Oud 19-07-2019, 07:51
naamplaatsen
naamplaatsen is offline
De Website van Naamplaatsen.nl gaat Bjorn heel Nederland Gemeentelijke Borden fotograferen voor een goed doel. Alle opbrengst gaat naar Stichting Tourette. U kunt vrijblijvend een donatie doen op de website. U wordt bedankt op een aparte pagina op de website voor uw donatie. Via de #livefeed kunt u op de hoogte blijven waar Bjorn aanwezig is om een foto te knippen. Vind u het leuk om samen met Bjorn voor een Gemeentelijke bord te staan. Zorg dat u aanwezig bent. U kunt ook een verzoek in dienen waar Bjorn de volgende foto zou moeten nemen. Wilt u het hele project volgen van Bjorn, bezoek dan instagram @naamplaatsen hier worden alle fotos gepubliceerd van Gemeentelijke Borden met of zonder publiek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2019, 08:04
Verwijderd
Wat
Met citaat reageren
Oud 19-07-2019, 08:09
naamplaatsen
naamplaatsen is offline
Ik wil vanuit eigen initiatief alle borden in NL gaan fotograferen voor een goed doel! Mensen kunnen door middel van sponsor te worden of donaties te doen het project steunen. Alle opbrengsten gaan dan naar Stichting Tourette. omdat ik zelf Tourette heb en vind dat dit meer onder de aandacht mag komen heb ik dit project opgezet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.