Oud 12-07-2007, 19:37
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-07-2007 @ 19:20 :
maar een hoofdkraan kun je zo weer open draaien? Die zitten immers in je eigen huis en een leiding kunnen ze niet afsluiten..

En thanks..!

Veel plezier bij Potter!

Voor elk huis ligt als het goed is een rond putje. Daar zit een waterafsluiter in. Daar sluiten ze dat af, niet bij de hoofdkraan. Juist omdat je die zelf weer open kan draaien.


Ontopic:

Het nieuwe bed is echt ge-wel-dig. Volgens mij word mijn slaapkamer bij deze de woonkamer ofzo
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Oud 12-07-2007, 19:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Eten ging vandaag eigenlijk ook wel goed. Alleen nu ben ik bang dat die psycholoog gaat zeggen dat het helemaal niet genoeg is. Maar zo'n eetdagboek zegt ook niet alles, tenzij je alles heel precies gaat bijhouden. Zo gebruik ik altijd achterlijk veel chocoladepasta, maar dat weet zij dan natuurlijk niet en als je dat zegt, gelooft ze het vast niet en argh. Ik moet gewoon eten en niet zoveel nadenken, serieus

En ik ben doodmoe en dat zal morgen nog wel erger zijn. Nog maar één keer om kwart voor zes op en dan is het weekeinde
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-07-2007, 19:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Maastricht was leuk ! Leuke foto's gemaakt en gezellig een stadswandeling gemaakt .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-07-2007, 19:46
Verwijderd
Oh, autorijles is leuk. <3 En ik kwam vandaag toevallig S. tegen in Leeuwarden. Wow, wat is dat lang geleden. Ze komt volgende week met mijn verjaardag eventjes hier langs.

Ik voel me zo gelukkig de laatste tijd. Het is bijna eng.
Oud 12-07-2007, 19:56
Verwijderd
Mijn nieuwe baan bevalt me erg goed

Prima salaris, lekker dichtbij en relaxte werksfeer. En zij geven ook aan blij met mij te zijn en mijn prestaties tot nu toe
Oud 12-07-2007, 20:01
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 11-07-2007 @ 21:45 :
@ Liefsvanhier: Bevallen ze?
Ja hoor, ik kreeg ze vanmorgen zelfs zelf in .
Oud 12-07-2007, 20:11
kroot
kroot is offline
Ik heb nieuw haar en vind het fijn
Oud 12-07-2007, 20:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Pic or it didn't happen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-07-2007, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Droomvlucht schreef op 12-07-2007 @ 19:37 :
Voor elk huis ligt als het goed is een rond putje. Daar zit een waterafsluiter in. Daar sluiten ze dat af, niet bij de hoofdkraan. Juist omdat je die zelf weer open kan draaien.
Ze draaien soms ook de hoofdkraan dicht en verzegelen hem dan; als blijkt dat je het zegel hebt verbroken, heb je een groot probleem. (Bij stroom afsluiten doen ze dat ook wel eens gewoon in de meterkast; je kan 't zelf in principe gewoon weer inschakelen, maar dan verbreek je dus een zegel.)

Ik heb B&J's NY Super Fudge Chunk
En dat ga ik nu eten.

Net een heel stuk gelezen over de behandeling die nu gangbaar is bij sociale fobie, en daar moest ik van slikken. 't Gaat moeilijk worden, dat wist ik al, maar het gaat écht moeilijk worden. Bang zijn is nu zo makkelijk geworden, ik weet precies wat ik eraan heb. En dat valt straks allemaal weg... Oef
Oud 12-07-2007, 20:45
Verwijderd
Ik wil hem zien, met hem praten, kijken of ik hem dan nog steeds zo leuk en mooi vind. Als ik hem zie lopen denk ik 'wauw' terwijl hij niet eens zó schrikbarend knap is ofzo. Hij is mooi, echt mooi. Hij heeft een vreselijk rustige uitstraling en ik heb een crush.

Am I right side up or upside down, and is this real, or am I dreaming?
Oud 12-07-2007, 20:52
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik weet niet hoe,maar water kunnen ze inderdaad ook afsluiten. Maar gelukkig hoeft het zover niet te komen. Maar ik vindt het wel sukkels.
Ik woon namelijk in een flatje en de watermeters zitten op de begane grond achter "slot en grendel"daar kan ik niet bij, en de woningbouw ook niet. Alleen vitens.
En zij komen zelf de waterstanden opnemen. Dus moeten ze niet boos op mij worden..
Maar goed.

Ook bij de examencommissie geweest. Alles is "goed". We moeten die opdracht alleen verbeteren.. "we".. Damn it, t is haar fout Maar goed.
Oud 12-07-2007, 20:56
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ga een wandelingetje maken met m'n pup. Een beetje uitwaaien.
Ik heb het wel een beetje onderschat om een pup op te voeden (hoewel ik er heeeelemaal geen spijt van heb, want het is een schatje), het is soms echt wel zwaar. Maar ik ga haar zo erg missen volgende week, als ik op vakantie ben.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 12-07-2007, 20:58
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Blegh.. wat bestaan er zieke mensen op deze wereld.

Mag een school serieus iemand schorsen/overplaatsen omdat een stel debielen haar online dagboekje van internet hebben geplukt waar toevallig instaat wat de echte reden van haar afwezigheid soms is? Nja heb er op W,R&G al een topic over geopend.. maar kan me hier zo boos over maken he.

