Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2005, 06:29
Wawl
Wawl is offline
Beter zou gewoon zijn dat het uit-publiek telkens bij risicowedstrijden zou worden verboden.
__________________
Wauwel.
Advertentie
Oud 11-08-2005, 08:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Wawl schreef op 11-08-2005 @ 07:29 :
Beter zou gewoon zijn dat het uit-publiek telkens bij risicowedstrijden zou worden verboden.
En ook dat zou een kutregel zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-08-2005, 09:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2005 @ 16:55 :
Dat wel, maar kun je dan niet voor 1 keer politiekorpsen van andere gemeentes inzetten als je een tekort hebt? Mag denk ik niet, ik weet ook niet hoe dat allemaal werkt. Maar voor een keer kan zoiets toch wel. De supporters zijn nu de dupe. Dat is gewoon het jammere er van.
Als er problemen zijn rondom een voetbalwedstrijd of wat voor een evenement dan ook, kunnen ze overal politie of M.E. vandaan toveren.
Dus het zou wel heel erg ambtenaren-gezever zijn als ze nu ineens op hun (toch al zo belangrijke) strepen blijven staan.

Zowel KNVB als de uitvoerende machten zijn bezig met kansloze touwtrek spelletjes, uiteindelijk zitten wij (de supporters) straks voor een Veendam - Telstar naar teletekst te kijken en zitten de bobo's lekker bitterballen te eten vanachter plastic glas.



Bovendien was het toch het idee om minder politie toe te laten en stewards een belangrijkere taak te geven???
Wellicht een leuk ideetje om dit weekend te oefenen!
Oud 11-08-2005, 09:59
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Wawl schreef op 11-08-2005 @ 07:29 :
Beter zou gewoon zijn dat het uit-publiek telkens bij risicowedstrijden zou worden verboden.
Totaal geen oplossing Wawl.

Gewone uitsupporters zullen ontevreden zijn en er zullen toch groepen mensen proberen toch aanwezig te zijn met eigen vervoer het gevolg is een nog grotere chaos.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 11-08-2005, 17:19
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
We zullen zien hoe het afloopt, ajax heeft een kort geding aangespannen, tegen wie willen ze niet zeggen nog
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 11-08-2005, 22:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo hey, morgen begint het alweer.
AZ-Sparta... lijkt me toch een makkie voor AZ, niet?

Eerste divisie begint morgen ook weer, AGOVV gaat er morgen aan!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-08-2005, 11:23
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
YES!!!!!!!!

Ajax-ADO Den Haag naar januari

Uitgegeven: 12 augustus 2005 12:14

AMSTERDAM - Het duel Ajax-ADO Den Haag wordt op 7 januari gespeeld in de Arena. Dat is de uitkomst van het kort geding dat door Ajax was aangespannenn tegen de KNVB en de gemeente Amsterdam.

bron nu.nl
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 12-08-2005, 11:30
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline


En straks weer klagen dat de ene ploeg 14 wedstrijden (RBC )heeft en de andere 7( Ado )
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-08-2005, 11:32
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-08-2005 @ 12:30 :


En straks weer klagen dat de ene ploeg 14 wedstrijden (RBC )heeft en de andere 7( Ado )
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 12-08-2005, 11:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Een paar jaar geleden was het hele competitie schema kut en had het ene team halverwege veel meer wedstrijden gespeeld dan het andere team.

Dat werk je hiermee dus in de hand.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-08-2005, 11:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vanavond eindelijk weer AZ...
Ze zullen het wel weer moeilijk gaan hebben in de eerste paar wedstrijden. Gezien onze 'traditie'. Of zou van Gaal ze nu al scherp hebben kunnen zetten...? We zullen zien.
Sparta is geen verkeerde om mee te beginnen. Denk dat het wel een leuke wedstrijd wordt. Afwachten wie van Gaal in de spits zet. Zal waarschijnlijk Shota wel worden, en Koef als invaller.
Schaars speelde goed tegen Sunderland. Ben benieuwd of hij hiermee een basisplek heeft afgedwongen. Hij zou goed kunnen starten naast Landzaat en van Galen. Omdat Buskermolen waarschijnlijk noodgewongen een linie moet zakken...

Ik heb er in ieder geval weer zin in.
__________________
Zuur...
Oud 12-08-2005, 14:01
one.
one. is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-08-2005 @ 12:38 :
Een paar jaar geleden was het hele competitie schema kut en had het ene team halverwege veel meer wedstrijden gespeeld dan het andere team.

