Oud 14-05-2005, 15:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
fractuur schreef op 14-05-2005 @ 16:00 :
Schokkend, die uitzending. Ik besef voor het eerst van mijn leven dat ik tot de bovenste 10% van de bevolking hoor, en ik moet er nog blij mee zijn ook geloof ik. En één van die meisejs zit bij mij in het hockeyteam trouwens.
Een flink deel van die 'bovenste' 10% behoort stiekem tot de onderste 10%.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 13-05-2005 @ 23:00 :
Om het weer op het VMBO af te schuiven vind ik ook zo lame, ik zelf heb ook vmbo gedaan, maar ik had gewoon weg een hekel aan de groepen, en de mensen die iedereen achter na lopen.

Niet iedereen is slecht van het VMBO, waarom denkt iedereen dat toch.

Als zijn er wel 50% van de mensen die niet eens beetje normaal kunnen nadenken, maar jah.
ik zeg niet dat iedereen van het vmbo slecht is alleen dat ik op het vmbo meer groepsdruk zie dan op het vwo.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 17:36
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Hm, ook gezien en op de helft weggezapt. Ik vond het nogal een hoog "de jeugd van tegenwoordig-gehalte" hebben. Nogal naïef om nu opeens zeer geschokt te zijn, terwijl het iedereen al jaren bekend is dat er heel veel idioten op cu2/sugababesdudes zitten.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:28
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 14-05-2005 @ 16:46 :
Een flink deel van die 'bovenste' 10% behoort stiekem tot de onderste 10%.
Tuurlijk. Je kan zo een programma vullen met het seksleven van het voltallige hockeyteam (ik noem maar iets) Bloemendaal a43. Blijft toch dat vmbo scholen de naam hebben (daar zijn ook de meeste problemen, volgens de vrouw in Zembla), en dat toch maar weer de moeilijkere wijken uit Rotterdam worden genoemd.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:29
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 14-05-2005 @ 18:36 :
Hm, ook gezien en op de helft weggezapt. Ik vond het nogal een hoog "de jeugd van tegenwoordig-gehalte" hebben. Nogal naïef om nu opeens zeer geschokt te zijn, terwijl het iedereen al jaren bekend is dat er heel veel idioten op cu2/sugababesdudes zitten.
Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou gaan..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:19
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2005 @ 21:58 :
Iemand gezien? Schokkend. In één woord schokkend.

(Voor de missers, online te zien op http://www.omroep.nl/vara/zembla/ )
Het zoveelste bewijs van het verval van normen, waarden en zeden in de Nederlandse samenleving.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:27
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.

Hoewel ik zelf in de Randstad woon (in de buurt van Amsterdam) en op een school zit waar veel dertienjarigen halfnaakt en met 30 lagen make-up rondlopen, was ik oprecht geshoqueerd door wat ik in Zembla zag..
Omg.. dit zal toch niet waar zijn?!
__________________
Als je ontbijt op bed wil, dan slaap je maar in de keuken!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Suzy Q schreef op 14-05-2005 @ 21:27 :
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.
omg een breezerslet als moeder
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:24
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2005 @ 23:00 :
Trouwens dit programma was ook koren op mijn molen, want ik ben ook fel tegenstander van al die negermuziek op MTV/TMF...je hoeft maar een willekeurige zender aan te zetten en de naakte borsten en billen vliegen je om de oren. Dan krijg je dus inderdaad de situatie zoals die jongerenwerker al zei, namelijk dat (vooral allochtone) jongeren zich daardoor aangesproken voelen en helemaal zo proberen te leven als 50 Cent, met pimpen, bitches enzo. Die jongens hebben ook niets anders waar ze zelfrespect aan kunnen ontlenen, dus ontlenen ze het aan de groep, aan hun 'homies'.

Maar wat die 'muziek' betreft, dat is echt zo erg...wij spelen al vaak 'Wie van de Drie' (dus op hoeveel van de drie muziekzenders er springende negers te zien zijn, en degene die verliest haalt bier ).

