Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 20:11
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik had het er vanmiddag met een vriendin over. Zij wilt niet aan orale seks doen. En niet omdat ze het vies vindt of zo, maar omdat ze bang is om iets op te lopen. Je weet maar nooit natuurlijk.
Je kan wel een beflapje gebruiken of een condoom, maar we weten allemaal dat dat nou niet echt opwindend is...

We vonden het beide raar dat veel mensen alleen vrijen wanneer er een condoom aan de pas komt (logisch) MAAR orale seks wordt zonder meer bedreven terwijl ook dat gevaarlijk kan zijn. (ziektes die je in je mond op kan lopen enz)

Hoe zit dat nou mensen? Houdt niemand daar rekening mee? Vinden we dat minder eng/risicovol?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 23:47
Verwijderd
heb het idee dat voor orale sex nauwlijks bescherming word gebruikt, zag wel laatst een gruwlijke enge foto van een mondsoa, ik denk dat het komt omdat mensen eerder een condoom gebruiken om te voorkomen dat ze zwanger worden en niet zozeer nadenken over de seksuele overdraagbare aandoeningen. daarom dat er voor orale sex niet zo snel aan een condoom gedacht wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 09:09
Francesco
Francesco is offline
Ik denk dat Roxanne's vermoeden juist is. Het is vaak 'te veel gedoe', of 'niet lekker' (voor zowel de gever als de ontvanger), dus wordt het maar achterwege gelaten.

Veel mensen denken waarschijnlijk ook dat het niet zo'n vaart zal lopen met orale sex
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 11:20
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik denk inderdaad dat mensen het eerder zullen vergeten bij orale seks om iets te gebruiken dan bij gewone seks.. En tja het is sowiezo minder lekker..
En ik moet eerlijk zijn dat ik het ook liever zo geef dan op een concoom te moeten zuigen, likken etc..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 11:37
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Gewoon geen seks voordat je weet dat de ander soa vrij is Daarna heb je alleen een condoom nodig als zij geen pil slikt en je geen kinderen wil.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:20
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Francesco schreef op 16-10-2003 @ 10:09:
Veel mensen denken waarschijnlijk ook dat het niet zo'n vaart zal lopen met orale sex
Ja inderdaad, en ik moet toegeven dat ik bij die veel mensen hoor. Heb er in het verleden namelijk dwingend op toegezien dat de heer in kwestie soa-vrij verklaard werd door een arts, terwijl ik hem al wel had afgezogen. Stom stom stom.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 13:32
Verwijderd
Als ik niet zeker zou weten of een jongen een soa had of niet, zou dat betekenen dat ik 'm niet echt goed ken, dus dan zou ik 'm zowiezo niet gaan pijpen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:45
bReEzAhLiGhT
bReEzAhLiGhT is offline
Volges Mij Kun Je Gewoon Wel Orale Sex Hebbe Zonder Condoom, Want Je Kunt Tog Niet Zwanger Wordenn Daarvan Tog??
__________________
Veni, buvi, vomi
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:48
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
bReEzAhLiGhT schreef op 17-10-2003 @ 15:45:
Volges Mij Kun Je Gewoon Wel Orale Sex Hebbe Zonder Condoom, Want Je Kunt Tog Niet Zwanger Wordenn Daarvan Tog??
Stop daar gewoon mee
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:23
Phreeck
Avatar van Phreeck
Phreeck is offline
Tja met pijpen gaat dat (naar mijn denken) wat sneller aangezien je zaad in je mond krijgt... (en met slikken ook in je maag etc)
Maar met beffen: als je al goed gewassen hebt ervoor etc... loopt het dan echt zo'n vaart?
__________________
If you don't like me, don't say you do: then I can stop waste my time on you! JediJoel vond het tijd voor een nieuwe identiteit ---- Phreeck 4 life!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:17
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-10-2003 @ 14:32:
Als ik niet zeker zou weten of een jongen een soa had of niet, zou dat betekenen dat ik 'm niet echt goed ken, dus dan zou ik 'm zowiezo niet gaan pijpen.
Hoeft helemaal niet. Dat jij hem goed kent heeft toch nix te maken met het feit dat hij een Soa heeft of niet. Hij weet het waarschijnlijk zelf geeneens. Daarbij komt, dat je partner altijd nog kan liegen over het feit dat hij je trouw is. Je bent dus nooit helemaal 100% zeker.


Citaat:
Phreeck schreef op 17-10-2003 @ 16:23:
Tja met pijpen gaat dat (naar mijn denken) wat sneller aangezien je zaad in je mond krijgt... (en met slikken ook in je maag etc)
Maar met beffen: als je al goed gewassen hebt ervoor etc... loopt het dan echt zo'n vaart?
Goed wassen heeft nix te maken met een SOA. Die zit er en blijft er zitten, of ze nu wel wast of niet.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Signy schreef op 17-10-2003 @ 17:17:
Daarbij komt, dat je partner altijd nog kan liegen over het feit dat hij je trouw is. Je bent dus nooit helemaal 100% zeker.
Doe jij het de rest van je leven met condooms dan?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:30
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Wat ik me nu een beetje afvraag...Wie pijpt er hier nou altijd met condoom? en wie beft er met een beflapje?
Volgens mij zijn dat namelijk heel weinig mensen...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
barbelle schreef op 17-10-2003 @ 19:30:
Wat ik me nu een beetje afvraag...Wie pijpt er hier nou altijd met condoom? en wie beft er met een beflapje?
Volgens mij zijn dat namelijk heel weinig mensen...
Inderdaad. Sowieso lijkt me gepijpt worden met een condoom voor haar niks, maar zelf voel je d'r dan volgens mij ook niks meer van.