Dat werk je hiermee dus in de hand.
Precies. Ik had als Ajax-supporter liever gehad dat ze dit wekkend, desnoods zonder publiek, hadden gespeeld.
__________________
.
Oud 12-08-2005, 14:53
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 12-08-2005 @ 15:01 :
Precies. Ik had als Ajax-supporter liever gehad dat ze dit wekkend, desnoods zonder publiek, hadden gespeeld.
Maar ben jij ook seizoenkaart houden dan lijkt het me wel vervelend als je zomaar een wedstrijd moet missen

Waar moet Barbara Barend het nu maandag over hebben met Johan Derksen terwijl haar Ajax niet eens heeft gespeeld?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-08-2005, 17:07
one.
one. is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-08-2005 @ 15:53 :
Maar ben jij ook seizoenkaart houden dan lijkt het me wel vervelend als je zomaar een wedstrijd moet missen
Ja, en dat zou ik wel hebben geslikt, ik ga sowieso niet naar elke thuiswedstrijd, ook al heb ik een seizoenskaart. Ik heb wel eens wat anders te doen.
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-08-2005 @ 15:53 :

Waar moet Barbara Barend het nu maandag over hebben met Johan Derksen terwijl haar Ajax niet eens heeft gespeeld?
__________________
.
Oud 12-08-2005, 17:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ten eerste: Ajax heeft het ook altijd mee, nu mogen ze weer later spelen, en kunnen ze genieten van een langere voorbereiding.

Ten tweede: ik wens Schaars veel succes bij zn debuut bij AZ
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-08-2005, 18:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-08-2005 @ 12:30 :


En straks weer klagen dat de ene ploeg 14 wedstrijden (RBC )heeft en de andere 7( Ado )
Alles is voor de supporters beter dan op neutraal terrein zonder supporters spelen.
7 januari valt inderdaad laat, maja dat krijg je met dat drukke speelschema tegenwoordig (vroeg klaar door de play-offs, de CL en de Amstel Cup er ook nog bij).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-08-2005, 19:16
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Schaars in de basis. Ik hoop dat hij hem vast weet te houden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-08-2005, 22:24
Verwijderd
Ik vond Sparta aardig positiespel spelen. Veel 3 hoekjes, zoals het geleerd wordt.

2de helft niet gezien, John de Mol was op TV.
Oud 12-08-2005, 23:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 12-08-2005 @ 20:16 :
Schaars in de basis. Ik hoop dat hij hem vast weet te houden
Schaars speelde goed, zeker voor een debutant. Het is een slimme speler met veel overzicht. Echt een speler die goed in ons systeem past.
__________________
Zuur...
Oud 13-08-2005, 00:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Schaars vond in inderdaad opvallend spelen, misschien toch nog wat weinig ervaring, maar absoluut eentje om in de gaten te houden. Van Basten zal hem wel weer selecteren

AZ verder vond ik nogal zwak. Johan Derksen bracht het zeer overdreven, maar ik was het wel met hem eens dat je van AZ meer mag verwachten. Arveladze is een pure doelpuntenmaker en ik heb mijn twijfels of dat is wat AZ nodig heeft, maar een positief detail was dat hij in de tweede helft in meerdere linies te vinden was.

De tweede helft was dan ook zeker gedurende 25 minuten verspreid over 45 minuten gewoon erg sterk van AZ kant en als ze dat dit seizoen meer kunnen volhouden, met wat sterker verdedigend werk dan vandaag, dan kan het toch nog een leuk seizoen worden in Alkmaar.

Van Sparta kan ik alleen zeggen dat ik Jason Oost en Bouaouzan zeer positief vond opvallen. Bouaouzan werd uitgefloten en jullie kennen mijn mening over het hele verhaal wel, dus ik vond het fantastisch dat hij tot drie keer toe een prima actie in huis had. Hij oogde scherp en snel, alleen het afmaken en de eindpass is wat minder. Sparta zelf is gewoon degradatiekandidaat, zoals ik het voorspeld had en aan die mening is nu niets veranderd. AZ speelde bij vlagen enorm zwak, maar daar kon Sparta weinig van profiteren. Cvetkov viel erg tegen.

Ik heb maar liefst twee echte ellebogen aan AZ-kant gezien en dat is ook niet wat ik van ze gewend ben. Maar opzich is harder voetbal ook wel leuk om te zien. Ik kan het wel waarderen, behalve als studio voetbal weer clubs uit de wind gaat houden en andere spelers schorsingen aanpraat.

Maar wát een kutpubliek heeft AZ. Nog steeds.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-08-2005, 00:34
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Sparta vooruit!

