Oud 08-12-2005, 16:58
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Ik hoop voor hem dat ie het goed doet bij Borussia en dat hij later misschien alsnog naar zn droomclub Arsenal kan.
__________________
Volg de evenaar.
Advertentie
Oud 08-12-2005, 17:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zal Dennis blij mee zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-12-2005, 19:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Eens kijken wie Vitesse uit de hoge hoed gaat toveren

Rink of toch Glusevic?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-12-2005, 19:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, Amoah naar Dortmund. Een caliber Rink/Gluscevic denk ik dat Vitesse nu niet gaat halen, het zal wel Sillah worden.

Er zijn trouwens geruchten dat FC Utrecht belangstelling voor onze Ibad Muhamadu en Harrie Gommans heeft. Maar ze hadden een lange lijst met namen en veel mensen twijfelen aan de betrouwbaarheid van de bron, dus dat zegt nog niet zo veel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-12-2005, 09:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-12-2005 @ 19:33 :
Zozo, Amoah naar Dortmund. Een caliber Rink/Gluscevic denk ik dat Vitesse nu niet gaat halen, het zal wel Sillah worden.

Er zijn trouwens geruchten dat FC Utrecht belangstelling voor onze Ibad Muhamadu en Harrie Gommans heeft. Maar ze hadden een lange lijst met namen en veel mensen twijfelen aan de betrouwbaarheid van de bron, dus dat zegt nog niet zo veel.
Sillah is alleen net naar RBC gegaan

Mijn wens is: Bob Peeters (duh ) of Huysegems, maar dit acht ik toch niet haalbaar
Dus voor safe zet ik in op Gerald Sibon of Ali Elkathabi, maar of ik er blij mee ben...
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-12-2005, 11:36
Fides
Fides is offline
Hmm, heeft Vitesse wel echt een vervanger op zien positie nodig?
Kunnen ze niet wat schuiven in de posities?
Oud 09-12-2005, 12:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat lijkt me haast niet, die Benson is nog minder ver dan Afonso bij ons en Gluscevic.. naja daar hoef je niks over te zeggen

Huysegems is denk ik wel een optie hoor, heeft ook al met Twente om de tafel gezeten dit seizoen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-12-2005, 12:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-12-2005 @ 12:33 :
Huysegems is denk ik wel een optie hoor, heeft ook al met Twente om de tafel gezeten dit seizoen.
En met NEC, maar AZ wilde niet meewerken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-12-2005, 12:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Huysegems is gewoon de hoer van de eredivisie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-12-2005, 13:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Huysegems komt toch niet,

En Dennis en Matthew samen op de bank
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-12-2005, 13:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-12-2005 @ 13:03 :
Huysegems komt toch niet,

En Dennis en Matthew samen op de bank
Als Matthew maar niet op schoot wil
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-12-2005, 13:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Steintje blijft toch wel in Alkmaar... AZ wil een dubbele bezetting voor elke positie, en Stein is bij van Gaal 2e man achter van Galen op links.

Iedereen is te koop natuurlijk, maar ik denk niet dat Vitesse daar het geld voor heeft.
__________________
Zuur...
Oud 09-12-2005, 13:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Opvallend is wel dat hij graag weg wilde
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-12-2005, 14:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
idd als iemand liever bij een andere club wil spelen zou het raar zijn als een club hem tegenhoudt , bovendien zal hij er niet slechter van worden.. Van Galen komt ook elke dag dichter bij zijn pensioen. Ramzi is overigens ook een uitstekende vleugel en nu Meerdink terug is is die bezetting allemaal nog steeds geregeld.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-12-2005, 15:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ramzi op de vleugel? Neh... das nix. Dan liever Perez op links en Ramzi met een vrije rol. Maar dan ga je lopen schuiven in een goed draaiend team. En dat kan niet goed zijn.

