Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2005, 17:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse maakt haast met schermen

Vitesse maakt haast met de komst van twee grote audiovisuele schermen in stadion Gelredome. "Zoiets moet er een keer daadwerkelijk van komen", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan van de Arnhemse eredivisionist. "Het is net zoals met het supportershome. Die wens bestond ook al lang en de komst van het home hebben we onlangs gerealiseerd. Er ligt nu een aantal offertes voor twee schermen." De schermen zijn ongeveer vijf bij zes meter groot. Ze moeten een plek krijgen in twee van de vier dichte hoeken van het stadion. Door de opbrengsten van reclames op de schermen verwacht Vitesse de kosten terug te verdienen.

Bron: De Gelderlander 25-06-2005


koop maar spelers ipv schermen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 27-06-2005, 19:16
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Waarom geen sms service op het scherm? Om de kosten terug te verdienen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 27-06-2005, 19:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-06-2005 @ 20:16 :
Waarom geen sms service op het scherm? Om de kosten terug te verdienen.
Dat gaan ze doen, doet elke club...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-06-2005, 21:39
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Leuk voor de uitsupporters zo'n sms scherm!

"Rennen in je eigen stad!" en dan juichen of je met 4-0 voorstaat, tsjah...

Gaat bij Vitesse dr. Love nog berichtjes terug sturen, op je dringende vragen?
Oud 27-06-2005, 22:04
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
beste zuster kutje, mijn piemel is bij het voetballen onder de douche altijd veel kleiner dan de piemel van Blaise N'Kufo, hoe komt dat?

Fuck dat gedoe, hebben we bij Twente dit seizoen ook gehad, kon je sms-en voor de man of the match, maar soms waren de wedstrijden -vooral voor de winterstop- zo slecht dat ze helemaal geen winnaar bekend maakten.

[edit] las ergens dat de begroting van Vitesse weer was goed gekeurd door de KNVB, lijkt erop dat het financieel gezien het einde in zicht is.(einde van fin.problemen dan)
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 27-06-2005, 23:20
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-06-2005 @ 23:04 :
beste zuster kutje, mijn piemel is bij het voetballen onder de douche altijd veel kleiner dan de piemel van Blaise N'Kufo, hoe komt dat?

Fuck dat gedoe, hebben we bij Twente dit seizoen ook gehad, kon je sms-en voor de man of the match, maar soms waren de wedstrijden -vooral voor de winterstop- zo slecht dat ze helemaal geen winnaar bekend maakten.

[edit] las ergens dat de begroting van Vitesse weer was goed gekeurd door de KNVB, lijkt erop dat het financieel gezien het einde in zicht is.(einde van fin.problemen dan)
het lijkt ja, maar het schijnt nog een gat in te zitten van 7ton, maar de transfer van Schaars kan dit gat dichten, maar kan ook gebruikt worden om een andere speler te halen. Zo is het goed gekeurd door de knvb

Verder heeft Vitesse begroot op 15.000 kaarthouders, zelf dnek ik dat er nog wel meer kaarthouders zullen komen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 27-06-2005, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 28-06-2005 @ 00:20 :
het lijkt ja, maar het schijnt nog een gat in te zitten van 7ton, maar de transfer van Schaars kan dit gat dichten, maar kan ook gebruikt worden om een andere speler te halen. Zo is het goed gekeurd door de knvb

Verder heeft Vitesse begroot op 15.000 kaarthouders, zelf dnek ik dat er nog wel meer kaarthouders zullen komen
meer als 15.000 bij vitesse joh?
Oud 28-06-2005, 16:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
GLAZER BEZIT NU ZOWAT ALLES VAN UNITED

Malcolm Glazer, die enkele weken geleden Manchester United opkocht tot woede van vele fans, controleert nu al meer dan 98 procent van de clubaandelen.

Dat betekent dat hij de overblijvende aandeelhouders kan dwingen om hun deel te verkopen, zo meldde de Londense beurs. De 76-jarige Amerikaanse miljardair had de aandeelhouders tot maandag de tijd gegeven om te verkopen tegen 300 pence per stuk, geen slechte prijs.

Glazer kan nu alles regelen in de club. Zo haalt hij de club van de beurs en gaf zijn drie zonen zitjes in de directieraad van de club.
Hele slechte zaak, als je het mij vraagt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2005, 16:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik schroef mijn Man Utd Fanroom bordje binnenkort van mijn slaapkamerdeur..

