Oud 15-12-2004, 18:43
Verwijderd
En zo had ik per ongeluk in het vorige topic de laatste post
Hier maar weer verder dus
Advertentie
Oud 15-12-2004, 18:44
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Mooie first reply dan: kut kut kut kut kut wat gingen de bijzondere verrichtingen bagger
Oud 15-12-2004, 18:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vanavond amper gegeten. Totaal geen honger, maar niet misselijk ofzo. Heb ook t idee dat ik vol zit, maar wel vreemd dit
En ik moet minder vaag zijn, snap mezelf soms niet eens meer...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-12-2004, 19:07
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Bluh, straks zwemmen, totaal geen zin in. Nja, op zich wel om weer eens iets actiefs te doen, maar ik ben veel te moe en ik wil niet in bikini. En waarschijnlijk is het daar ook heel erg koud.
Oud 15-12-2004, 19:24
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Life is very long, when you're lonely
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 15-12-2004, 19:43
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
niet dat ik hier doodlig te gaan van verdriet ofzo...weetje nog dat je jong was en dromen had? Toen vertelden ze je dat "later, als je groot bent" alles vanzelf op zn pootjes terecht zou komen. Je zou vanzelf je diploma halen, vanzelf een goede baan krijgen, vanzelf een perfecte relatie halen en vanzelf gaan trouwen en kindjes krijgen. Hoe dan ook, het geluk zou je elke dag toestralen. Later, als je groot bent. Nu is het zover. Kom maar op, diploma, baan, man, I'm ready for it!

Jammergenoeg gaat het niet zonder slag of stoot en kheb gewoon behoefte aan steun. Mensen verwachten altijd dat ik hen steun geef, maar zelf geven ze nauwelijks steun als IK het een keer hard nodig heb.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 15-12-2004, 20:03
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
huilen lucht toch wel n beetje op.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 15-12-2004, 20:24
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
waarom antwoord die nu niet??? dat ze dan zegt wat ik misdoe, een mailt stuurt of gewoon maar iets van defige respons, pff, en kan mezelf ni tegenhouden om geen moeite meer te doen.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 15-12-2004, 20:44
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
zou ik proberen om de hele nacht wakker te blijven zodat ik m misschien kan spreken op msn?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 15-12-2004, 20:52
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 15-12-2004 @ 20:44 :
zou ik proberen om de hele nacht wakker te blijven zodat ik m misschien kan spreken op msn?
misschien komt hij wel niet (wie is 'hij' eigenlijk?), en dan ben je al helemaal teleurgesteld, anders stuur je hem een mailtje.
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 15-12-2004, 20:54
zus
Avatar van zus
zus is offline
Vandaag op school wel leuk, ik had het gevoel dat ik iets betekende voor die vriendin. Verder complimentje van m'n muziekleraar M'n vriend smste me net dat ie langs ons huis kwam, vraag me toch af waarom hij niet binnen kwam..Nouja, het gaat toch al vreemd laatste tijd. Ik hoop dat m'n mentor morgen tijd voor me heeft zodat ik wat met d'r kan bespreken.

Morgen met de hele klas eten, GATVER! Heb er echt geen zin in, ga wel in hoekje zitten zodat het niet opvalt dat ik niet eet..
__________________
Dare to fly!
Oud 15-12-2004, 21:08
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
zus schreef op 15-12-2004 @ 20:54 :
Vandaag op school wel leuk, ik had het gevoel dat ik iets betekende voor die vriendin. Verder complimentje van m'n muziekleraar M'n vriend smste me net dat ie langs ons huis kwam, vraag me toch af waarom hij niet binnen kwam..Nouja, het gaat toch al vreemd laatste tijd. Ik hoop dat m'n mentor morgen tijd voor me heeft zodat ik wat met d'r kan bespreken.

