Oud 26-06-2011, 22:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Deel twee.

Citaat:
Michelangelo schreef:
Het lijkt mij duidelijk dat je ten eerste in het wwspel niet á la N&A om een bron kan vragen.
Wat is het weerwolfspel, goed gespeeld, méér dan de wetenschap der deductie? Daarbij gebruik je bronnen.

Citaat:
En ten tweede was Fantome 100% zeker van snoopy zei ze en daarna van onait en arpos. En ze kon maar 3x opvragen.
Ze heeft nooit gezegd 100% zeker te zijn van snoopy, alleen dat ze niet geloofde dat ze een slechte functie had. En dat klopte niet, want ze was geliefde. Dat werd ze al een anderhalf uur na de bekendmaking van Sabirs dood; lijkt me logisch voor een ziener om even te wachten met het opvragen van functies tot Cupido zijn werk gedaan heeft.

Citaat:
Geef even de quote waar ze 100% zeker was van interglot? Want dit argument is waardeloos.
Interglot wordt in heel veel posts van Fantôme genoemd, in hetzelfde rijtje als Onait en ArPos.

Citaat:
En de mensen die Interglot sowieso hebben aangevallen ga ik nog even bekijekn. Dit enkel door de post van Mr.Mark? En hij staat nou niet echt te boek als een goede speler.
Wat doet het ertoe of hij een goede speler is?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2011, 22:41
Verwijderd
Ah dat is goed nieuws En ik ben 2 dagen vrij dus ik kan fijn op wolvenjacht.

Ik heb nu even geen zin om uitgebreid te posten want ik ben echt net 5 minuten terug van werk, maar morgen ga ik weer fijn een monsterpost maken. Ik stem hoogstwaarschijnlijk EoS of Interglot, tenzij ik morgen nog heel vreemde dingen tegenkom.

Ik snap overigens niet dat je Interglot zó aan het beschermen bent, Michelangelo. Goed, Mr. Mark is misschien geen geniale weerwolfsspelspeler, maar hij was wél verrader, dus zo gek is het niet dat er waarde wordt gehecht aan zijn opmerking. Daarbij is Fantome wél een goede speler, en al heeft ze Interglot niet opgevraagd, dat sluit zeker niet uit dat Interglot wel degelijk wolf is.

Ik weet dus nog niet of mijn stem naar Interglot gaat, maar haar opeens uitsluiten van wolfschap vind ik bizar.

Maar goed, morgen meer!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tvp
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Deel twee.

Wat is het weerwolfspel, goed gespeeld, méér dan de wetenschap der deductie? Daarbij gebruik je bronnen.

Ze heeft nooit gezegd 100% zeker te zijn van snoopy, alleen dat ze niet geloofde dat ze een slechte functie had. En dat klopte niet, want ze was geliefde. Dat werd ze al een anderhalf uur na de bekendmaking van Sabirs dood; lijkt me logisch voor een ziener om even te wachten met het opvragen van functies tot Cupido zijn werk gedaan heeft.

Interglot wordt in heel veel posts van Fantôme genoemd, in hetzelfde rijtje als Onait en ArPos.

Wat doet het ertoe of hij een goede speler is?
Nou dan wil ik graag de bron waarin Interglot 100% wolf is. Ik geloof er weinig van omdat ze vooral aangevallen werd door wolven.

Dat is wel waar, ze zei zelfs en dat ga ik morgne wel nazoeken dat ze zeker wist dat snoopy niet slecht was. En de zieners kunnen geliefden niet zien dus dat is helemaal een belachelijk punt.
Ga maar eerst even goed de spelregels doorlezen.

Juist vooral verdacht gemaakt volgens mij door de bad guys.

Daaruit kan je bepaalde handelswijze zien van een verrader. Goede verraders of slechte verraders spelen anders.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:44
Verwijderd
En je komt ook niet echt met een betere optie.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ah dat is goed nieuws En ik ben 2 dagen vrij dus ik kan fijn op wolvenjacht.

Ik heb nu even geen zin om uitgebreid te posten want ik ben echt net 5 minuten terug van werk, maar morgen ga ik weer fijn een monsterpost maken. Ik stem hoogstwaarschijnlijk EoS of Interglot, tenzij ik morgen nog heel vreemde dingen tegenkom.

Ik snap overigens niet dat je Interglot zó aan het beschermen bent, Michelangelo. Goed, Mr. Mark is misschien geen geniale weerwolfsspelspeler, maar hij was wél verrader, dus zo gek is het niet dat er waarde wordt gehecht aan zijn opmerking. Daarbij is Fantome wél een goede speler, en al heeft ze Interglot niet opgevraagd, dat sluit zeker niet uit dat Interglot wel degelijk wolf is.

Ik weet dus nog niet of mijn stem naar Interglot gaat, maar haar opeens uitsluiten van wolfschap vind ik bizar.

Maar goed, morgen meer!
Ik sluit haar ook niet uit maar (en dat doe ik morgen) ze is vooral verdacht gemaakt door de bad guys volgens mij. Ik heb het gevoel dat we hierin keihard intrappen. Ik ga dat morgen wel evne nachecken want ben dit weekend ook te druk overal mee geweest.

