Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2004, 16:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*lacht heel hard om het verhaal van Quiana*

Ontopic: Oké, het viel mee, en aan de andere kant toch ook tegen. Minder erg dan ik had verwacht, maar eigenlijk is er alleen maar 'bereikt' ten negatieve van mij. Hoe moet ik dit nu weer oplossen, ik wil haar niet! Ik ga niet mijn verhaal zitten doen tegenover iemand die doet alsof ik gek ben. Zal ik d'r maar mailen? Ik weet het niet hoor, maar alles behalve dit..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 07-12-2004, 17:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 07-12-2004 @ 17:05 :
*alledaagse domme dingetjes *
Mag ik erop reageren? 1 woordje maar

TYPISCH

Oud 07-12-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 07-12-2004 @ 17:05 :
ik heb de afstandsbediening in de wc laten vallen.
hij doet het nog wel ?

OT: had me voorgenomen niet zo veel te eten. Het ging zo goed, waarom moet het nu weer mis gaan dan
Oud 07-12-2004, 17:55
*moonchild*
Avatar van *moonchild*
*moonchild* is offline
tis uit. al 2weken. ik ben stom. en jaloers. enen. mijn schuld.
__________________
Are the stars out tonight?
Oud 07-12-2004, 18:42
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hehe, crisis vanmorgen, psychiater bleek op school rond te lopen, heftig lopen afvragen waarom of voor wie
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-12-2004, 19:04
Verwijderd
het is gewoon niet uit te leggen hoeveel ik voor m voel.. hoe erg ik m mis.. en dan doet iedereen nog eens negatief ook over m..
Oud 07-12-2004, 19:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-12-2004 @ 20:04 :
het is gewoon niet uit te leggen hoeveel ik voor m voel.. hoe erg ik m mis.. en dan doet iedereen nog eens negatief ook over m..
sorry

OT: voel me vaag. Ben nog steeds ziek, en ik haaaaat het.
Verder heel veel leuke cadeautjes gehad, ik voel me ontzettend verwend
__________________
Tsja
Oud 07-12-2004, 19:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wie/waar moet ik zeggen dat het niet meer gaat?

Hate this.

Als ik wist dat het echt hierdoor kwam, was het dan makkelijker.

Ik wil het niet meer horen.

Ben mezelf niet....
Oud 07-12-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 07-12-2004 @ 20:39 :
sorry

OT: voel me vaag. Ben nog steeds ziek, en ik haaaaat het.
Verder heel veel leuke cadeautjes gehad, ik voel me ontzettend verwend
gaat niet over jou
Oud 07-12-2004, 20:02
Verwijderd
Te druk in mn hoofd. Tranen komen maar en om de onbenulligste dingen.. zucht..
Oud 07-12-2004, 20:08
standby
standby is offline
AHHHHHHHHHHHHH, waarom is het vak economie uitgevonden?
waarom snap ik het nieee... bleghbleghblegh