Ohja, mijn stelling: muziek die aanzet tot pimpen en dergelijke, zoals 50 Cent, Ja Rule, en al die shit, moet verboden worden.
Ja want alleen in negerclips zie je naakte wijven.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:34
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Suzy Q schreef op 14-05-2005 @ 21:27 :
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.
Zo moeder, zo dochter.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 22:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Suzy Q schreef op 14-05-2005 @ 21:27 :
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.
'Oh my fucking God' doesn't even begin to describe it...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 22:31
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Suzy Q schreef op 14-05-2005 @ 21:27 :
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.
OMG, die foto's
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 22:33
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Omg, een moeder van de boven de veertig die het heeft over een 'vage picca'. Als iemand van 15 het zegt is het al erg, maar dit... en wie heeft die uitgezakte doos in hemelsnaam verteld dat ze nog best een topje aankan boven die rimpelbuik en en dat inkijk ook bij verlepte hangtieten nog sexy is? Dat wil je toch als man niet over straat zien lopen.
__________________
will spread for Karl Pilkington
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 00:43
Verwijderd
Ik vond de uitzending niet zo schokkend, op enkele uitspraken na.
Het is allang bekend dat deze cultuur bestaat, en het is echt niet iets van de afgelopen 2 jaar, maar van veel eerder. Dezelfde cultuur (domme, jonge meisjes (brugklassers) die aanpappen met de stoere oudere jongens op het schoolplein) bestond 10 jaar geleden ook al. Echter zonder msn.

Opvoeding speelt een enorme rol bij wat voor mentaliteit zo een dom kind heeft (zowel M als V). Je neemt bepaalde trekjes over, je komt (en blijft hangen) in hetzelfde low-life milieu, en dan is het allemaal niet zo gek.

Neem als voorbeeld maar die StoeiPoesj, met de sugababe site van die moeder van StoeiPoesj...How low can you go :\

Erg grappig was die uitspraak van die doos over jongens die zich aftrekken achter de webcam: "Ik vind het wel grappig (...) maar ik zet het wel snel uit en block ze." De logica...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 01:38
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Suzy Q schreef op 14-05-2005 @ 21:27 :
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.
omfg
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 09:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar ze schrijft wel hele interessante dingen op haar weblog:

Shoppingtime
maandag 17-01-'05 om 15:44

Vandaag naar dirk geweest voor mijn dagelijkse behoeftes,maar omdat dirk niet alles in huis had waar ik behoefte aan had,ben ik maar even bij appie langs gegaan.
Maar die had het razend druk en dus geen tijd voor mij.Ik vindt het niet echt super,maar toch maar naar de boer toegegaan en laat die nou net in huis hebben wat ik nodig had!!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 15-05-2005 @ 10:52 :
Maar ze schrijft wel hele interessante dingen op haar weblog:

Shoppingtime
maandag 17-01-'05 om 15:44

Vandaag naar dirk geweest voor mijn dagelijkse behoeftes,maar omdat dirk niet alles in huis had waar ik behoefte aan had,ben ik maar even bij appie langs gegaan.
Maar die had het razend druk en dus geen tijd voor mij.Ik vindt het niet echt super,maar toch maar naar de boer toegegaan en laat die nou net in huis hebben wat ik nodig had!!
zo kan je boodschappen doen ook beschrijven ja

Ik heb overigens de uitzending gisteren bekeken, ik kan me goed voorstellen dat ouders die dit zien geen idee hebben dat dit serieus gebeurt. Daarnaast vind ik het triest dat die meisjes en jongens zo dom zijn dat ze niet begrijpen dat wat ze doen nogal fout is. Zelfs als ze zo'n meisje verkrachten snappen ze niet dat dit niet mag. En blijkt de impact van die videoclips uit de VS groter te zijn dan ik had gedacht, dit valt wel te zien aan de hiphop cultuur die nu zo groot wordt in NL met veel artiesten die net zo'n gave clip willen als 50 Cent dat heeft
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 09:58
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 15-05-2005 @ 01:43 :

Erg grappig was die uitspraak van die doos over jongens die zich aftrekken achter de webcam: "Ik vind het wel grappig (...) maar ik zet het wel snel uit en block ze." De logica...
Die meisjes vinden dat ook gewoon geil, misschien wel wat fout aan de ene kant maar ze staan ook te popelen om te experimenteren.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 10:03
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-05-2005 @ 17:13 :
ik zeg niet dat iedereen van het vmbo slecht is alleen dat ik op het vmbo meer groepsdruk zie dan op het vwo.
Dat is een beetje logisch , ze zijn niet slim, en willen ergens bij horen.

Dus groepjes.

Beetje lame.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 15-05-2005 @ 11:03 :
Dat is een beetje logisch , ze zijn niet slim, en willen ergens bij horen.

Dus groepjes.