Ik geloof het iig nog niet zo en misschien zit ik fout maar dat ga ik morgen dan even uitzoeken.

Citaat:
En je komt ook niet echt met een betere optie.
Klopt, ik heb écht nog geen tijd gehad dit weekend. Vanaf vrijdag heb ik ook nog maar amper gepost volgens mij maar dat komt door zowel te druk zijn met feesten als met werk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:44
Verwijderd
Is er niemand met mij eens dat Syori ook wel een serieuze optie is?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Is er niemand met mij eens dat Syori ook wel een serieuze optie is?
Ja, zeker. Maar voorlopig zie ik haar meer als verrader dan als wolf. Maar zoals gezegd: morgen heb ik weer écht tijd en misschien verander ik dan van mening.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:45
Verwijderd
Ik ben ook bang dat ik in één van jullie vallen trap, Sann en Michelangelo.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook bang dat ik in één van jullie vallen trap, Sann en Michelangelo.
Ja, dat zei je al. Je bent paranoide. Of nou ja: ik ben iig geen wolf, hoe het met Michelangelo zit weet ik niet. Ik begin 'm wel met steeds meer argwaan te bekijken, ik vind 'm er wel doortrapt genoeg voor om er een paar van z'n wolvenvriendjes uit te gooien zodat ie vervolgens wint. Bovendien vind ik het opvallend dat ie nog steeds niet gegeten is, en hoe ie nu interglot verdedigt. Mja ik weet het niet.

Zoals gezegd: morgen is het wolvenjachtdag. Dan meer!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Is er niemand met mij eens dat Syori ook wel een serieuze optie is?
Ja voor mij.

Citaat:
Ik ben ook bang dat ik in één van jullie vallen trap, Sann en Michelangelo.
Dat heb ik hetzelfde met jullie. Heel het spel vind ik jullie niet verdacht en nu moet er 1 van ons 3 een bad guy zijn. Ik raak fucking paranoide hiervan haha. Als er 1 iemand anders in dat rijtje erbij had gestaan had ik die meteen eruitgegooid omdat ik jullie totaal niet verdachtte en nu moet iemand van jullie bad guy zijn. Ik weet het verdomme echt niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou dan wil ik graag de bron waarin Interglot 100% wolf is.
Die is er niet. Maar ze is wat mij betreft wel een belangrijke verdachte.
Citaat:
Ik geloof er weinig van omdat ze vooral aangevallen werd door wolven.
Dat zegt niets.

Citaat:
Dat is wel waar, ze zei zelfs en dat ga ik morgne wel nazoeken dat ze zeker wist dat snoopy niet slecht was. En de zieners kunnen geliefden niet zien dus dat is helemaal een belachelijk punt.
Ga maar eerst even goed de spelregels doorlezen.
Dat staat niet in de regels. Misschien kan de Spelleider het even ophelderen?

Citaat:
Daaruit kan je bepaalde handelswijze zien van een verrader. Goede verraders of slechte verraders spelen anders.
En waarom zou een slechte verrader niet naar de wolven hinten? Juist een opzichtige hint lijkt me een teken van een slechte verrader.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 22:55
Verwijderd
Dat Michelangelo nog niet gegeten is, vind ik ook wel tegen hem pleiten. Tenzij jij zo slim bent geweest om hem niet te eten, Sann. Aaargh.
Maar vooralsnog vind ik van jullie twee Michelangelo de meest reële optie, sorry. Ook omdat ik hem er wel voor aan zie om een slim spel te spelen waarbij de wolven in twee teams tegen elkaar spelen.

Maar goed, eerst maar even richten op de badguys onder arPos.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Fantôme heeft gezegd dat we Interglot en EoS moeten ophangen, dus ik denk dat ze één van de twee heeft opgevraagd. Ik stem Interglot.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Die is er niet. Maar ze is wat mij betreft wel een belangrijke verdachte. Dat zegt niets.

Dat staat niet in de regels. Misschien kan de Spelleider het even ophelderen?

En waarom zou een slechte verrader niet naar de wolven hinten? Juist een opzichtige hint lijkt me een teken van een slechte verrader.
De ziener kan de geliefden niet zien, punt. (tenminste als sherlock geen spelleider is )

Ik ga het morgen nazoeken want ik krijg het gevoel dat we keihard genaaid worden hier.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Dat Michelangelo nog niet gegeten is, vind ik ook wel tegen hem pleiten. Tenzij jij zo slim bent geweest om hem niet te eten, Sann. Aaargh.
Maar vooralsnog vind ik van jullie twee Michelangelo de meest reële optie, sorry. Ook omdat ik hem er wel voor aan zie om een slim spel te spelen waarbij de wolven in twee teams tegen elkaar spelen.

Maar goed, eerst maar even richten op de badguys onder arPos.
Prima, maar denk je echt, dat als ik wolf zou zijn, ik ze zo ver zou krijgen dat ze zichzelf gingen opofferen voor mij? En dan ook nog ervaren spelers? Beetje onrealistisch niet

Daarnaast kan de verrader ook makkelijk onder ons staan en dan is het helemaal geen optie meer.