Maar goed, we zien wel. Zou het jammer vinden als Stijn weg zou gaan. Ik zie hem nog steeds als een groot talen, maar heeft een beetje moeite om zijn draai te vinden. De laatste weken lijkt hij overigens wel op de goede weg.
__________________
Zuur...
Oud 09-12-2005, 16:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kerel, Ramzi heeft bij Twente vaker rechtsbuiten gespeeld dan op 10. Hij word bij AZ gewoon verkeerd gebruikt, ik ben er van overtuigd dat hij meer klasse heeft dan Huysegems en al helemaal meer dan Sektioui.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-12-2005, 16:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik had het ook over de linksbuiten positie, voor op rechts hebben we zat mensen. Meerdink, Sektioui en Ikedia (als die ooit nog fit wordt).
Voor op links hebben we na Van Galen eigenlijk alleen Huysegems die daar uit de voeten kan.
__________________
Zuur...
Oud 09-12-2005, 16:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Als Perez op links kan dan moet dat voor Ramzi ook geen probleem zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-12-2005, 16:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-12-2005 @ 09:44 :
Sillah is alleen net naar RBC gegaan
Ik las het later gisteravond nog ja...

Ramzi, Huysegems... dat zijn toch niet echte centrumspitsen? En voor die positie is Vitesse juist een man kwijt na de winterstop, toch? Dan denk ik dat ze naar andere mensen moeten kijken...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-12-2005, 16:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-12-2005 @ 16:27 :
Ramzi, Huysegems... dat zijn toch niet echte centrumspitsen? En voor die positie is Vitesse juist een man kwijt na de winterstop, toch? Dan denk ik dat ze naar andere mensen moeten kijken...
Huysegems is van origine een centrumspits... Maar is bij AZ min of meer noodgedwongen op links terecht gekomen.
__________________
Zuur...
Oud 10-12-2005, 15:12
Supreme Dutch
Adil Ramzi, wat een koning
Oud 13-12-2005, 15:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De deur naar Twente staat ook weer open voor Adil, laat maar komen

Gakho, 'N Kufo , Ramzi weer samen, die hebben mooie dingen laten zien.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-12-2005, 15:10
Verwijderd
Datum: 13-12-2005 Tijd: 08:22
NAC wil Tommie van der Leegte <Update 12:57>

NAC wil Tommie van der Leegte na de winterstop overnemen van ADO Den Haag. De transfermarkt gaat per 1 januari weer open.
De interesse is volgens de 28 jarige aanvoerder van ADO serieues. Tommie van der Leegte is met zijn derde seizoen in Den Haag bezig een is aan het einde van het seizoen tevens aan het einde van zijn contract. Hij maakte er nooit een geheim van ooit nog hoger op te willen.
"De interesse van NAC is serieus," volgens van der Leegte," Ik h eb het bij ADO naar mijn zin, maar als beide clubs er beter van worden wil ik best over een inmiddellijke overgang nadenken. ADO wil dat ik bijteken, maar er zijn vijf clubs die interesse hebben. Daar zit ook NEC bij, maar dat is voor het einde van het seizoen. In januari beslis ik."
Dit zou het schoffie kunnen zijn voor op het middenveld wat nog node gemist wordt bij NAC.

Update: Het ziet er naar uit dat er nog wel even onderhandeld moet gaan worden. Als men daar al niet mee bezig is. ADO Den Haag vraagt naar verluidt ruim 300.000 euro voor Van der Leegte. Mochten NAC en ADO geen overeenstemming bereiken, dan zal NAC proberen van der Leegte voor na dit seizoen met een driejarig contract aan zich te binden.


