Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2018, 14:59
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Hey,

Ik heb hier vorig jaar ofzo ook al wat over gezegd maar nu ben ik inmiddels bijna 19 en nog steeds geen vriendin gehad😢. Begint het nu niet erg raar te eorden? Of vanaf welke leeftijd denken jullie dat het echt rasr begint te worden?

Weten jullie nog een manier om met meer meisjes in contact te komen? Bij mij in de klas zit namelijk geen een die ik leuk vind althans de laatste 2 jaar niet meer. Van andere klassen zie ik wel meisjes die er leuk uit zien maar daar praat ik nooit mee want due zitten vaak altijd in groepen en ik ken ze niet😞. Als je ineens tegen iemand praat zullen ze vast raar kijken toch en waar zou je het dan over moeten hebben?

Voor de rest is tinder volgensmij ook niks van wat ik van andere uit mijn klas zie gaat het daar vaak alleen om seks of heb ik dit verkeerd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2018, 15:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maak je niet zo druk om wat mensen misschien zullen denken, en stap gewoon eens op nieuwe mensen af. Of ga bij een club/ vereniging, daar leer je ook gemakkelijk nieuwe mensen (en dus ook meisjes) kennen. Het is helemaal geen schande als je nog nooit een vriendinnetje hebt gehad trouwens!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 18:20
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Bedoel je een sport vereniging ofzo? Ik dacht er namelijk wel aan om naar de sportschool te gaan binnenkort ik weet niet of dat ook telt... Wat voor clubs en vereniging had je anders in gedachten?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 18:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedoel je een sport vereniging ofzo? Ik dacht er namelijk wel aan om naar de sportschool te gaan binnenkort ik weet niet of dat ook telt... Wat voor clubs en vereniging had je anders in gedachten?
Een sport-vereniging bijvoorbeeld (liefst een vereniging of sportschool waar je veel contact hebt met anderen, anders levert het voor het sociale gedeelte weinig op ), of een hobby-club (fotoclub, spelletjes vereniging, of modelspoor-vereniging bijvoorbeeld), of ga een cursus doen waarbij je regelmatig lessen volgt (kookles, een fotografie cursus van meerdere avonden, zoiets). Je kunt als je studeert vaak ook lid worden van een studentenvereniging (die zijn er ook in verschillende soorten, Christelijk en regulier, heel studentikoos of juist veel relaxter, sportief zoals de roeivereniging voor studenten) of studievereniging. Als je interesse hebt in een religie kan je in religieuze gemeenschappen vaak ook wel aansluiting vinden met leeftijdsgenoten, kerken organiseren bijvoorbeeld vaak activiteiten voor jongeren (weekendjes weg, bijbel studies, filmavonden).

Keuze genoeg denk ik, als je je sociale netwerk wat wil uitbreiden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-02-2018, 14:24
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Hmm nog nooit van zulke clubs gehoord eigenlijk bij mij in de buurt.🤔 Zitten op veel cursussen en clubs niet alleen maar oude mensen?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2018, 15:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hmm nog nooit van zulke clubs gehoord eigenlijk bij mij in de buurt.🤔 Zitten op veel cursussen en clubs niet alleen maar oude mensen?
Dat valt best wel mee! Mijn vader is bijvoorbeeld lid van een modelspoorvereniging, waar mensen komen van alle leeftijden (jongens van begin 20, mijn vader die bijna 60 is, jonge vaders met hun kinderen) - al zal je daar niet zo veel dames vinden Bij de wielrenvereniging in de plaats waar ik woon zijn ook mensen van alle leeftijden lid, hetzelfde geldt voor de kano-vereniging. Bij studentenverenigingen zal je zeker leeftijdsgenoten tegenkomen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik heb nog steeds gevoelens voor haar
Mizzard407
2 14-12-2013 08:13
Liefde & Relatie Nog steeds verliefd
danielDTC97
10 08-04-2013 20:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Scholen mogen homo nog steeds weigeren
Verwijderd
135 14-12-2009 23:11
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 00:52
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Verhalen & Gedichten ~~~weet nog steeds niet waarom k dit post~~~
skate-angel
1 26-11-2001 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.