Citaat:
Fantôme heeft gezegd dat we Interglot en EoS moeten ophangen, dus ik denk dat ze één van de twee heeft opgevraagd. Ik stem Interglot.
Snoopy, Onait Sirch en Arpos. Ook nog eens in die volgorde. Lees de posts nou maar na. Ben ik de enige die dit ziet
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Kun je even de specifieke post quoten?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
De ziener kan de geliefden niet zien, punt. (tenminste als sherlock geen spelleider is )

Ik ga het morgen nazoeken want ik krijg het gevoel dat we keihard genaaid worden hier.
Hoezo genaaid? Ik vraag toch of de spelleider het kan ophelderen? In de spelregels van dit spel staat het iig niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2011, 23:14
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Hoezo genaaid? Ik vraag toch of de spelleider het kan ophelderen? In de spelregels van dit spel staat het iig niet.
Michelangelo heeft gelijk; de ziener kan de geliefden niet zien. Iedereen die anders beweert, heeft ongelijk. Dat hebben we ook gepost. Ik zal zo even de post terugzoeken, maar het is gemeld.

Kusjes!

Edit: Het staat inderdaad aangegeven, namelijk bij het openingsverhaal, helemaal onderaan de post.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:15
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
ah mooi zo dat er niemand is opgegeten. Zullen ze waarschijnlijk achter de slut aan hebben gezeten. Wolfsbane zit er niet in toch?
Ik ga morgen voor Interglot denk ik. Syori vind ik ook verdacht nu, maar ik denk eerder dat zij verrader is ipv wolf.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Kun je even de specifieke post quoten?
Morgen, want nu ga ik slapen.

@Uice: met Interglot.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
ah mooi zo dat er niemand is opgegeten. Zullen ze waarschijnlijk achter de slut aan hebben gezeten. Wolfsbane zit er niet in toch?
Ik ga morgen voor Interglot denk ik. Syori vind ik ook verdacht nu, maar ik denk eerder dat zij verrader is ipv wolf.
Jawel, wolfsbane én slet. Jongens lees is beter!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Michelangelo heeft gelijk; de ziener kan de geliefden niet zien. Iedereen die anders beweert, heeft ongelijk. Dat hebben we ook gepost. Ik zal zo even de post terugzoeken, maar het is gemeld.

Kusjes!

Edit: Het staat inderdaad aangegeven, namelijk bij het openingsverhaal, helemaal onderaan de post.
Ah, dank je.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Prima, maar denk je echt, dat als ik wolf zou zijn, ik ze zo ver zou krijgen dat ze zichzelf gingen opofferen voor mij? En dan ook nog ervaren spelers? Beetje onrealistisch niet

Daarnaast kan de verrader ook makkelijk onder ons staan en dan is het helemaal geen optie meer.
Nee hoor, niet onrealistisch, Júist ervaren spelers begrijpen goed dat je in een team speelt en dat je soms jezelf moet opgeven om je team te kunnen laten winnen. Dit soort tactieken worden dan ook (praktisch) nooit gebruikt door onervaren spelers.

En ja, daar hoop ik ook op. Maar ik vind het wel eng hoe makkelijk mensen nu voor Interglot gaan, ook mensen die ik niet per definitie vertrouw. Ik kijk morgen nog even wat iedereen doet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:36
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Als Michelangelo wolf is heeft ie het wel verdomd briljant gespeeld.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2011, 23:37
Verwijderd
Roep dat maar niet te hard
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:38
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Roep dat maar niet te hard
excuses, je hebt helemaal gelijk. Als zijn ego nog groter wordt explodeert ie en dan heb ik een moord op mijn geweten
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Als Michelangelo wolf is heeft ie het wel verdomd briljant gespeeld.
Agressief spelen is natuurlijk een prima tactiek, omdat mensen dan bang worden je aan te vallen. Maar tegen het einde komt het vaak voor dat mensen dan toch hun bedenken gaan hebben.

Citaat:
Dat Michelangelo nog niet gegeten is, vind ik ook wel tegen hem pleiten.
Misschien vinden ze hem een goede bliksemafleider.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Roep dat maar niet te hard
Citaat:
excuses, je hebt helemaal gelijk. Als zijn ego nog groter wordt explodeert ie en dan heb ik een moord op mijn geweten


Citaat:
Agressief spelen is natuurlijk een prima tactiek, omdat mensen dan bang worden je aan te vallen. Maar tegen het einde komt het vaak voor dat mensen dan toch hun bedenken gaan hebben.

Misschien vinden ze hem een goede bliksemafleider.
Ik vind mijzelf juist nog vrij rustig spelen.