Park word gehaald, Christiano Ronaldo verkocht om nog maar niet te beginnen over het spitsenbeleid. Dan is er ook nog geklooi geweest met die Mikel die waarschijnlijk dan toch weer naar Chelski gaat. En dan solliciteert de perfecte opvolger voor een transfer (Gattuso gaf aan dat Man U zijn droom was) en dan doen ze er niks mee..

Van der Sar misschien een klein lichtpuntje aan de horizon
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk

Laatst gewijzigd op 28-06-2005 om 16:26.
Oud 28-06-2005, 22:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Man U blijft mijn club, maar het is inderdaad ronduit klote. Zeker aangezien die kerel niets van voetbal weet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-06-2005, 07:34
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-06-2005 @ 17:21 :
Ik schroef mijn Man Utd Fanroom bordje binnenkort van mijn slaapkamerdeur..

Park word gehaald, Christiano Ronaldo verkocht om nog maar niet te beginnen over het spitsenbeleid. Dan is er ook nog geklooi geweest met die Mikel die waarschijnlijk dan toch weer naar Chelski gaat. En dan solliciteert de perfecte opvolger voor een transfer (Gattuso gaf aan dat Man U zijn droom was) en dan doen ze er niks mee..

Van der Sar misschien een klein lichtpuntje aan de horizon
Ronaldo verkocht?

contractverlenging Ronaldo bij Man U
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Oud 29-06-2005, 14:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
België schaft CC af

In België is de ClubCard weer afgeschaft. Net als in Nederland werd de kaart een paar jaar geleden ingevoerd om voetbalvandalisme tegen te gaan. En net als in Nederland heeft de kaart daar niet echt aan geholpen. De kaart is vooral een probleem voor mensen die sporadisch een wedstrijd willen bezoeken. Bij NAC zijn er tegenwoordig weer enkele wedstrijden per seizoen waarbij de ClubCard geen verplichting is.
De ministerraad van België heeft het gebruik van de fankaart daarom dus afgeschaft. Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael eiste al langer dat kaart van het toneel zou verdwijnen. In Nederland denkt de regering er helaas anders over. Hier koerst men af op een verzwaring van de kaart. Wij wagen de effectiviteit daarvan te betwijfelen.


Bron: B-side Rats, Voetbalkrant.com, Blue-army.com, TDK


Misschien iets voor Nederland?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 01-07-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-06-2005 @ 15:08 :
België schaft CC af

In België is de ClubCard weer afgeschaft. Net als in Nederland werd de kaart een paar jaar geleden ingevoerd om voetbalvandalisme tegen te gaan. En net als in Nederland heeft de kaart daar niet echt aan geholpen. De kaart is vooral een probleem voor mensen die sporadisch een wedstrijd willen bezoeken. Bij NAC zijn er tegenwoordig weer enkele wedstrijden per seizoen waarbij de ClubCard geen verplichting is.
De ministerraad van België heeft het gebruik van de fankaart daarom dus afgeschaft. Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael eiste al langer dat kaart van het toneel zou verdwijnen. In Nederland denkt de regering er helaas anders over. Hier koerst men af op een verzwaring van de kaart. Wij wagen de effectiviteit daarvan te betwijfelen.


Bron: B-side Rats, Voetbalkrant.com, Blue-army.com, TDK


Misschien iets voor Nederland?
Neeeeee joh! hier gaan ze hele foto databases opzetten! en verplichte uitkaart met foto voor uitwedstrijden, waardoor dus letterlijk IEDEREEN op de thuistribunes van de tegenstander gaat zitten

goed bedacht regering van Nederland!


Oud 01-07-2005, 14:22
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-06-2005 @ 22:39 :
Leuk voor de uitsupporters zo'n sms scherm!

"Rennen in je eigen stad!" en dan juichen of je met 4-0 voorstaat, tsjah...