Beetje lame.
Al zijn het ook vaak de 'slimmere' maar naive jonge meisjes in de onderbouw van het VWO die graag naar jongens kijken op msn die zich aftrekken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 10:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ach voor ieder wat wils.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 10:18
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Ohja, mijn stelling: muziek die aanzet tot pimpen en dergelijke, zoals 50 Cent, Ja Rule, en al die shit, moet verboden worden.
ehm, daar is het nu te laat voor.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:49
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-05-2005 @ 11:15 :
Ach voor ieder wat wils.
jahahaha
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:22
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
op de weblog van die moeder:

Van de week zijn ze hier na al verschijne intervieuws wezen filmen.
Onderwerp is kinderen en internet en sex.
Als het goed is gaat het voornamelijk over suga en msn.
Van de drie uur dat ze tara gefilmd hebben, vindt je waarschijnlijk maar 1 a 2 minuten terug!!!
Maar als ik het mag geloven wordt het een erg leuke, maar vooral positieve uitzending!!!
Kijken dus en vooral moeders en vaders die nooit weten wat hun kind zoveel achter de pc doet!!!
Kunnen ze wat van leren!


Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Vice schreef op 14-05-2005 @ 22:34 :
Zo moeder, zo dochter.
Nu begrijp ik waarom die dochter zich zomaar liet filmen.

(mijn ouders ouden alle hier aanwezige computers het raam uitflikkeren en mij behoorlijke huisarrest geven)
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:28
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 15-05-2005 @ 13:22 :
op de weblog van die moeder:

Van de week zijn ze hier na al verschijne intervieuws wezen filmen.
Onderwerp is kinderen en internet en sex.
Als het goed is gaat het voornamelijk over suga en msn.
Van de drie uur dat ze tara gefilmd hebben, vindt je waarschijnlijk maar 1 a 2 minuten terug!!!
Maar als ik het mag geloven wordt het een erg leuke, maar vooral positieve uitzending!!!
Kijken dus en vooral moeders en vaders die nooit weten wat hun kind zoveel achter de pc doet!!!
Kunnen ze wat van leren!


aja, die laatste twee regels vind ik dan wel weer verbazend helder.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2005 @ 23:17 :
Nee, natuurlijk hebben ze niet tien brave hockeyers van het stedelijk gymnasium genomen, dat zijn niet bepaald risicojongeren. Het gaat ze om bepaalde - lees: laagopgeleide - jongeren in de achterstandswijken van de grote steden, waar echt een cultuur ontstaat zonder enig normbesef.

Want dát is waar het hier eigenlijk om draait: niet om het feit dat het objectief bezien slecht is dat veertienjarigen seks met elkaar hebben, maar om het feit dat die jongens helemaal niet meer het idee hebben dat het slecht is om met een meisje te neuken als ze 'nee' zegt.
Ik merk inderdaad een gebrek aan normbesef op dit vlak.

Onlangs nog zat een blonde snol een getinte jongeman oraal te bevredigen in de trein. Het begon met zoenen maar dat werd gauw heftiger. Ik zat daar naast, maakte een opmerking erover omdat ik het TOTAAL ongepast gedrag vond middenin een volle treincoupe. Krijg meteen de wind van voren: "wie ik wel niet dacht dat ik was" en "moeten we bang van je worden", enz.

Uiteindelijk hoogoplopende ruzie, geen conducteur te bekennen natuurlijk. Toen heb ik haar uitgemaakt voor godverdomde vuile sloerie en ben 'm gauw gepeerd. En het leuke is in de trein altijd: niemand durft wat te doen. Ik heb wel over aangifte nagedacht, maar uiteindelijk niet gedaan.

Ik stond werkelijk versteld van dit incident. Sex in het openbaar is ook gewoon verboden bij de wet.

Trouwens 1 ding, brave hockeymeisjes kunnen ook onwijze normloze sletten zijn, berucht zijn de "hockeyfeesten".
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
'verschijne intervieuws'
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2005 @ 23:00 :
Ohja, mijn stelling: muziek die aanzet tot pimpen en dergelijke, zoals 50 Cent, Ja Rule, en al die shit, moet verboden worden.
Nee, ouders die niet in staat zijn hun kroost het verschil tussen televisiebeelden en het echte leven uit te leggen moeten verboden worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:25
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
De wijk waar ik woon wordt genoemd als Rotterdamse wijk waar veel groepsverkrachtingen voorkomen . Nooit wat van gemerkt eigenlijk dat het hier in de buurt zoveel voorkomt.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:33
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-05-2005 @ 13:50 :
Nee, ouders die niet in staat zijn hun kroost het verschil tussen televisiebeelden en het echte leven uit te leggen moeten verboden worden.
het is toch een combinatie van factoren.
ouders kunnen nog zo goed hun kind proberen duidelijk te maken dat er een verschil is tussen die clips en realiteit, maar het ligt aan de persoonlijkheid van het kind, de vrienden die hij heeft en hoezeer zij hem negatief beinvloeden, en andere dingen of hij wel luistert naar zn ouders of niet en of zijn ouders wel invloed op hem hebben.