En ja, daar zat ik ook aan te denken..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 07:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tvp
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 07:59
Verwijderd
Ben ik bezig met een post , klik ik het scherm weg. Goed, ik heb dus tijd over. Lange reactie .
Spoiler


Conclusie: Ik denk dat ik stem op Syori. Ik vind haar opmerkingen raar, en ik hoop dat er mensen zijn die met mij mee gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 08:50
Verwijderd
Ik ga mijn stem nu doorgeven, ik ben ingepland tot 8 uur vanavond, dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik nog langs ga komen! Ik stem dus op Syori.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 09:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice vind ik ook opvallen, iedereen kijkt naar Mr.Mark zijn posts en heeft daar theorieën bij. Uice geeft slechts 1 opmerking:
Die refereerde naar het rijtje van vier namen dat hij noemde, niet naar zijn aan jou gerichte stuk.

Citaat:
Maar ze heeft me nergens echt daadwerkelijk wolf genoemd.
Jawel. Onderaan pagina zes van het vorige topic:

Citaat:
Fantôme schreef:
Mijn verdachten zijn dan Arpos als wolf, Onait als wolf, Interglot als wolf en EOS als verrader of als wolf en Syori als verrader of als wolf.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 09:20
Verwijderd
Goed, omdat ik verder toch niet echt aanknopingspunten heb, en omdat Interglot al langer onder vuur ligt en omdat ze genoemd wordt door Fantome in de post die Uice quote, én omdat Michelangelo ertegenin is gegaan en ik hem gewoon niet meer zo vertrouw (omdat iemand in het Onait-rijtje een slechterik moet zijn en ik hem daar het meest van verdenk - vooral omdat ie nog niet gegeten is)... stem ik toch ook maar Interglot.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 12:32
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
tvp
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Nou dan wil ik graag de bron waarin Interglot 100% wolf is. Ik geloof er weinig van omdat ze vooral aangevallen werd door wolven.

Dat is wel waar, ze zei zelfs en dat ga ik morgne wel nazoeken dat ze zeker wist dat snoopy niet slecht was. En de zieners kunnen geliefden niet zien dus dat is helemaal een belachelijk punt.
Ga maar eerst even goed de spelregels doorlezen.

Juist vooral verdacht gemaakt volgens mij door de bad guys.

Daaruit kan je bepaalde handelswijze zien van een verrader. Goede verraders of slechte verraders spelen anders.
Het probleem is dat Fantôme maar drie mensen heeft kunnen opvragen en daarom de rest van haar verdenking nergens op gebaseerd zijn. Of nou ja, nergens op gebaseerd; in ieder geval niets wezenlijks.

Citaat:
Ik ben ook bang dat ik in één van jullie vallen trap, Sann en Michelangelo.
Als jij goed bent is dat ook zo. Er moet namelijk wel een slechterik tussen staan. Maar ik krijg steeds meer het idee dat Michelangelo goed is, omdat ik alles even heb teruggelezen en hij toch wel erg oprecht aan het spelen is geweest. Hij heeft niet eens subtiel geprobeerd een slechterik te redden, ja, nou tenzij Interglot slecht is, maar ik denk dat er teveel wordt gekeken naar de "verdenkingen" van de ziener. Fantôme is heel duidelijk geweest over snoopy en hoewel zij geliefde was, was ze dorpeling. Daarnaast Onait en arPos. Verder heeft ze niemand kunnen opvragen, dus de rest van haar verdenkingen zijn op net zoveel gebaseerd als die van een gewone dorpeling.

Citaat:
Ja, dat zei je al. Je bent paranoide. Of nou ja: ik ben iig geen wolf, hoe het met Michelangelo zit weet ik niet. Ik begin 'm wel met steeds meer argwaan te bekijken, ik vind 'm er wel doortrapt genoeg voor om er een paar van z'n wolvenvriendjes uit te gooien zodat ie vervolgens wint. Bovendien vind ik het opvallend dat ie nog steeds niet gegeten is, en hoe ie nu interglot verdedigt. Mja ik weet het niet.

Zoals gezegd: morgen is het wolvenjachtdag. Dan meer!
Ook de verdenkingen jegens Interglot zijn een beetje wankel, vind ik. In principe is die zogenaamde hint van Mr.Mark het enige dat haar verdacht maakt. Ik vind het bijvoorbeeld verdachter dat Uice zo makkelijk op Interglot springt en daarvoor het rare argument geef dat "Fantôme haar heeft genoemd," terwijl iedereen weet dat ze maar drie mensen heeft kunnen opvragen.

Citaat:
Dat Michelangelo nog niet gegeten is, vind ik ook wel tegen hem pleiten. Tenzij jij zo slim bent geweest om hem niet te eten, Sann. Aaargh.
Maar vooralsnog vind ik van jullie twee Michelangelo de meest reële optie, sorry. Ook omdat ik hem er wel voor aan zie om een slim spel te spelen waarbij de wolven in twee teams tegen elkaar spelen.

Maar goed, eerst maar even richten op de badguys onder arPos.
Dit blijft ook steeds in mijn achterhoofd zitten, hoor. Maar ik heb het idee dat één van jullie slecht is en de ander ervan probeert te overtuigen dat Michelangelo dat is. Dat zou natuurlijk slim zijn. Michelangelo erin laten en dat later als reden aanhalen om hem te verdenken. "Normaal wordt hij veel sneller gegeten, dus hij zal wel slecht zijn."