gaaaaaaaaaaaaaaap
__________________
under the milky way
Oud 07-12-2004, 20:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
IK BEN VERLIEFD.. EN HET VOELT ONTZETTEND GOED
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-12-2004, 20:24
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
zag net n report over hoe die gore kutkinderverkrachters ( ook jongens van n jaar of 14, t is toch sick!!!)meisjes hun hele leven verzieken, ik bedoel het is rude om te zeggen; Maar ik hoop dat zulke misdadigers een straf in de trant van castratie door een leerling slager 3e klasse, opgevolgd door 20 jaar gevangenschap met elke dag elk uur een schop in hun kruis krijgen... minstens.. het is misschien hard, maar k HAAT zulke verziekers, vuile kutverkrachters.... zoooooo, t lucht wel mijn hart en dat is de bedoeling van dit topic...
__________________
maybe we are LOST HEROES
Oud 07-12-2004, 20:45
Melanie Wilkes
Avatar van Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Argh, ik heb teveel tijd om na te denken, dat is niet leuk Dan lijkt alles zo vreselijk en dat valt heus wel mee.
En ik ben haar even zat.
En ik wilde dat het morgen was En ik ben chagrijnig
__________________
As I was walking up the stairs, I met a man who wasn't there / He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away
Oud 07-12-2004, 21:42
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
3 bloedende tenen een opgezwollen enkel en een gevoel van zieligheid later gaat het toch nog slecht met me vandaag. wel knap eigenlijk, als je zag hoe dat een paar uur geleden was. jezus wat ben ik toch goed
Oud 07-12-2004, 21:55
bradio8
bradio8 is offline
cool gesprek vandaag. het was leuk op school, most of the time. sporten was heel leuk. waarom voel ik me dan alsnog zo klote? ik wil me helemaal niet aanstellen ik wil dit alles niet. ik probeer het echt. ik wil helemaal niet zielig doen. waarom doe ik het dan? bericht terug zou ook leuk zijn, iets tenminste. dit niks is zo erg. ik moet er echt overheen komen, waarom lukt het nou niet? waarom is het enige waar ik me nog wat van aantrek hetgene waar ik me niks van aan zou moeten trekken? "and all I wanted was a lousy letter or a call" morgen weer een dag. sja anders zal het niet worden vrees ik. het gaat al 2 maanden zo. ik moet maar is wat doen om het op te lossen, dat kan ik best.
__________________
there is no escaping the underground mole people. except that way
Oud 07-12-2004, 22:36
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-12-2004 @ 10:20 :
Mijn vriendin is lief.
Je hebt een andere din... en dat zonder mij even te dumpen..*jank*
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 07-12-2004, 22:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oww ik haat mezelf echt..waarom heb ik haar hulp nou ingeroepen...
trut had ik dus niet moeten doen..ze heeft al zo veel aan dr hoofd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-12-2004, 22:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 07-12-2004 @ 23:36 :
Je hebt een andere din... en dat zonder mij even te dumpen..*jank*
Mochten jullie hier nog over willen praten, doe dat dan niet in een thread op het forum maar via PM.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-12-2004, 01:10
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 07-12-2004 @ 10:54 :
Griep
Gelukkig is t niet zo'n hele zware met alleen keelpijn, spierpijn, een kop vol snot, licht in mn hoofd en zwak voelen.
Geen hoofdpijn gelukkig...

maar leuk is anders....
Oud 08-12-2004, 06:54
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je! ik wil je hoofd eraf snijden met een bot mes. godverdomme, stomme idioot kijk nou toch wat je hebt aangericht.

sorry.
Oud 08-12-2004, 07:09
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
gisteren vroeg opgestaan, te vroeg, had het eerste uur toch vrij... school en daarna werken... superlam... vandaag weer vroeg op bluh, kom me bed bijna niet eens meer uit. heb ik normaal geen moeite mee, maar goed. vanaaf naar cabaret, dan vriendje bellen alsk wegga dan nog langer opblijven en dan eindelijk morgen uitslapen.. een uurtje, das tenminste iets... en weer werken..
wheèèhehehe! kwil hier weheg!
__________________
ChIcHiNg!
Oud 08-12-2004, 07:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me opeens weer in een kuil vallen... Opeens word ik weer verdrietig. Zonder reden, volgens mij. Tenminste, ik denk op dit moment aan niets waar ik verdrietig van zou worden. De laatste keer dat ik zonder aanleiding plots verdrietig werd, was meer dan twee maanden geleden.

Nu heb ik opeens tranen in m'n ogen - wil ik huilen - maar ik weet niet waarom. Er is ook niemand die mij nu even fijn kan knuffelen...

