Oud 03-02-2005, 18:57
Snoezeke
Snoezeke is offline
Ik bevind me momenteel in een heel benarde situatie ! Ik ben al een jaar en enkele maanden samen met mijn vriend, maar onlangs kwam iemand anders in mijn leven! Ik ken hem nu een maandje en hij trekt me heel erg aan ! Hij heeft eigenschappen die ik echt mis in mijn huidige vriend ! Mijn huidige vriend is heel erg jaloers, gunt me geen vrijheid, ik moet altijd verantwoording afleggen en hij is nogal opvliegend ! Bij die andere jongen voel ik me heel erg op mijn gemak, ik krijg een warm gevoel bij hem en hij is heel attent voor me ! Nu weet ik echt niet wat ik moet aanvangen ! Ik denk al een hele tijd over deze situatie na en kan echt geen beslissing nemen !!!!

Wou mijn hart eens luchten !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2005, 18:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Tja jij bent de enige die hierover kan beslissen he? Kijk gewoon hoeveel je nog voor je huidige vriend voelt en hoe het met die ander zit.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:03
Snoezeke
Snoezeke is offline
Wou eens weten hoe jullie dit zouden aanpakken, ben bang dat ik de verkeerde keuze maak ! Ik ben mijn huidige vriend nog niet beu maar die andere heeft me zoveel meer te bieden !
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:06
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Wij kunnen deze keuze natuurlijk niet voor jou maken
Je moet eens goed gaan nadenken, voel je nog altijd iets voor je vriend? Zoja, nog steeds evenveel als vroeger, of is het wel genoeg om nog verder te gaan? Vind je die andere jongen toch niet veel leuker? En ben je wel zeker dat je voor deze jongen meer voelt dan voor je huidige vriend? Als je zeker weet dat je je bij deze jongen veel beter zou voelen dan bij je vriend, dan zou ik voor die jongen gaan Maarja, zeker ben je nooit he...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Weeg alles tegen elkaar af.

Zoals je zelf al aangeeeft zijn er negatieve dingen nu met jouw vriend. Dingen die ik zelf niet echt binnen een reltatie thuis vind horen, maar jij moet beslissen wat je witld oen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:40
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Ik zit met hetzelfde probleem en heb er met mn vriend over gepraat mn vriend heeft verbetering beloofd. Nu ga ik ff een tijdje kijken hoe het gaat tussen mij en mijn vriend. Maar ik kan die andere jongen niet vergeten
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:00
Vlinderr
Vlinderr is offline
Je zegt het zelf al! Die ander heeft me zoveel te bieden
Succes!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:10
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Praat er eens met je vriend over. Maar mij lijkt het, dat als die andere je meer te bieden heeft, dat dat fijner is voor jou.
Ik zou btw wel uitzoeken of hij ook wat met jou wil, anders heb je straks misschien helemaal niks :\
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:45
Susanne
Susanne is offline
Als je je huidige vriend niet meer leuk genoeg vindt, of meer gevoelens hebt voor een ander, is het voor beide partijen niet echt eerlijk om bij elkaar te blijven, alleen omdat je bijv. al een tijd bij elkaar bent...
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:47
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Je twijfelt aan je relatie ! Bij een ander voel je je fijner ! Dump de oude ! Doe de nieuwe ! Logisch denken !
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 07:27
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
maak het in ieder geval eerst uit voordat je met die ander wat begint...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 03-02-2005 @ 21:00 :
Je zegt het zelf al! Die ander heeft me zoveel te bieden
Succes!!
idd, ga ervoor!


als je op je zestien al zegt dat je vriendje eigenlijk toch maar niks is (te jaloers, te dit, te dat), dan zou ik em gewoon zo snel mogelijk dumpen. dat wil je toch niet de rest van je leven?? als je je nu al ergert aan 'm kan je 'm beter laten zitten voor die veel lievere jongen die zo superattent is. anders krijg je over een jaar of twee spijt dat je drie jaar aan je huidige vriendje hebt 'gegeven' terwijl je zoveel beter af had kunnen zijn.


gewoon uitmaken en die andere jongen achternagaan!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 09:49
waves
Avatar van waves
waves is offline
even alles op een rijtje:

je huidige vriend:
  • gunt je geen vrijheid
  • is opvliegend
  • is jaloers
  • laat je altijd verantwoording afleggen

die andere jongen:
  • is attent
  • geeft je een warm gevoel
  • voel je bij op je gemak