Morgen met de hele klas eten, GATVER! Heb er echt geen zin in, ga wel in hoekje zitten zodat het niet opvalt dat ik niet eet..
, en wat ga je dan met je mentor bespreken. (ik ben veel te nieuwsgierig )
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 15-12-2004, 21:13
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
aargh, het gaat toch niet door volgende week Ik moet wachten tot de feestdagen voorbij zijn Ik was echt in staat te gaan janken. Uhm, beter gezegd ik heb gejankt
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 15-12-2004, 21:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
zus schreef op 15-12-2004 @ 20:54 :
Morgen met de hele klas eten, GATVER! Heb er echt geen zin in, ga wel in hoekje zitten zodat het niet opvalt dat ik niet eet..
Zeg, wel goed voor jezelf zorgen he! En dat houdt ook in dat je moet eten, al is het maar salade. (f)


Hm. Morgen tentamen waarneming, overmorgen tentamen over die hele rij mappen die ik heb. Poepoe, geen zin meer. Maar het moet nog even en als het goed gaat zal ik me vast voldaan voelen en dan is alles veel beter. Maar toch, vakantie regeert.
Mis mijn schatje, zie hem op z'n vroegst maandag pas weer... En ik wil NU een kusje!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-12-2004, 21:54
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Net heeeerlijk gezwommen, 't was echt weer eens leuk! En heel leuk over allerlei mensen geroddeld, dat was ook even heel leuk.
Oud 15-12-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 15-12-2004 @ 21:54 :
Net heeeerlijk gezwommen, 't was echt weer eens leuk! En heel leuk over allerlei mensen geroddeld, dat was ook even heel leuk.
Dionne toch
Neuh, het was wel even leuk voor een keertje
Oud 15-12-2004, 22:15
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
het is al tien uur geweest, maar ik moet nog een heel artikel voor maatschappijleer schrijven, en ook nog iets voor bio, anders stel ik mijn leraar teleur , ik heb echt de beste leraar van de school voor bio, en dit is het enige wat hij vraagt, maar daar ben ik dan dus langer dan een uur mee bezig. en ik voel me zo vreselijk moe, en dan ook nog het hele gedoe hier thuis. en toch wil ik graag naar school. op school voel ik met tenminste, nou , veilig denk ik. en ik moet ook nog wat voor bevo doen, en leren voor mijn proefwerkweek volgende week, ik trek het echt niet meer.
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 15-12-2004, 22:18
Verwijderd
Ik wil verdomme dat er van die stageplaats gebeld wordt, want ik wil die plaats echt heel erg graag...en anders moet ik iets gaan zoeken wat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind.

Gister middag voelde ik me opeens , echt heel vaag. Training ging op zich ook wel lekker, het schieten iig. En het autorijden ging ook best aardig, alleen parkeren niet zo, maar goed, uiteindelijk stond ie wel goed.

Vandaag drukke dag, terwijl ik niet echt iets had...huis beetje opgeruimd en schoon gemaakt, was en afwas gedaan ed, naar de stad en de bieb geweest en 's avonds nog boodschappen gedaan. En nu ga ik lezen in het boek wat ik gekocht heb, hopelijk is dit boek beter dan de vorige, want daar was niet echt heel veel aan.
Ads door Google
Oud 15-12-2004, 22:20
Verwijderd
dit is de klootste dag van de week

gister moest mijn ex weer bellen, harstikke leuk gesprek gehad. Hij zei dat ik altijd op hem kon rekenen en dat ik alles mag vragen. Ik bel vandaag op of die kan langskomen enz. (hij zou het doen) nee nee kon niet was ibj zijn vriendin enz. ik zit echt in diepe shit en scheld mij alleen maar uit.