Ik geloof het niet zo.

Citaat:
Fantôme heeft gezegd dat we Interglot en EoS moeten ophangen, dus ik denk dat ze één van de twee heeft opgevraagd. Ik stem Interglot.
Dit is net zoiets als wat Uice zei. Een ziener weet natuurlijk niet van iedereen wat hun rol is, dus het nogal vreemd om alles voor lief te nemen, terwijl ze maar drie mensen heeft kunnen opvragen.

Hmm, en nu moet ik denk ik maar eens een rijtje gaan maken, want ik weet niet meer wie wie heeft gestemd. Ik denk dat het onzinnig wordt om op iemand anders dan Interglot te stemmen, maar ik zou liever voor Uice gaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-06-2011, 15:31
Verwijderd
Ik schrijf even alles op van heel het spel wat ik verdacht vind aan personen. Deze post wordt hoogstwaarschijnlijk HUGE dus sorry alvast, zou het fijn vinden als jullie hem wel doorlezen en zeggen wat jullie ervan vinden. Per alinea/kopje bespreek ik 1 post en vaak 1 speler dus dit op chronologische volgorde.

Hangronde 1:
Sabir de wolf wordt gehangen, begonnen met ''aanval'' / ''opmerking'' ik en VeGs.

http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31676842

Syori stemt hier wel meteen op Sabir (een wolf), dat lijkt mij raar dat ze meteen op elkaar gaan posten, toch vaak schaapgedrag. Spreekt in voordeel van Syori, iig qua wolfgedrag.

http://forum.scholieren.com/showthre...7#post31676877

Interglot zegt over de opmerking van Snoopy. dat het lijkt of Sabir meer weet over wolven, ''daar lijkt het wel op''. Even kijkende dat Interglot wolf zou kunnen zijn, zou je dat meteen gaan zeggen/hinten? Alleen VeGs en ik stemden nog maar op haar.

http://forum.scholieren.com/showthre...6#post31676886

Sann voegt zich toe aan het rijtje met mij, vegs en syori. Dit spreekt in haar voordeel want je kan meeschapers krijgen. Dit voordeel geldt enkel voor het niet-wolfzijn dan.

Schrodinger stemt gewoon om een ''leuke'' reden LP. Niet verdacht wel eenstemmer.
Wat in schrodinger voordeel spreekt is dat hij hier Sabir aanvalt, http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31676892
&
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31676953 ''huh 5 wolven?'' pm's waren al verzonden dus kan theater zijn, kan oprecht zijn.

Interglot,http://forum.scholieren.com/showthre...7#post31679127 begint over de verzonden functies te posten, misschien moest ze dit van de wolven als tactiek?

Onait Sirch valt hier syori meteen aan. Lijkt mij onlogisch om dit te doen zo snel in het spel. Spreekt in voordeel syori. http://forum.scholieren.com/showthre...8#post31679378

Mr.Mark is het ''eens met uice'' http://forum.scholieren.com/showthre...5#post31682095 (hint?)

sann, wil wel verdeling (voordeel) maar is het wel heel snel eens met verdachten van mij die niet slecht waren of dat ze dit nit wist als ze wolf zou zijn: http://forum.scholieren.com/showthre...8#post31682678
Ik hou voor 2x pleiten verdeling toch het op een klein voordeel.

Dit is dan de post van mr.mark waar interglot verdacht op wodrt:
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31685503

Naast de laatste alinea zie ik 4 namen staan: Onait Sirch (wolf), Sann. (heeft nog wel het voordeel van mij), Uice (zie ik als mogelijke wolf) en mij. En natuurlijk kan deze bal heel hard teruggekaatst worden maar zal ik mijzelf dan meteen hiermee verdacht maken? Misschien heeft hij in die 4 namen wel 3 wolven + mij (omdat hij mij irritant/triest en nog meer whinegedoe vond) en het zodoende mij moeilijk maakt. Uice zie ik ook als mogelijke wolf alleen sann. zit mij dan niet lekker verdorie. Het is een theorie

http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31685603 Arpos komt hier na die rare post van Mr.Mark wel meteen dat hij op Mr.Mark gaat staan en roept mensen op dit te doen. Wordt het te heet onder de voeten?
Interglot genoemd? Onait is wolf dus ook: Uice? Sann.?

Uice pakt hem na die post ook meteen aan: http://forum.scholieren.com/showthre...9#post31685619 opvallend!
Hierna pakt Onait Sirch hem nog aan. Werd het echt te heet onder de voeten?

Ook blijven Eos, Onait en Arpos elkaar continu aanvallen/om elkaar heen draaien. Afgesproken tactiek?

ArPos, Uice en Interglot knallen meteen 3 stemmen op Mr.Mark achter elkaar, zou dat verstandig zijn als je 3 wolven bent?

absinthe valt ArPos aan (voordeel absinthe)
sann. noemt hem even snel maar gaat dan over op de volgende verdachten (mr mark en 2 onschuldigen)

En hier verdedigt sann. Arpos: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post31686935 nadeel sann.