waar twijfel je nog over!!?? ga ervoor!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 10:22
Verwijderd
Je bent overduidelijk niet meer verliefd op je vriend, dus de enige reden dat je nog bij hem bent is omdat je vindt dat dat 'hoort'. Kul dus, dumpen die hap en gaan voor die andere gozer.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 18:37
starryeyed1
Avatar van starryeyed1
starryeyed1 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-02-2005 @ 11:22 :
Je bent overduidelijk niet meer verliefd op je vriend, dus de enige reden dat je nog bij hem bent is omdat je vindt dat dat 'hoort'. Kul dus, dumpen die hap en gaan voor die andere gozer.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:15
Snoezeke
Snoezeke is offline
Hallo, ik ben het weer. Ik zit dus nog altijd met hetzelfde probleem ! Ben nog steeds bij mijn huidige vriend, er is geen verbetering, en steeds meer val ik voor die andere ! Ik heb het heel moeilijk om mijn relatie op te geven, ben bang voor reacties, hoe dom dit ook klinkt ! Jullie zeggen nu wellicht, beslis wat je gelukkig maakt ! Makkelijker gezegd dan gedaan ! Ik had het echt heel goed in het begin met mijn huidige vriend, en twijfel of er me iemand wel meer kan bieden ! Ben bang dat ik weer een relatie zal opbouwen die dan toch maar weer instort, daar heb ik absoluut geen behoefte aan ! Ik heb het zo moeilijk ! Ik weet nu ondertussen ook dat die andere me heel erg graag ziet, oprecht van me houd, en ik weet ook dat ik wat voor hem voel, alleen kan ik mijn huidige relatie niet opgeven, dan moet er toch iets aan mijn huidige vriend zijn die me tegenhoud ? * zucht * wat moet ik doen ???? Er met mijn huidige vriend over spreken durf ik niet, hij is opvliegend zoals ik al zei, ben dan bang van hem !
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:44
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Snoezeke schreef op 21-02-2005 @ 22:15
zucht * wat moet ik doen ???? Er met mijn huidige vriend over spreken durf ik niet, hij is opvliegend zoals ik al zei, ben dan bang van hem !
als hij zo opvliegend is, kan je er beter over praten, via msn/telefoon?..Misschien dat je dan zo minder bang ben, want hij kan dan niks doen.

en als je bang van hem ben, waarom ben je dan in hemelsnaam zo lang bij hem gebleven?? Is toch ook niet geweldig als je constant moet opletten of je niks verkeerds doet of zegt, of hij wordt al boos?
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Met een beetje pech is diezelfde jongen in een relatie net zo jaloers ed. Je ziet nu alleen zijn goede kanten en spanning en het klinkt alsof de spanning van je huidige relatie er een beetje af is... probeer wel een beetje realistisch te blijven over die nieuwe jongen, want ook hij heeft slechte kanten en zodra je een relatie met hem hebt, zul je die merken (wanneer de verliefdheid gezakt is). En je zult toch een keuze moeten maken en deze dingen afwegen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2005, 23:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik ben een keertje 'de andere jongen' geweest. Zij koos uiteindelijk voor mij. Maar ik paste dan ook gewoon beter bij haar...

Ik heb ook een hele goede vriendin. Men zegt vaak: wil je niet weer met haar (hebben heel klein beetje wat gehad ooit)?
Dan zeg ikee, want X. (haar huidige vriend) past beter bij haar dan ik ooit zou kunnen...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 08:28
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Ging al 15 maanden met mijn vriendje maar ontmoette toen iemand die ook wel erg leuk was. Dit kwam ook al omdat de relatie tussen mij en mijn ex-vriend toen al niet zo goed meer was, dus ging ik meer rondkijken. Uiteindelijk ging het kort daarna dus uit tussen mijn ex-vriend en mij.

Je moet gewoon heel erg goed nadenken hoe je je voelt en wat je nou echt wil.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 08:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Snoezeke schreef op 21-02-2005 @ 22:15 :
Er met mijn huidige vriend over spreken durf ik niet, hij is opvliegend zoals ik al zei, ben dan bang van hem !
Lees dit laatste stukje zelf eens heel goed....

Wil je verdergaan met iemand die je bang maakt? Als jij bang van hem bent, betekent het dat er iets niets goed zit in het evenwischt in de relatie.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 12:21
Verwijderd
Bah, ik zou überhaupt niks willen met iemand die opvliegend en heel jaloers en bezitterig is, bahbahbah. Heb eerder met zo iemand gehad en dat ging me zó benauwen. Vrijheid blijheid (tot een zekere grens dan). Denk er nog maar eens goed over na allemaal, geen overhaaste beslissingen nemen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:10
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik herken deze situatie een beetje denk ik. Maar dan ben ik zeg maar die leuke jongen..... Het enige wat ik je kan zeggen is dat je moet doen wat je gelukkig maakt en dat je diep in je hart vast al weet hoe dit gaat aflopen. Even hard zijn, maar je krijgt er vast heel veel voor terug.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:13
snuvvel
Avatar van snuvvel
snuvvel is offline
Het gras is altijd groener bij de buren... maar in dit geval zou ik het uitmaken met je vriend, je zegt dat je bang voor hem bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex.
appleimac
7 10-10-2015 21:26
Liefde & Relatie Moeilijke situatie
VT
17 31-03-2009 11:55
Psychologie Moeilijke situatie met zusje..
Lyne
11 21-12-2005 14:47
Liefde & Relatie beetje moeilijke situatie...
evanescence
17 04-10-2005 21:20
Psychologie moeilijke situaties
moon
5 05-09-2005 14:49
Psychologie wat moet ik met deze situatie?
grandmommy
13 11-07-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.