Gaat bij Vitesse dr. Love nog berichtjes terug sturen, op je dringende vragen?
Ik vond het prachtig om naar PSV – zwolle te gaan, speciaal voor dat schitterende scherm.
Lekker naast het uitvak zitten en je abonnement helemaal leeg SMS’en om zo af en toe een Vanda, een oude PEC hooligan, een blauwvinger of een zwolse malloot fanatiek op te zien springen en apathisch richting een televisiescherm (mede mogelijk gemaakt door Philips) te zien schreeuwen en springen.
Iets over 7 oktober en rennen in je eigen stad, iets over iemand die zijn auto ooit net iets te hard tegen een bom heeft geparkeerd na een hardcorefeestje, iets over hihihihi het staat 7-0 en uiteindelijk heb je geen SMS tegoed meer over om de mensen op the Box te vertellen dat je een dope, vet kick’n, chille avond hebt gehad met al je bro’s, peepz, shorties en chica’s.

Prachtige uitvinding voor het geval je niet zo gek veel van het kijken naar voetbal houdt.
Komt misschien ook omdat ik gewend ben om in stadions te komen waar de stand nog met legborden wordt bijgehouden en je in sommige stadions goed moet onthouden hoeveel het staat omdat het scorebord voor de uitsupporters niet zichtbaar is.
Dat is nog wel eens moeilijk…
Oud 01-07-2005, 19:52
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
vijf schreef op 01-07-2005 @ 14:01 :
Neeeeee joh! hier gaan ze hele foto databases opzetten! en verplichte uitkaart met foto voor uitwedstrijden, waardoor dus letterlijk IEDEREEN op de thuistribunes van de tegenstander gaat zitten

goed bedacht regering van Nederland!



Mooi toch, niemand ziet wat van de wedstrijd, iedereen reist zonder kaarten en gaat aan het hek rammelen?

Zou het kunnen...nêhhh
Oud 01-07-2005, 19:55
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 01-07-2005 @ 15:22 :
Ik vond het prachtig om naar PSV – zwolle te gaan, speciaal voor dat schitterende scherm.
Lekker naast het uitvak zitten en je abonnement helemaal leeg SMS’en om zo af en toe een Vanda, een oude PEC hooligan, een blauwvinger of een zwolse malloot fanatiek op te zien springen en apathisch richting een televisiescherm (mede mogelijk gemaakt door Philips) te zien schreeuwen en springen.
Iets over 7 oktober en rennen in je eigen stad, iets over iemand die zijn auto ooit net iets te hard tegen een bom heeft geparkeerd na een hardcorefeestje, iets over hihihihi het staat 7-0 en uiteindelijk heb je geen SMS tegoed meer over om de mensen op the Box te vertellen dat je een dope, vet kick’n, chille avond hebt gehad met al je bro’s, peepz, shorties en chica’s.

Prachtige uitvinding voor het geval je niet zo gek veel van het kijken naar voetbal houdt.
Komt misschien ook omdat ik gewend ben om in stadions te komen waar de stand nog met legborden wordt bijgehouden en je in sommige stadions goed moet onthouden hoeveel het staat omdat het scorebord voor de uitsupporters niet zichtbaar is.
Dat is nog wel eens moeilijk…
Hehe, schitterend. Stelletje zeikerds over spandoeken, wij doen aan sms-tifo, internet-hooliganisme, en msn-confrontaties! We drinken geen bier maar hippe glimmende drankjes, en onze schoenen zijn niet afgetrapt, maar worden telkens gepoest!
Oud 02-07-2005, 18:20
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 01-07-2005 @ 20:55 :
Hehe, schitterend. Stelletje zeikerds over spandoeken, wij doen aan sms-tifo, internet-hooliganisme, en msn-confrontaties! We drinken geen bier maar hippe glimmende drankjes, en onze schoenen zijn niet afgetrapt, maar worden telkens gepoest!
Precies, al dat schreeuwen met speeksel over terminale ziektes en andere verwensingen, dat vechten midden in een drukke winkelstraat, dat drinken in een trein vol met leuke studentenmeisjes.
Het is allemaal wel leuk en aardig, maar heel vrouwelijk Nederland rent wel voor je weg.

We gaan het helemaal anders aanpakken!
Ik heb binnenkort al een afspraak geregeld met Bas van Hout, die komt ons filmen in een trendy dancing waar we aan het loungen zijn op ligkussens tussen serveersters die ons komen verblijden met een dienblad kersjes en gevulde eieren.
Casual is alweer uit.
We dragen hippe, strakke truitjes met het liefst de kleur roze of paars en we dragen zilveren schoentjes.
Bij hoge uitzondering gaan we nog wel eens stappen, maar we pakken liever een avondje sauna of gaan bij elkaar een lekker hapje eten. Trendy bereidt op de keramische kookplaat door mooie, arrogante meisjes.