Waarom blijft Arpos zo op EoS bashen? Een andere speler kan dit zomaar oppakken, tactiek of vrijspraak eos?
Valt weer Eos aan en dan weer Absinthe (voordeel beide / tactiek?)
Arpos changed ineens met een vage reden naar EoS, 3 wolven te snel gereageerd? En Uice, interglot en soija blijven eornder staan, komt wel verdeling.

Sann. twijfelt over arpos, geeft mij 2x gelijk en valt fantome wel continu aan. Moeilijk.. want ze is niet vies van manipuleren.


Dit was topic 1, volgende post wordt topic 2. post 3 bepaal ik mijn verdachten.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:17
Verwijderd
Het zijn dingen die mij opvallen en het kan een beetje warrig staan, excuses hiervoor.
Topic 2:

http://forum.scholieren.com/showthre...9#post31688919 Mr.Mark ''voor de formaliteit: succes wolven''. Hebben wolven er aan bijgedragen dat hij eruit gaat. Onait ja. ArPos ja wel met posten niet met stemmen. Uice, ja en argumenten. Interglot, ja gestemd weinig argumenten, idem voor sann. Absinthe heeft nog wel heel raar ná de uitslag op ArPos gestemd, wolfachtig gedrag?

Rups (evilziener) en Onait Sirch (wolf) vallen door de post van Mr.Mark meteen Interglot aan. http://forum.scholieren.com/showthre...9#post31689059
Dit ga je toch niet meteen doen? Grote kans dat ze dan eruit vliegt. Dit spreekt naar mijn mening behoorlijk in het voordeel van Interglot.

http://forum.scholieren.com/showthre...8#post31689128 Uice zegt hier tegen onait: nee hij noemt 4 namen die hem eruit hebben proberen te gooien. Dat klopt en hierboven heb ik ook al de sneer van Mr.Mark naar de wolven die hem naar zijn mening eruit hebben gegooid. Nadeel uice. Soija is het trouwens meteen eens, opvallend! Qua stemlijstje kan het trouwens ook dat er 3 wolevn onder staan. Uice, onait, sann.? Maar Absinthe's stem is raar en syori heeft niet gestemd dus van sann. ben ik niet zeker. Het zou ook niet heel logisch zijn en zeer gevaarlijk.

http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31689644 Hier laat trouwens Fantome zien dat ze Snoopy heeft opgevraagt in eetronde 1. Dus ze heeft opgevraagd: Snoopy, Onait Sirch en ArPos.

http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31692662 Hier valt Absinthe Onait aan, voordeel voor nietwolf-zijn.

Onait valt weer Interglot aan: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post31694710
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post31695318 Absinthe verdenkt hier weer Arpos, voordeel.

Arpos valt ook interglot hard aan: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post31695655

Arpos valt ook hele tijd Eos aan: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post31696145
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post31698186
Nu valt Arpos zowel eos als interglot aan: http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31698672

sann. komt wel netjes met rijtjes/goede monsterpost. Maar valt hierin wel veel good guys aan en ArPos juist niet meer.

Absinthe stemt snel ArPos. voordeel.
Interglot stemt tijdens een bijna 3-gelijkspel op ArPos, voordeel.

Syori verdedigt openlijk Soija. http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31699282 , stemt interglot en geeft in de laatste stukje van haar post een duidelijk TIP aan Soija. Ze tikt ook even rustig Uice aan.

Stel Syori is in deze hangronde verrader: http://forum.scholieren.com/showthre...8#post31701588 Dan betekent het dat of sann. of uice geen wolf is. En aangezien ik het gevoel heb dat Uice het meer is dan sann. Gaat mijn stem hoogstwaarschijnlijk naar Uice.

Soija valt weer Interglot aan. Dit blijf je niet stelselmatig doen als ze mede-wolf is.

Syori, hint dat ze verrader is? http://forum.scholieren.com/showthre...0#post31701960 naar Uice?

sann. kom wel weer met een goede post en valt daar 2 wolven en mijn potentiele verrader aan. Voordeel.

uice probeert alles op ArPos te zetten en de rest weg te leiden van de ziener Fantome na haar wrede moord. Ondertussen hint Syori lekker naar Uice. En blijft soija interglot aanvallen.

Door gelijkspel tussen wolven probeert syori nog wat te redden van onait? http://forum.scholieren.com/showthre...7#post31708217

Absinthe doet voorzichtig mij aanvallen op ''geniale tactiek door alle wolven te offeren behalve zichzelf''. Syori gaat hier lekker in mee

http://forum.scholieren.com/showthre...8#post31711798

Conclusie
Nou dit is ook weer zo'n monsterpost, het is ook meer iets voor mijzelf.

Wolf nummer 1 is : Uice

Hier ben ik vrij zeker van.

Verrader is : Syori

En dan hebben we nog 1 probleem wie is de laatste wolf. EoS en Interglot door de aanvallen van de wolven geloof ik niet. Schrodinger is de stilste van iedereen maar niet echt verdacht opgevallen.

