Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2006, 18:24
Teerbal
Teerbal is offline
Ken een meisje via stage en studie nu al vanaf januari en ik vond haar meteen al eigenlijk erg leuk. In het begin kende ik haar niet zo goed en heb haar toen mee uitgevraagd maar ze reageerde nogal verbaast en het liep dus af met een blauwtje. Ik liet me echter niet uit het veld slaan en schreef me in bij haar project groepjes zodoende leerde ik haar veel beter kennen en we hebben een gezamelijke vriendengroep opgebouwd. Zij is net als ik best wel verlegen en rustig, alleen is zij populair bij jongens die haar mee uitvragen of leuk vinden. Dit tot mijn groot verdriet

Nu ben ik net klaar met een stage van 5 weken waar zij ook aan mee deed en ik ben gewoon nog echt knetter verliefd op dr. Ik kan haar maar niet uit mijn kop zetten en weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb namelijk ook niet echt aanwijzingen dat ze mij leuk vindt in dat opzicht. Soms denk ik dat ze wel weet dat ik haar nog steeds erg leuk vind, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Zij is ook een beetje raar met dingen, ze stuurt bijvoorbeeld wel smsjes naar me maar als ik terugstuur is er een radiostilte. Dat soort dingen breken me echt op

Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn en zou ik niet alleen aan het kruis genageld worden door haar vriendinnen maar zal de sfeer behoorlijk verpest zijn in onze vriendengroep. Als ik echter niets doe dan zal dit maar blijven etteren en zit ik over een half jaar nog steeds te twijfelen

sorry moest even de frustratie van me afschrijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2006, 18:44
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Ten eerste, zet haar vriendinnen uit je hoofd.

Probeer een keer op msn te beginnen over de eerste keer dat je haar mee uit vroeg, ze zal wel even raar kijken dat je hier over begint, maar je hebt zelf de kaarten nog in je hand.

Als ze reageert van "Ja, ik vond het wel schattig." of iets anders positiefs, dan kun je er zelf op in spelen door bijv te zeggen "Zal ik nog een keer schattig zijn?" en dan zal ze de hint vanzelf begrijpen.

Reageert ze echter negatief dan kun je altijd gewoon reageren dat je blij bent dat jullie desondanks gewoon vrienden zijn gebleven.

Het is natuurlijk maar een voorbeeld, maar in dit soort situaties moet je proberen een situatie naar je hand te zetten zodat je nog alle kanten uit kunt. Zodat als het negatieve dreigt te komen je jezelf er nog makkelijk uit kunt redden en er niets gebeurd. Zo krijg je zekerheid over waar je staat zonder schade op te lopen
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 19:02
Teerbal
Teerbal is offline
hmmm ja, ik denk dat ik daar wel iets mee kan alleen dan via sms
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 19:04
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 12-08-2006 @ 20:02 :
hmmm ja, ik denk dat ik daar wel iets mee kan alleen dan via sms
Heel goed
We horen het vanzelf wel...of niet...iig succes ermee, laat je niet helemaal gek maken
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 19:17
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 12-08-2006 @ 20:02 :
hmmm ja, ik denk dat ik daar wel iets mee kan alleen dan via sms
vraag haar e-mail dan
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 19:33
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
Lilything schreef op 12-08-2006 @ 20:17 :
vraag haar e-mail dan
ze is niet zo vaak online, vandaar
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 20:36
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik denk eerlijk gezegt niet dat ze verliefd op je is, hoewel ze je misschien best leuk zou kunnen vinden maar ze ziet je waarschijnlijk nu meer als vriend. Misschien kan je proberen nog meer vrienden met haar te worden. Als het dan echt goed tussen jullie klikt groeien jullie vanzelf meer naar elkaar toe en dan gaat de rest vanzelf. Zo niet, dan is het jammer en zal je je er bij neer moeten leggen en kom je vast wel weer een ander leuk meisje tegen. Succes ermee
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet wat ik moet doen!!
Steenbokje!x
5 06-10-2016 10:12
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
Choisai
9 11-01-2009 19:01
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
hotbulma
24 16-06-2005 09:26
Liefde & Relatie please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:(
**~yvie~**
36 06-11-2002 07:44
Psychologie Hond overleden (was: *weet geen gepaste titel*)
Verwijderd
16 28-09-2002 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.