Bron: B-Side Rats!, AD, VI.nl


Zou mooi zijn
Oud 14-12-2005, 15:11
Verwijderd
Datum: 13-12-2005 Tijd: 18:29
NAC geinteresseerd in Valentijn

De Haagsche Courant meldt vandaag dat NAC geinteresseerd is in Jerzinho Valentijn.
De linksback speelt bij zondaghoofdklasser Haaglandia/Sir Winston en maakt daar volgens de krant "in torpedovaart een indrukwekkende ontwikkeling door."
Vorig seizoen speelde hij nog in het tweede elftal van FC Kranenburg (dat deze jaargang met RVC/Rijswijk fuseerde tot Haaglandia), nu oogst de razendsnelle en technische linksback bewondering in de formatie van trainer John de Wolf.

NAC is niet de enige club die Valentijn volgt. Ook Sparta, Vitesse, ADO en FC Utrecht zouden geinteresseerd zijn. Valentijn ziet het allemaal wel zitten: "Prachtig. Dat is toch wel wat ik wil, naar het betaalde voetbal."

Bron: B-Side Rats, AD HC, ikke
Oud 14-12-2005, 15:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Vd Leegte zou hier de opvolger moeten worden van Doelen. Als NEC het zo goed blijft doen, denk ik dat hij best wel eens naar ons zou kunnen vertrekken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-12-2005, 16:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha, SOA Tommie heeft ineens weer een goede naam in Nederland? Lol, ik hoop dat de spelers van NAC of NEC een sterke relatie hebben want met Tommie weet je het maar nooit..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-12-2005, 18:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV dubt over ex-speler Juventus

MVV gaat zich deze week beraden over de komst van de Franse vleugelspeler Abubakar Fofana, die enkele jaren geleden nog onder contract bij Juventus stond.

De 23-jarige linkspoot trainde de afgelopen dagen mee op Klein Geusselt en is inmiddels weer terug in Frankrijk. Fofana had ooit een grote toekomst voor zich toen hij door de Italiaanse topclub Juventus bij het Franse Red Star werd weggeplukt. Juve stalde hem bij het Engelse Milwall, maar een zware spierblessure wierp hem ver terug. Via een tip van een spelersmakelaar kwam hij bij MVV terecht. Fofana maakte op de training geen slechte indruk, maar de Maastrichtenaren moeten nog eens goed nadenken over zijn komst. ,,Op de eerste plaats heeft de club geen geld voor een contract'', aldus coach Andries Jonker. ,,Hij kan dus alleen op amateurbasis komen. Daarnaast heeft die jongen na zijn blessure nog een lange weg te gaan. We moeten dus veel energie in hem investeren. We gaan ons nu beraden of we dat willen.'' Fofana was vorig seizoen ook op proef bij ADO Den Haag, maar dat liep op niets uit.

MVV test de komende dagen een tweede Franse speler, de eveneens linksbenige aanvaller Ohmar. Hij speelde in het verleden voor FC Istres, dat uitkomst in de tweede Franse divisie.


Bron: Dagblad de Limburger

Tja, hijs al weer terug naar France... zal wel nix worden denk ik. Zoals bij 9 van de 10 spelers die bij ons op proef zijn...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-12-2005, 19:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-12-2005 @ 16:06 :
haha, SOA Tommie heeft ineens weer een goede naam in Nederland? Lol, ik hoop dat de spelers van NAC of NEC een sterke relatie hebben want met Tommie weet je het maar nooit..


Gelukkig heeft NEC al jaren de hechtste spelersgroep van Nederland
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-12-2005, 19:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, Tommie en Twente, het is water en vuur...

Ik kan me nog een keer Studio Voetbal van 2 seizoenen geleden herinneren, toen lieten een fragment zien uit de wedstrijd Twente-ADO. Maakte hij een harde overtreding vlak voor de dug-out, Van der Eyden (toen nog trainer van Twente) had daar commentaar op, hoorde je Tommie schreeuwen: "Hou toch je bek vuile kut-Belg!"