ik kan dit niet meer
Oud 15-12-2004, 22:24
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
ik kan er niet meer tegen, ik sta niet meer voor mezelf in.
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 15-12-2004, 22:35
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
ik kom hier zelf niet meer uit.
maar dat heb ik vaker gedacht, en toen lukte het ook. ik moet hier gewoon weg, maar ik kan niet zonder school. maar soms, heel soms, denk ik dat ik dat wel kan. en dat ik naar het buitenland kan gaan. het liefst zo snel mogelijk. en anders zie ik geen andere oplossing.
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 15-12-2004, 22:37
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 15-12-2004 @ 22:20 :
dit is de klootste dag van de week

gister moest mijn ex weer bellen, harstikke leuk gesprek gehad. Hij zei dat ik altijd op hem kon rekenen en dat ik alles mag vragen. Ik bel vandaag op of die kan langskomen enz. (hij zou het doen) nee nee kon niet was ibj zijn vriendin enz. ik zit echt in diepe shit en scheld mij alleen maar uit.

ik kan dit niet meer
tsja, ex vriendjes
sterkte
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 15-12-2004, 22:37
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
shit, kon me weer niet beheersen
Oud 15-12-2004, 22:47
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-12-2004 @ 22:37 :
shit, kon me weer niet beheersen
dat ja.
mwach het gaat dus weer even klote. waarom the fuck doe ik dat toch? godsamme ik wil het helemaal niet. ik moet er maar is een einde aan maken, aan alles
Oud 15-12-2004, 22:55
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
el manuel schreef op 15-12-2004 @ 22:47 :
dat ja.
mwach het gaat dus weer even klote. waarom the fuck doe ik dat toch? godsamme ik wil het helemaal niet. ik moet er maar is een einde aan maken, aan alles
zelfmoord?
Advertentie
Oud 15-12-2004, 22:59
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
el manuel schreef op 15-12-2004 @ 22:47 :
dat ja.
mwach het gaat dus weer even klote. waarom the fuck doe ik dat toch? godsamme ik wil het helemaal niet. ik moet er maar is een einde aan maken, aan alles
die smile staat daar best wel ziekelijk.
ik heb maar even zelf een topic aangemaakt, want ik post hier wel erg veel.
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 15-12-2004, 23:37
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
wat me opvalt he, jullie zijn allemaal meisjes, behalve 1 iemand. Misschien moeten jullie gewoon net als jongens, het af en toe laten varen
Oud 15-12-2004, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 15-12-2004 @ 23:37 :
wat me opvalt he, jullie zijn allemaal meisjes, behalve 1 iemand. Misschien moeten jullie gewoon net als jongens, het af en toe laten varen
dat je even je gedachten neerzet ergens betekent toch niet dat je t niet laat varen?
Oud 15-12-2004, 23:53
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-12-2004 @ 23:46 :
dat je even je gedachten neerzet ergens betekent toch niet dat je t niet laat varen?
Ja dat is wel waar, maar sommigen schrijven dat ze zelfmoordneigingen hebben enzo. Dat is niet echt laten varen.
Oud 15-12-2004, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 15-12-2004 @ 23:53 :
Ja dat is wel waar, maar sommigen schrijven dat ze zelfmoordneigingen hebben enzo. Dat is niet echt laten varen.
Er zijn ook genoeg jongens met zelfmoordneigingen, alleen posten die het hier misschien niet...
Oud 15-12-2004, 23:57
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-12-2004 @ 23:55 :
Er zijn ook genoeg jongens met zelfmoordneigingen, alleen posten die het hier misschien niet...
zou kunnen
Oud 16-12-2004, 00:33
Verwijderd
Zit ik lang te twijfelen of ik m zal smsen..
Net op DAT moment spreekt ie me aan op msn..
Op een gegeven moment:


hij zegt:
nog wilde plannen voor het weekend?
Dansen in stilte zegt:
inez is jarig
hij zegt:
ow.. feliciteer der maar van me
als ze nog weet wie ik ben
Dansen in stilte zegt:
maar ik MOET echt eea doen voor school, heb nl na vakantie portfoliogesprek.. en dan voor de rest kijken of er wat leuks te doen is met iemand
Dansen in stilte zegt:
tuurlijk weet ze dat
Dansen in stilte zegt:
maar gezien t feit dat er vast niet iemand is om me uit te nodigen voor wat leuks....
hij zegt:
haha is dat een hint
Dansen in stilte zegt:
vat dat op hoe je dat wilt
hij zegt:
haha nou zou wel willen maar ben dit weekend druk bezet.. dus sorry
Oud 16-12-2004, 00:40
Verwijderd
hij zegt:
naja oude gewoontes gaan niet dood..
hij zegt:
dat bewijst dit maar en afgelopen weekend
Dansen in stilte zegt:
wat heb je afgelopen weekend dan gehad?
hij zegt:
...
hij zegt:
je weet best wat ik bedoel
Dansen in stilte zegt:
is dat een positief iets of negatief?
Dansen in stilte zegt:

hij zegt:
waarom zou het negatief zijn?..
hij zegt:
nou..
Dansen in stilte zegt:
je zou t kunnen lezen als: ik wil t niet graag, maar op een of andere manier kan ik er niet onderuit....
Ofzo
hij zegt:
ach meis.. niet zo diepzinnig denken.. had je al lang verteld dat ik het fijn vond
Oud 16-12-2004, 00:42
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ohjee...Wordt het gesprek meer dan 500 regels of..?
Oud 16-12-2004, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-12-2004 @ 00:42 :
Ohjee...Wordt het gesprek meer dan 500 regels of..?
het is nu afgelopen, de kat springt op schoot, dus die brneg ik naar de gang en ga slapen
Oud 16-12-2004, 00:51
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
saartje 88 schreef op 15-12-2004 @ 20:52 :
misschien komt hij wel niet (wie is 'hij' eigenlijk?), en dan ben je al helemaal teleurgesteld, anders stuur je hem een mailtje.
'hij' is een jongen die ik alleen via internet ken, sinds februari. hij woont in australie en ook al hebben we elkaar nog nooit gezien, we hebben een speciale band. ik kan m al niet zo vaak spreken (tijdsverschil), maar vandaag was t al de 2e keer binnen een week, dat ik even afwezig was op msn en hij online was. wat frustrerend was. we hebben elkaar al lang niet meer gesproken. mailen heb ik al gedaan, ik wil m spreken.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Ads door Google
Oud 16-12-2004, 07:00
zus
Avatar van zus
zus is offline
Gisteravond beetje raar allemaal, het gaat met pieken en dalen tussen m'n vriend en mij.

Zometeen met de klas gezamenlijk eten Ik wil echt niet, ik ben zo zenuwachtig ervoor..
__________________
Dare to fly!
Oud 16-12-2004, 08:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vannacht goed geslapen, werd alleen wakker van de wekkerradio van een huisgenoot die echt veel te hard stond, zo hard dat ik er heerlijk van mee kon genieten en dat ding heeft echt bijna een halfuur aangestaan...
Heb weer zin in college morgen, dit rooster is echt prut, veel te weinig uren, maar gelukkig is het na de vakantie weer anders
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-12-2004, 08:52
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
*argh* kbedoel, wie is er nou vegetarier? oh, gaan ze liggen zeiken over mijn gerbils... dat het zo sneu is dak ze aan me slang zou kunnen voeren... whaha, eik best wel grappig... hoe weten zij nou hoe ik mn gerbiols houd... ja, whatever, niet te ver doordrijven, tis maar eehn klein onbenullig iets op internet
maar wrm trek ik me overal zoveel van aan? jeetje, moet echt eens ophouden ermee...
__________________
ChIcHiNg!
Oud 16-12-2004, 08:57
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik raad iedereen aan die zich klote voelt een jurk gaan te kopen sinds dat ik dat dinsdag heb gedaan ben ik echt niet meer te houden en niks kan me raken omg k weet het verder ook niet
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 16-12-2004, 09:03
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja, kga vrijdag naar de stad met me mammie voor mss wel een galajurk
__________________
ChIcHiNg!
Oud 16-12-2004, 11:53
Verwijderd
Nou, ik wil nu mijn PGO-boek want ik moet nog liters huiswerk maken en ik moet voorzittertje spelen maandag, de horror.
Zo, nu gaan jullie allemaal voor me duimen.
Oud 16-12-2004, 12:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-12-2004 @ 08:57 :
ik raad iedereen aan die zich klote voelt een jurk gaan te kopen sinds dat ik dat dinsdag heb gedaan ben ik echt niet meer te houden en niks kan me raken omg k weet het verder ook niet
ik zak alleen dieper de shit in denk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-12-2004, 12:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-12-2004 @ 08:57 :
ik raad iedereen aan die zich klote voelt een jurk gaan te kopen sinds dat ik dat dinsdag heb gedaan ben ik echt niet meer te houden en niks kan me raken omg k weet het verder ook niet
Hihi, dan weten we dat alvast.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-12-2004, 14:12
Verwijderd
ja. nou. ik heb dus even een klein dipje, maar goed. daar wil ik geen aandacht aan schenken. geen behoefte aan. geen zin in. dus. omdat ik weer even aan mn tax zit wat ellende betreft. van mezelf of niet.