Een relafspraak is zo geregeld.
We bluetoothen er gewoon flink op los en binnenkort kun je bij Versatel live overschakelen naar de door jouw gekozen wedstrijd en kun je virtueel je relletje meepakken. Gewoon vanuit de huiskamer.
Ejoooweeejooo wejo! Wejo!
Oud 02-07-2005, 18:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-06-2005 @ 00:20 :
Verder heeft Vitesse begroot op 15.000 kaarthouders, zelf dnek ik dat er nog wel meer kaarthouders zullen komen
Ik denk dat die nu over zullen stappen naar Deventer, nu dé voetballer waarvoor je naar het stadion gaat zijn kunsten in de Adelaarshorst gaat vertonen.
Is H.I.V. erg besmettelijk???
Oud 02-07-2005, 18:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-07-2005 @ 19:23 :
Ik denk dat die nu over zullen stappen naar Deventer, nu dé voetballer waarvoor je naar het stadion gaat zijn kunsten in de Adelaarshorst gaat vertonen.
Is H.I.V. erg besmettelijk???
tja Komol, jammer want als hij helemaal 100pct was geweest had het best een bruikbare speler kunne worden. Nu is hij leuk voor jullie
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-07-2005, 10:30
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Ritzege Oostenrijk naar Den Bakker
06 jul 2005
Maarten den Bakker is tot winnaar uitgeroepen van de derde etappe in de Ronde van Oostenrijk. De Rabo-renner kwam als vijfde over de meet, maar zijn vier voorgangers werden gedeklasseerd omdat ze vlak voor de finish een verkeerde route hadden gereden.
Den Bakker vormde samen met het gedeklasseerde viertal en de Pool Przemyslaw Niemiec de kopgroep. Ze sloegen vlak voor de finish een verkeerde weg in. Alleen Den Bakker en Niemiec merkten dat op en keerden terug om via de juiste route naar de meet te fietsen. De Nederlander was zijn Poolse concurrent vervolgens in de sprint de baas. Hun vier medevluchters waren echter al gefinisht. Zij waren op de verkeerde weg net zo lang doorgereden tot een dranghek ze ophield. Het kwartet besloot met fiets en al over de hekken te klimmen en de verkorte weg naar de eindstreep voort te zetten. De organisatie kon dit niet over zijn kant laten gaan en kende de zege toe aan Den Bakker.

De Nederlander sprak van zijn vreemdste finish ooit. "We hadden aan het eind een plaatselijke omloop, we kwamen op het bewuste stuk voor de tweede keer langs. Het was een rotonde en een van de voorste renners vergiste zich. Ik merkte het en ben samen met die Pool omgedraaid." Den Bakker zag de vier voor hem finishen, maar concentreerde zich op zijn eigen sprint met Niemec. "Ik wist dat ik zou winnen, want zij hadden het parkoers niet gevolgd. Ze hebben een paar honderd meter minder afgelegd dan ik."

De bizarre derde etappe veranderde in Oostenrijk niets aan het algemeen klassement. Juan Miguel Mercado (Quick-Step) verdedigt donderdag de leiderstrui in een tien kilometerlange klimtijdrit, die de renners met stijgingspercentages tot 17% naar de top van de Kitzbüheler Horn voert. De Ronde van Oostenrijk duurt nog tot en met zondag.

Bron
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 07-07-2005, 21:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had het gehoord van Den Bakker ja, lachen. Echt een bizarre overwinning. Jammer genoeg had Studio Sport gisteren nog geen beelden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-07-2005, 09:43
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-07-2005 @ 19:20 :
Ejoooweeejooo wejo! Wejo!
Hóóligans FOREVER!

Wat een mega-drama-spel...

Overigens speelt Twente dit jaar de uitwedstrijden in een jubileum-shirt.
Plaatje is wat aan de onduidelijke kant...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 08-07-2005, 16:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Jansen heeft hartklachten: tot de winterstop out

8/7/2005 14:16

Vitesse moet het in ieder geval tot aan de winterstop stellen zonder Michael Jansen. De 21-jarige verdediger kampt met hartklachten en zal de komende maanden de nodige onderzoeken ondergaan.