Absinthe of sann. dan? Jongens daar mogen jullie mij echt mee helpen. Doordat sann. in het rijtje stond met Uice bij hanging van BB is ze voor mij hiermee deels vrijgesproken (mits uice wolf is waar ik 90% zeker van ben en dus van uitga).

Vandaar dat de laatste wolf voor mij Absinthe is, post niet veel nuttigs, stemt veilig en zelfs op een cruciaal moment alleen.

Dit was het.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:18
Verwijderd
Mijn stem gaat naar de wolf: Uice.

Als hij geen wolf is mogen jullie mij hierna best ophangen maar ik ben er echt zeker van. (en als hij geen wolf is, is sann. wolf en daar ga ik nog niet van uit, zie hanging van BB).
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Hmm, en nu moet ik denk ik maar eens een rijtje gaan maken, want ik weet niet meer wie wie heeft gestemd. Ik denk dat het onzinnig wordt om op iemand anders dan Interglot te stemmen, maar ik zou liever voor Uice gaan.
Oke dat vind ik lomp. Dit spreekt, zonder dat je mijn post hebt gelezen wel weer in je voordeel. Godver maak het mij niet zo moeilijk nu ga ik weer twijfelen aan je verrader-zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:26
Verwijderd
Ik ben ook een ontzettende monsterpost aan het maken op basis van de stemlijsten, komt eraan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Oke dat vind ik lomp. Dit spreekt, zonder dat je mijn post hebt gelezen wel weer in je voordeel. Godver maak het mij niet zo moeilijk nu ga ik weer twijfelen aan je verrader-zijn.
Dan zal ik het nog één keer zeggen: Ik ben geen verrader. Ik ben gewoon heel dom bezig dit spel. Jij denkt dat het een slappe smoes is, maar het is echt waar.

Ik denk dat Absinthe of .sann slecht is, en als ik moet gokken is het Absinthe, want zij gaat te makkelijk mee op Interglot.

En ik denk dat ik nog leef, puur omdat ik zo dom bezig ben, want de echte verrader zit al een paar rondes met een big smile dit spel te lezen, omdat ik de aandacht van hem/haar afleid.

Ik ga met je mee op Uice, want ik denk dat Interglot nu door de slechteriken wordt gebruikt als makkelijk slachtoffer.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een ontzettende monsterpost aan het maken op basis van de stemlijsten, komt eraan.
Nice, die heb ik wel deels meegenomen maar niet erin gezet aangezien mijn post dan wel heel groot zou worden.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Dan zal ik het nog één keer zeggen: Ik ben geen verrader. Ik ben gewoon heel dom bezig dit spel. Jij denkt dat het een slappe smoes is, maar het is echt waar.

Ik denk dat Absinthe of .sann slecht is, en als ik moet gokken is het Absinthe, want zij gaat te makkelijk mee op Interglot.

En ik denk dat ik nog leef, puur omdat ik zo dom bezig ben, want de echte verrader zit al een paar rondes met een big smile dit spel te lezen, omdat ik de aandacht van hem/haar afleid.

Ik ga met je mee op Uice, want ik denk dat Interglot nu door de slechteriken wordt gebruikt als makkelijk slachtoffer.
Prima, ik wil ook helemaal niet op de verrader stemmen mij gaat het om de 2 wolven maar ik hou je qua stemlijstjes nog steeds in mijn achterhoofd als verrader. Fair enough?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:31
Verwijderd
Ik zie dat Michelangelo is begonnen met monsterposten. Hij doet het op basis van posts. Ik ga beginnen met de stemlijstjes, as usual

Hangronde 1:
Spoiler


Nog 2 wolven te ontmaskeren. Of Schrodinger is wolf, of er staan er 2 onder Sabir. Dat zijn alle mensen die er nog inzitten dus daar hebben we weinig aan Schrodinger wel in de gaten houden: alleenstem is veilig dus een logische keus voor een wolf.

Hangronde 2:
Spoiler


Op papier: 9-5. Wolven verdelen zou logisch zijn: Onait staat onder Mr. Mark, arPos staat onder EoS. Absinthe staat alleen. Opvallend. Dan nog een wolf onder Mr. Mark (Michelangelo, Interglot, Uice, EoS of, voor de volledigheid, ik). Nog 1 onder Snoopy zou logisch zijn qua verdeling. En wie is de enige die daar nog over is? Schrodinger. OPVALLEND.

Hangronde 3:
Spoiler


9-7

Neem aan 2 wolven onder Snoopy, 2 onder Interglot. Dus in beide rijtjes nog 1 te zoeken.
Absinthe, interglot, Schrodinger, Uice of Michelangelo
Ik, EoS of Syori.

Andere mogelijkheid: 2 wolven onder snoopy (in totaal dus 3) + verrader onder Interglot die
Snoopy stemde. Uitslag is dan 7-5.

Hangronde 4.
Spoiler


Op papier 5-4-4. Bright Blue (4 stemmen) eruit.