ja. ik ben gisteren naar de kapper geweest. en nuy heb ik een heleboel krullen. en ik vind dat hartstikke leuk staan
Oud 16-12-2004, 15:38
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Fijn die regen. Hopelijk is het vanavond wel droog, want 'k heb geen zin om nog een keer nat geregend te worden. Volgende week een relaxe week en daarna twee weken vakantie, heerlijk.
Oud 16-12-2004, 16:14
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Dolores schreef op 16-12-2004 @ 15:38 :
Fijn die regen. Hopelijk is het vanavond wel droog, want 'k heb geen zin om nog een keer nat geregend te worden. Volgende week een relaxe week en daarna twee weken vakantie, heerlijk.
Welke regen? Hier regent het niet
En volgende week hoef ik alleen maar mijn rapport op te halen

Vakantie vakantie vakantie!
Nog 1 dag
Oud 16-12-2004, 16:25
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 16-12-2004 @ 16:14 :
Welke regen? Hier regent het niet
En volgende week hoef ik alleen maar mijn rapport op te halen

Vakantie vakantie vakantie!
Nog 1 dag
Hier regende het behoorlijk hard. En wij hebben lekker geen rapporten in ons examenjaar. Nja, eigenlijk wel jammer, ben wel trots op mijn cijfers.
Oud 16-12-2004, 16:26
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Dolores schreef op 16-12-2004 @ 16:25 :
Hier regende het behoorlijk hard. En wij hebben lekker geen rapporten in ons examenjaar. Nja, eigenlijk wel jammer, ben wel trots op mijn cijfers.

Nouja... rapporten... tussenstand
Oud 16-12-2004, 16:30
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
pff heb er weer geen zin in
wel heel erg fier op mezelf, gisteren tot stuk in de nacht goed doorgeleerd, en vandaag mijn examen dan ook gekunnen. Nog 2 examentjes, en dan vakantie. Heb echt zo nood aan. Maar ben er tegelijk weer zo bang voor. Kwil er nu gewoon even mee stoppen, echt stoppen met alles. Geen gezeik over zelfmoord, nee, dat doe ik nie, gewoon spijtig dat tijdelijke zelfmoord niet bestaat. Waarom moet altijd alles gebeuren volgens wat anderen willen, of beter nog, waarom kan ik het gewoon allemaal zelf niet. kweet niet hoe ik me voel, fysiek niet zo denderend, moe en ellendig. Nja, misschien moet ik me maar eens niet zo laten doen. haha, allemaal opgepast, ik kom er aan.. huhm, wat ben ik toch vreemd.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 21:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #4
Gothic
499 22-05-2004 22:18
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #3
Gothic
500 07-05-2004 13:27
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 17:32
Psychologie Verschil tussen naar psycholoog en psychiater???
Bertram
17 24-03-2004 15:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.