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-12-2005, 19:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het wel een mooie kerel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-12-2005, 20:05
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-12-2005 @ 16:06 :
haha, SOA Tommie heeft ineens weer een goede naam in Nederland? Lol, ik hoop dat de spelers van NAC of NEC een sterke relatie hebben want met Tommie weet je het maar nooit..
Mooi verhaal was dat ja.

Simon Cziommer was het toch
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-12-2005, 20:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
onder andere


Neh, kleine kans dat hij ooit met zijn kop op een serie Grolsch-glazen terecht komt. Hij is volgens mij ook nog steeds de duurste aankoop in de geschiedenis van de club, dat heeft hij toch meer dan waar gemaakt (ik geloof zo'n 5 miljoen gulden toendertijd)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-12-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-12-2005 @ 19:46 :
Ik vind het wel een mooie kerel
het is een noeste, harde werker!
Hou ik ook wel van
Oud 15-12-2005, 22:19
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Pepe Pla, het 18- jarige talent van Valencia. En aanvoerder van Spanje onder-18 (geloof ik. Kan overigens een contract tekenen bij PSV voor 3 jaar. Hij zou ongeveer 3 ton moeten kosten. Als vergoeding voor de opleidingskosten van Valencia.

Bron: Nieuwste VI
__________________
Volg de evenaar.

Laatst gewijzigd op 16-12-2005 om 11:43.
Oud 16-12-2005, 22:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Cruijff Academics start cursus voor spelers

RIJSWIJK - Cruijff Academics, de opleiding die zich voornamelijk op topsporters richt, gaat in samenwerking met de KNVB veertig spelers uit de eerste divisie scholen. Johan Cruijff zegt dat zaterdag in een interview met het blad SPORT Bestuur&Management. De voetballers van vijf eerste divisieclubs (onder andere MVV en VVV) krijgen een opleiding op het gebied van sportmanagement.

Cruijff spreekt daar in het blad aan de ene kant zijn blijdschap over uit, maar zet ook al meteen kanttekeningen. „Wij zijn zelf nogal van de snelle beslissingen. Als je nu ziet hoe lang het geduurd heeft om dit project van de grond te krijgen. En dan starten we bij slechts vijf clubs. Dat is zo voorzichtigjes. Ik zou zeggen: 'kom op, we gaan er helemaal voor'.”

Cruijff: „Als ik bedenk hoe het er bijvoorbeeld in het buitenland aan toe gaat. In de Verenigde Staten maakt de American Football League elk jaar miljoenen dollars vrij voor de technische opleiding en verdere academische begeleiding van spelers. En in Mexico heeft de voetbalbond de bestuursleden van voetbalclubs nota bene verplicht om lessen te volgen. In Mexico begint ook een opleiding van ons voor alle voetballers uit de tweede divisie. De mentaliteit is daar zo anders dan hier. Daar luisteren ze tenminste nog naar je en gaan ze ervan uit dat je het beste met hen voor hebt.”

Volgens de KNVB is het Mexicaanse voorbeeld hier niet zomaar in te voeren. „De cultuur in Nederland is nu eenmaal anders. Hier is meer consensus nodig. Henk Kesler heeft het daar afgelopen vrijdag in Leipzig nog met Johan Cruijff over gehad. Wij kunnen als bond veel aanbieden maar niet alles verplicht opleggen”, reageerde een woordvoerder van de voetbalbond.

„Clubs moeten dit soort zaken op vrijwillige basis oppakken. Veel beslissingen worden democratisch genomen in de Algemene Vergadering. Maar laten we blij zijn dat we in ieder geval een start hebben gemaakt. Hopelijk leidt dat tot uitbreiding van dit project.”
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-12-2005, 12:35
tigertje
tigertje is offline
19 December 2005 12:11
Huntelaar en Ajax zijn het eens
Ajax en Klaas Jan Huntelaar zijn het eens geworden over de voorwaarden van een overgang in de winterstop. Nu moeten de Amsterdammers nog een akkoord zien te bereiken met Heerenveen, de huidige club van de spits.