Afgelopen mei, in de wedstrijd tegen Ajax, raakte Jansen enige tijd buiten bewustzijn. Als gevolg daarvan moest hij enkele duels met Jong Oranje en een oefenstage met het Nederlands elftal afzeggen.

Bij uitgebreide onderzoeken naar zijn gezondheid is daarop gebleken dat de linksback van Vitesse aan een hartritmestoornis lijdt. In de zomerstop onderging hij al een ingreep aan het hart, die echter niet het gewenste resultaat had.

Er werd na de wedstrijd tegen Ajax gedacht aan een hoofd- of hersenblessure, waar nu blijkt dat het om zijn hartproblemen ging. De verdediger is in ieder geval tot de winterstop niet beschikbaar. Tot die tijd zullen verdere onderzoeken en behandelingen plaatsvinden.

ja dat is nu eens flink kut
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-07-2005, 16:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hehe, ik dacht even dat het om theo ging, balen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-07-2005, 17:06
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-07-2005 @ 17:58 :
Hehe, ik dacht even dat het om theo ging, balen
zegt wel weer wat over jou, dat je het verschil niet ziet tussen Janssen en Jansen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-07-2005, 18:12
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Hij wilde zelf toen nog door voetballen geloof ik, maar goed dat hij dat niet mocht van die arts dan.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 08-07-2005, 18:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-07-2005 @ 18:06 :
zegt wel weer wat over jou, dat je het verschil niet ziet tussen Janssen en Jansen
Alsof het me wat boeit
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-07-2005, 10:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Disciplinaire schorsing voor Romano Denneboom
Trainer Cees Lok heeft aanvaller Romano Denneboom voor veertien dagen geschorst. Hij behoorde gisteren niet tot de selectie voor de oefenwedstrijd tegen Quick 1888. Directe aanleiding voor de schorsing was de instelling van Denneboom afgelopen zaterdag in de oefenwedstrijd tegen de amateurs van N.E.C. Daarin maakte Denneboom een ongemotiveerde indruk en bovendien maakte hij een paar forse overtredingen. "Daarmee brengt hij de club in diskrediet", aldus Lok. "Het is niet alleen om deze wedstrijd dat hij nu is geschorst, maar er zijn de afgelopen paar maanden nog een aantal incidenten geweest."

De selectie vertrekt morgen (dinsdag) op trainingskamp naar Garderen. Denneboom blijft achter in Nijmegen en zal individuele trainingen onder leiding van de assistent-trainers De Groot en Brookhuis volgen.

Lok: "We kennen allemaal de kwaliteiten van Romano, maar ik wil van hem dezelfde instelling als van de rest. Hij heeft nu veertien dagen om daarover na te denken. Na deze 14 dagen heeft hij de kans om een laatste strohalm te grijpen. Ik heb hem nog niet afgeschreven, dat blijkt ook uit het feit dat we serieus met hem doortrainen gedurende de week dat de rest van de selectie op trainingskamp is en de week erna. In die 2 weken moet hij zich realiseren dat hij dezelfde inzet en motivatie moet tonen als de rest van de selectie."
Krijg ik eindelijk mijn zin

Wel leuk om te zien dat hij vandaag nog een stuk of 15 à 20 supporters langs de kant had staan om z'n training te bekijken

Het is wel een goeie jongen, maar hij moet zich beter inzetten, ook tegen de kleine clubjes.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-07-2005, 18:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-07-2005 @ 10:43 :
Hóóligans FOREVER!

Wat een mega-drama-spel...
Ik heb sinds een aantal jaar een spel-verbod, omdat ik altijd vals speelde.


En helaas voor ons wederom geen treffen met jullie jubileumshirt.
Het zal ongeveer de 34e verboden oefenwedstrijd zijn.
Ik denk dat we toch echt moeten wachten totdat wij degraderen of jullie promoveren; beide kansen zijn hoogstwaarschijnlijk even groot. Toch was de beloofde oefenwedstrijd weer iets om naar uit te kijken. Ik verheug me nu al op de volgende Go Ahead - Twente!
Oud 13-07-2005, 12:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Er zijn weer geruchten dat NEC in de financiële problemen zou zitten. Maar wat ik me dan afvraag, waarom houd je dan een dure speler als vd Eede en huur je een van de duurste keepers van Nederland?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-08-2005, 19:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mensen, dit topic mag wel een up hebben!