het heeft wel degelijk een effect om die clips van de buis te halen want dat is dan iig 1 factor minder die die kinderen kan beinvloeden. maar er zijn zoveel factoren die invloed hebben op het kind, en om die allemaal te bannen is er moeilijk.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:42
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Best geinig dat veel mensen het hiet niet eens zó schokkend vinden. Misschien ben ik toch provincialer dan ik dacht. Dat het al langer bekend is dat deze 'cultuur' bestaat, maakt het nog niet minder schokkend. En al helemaal niet minder erg, vind ik. Het is ook flauw om het af te schilderen als typisch 'de jeugd van tegenwoordig' of 'vroeger..' gezeur. Misschien is dat in dit geval wel gerechtvaardigd. Vooral als het ontaardt in groepsverkrachtingen e.d.

Ik vind alleen dat het veel te simpel is om muziekzenders of rappers er de schuld van te geven. Dan lijk je wel wat oudbollig, er zijn mensen geweest die Elvis vulgair vonden met zijn heupbewegingen. Ik denk dat het vooral een sociaal probleem is. Het zijn niet voor niets mensen uit achterstands buurten. Het heeft te maken met de omgeving waar je in opgroeit, de school waar je naar toe gaat en de opvoeding die je geniet. Als het daar aan schort, geneatie op generatie, krijg je dit soort problemen. Het sugerbabes.nl profiel van de moeder van Stoeipoes lijkt dit te bevestigen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:42
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
vind zelf dat Zembla t wel goed weergeeeft, natuurlijk zijn niet alle jongeren zo, maar iig wel een boel en het is wel de mentaliteit die je tegenwoordig steeds meer tegekomt.

ik denk zelf dat het heel veel uit KAN maken als de overheid wat meer inzou grijpen, wat dit soort dingen betreft en wat dat vrouwtje ook al zei, dat er op school meer voorlichting wordt gegeven, met een vak als 'sociale omgang' een hoop kinderen en pubers kennen hun grenzen goed, maar onder groepsdruk en in sommige gevallen alcohol, kan het allemaal heel anders lopen dan geplanned.

vooral de muzoekzenders heben denk ik veel meer invloed als het lijkt, veel jongeren kijken het de godganse dag en weten dus eigelijk niet beter dat vrouwen wel ff met hun billen en borsten schudden als een kerel met geld (of niet) dat wil
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:51
jochem123
jochem123 is offline
Wat al vaker is gezegd. Gymnasiasten doen ook aan sex op hun dertiende en weet ik wat, maar ze vinden het nog niet normaal om elkaar in de trein oraal te bevredigen. Ik vond de uitzending in die zin niet echt schokkend dat ik wel wist dat dat soort dingen er waren (alhoewel ik nog nooit van Sugababes had gehoord), maar ik schrok wel van het feit dat 14 jarige kinderen (want het zijn toch echt kinderen) meisjes verkrachten, maar niet weten wat verkrachten is. Die moeder ook van die Tara. Ik heb echt medelijden met 'Tara'. Ik dacht dat ik nog niet zo oud was, maar volgens mij ben ik voor de moderne ho's en pimps erg ouderwets.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:55
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb het ook gezien, maar vond het echt schokkend dat die mensen allemaal vonden dat het geen verkrachting was..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:15
MB
Avatar van MB
MB is offline
Maar hoe ongeloofelijk achterlijk ben je als je teruggaat naar de jongens die je verkracht hebben en denkt dat ze dan niks meer met je van plan zijn
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:30
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Ik geef de media de schuld, en internet natuurlijk. Maar ja, wat doe je eraan.
__________________
Fyh!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2005 @ 21:58 :
Iemand gezien? Schokkend. In één woord schokkend.

(Voor de missers, online te zien op http://www.omroep.nl/vara/zembla/ )
Ik voel me echt oud en oubollig nu. Ik ben duidelijk van een ander bouwjaar, ik spreek de taal van die bling bling jochies niet. Ik pimp geen hoe's voor de kost en ik heb nog respect voor vrouwen.