Oud 08-12-2004, 08:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik kon vannacht pas ruim na drieën in slaap komen door mn verstopte neus enzo, lag gewoon 4 uur klaarwakker in bed, heel vervelend.
Heb gelukkig al met al nog redelijk kunnen slapen, maar ben natruurlijk ook veel te vroeg wakker
Later vanochtend maar weer terug mn bed in en proberen wat in te halen...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-12-2004, 09:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik moet nog zoveel doen.
M'n moeder gaat een week weg
Moet steeds hoesten
Maar wel heel blij met m'n nieuwe jas
Over 10 min. les en moet me nog omkleden
Heb zin om te trainen en hem weer te zien, maar niet om laat naar bed te gaan
Ga m missen met Kerst.


dit zijn de dingen die steeds door m'n hoofd spoken.
__________________
Tsja
Oud 08-12-2004, 10:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben voor een verbod op spiegels.
Oud 08-12-2004, 10:54
Sartre
Sartre is offline
Dat ik vóór 12 uur al gedouched en wel achter de pc zit is echt een prestatie voor mij
Vandaag lekker aan mn werkstuk werken, dan eten in utrecht en vanavond naar paradiso, yay!
__________________
Единый, могучий Советски
Oud 08-12-2004, 10:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tuurlijk die vent leest nooit zn mail
zal nog wel ff duren voordat we een reactie krijgen
maar ik wil helemaal niet wachten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-12-2004, 11:54
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ga zo lekker winkelen met een vriendin
Mijn vriendje belde net dat hij binnenkort met een vriendin van hem een dagje uit gaat. Ken het meisje niet en heb haar nog nooit gezien of gesproken maar toch voel ik geen jaloezie, terwijl ik dat normaal toch wel een beetje zou hebben.
Oud 08-12-2004, 12:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Gisteravond weer een rare bui... En vandaag ben ik verkouden
Oud 08-12-2004, 13:52
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Kutdebat! 'k Had er echt heel veel vertrouwen in, maar 't mislukte totaal. En dan zegt mn lerares ook nog 'je kan met een tevreden gevoel naar huis', nou echt niet, 't ging helemaal niet zoals ik gewild had. Ok, we hadden wel gewonnen, maar 't ging gewoon niet goed.
Oud 08-12-2004, 14:34
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ik ga op begeleid wonen blijkbaar, werd me net meegedeeld
Mn vader en moeder vinden dat een Asociale lul ben, omdat ik nooit gezellig beneden ben.
Goh, wat gek dat ik niet met ze wil praten als ze me alleen maar afzeiken!
Als ze mn huur maar betalen, hufters
Oud 08-12-2004, 14:57
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
gister heel vroeg naar bed gegaan, k was zo moe.. vanmorgen nogsteeds. K keek net in de spiegel, allemaal donkere kringen rond mijn ogen k voel me echt heel slecht, k weet niet waarom. Heel snel geiriteerd, niet vrolijk, huilbuien, huiswerk niet af. Allemaal dingen die niet bij mij passen. *sucht* hopenlijk is het snel over... waarom
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 08-12-2004, 15:40
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
STOMME EXAMENS GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 08-12-2004, 16:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
hmmmm heerlijk zelfgekookt maaltje gegeten ... maar ik heb nog steeds honger .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-12-2004, 16:45
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Godverredomme. Heb ik eindelijk mijn rijbewijs, kan ik nog niet rijden
Het zit zo, mijn broer heeft 2(!) auto's, eentje staat te koop daar mag ik dus sowieso niet in rijden (duur, snel, mooi enz), maar hij heeft ook een oude wagen gekocht voor 500 euro. Ik vroeg eergister of ik even de auto mocht lenen om naar mijn vriendin te gaan, zodat ik ff niet op die KUTfiets hoef. Maar nee hij wou eerst even een keertje naast me zitten als ik zou rijden, nou oke prima dacht ik. Gaan we daarnet een stuk rijden, eerst tanken bij de Makro, toen pinnen bij een bank aan de andere kant van de stad, ging allemaal prima enzo nix aan de hand (duh anders heb ik geen rijbewijs ) Dus we komen thuis. Hij zegt, ik ga ff douchen! Ik zo, hey nu mag ik zeker wel even je auto lenen voor vanaaf ? Hij zo, nouw........ *3 minuten stil* *schraapt keel* ik wil eerst nog even langere stukken met je rijden enzo blabla..... WTF HEB IK DAAR NOU AAN, zo kan ik nog wel 800 kilometer gaan rijden voordat ik ooit een keer in dat ding mag rijden GODVERDOMME .... 'Jaah het is niet dat ik je niet vertrouw, maar het hoeft jouw fout nieteens te zijn' MN REET! Ook al heb ik al een miljoen kilometer voor mezelf gereden kan het OOK nog zo zijn dat er iemand op me knalt! LEKKERE BROER HOOR godverdomme zeg...