Geplukt van het MVV-forum:

Trainer schopt schoen in gezicht reserve
David Fernandez zal zich toch wel even achter zijn oren gekrabd hebben over de vraag of hij wel de juiste keus heeft gemaakt. De Spaanse spits moest namelijk behandeld worden na een actie van zijn gefrustreerde coach.
Zondag zat Fernandez in de dug-out geduldig te wachten op zijn debuut voor Dundee United. Maar in plaats van een bemoedigend schouderklopje kreeg de spits de schoen van zijn coach in zijn gezicht. En dus maakte de van Celtic overgekomen Spanjaard met drie hechtingen in zijn gezicht in de tweede helft zijn entree.

'Ik verloor mijn kalmte en schopte tegen een bidon. Maar daarbij schoot mijn schoen los en die raakte David in zijn gezicht', zei 'dader' Gordon Chisholm. De frustratie over de arbitrale beslissingen maakte bij de coach meteen plaats voor nederigheid.

'Ik heb meteen mijn excuses gemaakt. Er is geen problemen tussen ons, al is dit niet de beste manier om een werkrelatie te beginnen. Het was een stom, in de hitte van de strijd-ding.'

Fernandez accepteerde de verontschuldigingen van zijn coach. 'Het was niet bewust. Maar we hebben wel wat woorden gehad. Het was gewoon pech dat ik juist daar op de bank moest zitten.'


Hehe, het zal je maar gebeuren...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-08-2005, 19:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Weet je zeker dat het Ferguson niet was?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-08-2005, 19:20
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Nu dwarsboomt ProRail Ajax-ADO Den Haag

15/8/2005 22:21

Ajax-ADO Den Haag lijkt ook op 7 januari 2006 niet te kunnen worden gespeeld. Eerder verbood burgemeester Job Cohen het duel en nu lijkt ProRail, dat het Nederlandse spoorwegennet beheert, roet in het eten te gooien.

Op 7 en 8 januari heeft ProRail onderhoudswerkzaamheden gepland op de stations rond het stadion, waardoor fans niet bij het stadion zouden kunnen komen.

Overigens heeft de KNVB beroep aangetekend tegen het verplaatsen van het duel door de rechter. De nationale voetbalbond vindt het principieel onjuist dat een rechter een datum voor een voetbalwedstrijd prikt.
And the story continues..
__________________
Wauwel.
Oud 16-08-2005, 21:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 16-08-2005 @ 20:20 :
And the story continues..
Oh man... deze zaak wordt zo erg, dat ik er zo af en toe van in de lach schiet.
Tja nou en Prorail heeft werkzaamheden gepland? Dan maar voor een keer een verplichte buscombi invoeren. Ook al hebben de supporters het niet graag.
Maar mensen, waar hebben we het over? Een geschikte datum voor een voetbalwedstrijdje vinden... nu met dat drukke programma is dat natuurlijk wel wat complexer geworden. Maar dan nog...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-08-2005, 22:59
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 12-07-2005 @ 19:03 :

Ik denk dat we toch echt moeten wachten totdat wij degraderen of jullie promoveren; beide kansen zijn hoogstwaarschijnlijk even groot.
Of andersom, maar die oefenduels worden i.d.d. structureel ingepland, en structureel verboden, jammer, triest, maar helaas...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 17-08-2005, 12:35
Verwijderd
dan gaan die hagenezen toch met de bus... treincombi is beter als bus, maar alleej... combi blijft combi, dus kut.
Oud 18-08-2005, 18:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
MIRCEA REDNIC VERZAAKT AAN TRAINERSJOB

Coach zijn van Rapid Boekarest, je moet het willen. Mircea Rednic (ex-Standard) weet er alles over. De Roemeense trainer gaf er na enkele uren de brui aan.

Rapid miste zijn competitiestart en na het 1-1 gelijkspel tegen Pitesti greep het bestuur in. Ravza Lucescu werd bedankt, Rednic werd binnengehaald. Maar dat zinde de supporters niet. "De sms'
jes waren niet van de poes",zei Rednic.

