Oud 15-09-2019, 21:30
Somebody000
Somebody000 is offline
Hallo allemaal,

ik heb nu een relatie voor ongveer 4 maanden met mijn vriendje, hij is erg goed voor me en hij maakt me erg gelukkig.

mijn vorige relatie was met een andere jongen en na de relatie zijn we gewoon nog vrienden gebleven. het hielp niet echt dat hij uit een heele andere provincie kwam.

nu heeft mijn vriend/ ex een nieuwe vriend gevonden en die woont niet al tever van mij vandaan. laatst waren er wat problemen bij hem thuis dus liet ik hem naar mij toe komen. mijn vriend was er ook bij en we hadden een leuke tijd.

het probleem is dat ik gevoelen krijg voor die viend van mijn ex en hij een goeie vriend van me is geworden. en ik mezelf gek ben aan he maken hier over.

ik en die vriend kunnen het goed vinden met elkaar maar ik weet dat hij totaal geen intresse in me heeft dat heeft hij ook gezget tijdens het bellen. maar ja hij weet niet dat ik iets voor hem voel.

zou iemand misschien een beetje kunnen helpen met hoe ik hier mee om moet gaan want ik stort in.

we zijn allemaal homo btw

als iets niet duidelijk was ben vrij om te vragen.

Laatst gewijzigd op 15-09-2019 om 21:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2019, 08:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dus eigenlijk zeg je:
Ik heb een relatie, maar ik begin nu gevoelens voor een andere te krijgen, en ik word er gek van.

eigenlijk is het heel simpel, je kan 2 dingen doen (en nog 998 andere dingen, maar je snapt het idee):
1. Je maakt het uit met de vriend die je nu hebt, omdat je je gevoelens niet uit de weg kan gaan. Je blijft vrienden met allebei.
2 (wat ik zou doen). Je zet je gevoelens aan de kant voor de 2e jongen. Hij voelt niks voor jou, jij bent hierdoor ontrouw aan je echte vriend door anderen ineens leuk te gaan vinden. Zet hem uit je hoofd.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 16:09
Somebody000
Somebody000 is offline
dat probeer ik ook, alleen hoe meer ik er mee bezig ben hoe erger het word en als ik er niet aan probeer te denken denk ik er juist aan.

ik heb dit ook met mijn vrienden gesproken en die zeggen dat ik het uit zou moeten maken en effe moet focusen op school. en wat het ook is ik wil een goed en trou vriendje voor hem zijn. en er zijn als wat dingen gebeurd.

maar ik ben bang dat als ik het uitmaak ik er naast zat en ik hem en mezelf voor niets pijn heb gedaan
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 17:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dat is een beetje als: Denk niet aan een roze olifant. Goede tactiek...

focus dan wat meer op school en doe wat minder qua relatie maar maak het niet uit

Zet die andere jongen uit je hoofd. Daarmee wordt het niets
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Het is onwenselijk dat stellen van hetzelfde geslacht kinderen mogen hebben/krijgen
Axel11
118 22-02-2016 17:04
Levensbeschouwing & Filosofie Hemel
margreetk
115 06-06-2009 13:07
Verhalen & Gedichten Mijn avontuur
zeehond23
4 08-10-2006 18:25
Muziek Het was gisteren 11 jaar geleden.
Falkh
166 09-12-2004 11:57
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 19:02
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Catullus-Clodia
skifreak
2 27-01-2003 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.