetjes
Eefje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 15:24
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik weet zeker dat ik ooit wil trouwen, en dat ik kinderen wil...
met wie en wanneer is me onduidelijk...
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:25
Verwijderd
ik wil iig trouwen, ik weet ook met wie.

wanneer weet ik niet(hij moet eerst op de knieen ), wel in welke periode.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:26
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ik wil wel trouwen...
maar eerst ben ik van plan om nog heel lang gelukkig te blijven met mn vriend...

en aangezien hij trouwen bullsjit vindt....
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:31
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik wil trouwen. Over acht tot tien jaar. Met Annika. Maar het schijnt dat ik over acht tot tien jaar daar anders over moet/zal denken volgens sommigen ofzo.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:32
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Eigenlijk moet ik m'n mond houden, ik weet niet eens wat een relatie is.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Eigenlijk moet ik m'n mond houden, ik weet niet eens wat een relatie is.
En dat is best wel een beetje je eigen schuld
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:38
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
En dat is best wel een beetje je eigen schuld
Wat nou!
Weet je, wat jij bedoelt is nog niet ontstaan, juist omdát ik dat niet weet.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:46
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Ja hoor, ik ga later trouwen...en weet ook met wie...tenminste, voormij zelf weet ik dat..in de zin dat: "ik zou (graag) met haar oud willen/kunnen worden".
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:05
SugarBox
Avatar van SugarBox
SugarBox is offline
Er is 1 persoon in mn leven geweest waar ik ECHT van gehouden heb. Het ging een paar (5 ) keer fout tussen ons, maar we bleven maar bij elkaar terugkomen. Hij wilde zelfs met me trouwen enzo, omdat ie zei dat ie wist dat ie toch nooit zoveel van iemand anders kon houden. Maar ik was het gewoon zat, we bleven elkaar maar pijn doen.. Ik heb em nu al een paar weken niet meer gesproken.. :/
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:31
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Mhmm.. ik fanstaseer dr wel over.. Trouwen, leuk gezinnetje
maar niet dat ik zeg dat ik met mn huidige vriend ga trouwen, wat ik eiglijk wel hoop..
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:58
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik wil zeker nooit trouwen...
Wél samenwonen met m'n lief enzo, maar niet trouwen...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Weten jullie nu al of je wilt trouwen? Ik heb daar nu namelijk echt nog geen enkel idee over, maar sommige van m'n vriendinnen weten zelfs al met wie en wanneer ze willen gaan trouwen..

Hoe zit dat met jullie? Hebben jullie al zulke plannen voor de toekomst? Of kan dat je nu nog niets schelen?
Ik weet met wie en ook wanneer. Zonder een wie is een wanneer weten ook wel lastig, omdat je dan niet weet wanneer die wie gaat komen en of hij/zij überhaupt wel komt. Ik heb dus plannen, kijk naar jurken, naar mooie lokaties, enz.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 17:51
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ja hoor, ik ga later trouwen...en weet ook met wie...tenminste, voormij zelf weet ik dat..in de zin dat: "ik zou (graag) met haar oud willen/kunnen worden".
Same here..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik denk dat ik wil trouwen, maar alleen als ik écht heel erg zeker ben, met de minste twijfel doe ik het niet. Kinderen, tja kweet niet of ik dat aandurf, want ik wil mijn kinderen absoluut geen scheiding aandoen. Wanneer ik zou willen trouwen, ik denk als ik klaar ben met mijn studie, of iig een beetje aan het einde ervan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja k ga hoop ik wel ooit trouwens. maar alleen als ik de perfecte man vind. anders niet natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:37
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
negative.

ik wil onafhaneklijk blijven
individu blijven
mijn leven niet wettelijk delen
niet zo'n zombie worden die naast een vrouw een blokje loopt zonder een woord te zeggen
geen slaaf van het gezin worden
mijn leven niet verkwisten aan zoiets doms als voortplanting
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:45
heavinly
heavinly is offline
Ja, ik wil ooit zeker trouwen, maar wanneer of met wie nog geen idee. Als ik gesettled ben iig (qua studie/werk dan).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2002, 20:47
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
negative.