Interglot, 1 nepstem. Arpos 1 nep stem, wat we nu weten. Dus: 4-4-3. Nog 2 wolven te vinden. Theorie: onder BB staat er 1 en onder Interglot staat er 1. De verrader staat onder interglot, maar heeft op Bright Blue gestemd (moest Interglot gered worden?!)

Uit dit rijtje: Schrodinger, EoS, syori zitten dus 1 wolf en 1 verrader.
Uit dit rijtje: Michelangelo, .sann, Uice zit 1 wolf.

Hangronde 5.

Spoiler


Ronde waar wat uit te halen moet zijn:

Als de wolven 2-2 verdeeld hebben was de eindstand 4-3 voor ArPos. Als de verrader onder ArPos staat maar Onait gestemd heeft zou het 3-4 voor Onait zijn. Ook geen mogelijkheid dus. Wel mogelijk: de verrader staat onder ArPos maar heeft gestemd op iemand buiten de lijstjes.

Andere mogelijkheid: 3 wolven onder Arpos (incl. Onait) en 3 echte stemmen. Verrader onder Absinthe, .sann en Michelangelo, die heeft iets willekeurigs gestemd, of niet. Uitslag: 3-3.

Conclusie: OF 3 wolven onder ArPos OF 2 wolven EN 1 verrader. Sowieso 3 badguys in rijtje: Interglot, Schrodinger, Uice, Syori, EoS.
1 wolf OF 1 verrader tussen Absinthe, .sann en Michelangelo.

Spoiler


Hier hebben we geen fuck aan. Behalve dat er in het rijtje Schrodinger, .sann, EoS, Absinthe, Syori, Michelangelo, Uice, Interglot 2 wolven en 1 verrader zitten. Maar dat wisten we al

Concluderend verhaal:

Op basis van ronde 1: Schrodinger wolf. + nog 1 tussen de rest.

Op basis van ronde 2: Schrodinger wolf. Verder valt op Absinthe, want staat alleen, maar kan ook tussen dit rijtje staan: (Michelangelo, Interglot, Uice, EoS of, voor de volledigheid, ik)

Op basis van ronde 3:
Hier 1 wolf: Absinthe, interglot, Schrodinger, Uice of Michelangelo
Hier 1 wolf: Ik, EoS of Syori.

---> Deze lijkt het te zijn als je alle stemlijsten vergelijkt <---- Of: Hier 2 wolven: Absinthe, interglot, Schrodinger, Uice of Michelangelo
Hier de verrader: Ik, EoS of Syori.



Op basis van ronde 4:
Uit dit rijtje: Schrodinger, EoS, syori zitten dus 1 wolf en 1 verrader.
Uit dit rijtje: Michelangelo, .sann, Uice zit 1 wolf.

Op basis van ronde 5:
OF 3 wolven onder ArPos OF 2 wolven EN 1 verrader. Sowieso 3 badguys in rijtje: Interglot, Schrodinger, Uice, Syori, EoS.
1 wolf OF 1 verrader tussen Absinthe, .sann en Michelangelo.

Op basis van ronde 6: in het rijtje Schrodinger, .sann, EoS, Absinthe, Syori, Michelangelo, Uice, Interglot 2 wolven en 1 verrader zitten.

Vergelijken we die rijtjes: (oeh het is bijna wiskundig )

Conclusie: LAATSTE 2 WOLVEN ZIJN UICE EN SCHRODINGER.


Verrader: Syori of Absinthe, daar kom ik niet uit.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:39
Verwijderd
Ik ga het zometeen nog even goed doorlezen sann. Vluchtig gezien ziet het er goed uit. De verrader zou dan Absinthe zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:40
Verwijderd
Complimenten voor de wolven en verrader trouwens, het kostte met 10x zoveel moeite als normaal om er dingen uit op te maken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wolf nummer 1 is : Uice

Hier ben ik vrij zeker van.
In je gigantische aaneenschakeling opmerkingen zit niet één écht bewijsstuk tegen mij. Je hoopt dat mensen niet de tijd nemen om het goed te lezen en daardoor maar aannemen dat je gelijk hebt, of door het gigantische volume ervan onder de indruk zijn. Je kunt bij iedere speler wel alle posts lezen en overal iets verdachts vinden, als je goed zoekt.

Ik kan me niet echt tegen je beschuldigingen verdedigen, omdat je nergens een serieuze verdachtmaking doet. Je zegt bij een aantal opmerkingen 'opvallend', en roept dan opeens 90% zeker te weten dat ik eruit moet. Het gaat nergens over.

Je hebt trouwens nog steeds niet gereageerd op het Interglot-snoopy-probleem.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mijn stem op Interglot is overigens doorgegeven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Prima, ik wil ook helemaal niet op de verrader stemmen mij gaat het om de 2 wolven maar ik hou je qua stemlijstjes nog steeds in mijn achterhoofd als verrader. Fair enough?
Fair enough, maar ik heb Uice gestemd. Als Uice eruit gaat en hij blijkt wolf, will you get off my back?

Ik heb wel dom gespeeld, I know, maar echt. Je zit er zo naast met mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #86, deel 2
Spelleider
500 26-06-2011 21:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.