De huidige topscorer van de eredivisie stond in de belangstelling van Ajax, AZ, Feyenoord en HSV. De 22-jarige aanvaller denkt echter in Amsterdam het beste tot zijn recht te komen.

Huntelaars verbintenis met de Friezen loopt tot het eind van volgend seizoen. Struikelblok voor de overgang is dan ook de transfersom die Heerenveen eist. Vorig jaar wilde het e. 6 miljoen voor Huntelaar, maar dat zal nu meer zijn.

bron: nos.nl

shit, ik dacht dat psv en huntelaar nog een gentleman's agreement hadden, maar ach misschien maakt dit het weer wat spannender voor de competitie
Oud 19-12-2005, 12:50
Wawl
Wawl is offline
He, Huntelaar toch naar Ajax. Zeer netjes. Heeft Ajax ook direct de topscorer in huis.
__________________
Wauwel.
Oud 19-12-2005, 13:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Wawl schreef op 19-12-2005 @ 12:50 :
He, Huntelaar toch naar Ajax. Zeer netjes. Heeft Ajax ook direct de topscorer in huis.
kvind hetniet zo handig: Rosenberg raakt eindelijk een beetje los en gaat meer scoren, en Ajax koopt er gewoon een 5e spits bij.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 19-12-2005, 13:40
squat
squat is offline
Citaat:
lord tiger schreef op 19-12-2005 @ 12:35 :
shit, ik dacht dat psv en huntelaar nog een gentleman's agreement hadden, maar ach misschien maakt dit het weer wat spannender voor de competitie
Natuurlijk hebben ze geen gentleman's agreement. PSV kiest ervoor om Huntelaar niet te gebruiken. Huntelaar zou gek zijn als hij er dan voor kiest om dan ook maar de andere top clubs uit te sluiten en gewoon bij een middenmoot/subtopper te gaan spelen.

Citaat:
kvind hetniet zo handig: Rosenberg raakt eindelijk een beetje los en gaat meer scoren, en Ajax koopt er gewoon een 5e spits bij.
Ik ga ervan uit dat Charisteas en Anastaciou tussen nu en volgend jaar de club wel hebben verlaten. En het is duidelijk dat Huntelaar een betere spits is voor zowel het systeem en in het algemeen dan alle andere opties. Maar toch vind ik het raar. Heereveen zal een prijs vragen van om en nabij de 10 miljoen euro. Terwijl je volgend jaar Rafael gratis kan ophalen. En een komst van Kluivert zal wel helemaal geen sprake meer van zijn. Daarnaast zijn er andere posities die een hogere prioriteit hebben.
Oud 19-12-2005, 13:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind het ook een beetje overdreven om Huntelaar te halen, Rosenberg was ook al geen koopje.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-12-2005, 15:02
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
kalinho schreef op 19-12-2005 @ 13:13 :
kvind hetniet zo handig: Rosenberg raakt eindelijk een beetje los en gaat meer scoren, en Ajax koopt er gewoon een 5e spits bij.
Ja inderdaad, Rosenberg komt net een beetje op dreef en dan krijg je dit. Zo geef je die jongen nooit vertrouwen.

Bovendien: ze hebben blijkbaar geld zat? Ik dacht dat Ajax er financieel ook niet zo denderend voor stond.

Anastasiou mag wel naar Willem II komen van mij
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 19-12-2005, 16:12
Supreme Dutch
Anastasiou is een redelijke spits maar komt net te kort voor Ajax..