ik wil onafhaneklijk blijven
individu blijven
mijn leven niet wettelijk delen
niet zo'n zombie worden die naast een vrouw een blokje loopt zonder een woord te zeggen
geen slaaf van het gezin worden
mijn leven niet verkwisten aan zoiets doms als voortplanting
Ik zie 'het huwelijk' anders als iets heel anders hoor. Ja vroeger kon je het zien als alles samen delen en alleen maar als 'samen' gezien worden, maar met de individualisering van nu is dat toch heel anders. Ik denk dat je, hoewel je getrouwd bent, toch nog een individu bent, maar daar moet je dan wel zelf voor werken. Ja, als je alles alleen nog maar samen doet, nooit ergens alleen heen gaat, dan word je idd afhankelijk, maar dat kan ook zonder of iig minder.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:06
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
mmm ik wil trouwen met mijn huidige vriendje, zo snel mogelijk
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 22:04
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
nu al weten met wie je wilt trouwen...

tsja ik ken er ook een paar maar ja je moet toch eerst een beetje leven voordat je je bindt

je raakt zowiezo uitgekeken , daarom goed zoeken voor de ' ware'
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 22:16
Verwijderd
8 juli 2010 met els
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 22:23
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik wil best graag trouwen, maar ik weet nog niet met wie en dus al helemaal niet wanneer

Ik zie het niet direct als noodzakelijk, je hoeft niet te trouwen om elkaar de liefde te verklaren. Maar het is met sommige zaken, zeker als je een kind krijgt, wel makkelijker als je getrouwd bent.
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 23:10
Verwijderd
Het is typisch iets waar ik nu nog geen uitspraak over durf te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Heej mensen ,

Weten jullie nu al of je wilt trouwen? Ik heb daar nu namelijk echt nog geen enkel idee over, maar sommige van m'n vriendinnen weten zelfs al met wie en wanneer ze willen gaan trouwen..

Hoe zit dat met jullie? Hebben jullie al zulke plannen voor de toekomst? Of kan dat je nu nog niets schelen?

groetjes
Eefje
wie? en wanneer? HELLLLLUUUUP!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 23:57
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Trouwen? Ik weet het nog niet.
Het idee is natuurlijk erg romantisch, maar aan de andere kant is het heel moeilijk om echt 100% zeker van iemand te zijn..

..zeker als je ouders na 22 jaar alsnog gescheiden zijn
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef:
8 juli 2010 met els
jep hoewel de datum onder voorbehoud is, toch?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 09:32
Verwijderd
30 augustus 2011 met emma
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 10:30
Verwijderd
Ik wil wel gaan trouwen, maar met wie en wanneer weet ik echt nog niet. Eerst maar eens iemand vinden om mee te gaan trouwen, dan zie we het wanneer en waar wel weer.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 10:42
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
ik wil wel trouwen als ik een "perfecte" man tegenkom.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 11:41
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ik heb een paar jaar geleden al besloten dat ik later niet ga trouwen. Ik vind het officiele huwelijk een achterhaalt instituut, een nietszeggend contractje met geen enkele waarde op welke manier dan ook.


__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 12:40
Verwijderd
Ik wil wel trouwen, maar niet met zo'n giga-bruiloft, veel mensen waarvan je de helft niet kent etc.. Gewoon klein, zeeer klein...
Zussen, ouders, meer niet...
Daarna kleine gezelschap thuis uitnodigen oid, paar vrienden, maar niet enorm met allemaal eten etc, gewoon gezellig taart eten alsof er iemand jarig is...

Een grote bruiloft is echt níets voor mij

En natuurlijk wil ik trouwen met mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 13:08
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik wil wel trouwen hoor, maar wel een bescheiden bruiloft... en t liefst na mn studie enzo... en als t nog allemaal goed zit met mn vriend en mij (wat ik wel denk) met hem trouwen....

jaja...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 14:28
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
negative.

ik wil onafhaneklijk blijven
individu blijven
mijn leven niet wettelijk delen
niet zo'n zombie worden die naast een vrouw een blokje loopt zonder een woord te zeggen
geen slaaf van het gezin worden
mijn leven niet verkwisten aan zoiets doms als voortplanting
Wil jij je hele leven alleen blijven? En voor het gezeik losbarst, dit is een serieuze vraag, en ik hoop dat ik een serieus antwoord krijg. Als het namelijk echt zo is dat je alleen wil blijven, ben ik namelijk redelijk benieuwd naar je motieven.