ZO dat was het
__________________
kimmiej is lief ^_^
Oud 08-12-2004, 16:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kom hier echt alleen meer als het slecht met me gaat, dat is het enige moment dat ik er echt behoefte aan heb. Als jullie met niet zien is dat dus een goed teken

Gisteren weer gecrasht maar ben er vandaag wel weer grotendeels bovenop. Ik kon het niet en ik wou het niet. Ik kan niet meer uren leren zoals ik voor mijn eindexamen deed, ik kan me niet meer concentreren, geen stof meer in me opnemen, geen nieuwe dingen meer leren snappen. Ik blijf rondhangen in het kringetje van de stof die ik al kende maar iets nieuws pik ik niet meer op Ben echt slecht bezig voor mijn studie. Alle verslagen en practica gaan goed, tot nu toe alleen nog maar voldoendes gehaald maar mijn proefexamens waren echt beroerd. Voor natuurkunde een 1,5 op 20 (dus een Nederlandse 0,75, dat kan je hier niet eens halen ) en voor biologie een 7 op 20 dus een Nederlandse 3,5. Scheikunde krijg ik morgen terug maar zal ook wel niet best zijn. En hij reageerde zo verkeerd maar dat konden we allemaal niet helpen. Het doet er allemaal niet toe maar het zorgde er wel weer voor dat mijn drempel overschreden werd en ik weer terugviel op een niveau wat ik al een poosje niet meer gezien had. Dat is hard en pijnlijk om te vallen. Vandaag weer omhoog geklommen, dat smsje deed al zoveel goed en dat gesprek vanmiddag nog veel meer. Ik wil hem zo graag zien en dan duurt vrijdag nog zo lang. Het voordeel van crashen bij mij is dat ik me daarna volledig op mijn studie stort, ik werd als het ware wakker geschud. Ik heb alleen niet het idee dat ik het kan. Heb het gevoel dat het allemaal te moeilijk is enzo Wat moet ik nou?

So wie es ist und so wie du bist bin ich immer wieder fur dich da
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-12-2004, 17:19
zus
Avatar van zus
zus is offline
Vandaag brief gehad over wat de leraren over me hadden gezegd met de lerarenvergadering:

- Soms wat lacherig
- Voorzichtig
- Zenuwachtig
- Wel gemotiveerd

Mijn leerpunten waren:

- Assertiviteit
- Communicatie
- Zelfreflectie

Hmm, moet nog heel wat verbeteren. Ik weet heel niet wat zelfreflectie inhoudt Maar goed..Vanmiddag bij kapper geweest, alleen wat korter want wil het weer laten groeien, maar het zit wel goed. Morgen oppassen en vrijdag naar de dokter en Trajectbureau.