Leuk voor AZ. Leuk dat Sparta terug is. Die kleine clubs kunnen mij hartje echt breken. Nu Ajax nog in de CL, want anders ga ik een flink potje janken.

((Ja, ik vind de NLse competitie weinig boeiends qua niveau. Voor Mickey Mouse avonturen kan ik ook naar Disney.))
Oud 13-08-2005, 12:52
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Amoah en Yakubu lange tijd afwezig

Matthew Amoah en Abubakari Yakubu missen begin volgend jaar zeer waarschijnlijk een groot aantal duels van Vitesse. Hun land Ghana doet vrijwel zeker mee aan het toernooi om de Afrika Cup, van 20 januari tot en met 10 februari in Egypte. Vitesse is verplicht de internationals ruim voor het toernooi af te staan. In die periode speelt Vitesse tegen Feyenoord ( 15/ 1), Willem II ( 21/ 1), RKC ( 29/ 1), AZ ( 4/ 2), Twente ( 8/ 2) en Heerenveen ( 11/ 2). Amoah en Yakubu hebben een vaste plek in de selectie. Ghana is koploper in de kwalificatiereeks voor het WK 2006, die ook geldt als kwalificatiereeks voor de Afrika Cup.




kan hier niks aan gedaan worden? nu missen wij 2 belangrijke spelers 6 wedstrijdne lang
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-08-2005, 13:15
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik denk dat Vitesse niet de enige club is die dat probleem heeft.
Oud 13-08-2005, 13:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 13-08-2005 @ 14:15 :
Ik denk dat Vitesse niet de enige club is die dat probleem heeft.
nee zeker niet, daarom moet het mondiaal afgesproken worden. Maar helaas heeft de fifa juist besloten dat ze moeten komen als ze zijn opgeroepen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-08-2005, 13:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-08-2005 @ 13:52 :
Amoah en Yakubu lange tijd afwezig

Matthew Amoah en Abubakari Yakubu missen begin volgend jaar zeer waarschijnlijk een groot aantal duels van Vitesse. Hun land Ghana doet vrijwel zeker mee aan het toernooi om de Afrika Cup, van 20 januari tot en met 10 februari in Egypte. Vitesse is verplicht de internationals ruim voor het toernooi af te staan. In die periode speelt Vitesse tegen Feyenoord ( 15/ 1), Willem II ( 21/ 1), RKC ( 29/ 1), AZ ( 4/ 2), Twente ( 8/ 2) en Heerenveen ( 11/ 2). Amoah en Yakubu hebben een vaste plek in de selectie. Ghana is koploper in de kwalificatiereeks voor het WK 2006, die ook geldt als kwalificatiereeks voor de Afrika Cup.




kan hier niks aan gedaan worden? nu missen wij 2 belangrijke spelers 6 wedstrijdne lang
ook nog mooie wedstrijden ook

hehe, 3 punten in Arnhem
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-08-2005, 17:31
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-08-2005 @ 14:43 :
nee zeker niet, daarom moet het mondiaal afgesproken worden. Maar helaas heeft de fifa juist besloten dat ze moeten komen als ze zijn opgeroepen
Nah. De FIFA heeft niks te maken met ''onze'' competities. Ik denk dat 1 van hun redenen zijn om het zo te houden, zoals het nu is. Vervelend voor de clubs die goede Afrikaanse spelers in huis hebben. Maar idd. Ik had het liever ook anders gezien.
Oud 13-08-2005, 19:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tussenstanden:
19.30 uur: Willem II - RKC 1-2 (Hoogendorp 2x, Reuser)
19.30 uur: Roda JC - FC Twente 1-0 (Sonko)
19.30 uur: Heracles Almelo - PSV 0-0
20.00 uur: Vitesse - SC Heerenveen 1-0 (Esajas (wie? ))

Bron: NOS Teletekst. Hoop dat het voldoende up-to-date was, gister waren op teletekst de wedstrijden uit de Gouden Gids Divisie en AZ-Sparta niet up-to-date bijgehouden. Na afloop van de wedstrijden stonden namelijk nog niet de eindstanden (nou ja, tot 23.00 uur dan...).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-08-2005, 20:34
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Haha, eerste puntverlies van PSV alweer... Tegen Heracles nogwel.
Vanavond (voor de eerste keer op Talpa) om 23:00 kijken hoe dat is gebeurd.
__________________
Zuur...
Oud 13-08-2005, 20:57
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-08-2005 @ 21:34 :
Haha, eerste puntverlies van PSV alweer... Tegen Heracles nogwel.
Vanavond (voor de eerste keer op Talpa) om 23:00 kijken hoe dat is gebeurd.
prachtig, het seizoen begint al goed. Ajax heeft dit weekend tenminste niet de kans om de boot in te gaan
Maar als ik dat klasse verschil tussen gisteren Az en woensdag Ajax zie ( ook al waren het zeer verschillende tegenstanders) dan ben ik er bang voor.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 14-08-2005, 01:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Leuke wedstrijden, jammer van mijn toto. Ik had ingezet op een overwinning voor PSV, Heerenveen, Twente, RKC en AZ, slechts 2 van de 5 goed dus, slechte zaak