Wat een enorm triest verhaal van dat meisje dat verkracht is. Ze is gewoon meegesleurd, geplayed en zit nu met de brokken.

Ze hebben trouwens wel knappe VWO grietjes uitgezocht om mee te praten, of ben ik nu ineens pedosexueel?

Dat Sugababes ken ik wel, soort CU2. Ben daar nooit fan van geweest. Mensen plaatsen daar echt zo enorm veel persoonlijke info. Daarop kunnen ze gepakt worden door kwaadwillenden.

Dat Tara geval van 15 is ook gewoon een enorm foute bReEzAh.
Oppervlakkige camslut die met 30+ ers chat. Je gaat toch niet random gozers via MSN cammen? Gatverdamme!

Goed van Zembla om dit onder de aandacht te brengen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:58
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
ROFL... en dan laten ze iemand van Planet Internet aan het woord die "Pijpers" heet

Mja... om eerlijk te zijn, dat dit soort dingen gebeuren wist ik al een poosje en ik denk niet dat ik de enige ben. Wel goed dat het nu door Zembla wat meer onder de aandacht wordt gebracht, al denk ik eerlijk gezegd niet dat er veel door zal veranderen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 15:37
fractuur
fractuur is offline
Ik hoop dat het door wat meer programma´s wordt overgenomen.. DWHN besteedde er wel even aandacht aan, maar verder ben ik het nog niet tegengekomen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 15:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-05-2005 @ 14:33 :
het is toch een combinatie van factoren.
ouders kunnen nog zo goed hun kind proberen duidelijk te maken dat er een verschil is tussen die clips en realiteit, maar het ligt aan de persoonlijkheid van het kind, de vrienden die hij heeft en hoezeer zij hem negatief beinvloeden, en andere dingen of hij wel luistert naar zn ouders of niet en of zijn ouders wel invloed op hem hebben.
Of zijn ouders invloed op hem hebben, wordt ook grotendeels door hen zelf bepaald. Goede ouders hebben invloed op een kind en maken een kind duidelijk dat de televisie meestal niet serieus genomen moet worden.
De invloed van 'foute vrienden' is een moeilijker probleem.

Citaat:
het heeft wel degelijk een effect om die clips van de buis te halen want dat is dan iig 1 factor minder die die kinderen kan beinvloeden.
Natuurlijk heeft het effect, maar dat neemt niet weg dat het een onzinmaatregel is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 16:38
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 15-05-2005 @ 15:30 :
Ik geef de media de schuld, en internet natuurlijk. Maar ja, wat doe je eraan.
Stelselmatig uitroeien maar dan ook echt uitroeien.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 16:43
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik ben het wel eens met DetonatorDc over dat gebrek aan moreel besef. Ik moet hierbij denken aan een post op onzin, waarin een meisje een foto liet zien van een jongen die gepijpt wordt op een schoolfeest door één of andere sloerie. Als ze het buiten school doen: prima. Maar denk ook aan je medemens
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 16:47
L1
Avatar van L1
L1 is offline
nog ff terugkomen op die hiphop video's

het is jammer dat die meisjes/jongens niet zien dat het één grote knipoogwereld is
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 16:53
Donny must die
Donny must die is offline
stoej poesj is best wel mooi kheb der toegevoegd, ze is alleen nog niet on gekomen, helaas
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 16:59
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Heb even op Tara d'r sugababes een 'leuk' berichtje achtergelaten .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:00
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 15-05-2005 @ 17:53 :
stoej poesj is best wel mooi kheb der toegevoegd, ze is alleen nog niet on gekomen, helaas
Ze is misschien wel mooi, maar qua intelligentie zit ze nog op een lager niveau als ik *denk*..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:02
Verwijderd
Hihi, ik hou me hier wijselijk buiten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:04
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 15-05-2005 @ 18:00 :
Ze is misschien wel mooi, maar qua intelligentie zit ze nog op een lager niveau als ik *denk*..
Ik denk juist dat ze hoogbegaafd is
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:07
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 15-05-2005 @ 18:04 :
Ik denk juist dat ze hoogbegaafd is
Ok, dat mag je dan wel even uitleggen..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachting Rotterdam
Mark Almighty
89 25-08-2005 15:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Aanslag Londen #4
Gatara
500 19-07-2005 13:20
Seksualiteit Oversekste kleine kindertjes..
vlindy*
51 09-06-2005 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.