Vooral voor die laatste twee ben ik zenuwachtig.. Eigenlijk het meest voor het Trajectbureau. Wat zullen ze zeggen? Wat verwachten ze van me? Kunnen ze me helpen? enz enz
__________________
Dare to fly!
Oud 08-12-2004, 17:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zelfreflectie: reflectie is bekijken/beoordelen. Het is dus de bedoeling dat je jezelf goed beoordeeld en achteraf weet hoe je het gedaan hebt. Ik denk dat je het kunt vergelijken met een goed zelfbeeld...

zelf·re·flec·tie (de ~ (v.))
1 het nadenken over het eigen doen en laten => introspectie


Oud 08-12-2004, 17:30
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 08-12-2004 @ 15:34 :
Als ze mn huur maar betalen, hufters
W'rom zouden ze in godsnaam jouw huur moeten betalen? Kom op, je bent 21
Oud 08-12-2004, 17:42
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-12-2004 @ 18:29 :
Zelfreflectie: reflectie is bekijken/beoordelen. Het is dus de bedoeling dat je jezelf goed beoordeeld en achteraf weet hoe je het gedaan hebt. Ik denk dat je het kunt vergelijken met een goed zelfbeeld...

zelf·re·flec·tie (de ~ (v.))
1 het nadenken over het eigen doen en laten => introspectie


Ah, dank je
__________________
Dare to fly!
Oud 08-12-2004, 17:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ik was zo zenuwachtig voor vandaag.
presentatie voor mensen die ik nog amper ken. Help!
Wat als het weer zo gaat als altijd? Ze snappen het toch nooit.

Maar het ging gewoon redelijk! Niet slecht, maar redelijk. Ik was wel erg zenuwachtig, maar er kwamen iig woorden uit m'n mond en op de volgorde zoals ze d'r hoorden te staan.
Blij dat het eindelijk weer eens lukte en dat het achter de rug is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-12-2004, 18:23
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
vandaag presentatie gehad, 8,6!!! ik ben zooo blij
mn lerares vond dat ik een mooie heldere stem had.. daar moest ik maar iets mee gaan doen van haar haha, lol.

*trots is*
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 18:27.
Oud 08-12-2004, 18:35
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff.. *no words*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-12-2004, 18:37
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 08-12-2004 @ 19:23 :
daar moest ik maar iets mee gaan doen van haar
Dus nu zit je altijd door haar les heen te kwebbelen?
Oud 08-12-2004, 19:01
Verwijderd
Blablabla oh, het ging zooooo goed
En ik voel pijn
Oud 08-12-2004, 19:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kom je na anderhalf uur treinen in Utrecht aan, krijg je te horen: "de docent is nog steeds ziek. Ga maar weer naar huis".

Ow, en m'n pa mag ook wel emigreren naar Canada. Behandelt ons (mij en m'n zusje) nog steeds alsof we resp. 8 en 10 jaar zijn. Zó kinderachtig. Met z'n 'grapjes' de hele dag.
Oud 08-12-2004, 19:18
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-12-2004 @ 18:30 :
W'rom zouden ze in godsnaam jouw huur moeten betalen? Kom op, je bent 21
Ik studeer nog, en mn ouders verdienen teveel voor een normale studiefinanciering. verder woon ik in een klein rothol waar je eerder Jezus Christus tegenkomt dan dat je een baan kan krijgen als 21 jarige.. En M'n zus is 23, daar lappen ze de huur ook nog voor, al 6 jaar. En ik wist t pas sinds vandaag, M'n moeder schijnt al op gesprek geweest te zijn daar. dikke naaizooi

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 19:22.
Oud 08-12-2004, 19:35
Verwijderd
En soms hou ik van de wereld... maar ze houdt nooit van mij
Oud 08-12-2004, 20:26
Verwijderd
Dingen gaan nooit zoals ik ze graag zie...

Maar ik ga ander werk zoeken, en vanaf januari ergens anders werken, tegelijk met stagelopen, of juist helemaal ff niet werken. Ben het beu!

Alles wordt me nu even te veel, ben moe, zowel lichamelijk als geestelijk, maar durf me niet ziek te melden

Edit:

Besef me net dat het een jaar geleden is... Mis hem nog steeds
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19
Psychologie Heimwee?
JJ13
7 24-01-2005 17:33
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #15.2
Verwijderd
500 02-12-2004 14:07
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.