Rosenberg en Huntelaar samen laten spelen lijkt me wel tov
Oud 19-12-2005, 16:19
Verwijderd
Datum: 19-12-2005 Tijd: 16:05
'Ajax heeft oogje op Jenner'

Het gerucht zingt al geruime tijd rond: Ajax zou Jenner intensief volgen.
Vandaag weet AD Sportwereld te melden dat dit inderdaad het geval is en dat Ajax in Jenner een voorname kandidaat voor de slecht bezette rechtsbuitenpositie ziet. Scouts van Ajax (van der Lem en Krol, toch niet de minsten) zouden hem ondermeer tijdens de wedstrijd tegen Twente hebben bekeken.
Aangezien Jenner nog een contract heeft bij NAC tot medio 2007, mag NAC een flinke transfersom vragen. NAC zal dit echter niet doen, zo is de verwachting.

En zo lijkt er vroeg een einde te komen aan de periode van Jenner bij NAC, want zelfs al zou NAC zich keihard opstellen in de onderhandelingen en miljoenen vragen, dan nog kan Jenner middels een arbitragezaak (op grond van een financiële en een sportieve verbetering) een overgang bewerkstelligen.
De grote vraag is of NAC mee wil werken aan het vertrek van de populairste NAC-speler sinds jaren en of Jenner bereid is een overgang te forceren, mocht NAC niet mee willen werken.
Daarnaast kun je je afvragen of het verstandig is al na een half seizoen in de basis bij NAC de overstap te maken naar een topclub in problemen. Wij hopen dat Jenner kijkt naar het verleden en dan ziet dat een overgang naar een topclub niet zaligmakend is. Ervaren spelers als Schreuder, Babos, Feher en Boussaboun wisten allen na hun overstap (nog) geen basisplaats te veroveren.

Wordt absoluut vervolgd....

Bron: B-Side Rats, Voetbalzone, Gilzerules


Het is toch niet te hopen dat JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLL nou al naar ajaks zou verkassen... hij is nog onstabiel bij NAC, en nog veel werk aan de winkel voor hem.

Tevens is ajax tegenwoordig al helemaal geen sportieve stap meer voorwaarts.
Oud 19-12-2005, 17:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
"populairste NAC-speler sinds jaren"

Dit is toch wel erg overdreven, hij is populair maar naast het feit dat hij dit jaar pas echt is doorgebroken was Salmon om maar een voorbeeld te noemen toch nog wel populairder.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-12-2005, 17:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Volgens mij staat Ali B best vaak in de basis.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 19-12-2005, 18:17
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Ik snap niet echt waarom Ajax nu weer Huntelaar haalt, dat is al de zoveelste spits. Net nu Rosenberg zn draai begint te vinden..

Al kunnen ze met Huntelaar wel weer makkelijker met 3 spitsen spelen.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 19-12-2005, 18:52
one.
one. is offline
Dit vind ik behoorlijk idioot, geef Rosenberg tenminste een seizoen de tijd om tet wennen en zich te bewijzen, om na een half jaar een andere spits te gaan halen is asociaal, zo krijgt hij nooit zelfvertrouwen.
__________________
.
Oud 19-12-2005, 19:33
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Inderdaad, Rosenberg begint net op dreef te komen.
En ik ben benieuwd hoe Huntelaar het doet bij een topclub, en in bijvoorbeeld de Champions League. Of ie nog beter speelt met meer kwaliteit om 'm heen, of door het ijs valt op een hoger niveau.

En ik vraag me af hoe Ajax Jenner ziet. Als een verbreding van de selectie, of als een basisspeler? Ik betwijfel of ie beter dan Rosales is, die ondanks z'n slechte vorm toch veel potentie lijkt te hebben.
__________________
groovie ghoulies are go!
Oud 19-12-2005, 19:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Groot gerucht dat al een aantal dagen op ons MVV-forum staat: Alex Bryssinck naar Roda JC.

Verdorie, een van onze beste spelers (en een van mijn favo's )... tja hij kan het niveau middenmoot eredivisie zeker aan. Maar naar Aken-Noord, onze grote vijand... dat zou minder zijn. Maja, of het waar is, is ook maar de vraag.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-12-2005, 19:54
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
+ dat ik bang ben dat Huntelaar een 2e Machlas word
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.