En ik? Ooit zal ik wel trouwen, maar dat is iets voor later.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 15:19
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef:
nu al weten met wie je wilt trouwen...

tsja ik ken er ook een paar maar ja je moet toch eerst een beetje leven voordat je je bindt
Wacht maar tot je de 'ware' tegen komt, dan praat je wel anders. En waarom leven in je eentje? Met z'n tweeën is veel en veel leuker.

Citaat:
je raakt zowiezo uitgekeken , daarom goed zoeken voor de ' ware'
Eén vraagje: jij weet dat ik uitgekeken raak? Knap...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 15:57
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja ik heb het allemaal niet zo ver vooruit geplanned, maar in de toekomst zie ik mezelf toch wel als getrouwde vrouw, kinderen.. Een leuke baan.. leuk huisje..
haha echt zo'n cliche beeld, maar ja, ik wil later wel trouwen en een gezinnetje stichten..

Wanneer en met wie dat zie ik tegen die tijd wel, wie weet is het mijn huidige vriend, maar voor het zelfde geld is het heel iemand anders, ik vind het nog te vroeg om daar uitspraken over te doen
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2002, 18:21
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Wil jij je hele leven alleen blijven? En voor het gezeik losbarst, dit is een serieuze vraag, en ik hoop dat ik een serieus antwoord krijg. Als het namelijk echt zo is dat je alleen wil blijven, ben ik namelijk redelijk benieuwd naar je motieven.

En ik? Ooit zal ik wel trouwen, maar dat is iets voor later.
Hele leven alleen dat niet.

Als je alleen bedoelt in de zin van niet getrouwd dan wel ja. Ik heb op zich een relatief lage behoefte aan sociaal (minder dan normaal, maar is er wel).
Daarnaast geef ik bijzonder veel om vrijheid en heb de laatste jaren een sterke aversie van inmenging in mijn leven e.d. Het altijd samen zijn met een vast persoon zou voor mij waarschijnlijk een hel zijn. Ik ben in controle over mijn eigen leven en kan externe invloeden meestal wel tolereren maar naarmate ik de bronnen beter leer kennen neemt de tolerantie langzaam af (ik heb het over totale periode van gemiddeld een maand), gewoon omdat hun inmenging niet meer uitsluitend positief is. Met selectieve tolerantie ga ik dan verder maar daarvoor is wel meer afstand nodig.

Theoretisch is het mogelijk dat een er een persoon zou bestaan die niet vervelend is. Ik denk dat meeste mensen hiernaar referen met 'een ware'.
Waar de meesten na de eerste dag met die persoon zullen denken aan trouwen denk ik dat een dergelijk persoon 'geschikt' is om een verkering (ik gok op niet meer dan 3 jaar omdat iedereen imperfecties zal hebben - ook omdat verkering minder bindend en minder close is)

Niet trouwen dus. Ik wil vrij zijn om te doen en te leven zoals ik zelf wil zonder daarbij persoonlijke rekening met mensen te houden. (dus wel met gewone mensen, die willen dit niet enzo... maar niet met een ander die veel persoonlijkere dingen wel/niet wil)

Dan kan er weer theoretisch een 'de ware' die zelfs op dit punt niet conflicteerd. Hier zo ik waarschijnlijk niet trouwen omdat ik het nog steeds onzin zal vinden zoiets wettelijk bindend deïndividualiserend vast te leggen. Zonder trouwen zouden we gewoon samen leven op een enigzins vergelijkbare manier.


Maar een dergelijk persoon zal waarschijnlijk niet bestaan. Evenmin zal ik ernaar zoeken gezien dat een zinloze zoektocht is.

Ik ga mij gewoon bezig houden met persoonlijke kennis en inzichtsvergroting. Daarmee kom ik uiteraard in contact met mensen en ik denk dat dat genoeg is voor mijn behoefte aan sociaal.
Bovendien is constructief werken aan dingen leuker dan samen gevangen te zitten in een huis.

