Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2007, 20:29
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hoihoi,

Ik zit met een vraagje.

Ik heb 3 honden.

De eerste twee zijn precies op dezelfde manier ge-ent. Bij dezelfde dierenarts. Nu heb ik een nieuwe pup, en nu ging ik weer naar dezelfde arts, maar die blijkt op vakantie te zijn. Dus ging ik bij de vervanger. Die ineens anders ent dan die die ik eigenlijk heb.

De eerste twee krijgen bij 9 weken vanguard cpv lepto en vanguard da2pi. Moesten bij 12 weken terugkomen voor een herhaling van de cpv lepto. Ze waren toen tegen Parvo en Weill ge-ent.

de nieuwe kreeg alleen vanguard cpv en hoeft pas over 6 weken terug te komen. En is naar mijn mening nu niet ge-ent tegen Weill?

Nu weetik dat de dierenarts die er normaal is nogal pietje precies is qua enten en perse staat op 6, 9 en 12 weken. Dus ik volg niet helemaal waarom mijn nieuwe pup ineens pas met 15 weken terug hoeft terwijl ze pas haar 9 weken enting heeft gehad? En waarom de eerste twee twee entingen kregen en zij maar eentje, terwijl ik wel hetzelfde betaal? Sterker nog, toen ik een week te laat was met mijn vorige pup, omdat die dierenarts van die eigenaars er ook een andere mening op nahield, kreeg ik nog op m'n donder van hem.

Ik heb wat info opgezocht en de cpv zou normaal met 1 dosis genoeg zijn. Dus waarvoor moet ze dan toch terug? Bij de cpv lepto staat er duidelijk bij dat je binnen 3 weken terugmoet. Dus dat klopt wel.

Nou zal het wel een storm in een glas water zijn,maar als iemand het me uit kan leggen, graag
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 20:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2007, 13:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Kun je geen contact opnemen met andere dierenartsen in je stad om te vragen naar hun entings-ritueel?

Ik heb alleen ervaring met het enten van poezen. Hier zit ook, net als bij jouw andere pups 3 weken tussen.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.