"De fans bedreigden mij en mijn familie met de dood. Bovendien vernielden ze de auto van mijn vrouw. Ik wilde geen risico nemen en heb bedankt voor de job." Lucescu leidt zo opnieuw de trainingen.
Bron: TT-EEN
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-08-2005, 18:16
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Zeker van pagina 499; die berichten kan je hier altijd wel neerzetten
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 18-08-2005, 18:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 18-08-2005 @ 19:16 :
Zeker van pagina 499; die berichten kan je hier altijd wel neerzetten
nee, gewoon standaard-nieuws
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-08-2005, 22:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Willem II krijgt 15 duizend drinkbekers van NAC
Uitgegeven op 18 augustus 2005 om 20:49 uur

(Novum) - Het clubhuis van de Tilburgse voetbalvereniging Willem II is sinds donderdag vijftienduizend plastic drinkbekers rijker. Deze zijn bezorgd door de supportersvereniging van de Brabantse concurrent NAC uit Breda. De bekers zijn van het merk Amstel. De supporters van NAC hebben deze overhandigd onder het motto: 'Voor jullie allemaal toch nog een Amstelcup'.

Tilburg en Breda beconcurreren elkaar in de eredivisie van het betaald voetbal. Willem II greep dit jaar net naast de Nederlandse beker, de Amstelcup. Beide clubs ontmoeten elkaar vrijdag in competitieverband. Volgens een woordvoerder van NAC is in aanloop daartoe besloten tot deze actie. Hij zegt dat het gaat om grappige acties, waarbij niets kapot wordt gemaakt.

De supportersvereniging van de club uit Tilburg liet in november een hoop mest storten bij NAC. De Bredanaars lieten dit niet op zich zitten en bezorgden als tegenactie 3,5 duizend luiers bij Willem II. Niet veel later werd bij NAC een badkuip bezorgd, aangeboden door de fans uit Tilburg. In mei staken de Willem II-supporters nog een kunstwerk langs de A27 in de eigen clubkleuren.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-08-2005, 20:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog wat dingetjes uit een soortgelijk topic van het MVV-forum geplukt:

Roemeen na enkele uren weer trainer af
Mircea Rednic was bereid gevonden Rapid Boekarest te gaan trainen. Maar enkele uren na zijn aanstelling gaf hij er al weer de brui aan.
Na de 1-1 tegen FC Arges Pitesti achtte de clubleiding van Rapid Boekarest de tijd rijp voor een trainerswissel. En dus werd Ravza Lucescu ontslagen en vervolgens Rednic binnengehaald als nieuwe trainer.

Maar de situatie is binnen de kortste keren terug bij het oude. De ontslagen Lucescu leidt weer de trainingen van Rapid Boekarest, terwijl Rednic weer zonder club zit. Op nadrukkelijk verzoek van de spelers maakte eigenaar George Copos de wisseling van de wacht ongedaan.

Rednic kwam echter met een andere verklaring. 'De fans bedreigden mij en mijn familie met de dood. Bovendien vernielden ze de auto van mijn vrouw. Ik wilde geen risico nemen en heb bedankt voor de baan.'
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-08-2005, 20:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Milan biedt rivaal Juve helpende hand
AC Milan zit een beetje in zijn maag met het keepersprobleem van Juventus. En daarom hebben de Rossoneri Christian Abbiati aangeboden ter compensatie.
Juventus kan enkele maanden geen beroep doen op Gianluigi Buffon, die in een vriendschappelijke wedstrijd tegen AC Milan een schouderblessure opliep. Omdat reservegoalie Antonio Chimenti niet klaar is voor het grote werk heeft Juve-trainer Fabio Capello een keepersprobleem.

AC Milan voelt zich als gastheer van het oefenduel, waarin gestreden werd om de Trofeo Berlusconi, deels verantwoordelijk voor de problemen. En daarom mag Juventus waarschijnlijk voor een schappelijk prijsje Abbiati overnemen. 'Het is een idee van Silvio Berlusconi', vertelde vice-voorzitter Adriano Galliani. 'Het zou een aardige geste zijn. We zullen zien hoe het verder gaat.'