Morgen wordt het leuk, hopen dat de kater meevalt na deze zware avond (5 liter alfa).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-08-2005, 09:24
Wawl
Wawl is offline
Toch even wennen aan de verslaggeving van Talpa. Met die reclame's en de goede wedstrijden pas aan het eind.
__________________
Wauwel.
Oud 14-08-2005, 10:56
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-08-2005 @ 10:24 :
Toch even wennen aan de verslaggeving van Talpa. Met die reclame's en de goede wedstrijden pas aan het eind.
ach dat zag je bij rtl5 ook altijd. o.a. voetbal insite.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 14-08-2005, 11:41
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-08-2005 @ 10:24 :
Met die reclame's en de goede wedstrijden pas aan het eind.
Wat versta je onder goede wedstrijden
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-08-2005, 11:51
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-08-2005 @ 12:41 :
Wat versta je onder goede wedstrijden
De wedstrijden die ik wil zien.
__________________
Wauwel.
Oud 14-08-2005, 11:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-08-2005 @ 12:41 :
Wat versta je onder goede wedstrijden
Hehehe
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-08-2005, 13:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Gisteren begon het, en Vitesse begon 40 minuten sterk. Mooie goal, goed voetbal en vooral strijd.
Helaas was men na het wegvallen van vd Berg te lang de weg kwijt en maakte Ruud Knol op het eind een kostbare fout. Verder wil ik een spits erbij, Igor maakte weer niks klaar, Amoah probeerde alles maar was zoals altijd ongelukiig en Rojer deed misschien nog wel minder goed dan Igor.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-08-2005, 13:44
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Wel een aardig debuut van Esajas
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 14-08-2005, 13:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-08-2005 @ 14:42 :
Gisteren begon het, en Vitesse begon 40 minuten sterk. Mooie goal, goed voetbal en vooral strijd.
Helaas was men na het wegvallen van vd Berg te lang de weg kwijt en maakte Ruud Knol op het eind een kostbare fout. Verder wil ik een spits erbij, Igor maakte weer niks klaar, Amoah probeerde alles maar was zoals altijd ongelukiig en Rojer deed misschien nog wel minder goed dan Igor.
Jullie hadden Ali moeten halen... Nu zit ie bij RBC.
__________________
Zuur...
Oud 14-08-2005, 13:53
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 14-08-2005 @ 14:44 :
Wel een aardig debuut van Esajas
Die viel in positieve zin mee, die durft zn man op te zoeken en gaat er vaker langs dan Elly Rojer dus dat is al een pluspunt.

Verder over Ali, tja die is naar RBC en vitesse was weer te laat. Ze willen per se een rechts buiten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-08-2005, 21:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tegenvallend dit weekend: PSV (uiteraard, puntverlies tegen Heracles is vrij sneu), NAC (ook al was het tegen Feyenoord, had er wat meer van verwacht) en FC Twente. Ook had ik van Willem II in de thuiswedstrijd niet meteen een verlies verwacht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-08-2005, 01:52
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 12-08-2005 @ 18:11 :
Ten eerste: Ajax heeft het ook altijd mee, nu mogen ze weer later spelen, en kunnen ze genieten van een langere voorbereiding.

Ten tweede: ik wens Schaars veel succes bij zn debuut bij AZ
Hoe kinderachtig... Na de NOS, RTL en SBS (en al hun verslaggevers, commentatoren, redactie en cameramannen), is nu ook de rechtbank pro Ajax?
Rot toch ns op met die flauwekul


Ik snap werkelijkwaar niet hoe jullie (nu jij weer) dat soort onzin verzinnen en er nog in geloven ook. Voor Ajax was het seizoen al begonnen door de CL (en de supercup). Van voorbereiding is dus geen sprake meer, nu zullen Ajax en ADO deze wedstrijd in de winterstop (die dit jaar toch al zo kort is) deze wedstrijd moeten inhalen. Dit betekend dus minder rust en is dit eerder een nadeel doordat dit niet gunstig is voor het 2de deel van het seizoen.
Al vind ik het eigenlijk onzin om over voor en nadelen te praten als het maar over 1 wedstrijd gaat. Maargoed, die theory van jou moest toch onderuit gehaald worden he...
__________________
That'll be our little secret

Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 01:59.
Oud 15-08-2005, 10:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Goed, dan naar de wedstrijd van gisteren. NEC had met 2 - 0 of 3 - 0 moeten winnen. Het veldoverwicht was zeer overtuigend, maar nog steeds kunnen ze het doel maar moeilijk vinden. Hopelijk komt dat vertrouwen in de komende wedstrijden nog. Maar goed, als ze zo spelen tegen Twente, winnen we zonder problemen.

Utrecht speelde smerig voetbal, veel gore, veel te harde overtredingen en de scheidsrechter had de wedstrijd totaal niet in de hand. Daar volgen wat rare gele kaarten uit en komen twee Utrecht spelers weg zonder kaart waar rood op de plaats was geweest. Niedzielan wordt dan in een run aangeraakt, raakt uit balans en er wordt rood gegeven, maar als hij had geprobeerd door te rennen, hadden we drie punten gepakt. Zo simpel is het wel. Die rode kaart hadden ook veel scheidsrechters niet gegeven.

Het team staat goed, de combinaties zijn snel, het is attractief voetbal, misschien hier en daar wat te opportunistisch, maar er lopen gewoon een paar fantastische voetballers bij. Als Denneboom, Boutahar, Olsson en Barreto zo blijven spelen, maken ze allemaal gewoon echt kans op een toptransfer aan het einde van het seizoen. Alleen hebben Barreto, Denneboom en Boutahar eigenlijk al bewezen dat ze te wisselvallig zijn.

De verdediging staat fantastisch, vooral met Olsson. Ik was positief verrast, alleen nu moet er nog gescoord worden. En ik denk dat dat tegen Twente en RKC wel moet lukken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-08-2005, 23:40
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Hoe zien jullie beste teams eruit van dit seizoen... soort voorspelling
__________________
That'll be our little secret
Oud 19-08-2005, 17:28
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zo straks eindelijk weer eens naar NAC, wat duurt de zomerstop toch lang

Dit zal wel één van de leukste wedstrijden van het jaar worden
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-08-2005, 20:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 19-08-2005 @ 18:28 :
Zo straks eindelijk weer eens naar NAC, wat duurt de zomerstop toch lang
NAC-Willem II, altijd hectisch daar in Brabant he?
Misschien maar eens voor de gein heengaan als dat in Tilburg gespeeld wordt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-08-2005, 22:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2005 @ 21:14 :
NAC-Willem II, altijd hectisch daar in Brabant he?
Misschien maar eens voor de gein heengaan als dat in Tilburg gespeeld wordt.
Joh, ik kan ook wel eens kaarten voor je regelen voor NAC als je wilt, als je interesse hebt laat maar weten.

Zo was een leuk avondje, voetballend stelde NAC weinig voor en dat baart me wel zorgen. Het middenveld komt gewoon tekort en daardoor heeft NAC te weinig balbezit, verder was de sfeer sinds een lange reeks thuiswedstrijden (vorig seizoen) eindelijk weer eens optimaal
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-08-2005, 22:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zoveel aankopen, en dan thuis het nog zo moeilijk hebben tegen WillemII (wat zich amper heeft kunnen versterken)... Niet best wat NAC laat zien. Nog een paar van deze wedstrijden en lokhoff kan zijn koffers pakken, mag ik hopen. Of zou hij weer een jaartje mogen blijven aankakken.

NAC verdiend met deze selectie een betere coach.
__________________
Zuur...
Oud 20-08-2005, 01:27
Bequiristain
Bequiristain is offline
NAC valt tot nu toe inderdaad tegen,maar goed,die aankopen moeten natuurlijk nog wel op elkaar ingespeeld worden,Willem II gaat het moeilijk krijgen op deze manier,het lijkt nog beroerder te gaan met de Tilburgers dan vorig seizoen
Oud 20-08-2005, 10:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Die kop van Maaskant na afloop bij Derksen aan tafel was leuk

Arrogante idioot.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 20-08-2005, 11:47
Verwijderd
Ik kan nog steeds niet serieus naar Barbara Barend kijken

Wat vonden jullie van Van Hooijdonk dat hij ondanks dat hij geen duel aan kon gaan nog 40 minuten in het veld bleef staan?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 16:22
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten Deel II
Gimme more beer
500 20-01-2006 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.