En een beflapje? Ugh, de naam alleen al.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:10
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-10-2003 @ 19:15:
Doe jij het de rest van je leven met condooms dan?
Dat is 't em juist. Als je met iemand een relatie begint, gebruik je na loop van tijd geen condooms meer. Terwijl je dus nooit zeker weet offie vreemd gaat of niet. Hoe ver ga je in iemand vertrouwen? Vooral als het gaat om zoiets belangrijks...

Ik zou die stap wel wagen na verloop van tijd denk ik, anders word je wel helemaal paranoïde.
Tis gewoon zo lastig omdat het wel om je gezondheid gaat.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:23
poesiefox
poesiefox is offline
Overdrijven jullie niet een beetje?

Een gewone SOA, daar haal je een antibioticakuurtje voor, em AIDS komt in Europa onder hetero's, zeker jonge mensen die net beginnen met seks, eigenlijk nauwelijks voor.

Ik zou in afrika op vakantie met een sugarbaby geen risico nemen, en in Thailand kun je ook maar beter uitkijken, maar ga hier gerust je gang zonder je plezier in sex te laten vergallen.

(Nou heb ik makkelijk praten, ik ben vorig jaar nog getest en ik heb niks)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:27
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-10-2003 @ 20:23:
Overdrijven jullie niet een beetje?
Op SOA's rust nog altijd een soort van taboe. Ik voel er niet veel voor om naar de dokter te gaan en me op een soa te laten testen eerlijk gezegd.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:34
JCL
JCL is offline
je hebt toch ook speciale smaak condooms speciaal voor het pijpen?! Waarom heb je anders aarbijen enzo? Als je daarmee "all the way" gaat dan heb je niets meer aan het smaakje en ze scheuren!!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Signy schreef op 17-10-2003 @ 20:27:
Op SOA's rust nog altijd een soort van taboe. Ik voel er niet veel voor om naar de dokter te gaan en me op een soa te laten testen eerlijk gezegd.
Why not? Best stoer
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Signy schreef op 17-10-2003 @ 20:27:
Op SOA's rust nog altijd een soort van taboe. Ik voel er niet veel voor om naar de dokter te gaan en me op een soa te laten testen eerlijk gezegd.

Het was een standaard test, ik had geen reden om te denken dat ik wat zou hebben.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:05
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-10-2003 @ 20:23:
Overdrijven jullie niet een beetje?

Een gewone SOA, daar haal je een antibioticakuurtje voor, em AIDS komt in Europa onder hetero's, zeker jonge mensen die net beginnen met seks, eigenlijk nauwelijks voor.

Ik zou in afrika op vakantie met een sugarbaby geen risico nemen, en in Thailand kun je ook maar beter uitkijken, maar ga hier gerust je gang zonder je plezier in sex te laten vergallen.

(Nou heb ik makkelijk praten, ik ben vorig jaar nog getest en ik heb niks)
Sommige soa's zoals chlamydia kunnen je onvruchtbaar maken. Daar helpt een antibiotica kuurtje niet tegen.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:46
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
als je zeker weet dat de ander geen soa heeft kan je het gewoon doen. anders niet nee. maar ja.. daar houd volgens mij bijna niemand zich aan.
met condoom is toch nix. het gaat er toch om dat je de mond van de ander eromheen voelt, inclusief haar/zijn 'mondvocht'
net als beffen, juist dat warme natte ervan is zo lekker. endat hij met zn tong eraan zit. dezelfde tong als waarmee je elkaar voor het eerst zoende
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 19-10-2003 @ 00:46:
endat hij met zn tong eraan zit. dezelfde tong als waarmee je elkaar voor het eerst zoende
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 11:59
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 19-10-2003 @ 10:30:
ja ik lees t nu en t slaat nergens op.. ik was moe zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:41
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 19-10-2003 @ 12:59:
ja ik lees t nu en t slaat nergens op.. ik was moe zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 17-10-2003 @ 17:17:
Hoeft helemaal niet. Dat jij hem goed kent heeft toch nix te maken met het feit dat hij een Soa heeft of niet. Hij weet het waarschijnlijk zelf geeneens. Daarbij komt, dat je partner altijd nog kan liegen over het feit dat hij je trouw is. Je bent dus nooit helemaal 100% zeker.
Ja joh, het kan zijn dat m'n vriend ooit eens in z'n slaap is verkracht zonder dat hij daarvan ook maar iets heeft gemerkt en dat hij daardoor een SOA heeft opgelopen...

Maar de kans dat dat ooit gebeurd is, lijkt mij opzich wel verwaarloosbaar.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 17-10-2003 @ 20:23:
Een gewone SOA, daar haal je een antibioticakuurtje voor
Chlamydia, genitale wratten, herpes en hepatitis B zijn bij mijn weten toch echt virale infecties, en een virus is niet bang voor antibiotixca... (maargoed, met antistoffen zijn chlamydia en hepatitis B wel goed te behandelen, en herpes en genitale wratten zijn niet zo ernstig)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 19:48
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik las geloof ik in de spits/metro dat via orale sex het echt veel minder snel gaat
ik weet niet of het zo is maar ik wil het wel graag geloven eigenlijk
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.