AC Milan is niet alleen altruïstisch bezig. Met deze oplossing heeft de Milanese club namelijk ook meteen onderdak gevonden voor de overbodige Abbiati. De doelman was voor komend seizoen verhuurd aan Genoa, maar omdat die club is teruggezet naar de Serie C ging er een streep door de tijdelijke overgang.

Abiatti is niet de enige die wordt genoemd als oplossing voor het keepersprobleem van Juventus. Angelo Peruzzi (Lazio Roma), Gianluca Pagliuca (Bologna) en de clubloze Luca Marchegiani zijn ook kandidaat.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-08-2005, 20:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ascoli en Treviso naar Serie A
De Italiaanse voetbalbond heeft Ascoli en Treviso overgeplaatst naar de Serie A. De clubs nemen de plaatsen van Genoa en Torino in. Promovendus Genoa werd teruggezet naar de Serie C omdat het de promotie in het laatste competitieduel met Venezia had gekocht. Bovendien start de ploeg met drie punten in mindering. Torino werd verwezen naar de Serie B omdat het voor het komende seizoen geen sluitende begroting kon afleveren.

Treviso is een debutant in de Serie A. Het zal op 27 augustus aantreden op het hoogste Italiaanse niveau. Vorig seizoen eindigde de club als vijfde in de Serie B. Hiermee bleef het Ascoli, dat in 1992 voor het laatste in de Serie A speelde, een plek voor.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-08-2005, 15:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
VROUWENPLOEG VERLIEST MET 50-1

De amateurvrouwenclub SK Berlaar heeft zaterdag een recordnederlaag opgelopen in de beker van België. KV Mechelen haalde het met maar liefst 50-1.

De oorzaak: de Berlaarse keepster verkoos een festival boven voetbal en Berlaar speelde met tien. "Aftrap, bal kwijt, pass naar boven en goal. Telken opnieuw. Het was 27-0 bij de rust, de 2e helft was beter. Ze lieten ons zelfs scoren", zei een speelster in HLN.

Maar de secretaris van Berlaar hoopr de 50-1 te kunnen omzetten naar 0-5. "KV Mechelen zette namelijk 16 speelsters io het blad in plaats van 15."
Dan zet je toch een veldspeelster op goal....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-08-2005, 15:33
Verwijderd
Vrouwenteam KV Mechelen wint met 50-1


BRUSSEL - Het vrouwenvoetbalteam van KV Mechelen heeft zaterdag een doelpuntenrecord gevestigd. De Mechelse vrouwen versloegen SK Berlaar in de Beker van Antwerpen met 50-1.

Bij de rust was al duidelijk dat Berlaar niet zou winnen. Mechelen leidde toen al met 27-0. Na de rust ging het doelpuntenfestival verder en kon Berlaar tegenscoren.

De dames van Berlaar konden wel verzachtende omstandigheden inroepen. De doelvrouw van het team zat op het muziekfestival Pukkelpop. Haar 16-jarige vervangster moest de bal 50 keer uit het net vissen.

Bij Berlaar maakt men zich desondanks sterk dat de uitslag nog kan veranderen in een forfaitzege. Volgens de secretaris van SK Berlaar had KV Mechelen het wedstrijdblad niet correct ingevuld. De club overweegt een klacht bij de voetbalbond.


www.sportwereld.be

Tegenstrijdige berichtgeving
edit: en ook de beker is anders!
Oud 22-08-2005, 16:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-08-2005 @ 16:29 :
Dan zet je toch een veldspeelster op goal....
Het zijn Belgen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 22-08-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 22-08-2005 @ 17:50 :
Het zijn Belgen
le-zen
Oud 22-08-2005, 21:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mario Been blesseert eigen speler

Excelsior-coach Mario Been zorgde wel voor een heel bijzonder incident op de training van Excelsior. De debuterende oefenmeester blesseerde één van zijn eigen spelers. Santi Kolk zal het even kalm aan moeten doen omdat hij op zijn achterhoofd werd geraakt door een bal van Been. De coach zou tijdens de training even demonstreren hoe een voorzet gegeven moest worden. Gevolg: Kolk bewusteloos. Goed gedaan coach!

Hehe, het zal je maar gebeuren...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-08-2005, 23:10
Verwijderd
Mariootje toch
Oud 23-08-2005, 08:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Spare schreef op 22-08-2005 @ 18:30 :
le-zen
grap-je
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.