Overigens tellen mijn eerder genoemde punten ook nog steeds mee.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:24
poecilotheria
poecilotheria is offline
pff ik trouw vast nog wel een keer maar wanneer en met wie????????

khou me daar nog absoluut niet mee bezig hehe
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:53
Mysterons
Mysterons is offline
ik weet niet of ik wil trouwen. als de situatie op dat moment zo geweldig is, en ik mn hele leven met die persoon wil delen en bla. dan doe ik het wel. en ik trouw op het strand op blote voeten..*zucht*
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:50
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
coecie schreef:
ik weet zeker dat ik ooit wil trouwen, en dat ik kinderen wil...
met wie en wanneer is me onduidelijk...
ik vind precies hetzelfde. (trouwen? )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 22:48
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik maak dat soort plannen nog niet nu
Ik zie wel... ik wil opzich wel ooit trouwen, maar dan zal ik eerst iemand moeten vinden waarmee ik wil trouwen hehe... en tsja, wanneer? Weet ik het

Ik houd me daar nu nog niet mee bezig moet ik zeggen.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 00:14
Verwijderd
Ik weet heel zeker dat ik niet voor m'n 30e wil trouwen, laat staan kinderen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 00:14
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik hoor net aan de telefoon dat ik moet trouwen met chris ongeacht hoe lang hij is, dus mijn partner heb ik dan al!

ik ben trouwens weleens ten huwelijk gevraagd, in de tram, hij heette janeax, zooooooooo leuk!! maarja
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 10:09
Upior
Upior is offline
damn, nu al zeggen of je gaat trouwen, hoe sneu
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Upior schreef:
damn, nu al zeggen of je gaat trouwen, hoe sneu
Waarom is dat in vredesnaam sneu? Ik ben 21, voor de samenleving is trouwen op je 22e/23e misschien vroeg, maar als het dat voor mij nou niet is? Als iets een bewuste keuze is, wat maakt het dan sneu? Persoonlijk vind ik het sneu'er dat mensen mij durven te vertellen wat wel of niet sneu is. Dat jij het niet zou doen, maakt het niet sneu.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 10:16
Verwijderd
Nou ja, kom ik weer met dat ik met m'n ex zou/wou trouwen....
Damn dat wou ik écht...maarjah het leven is hart

Nou weet ik het niet natuurlijk, hopelijk trouw ik ooit nog eens.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:48
snoeperke
snoeperke is offline
Ik ben er bijna zeker van dat ik wel wil/ga trouwen.
Sinds 3 maanden weet ik dat pas zeker eigenlijk.Komt waarschijnlijk ook door mn nieuwe vriend.
We hebben allebei al het gevoel dat we eeuwen samen zijn....en hij is vrij erg bezig de laatste tijd..... hij zegt dat hij volgend jaar me al de speciale vraag wil gaan vragen....
dat is voor mij nog wat voorbarig.Maar ik weet wel al dat het met HEM is
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:15
Verwijderd
ja ik wil trouwen met stefan als dat kan

maarja.. wacht eerst maar eens tot we 2/3 jaar verder zijn... en kijke of het dan nog zo super gaat
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 22:05
Verwijderd
voor mijn part morgen al!
uit praktische overwegingen zullen we wel wachten tot ik afgestudeerd ben en hij al een paar jaartjes geld heeft kunnen verdienen...
over een jaartje of vijf dus... of zes... eerst ff gewoon samenwonen...

xxx
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 22:16
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik weet niet of ik later wil trouwen. Het idee is heel nobel.. Elkaar voor altijd trouw en het zou heel mooi zijn als je dat na kan streven.. maar is dat realistisch?
Zijn naam dragen zal ik absoluut geen moeite mee hebben en ja dat gedoe er om heen.. In zo'n jurk en dan een ring (doe hem dan liever om mijn nek aan een ketting)
En zo'n feest vind ik ook nergens voor nodig..

Damn ik klik echt als een zeur, maar dat hele gedoe erom heen lijkt me niets
Ik ben vaag
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Trouwen
Verwijderd
178 31-03-2008 19:25
Lifestyle Hoe wil je trouwen?
Apomes
93 07-06-2005 00:11
Liefde & Relatie Trouwen. Reden waarom wel of niet?
Verwijderd
108 08-08-2004 14:42
Psychologie Het Grote Gedichten Topic #3
Droomvlucht
500 29-06-2004 19:49
Verhalen & Gedichten Trouw
CarladelaParra
0 12-04-2003 16:44
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.