Alsof ze nog niet genoeg de grond is ingtrapt.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 12-07-2007, 21:23
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 12-07-2007 @ 20:01 :
Ja hoor, ik kreeg ze vanmorgen zelfs zelf in .
En ik kreeg ze er nu dus niet uit en ik moest net naar de opticiën, waar ik de linker er wel weer meteen uitkreeg maar de rechter heeft die man er uiteindelijk uitgehaald. . Nou moet ik morgen even kijken of ik ze indoe, of mijn ogen gekalmeerd zijn want de ene is helemaal rood. Ahum, maar verder heb ik nergens last van en ze zitten goed. Dus als ik indoen en uitdoen onder de knie heb en verder geen klachten heb . Maar ach, dit was de tweede dag dat ik ze inhad, dus dan gaat dat nog niet perfect.
Oud 12-07-2007, 21:32
Little_lady
Little_lady is offline
Bah, ik verpest alles.
Bijna durfde ik het, maar bijna is niet genoeg.
Ik kan het hem&haar niet aandoen en dat maalt..
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 21:34.
Oud 12-07-2007, 22:18
Verwijderd
Wtf ik ben morgen pas jarig maar ik voel me nu al jarig, met wat mensen en mijn lieffie hier thuis pokeren en gezelligheid, ik heb eigenlijk nooit een fijnere verjaardag gehad, ik wil het gewoon klein en gezellig en dat heb ik nu en het is fijn. <3
Oud 12-07-2007, 22:18
Verwijderd
Ik heb voor het eerst in m'n leven Ben&Jerry's ijs gegeten, Caramel chew chew geloof ik. Was best wel lekker ja...
Oud 12-07-2007, 22:53
Verwijderd
The Medic Droid - Fer Sure

omg waarom vind ik dit goed

*bounce*
en en en ze is lief en hm
Oud 12-07-2007, 23:03
Verwijderd
poeh, ben vandaag begonnen met het sorteren, weggooien, opbergen en inpakken van mijn spullen en nu is mijn kamer één grote bende. Ik moet echt nog even hard aan de slag morgen en overmorgen, want zondag ga ik al verhuizen! spannend spannend... Ik ben vooral benieuwd of alles wel in de kar past. Mijn vader wil, naast mijn spullen, namelijk ook nog spullen voor mijn broer meenemen! Volgens mij ziet die man niet helemaal hoeveel spullen ik heb . Maargoed, dat merken we zondag wel. Desnoods moet paps nog maar een keer rijden met de auto.

En nog even iets heel vervelends... mijn kont zit onder de steenpuisten . Nou heb ik nog een zalfje van de vorige keer. Ik hoop maar dat het helpt want ik wil niet wéér onder het mes omdat ik weer eens een abces heb. Waarom ben ik ook zo ontstekingsgevoelig .
Oud 12-07-2007, 23:09
Little_lady
Little_lady is offline
Ik wil niet weer in therapie en aan de medicijnen....... Maar zo gaat het ook niet goed, verdorie.
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 12-07-2007, 23:53
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
O god, waarom zit ik zo ongelooflijk in de stress. Ik ben vandaag echt al 5 x compleet in paniek geraakt. Om helemaal niets. Ik hoop trouwens van harte dat ik morgen een beetje bijtijds weg kan gaan. Maar ja, ik weet intussen wel dat ik niet echt voor het geluk geboren ben.
Oud 13-07-2007, 00:41
Verwijderd
een pagina met een boel goede berichten. leuk om te lezen

Ook mijn dag was enigszins goed. Ik moest naar de fysio, en die gaat nu toch maar een onderzoek doen volgende week, en daar ben ik wel blij mee. Verder heb ik nu wat oefeningen waar ik wat meer mee kan. Dat scheelt. En ik mocht onverwacht werken. Alle centjes voor Peru. Fijn En op mijn werk was het ook heel leuk want ik werkte met een gezellige collega die van oorsprong uit Honduras komt dus we hebben lekker lopen geiten in het Spaans.

Wat wat minder was, was dat ik vandaag een begin heb gemaakt met een fotoalbum van mijn reis wat ik door Hema wil laten uitprinten, maar ik heb zo ontzettend veel fotos en maar weinig ruimte dat ik na een uur gefrustreerd gestopt ben. Mijn hele creativiteit is weg. Dus nu maar besloten dat ik er twee maak. 1 van alles uitstapjes, uitzichten, feestjes, de lessen en de salsa, en 1 met allemaal fotos van mijn werk bij de mannen. Ik verbaas me er nog steeds over dat ze zo diep in mij zitten
Oud 13-07-2007, 01:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wat een heerlijk vriendje heb ik. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-07-2007, 07:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oehoehoe,, Ik heb zometeen een gesprek met mijn rector! Over de brief die ik twee maanden geleden (!) geschreven heb, wat betreft het vertrek van M. OMG, ik ben bang! Hier heb ik steeds op gewacht, maar nu het eenmaal zover is, ben ik bang dat ik niets meer weet te zeggen, dat ik dichtklap. Het is ook zó'n enge man, als het nou de vorige rector was geweest!!

En dan vanmiddag boeken ophalen/rapport krijgen/PO cijfer ophalen en dan ben ik officieel een 6V-er.. hihi, wie had dat gedacht Ik geef ze allemaal het nakijken, alle docenten die dachten dat ik m'n havo maar met moeite zou kunnen afronden, daar ga ik dan: naar m'n fucking examenjaar van het VWO

Vanavond (?!) nog therapie, de laatste keer voor de vakantie, omdat zij een week eerder gaat dan ik en ik vind het nu al vet moeilijk & kut..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-07-2007, 09:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Een leraar van mijn middelbare school is overleden. Hij was ziek, hij had longkanker (geloof ik, iig kanker). Maar de laatste keer dat ik er iets over hoorde ging het juist beter met hem.
Ik heb hem zelf maar een jaar gehad, maar toch vind ik het erg. Hij was nog geen vijftig.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 13-07-2007, 09:56
Verwijderd
@ Andijvie: het komt allemaal wel goed hoor gewoon volhouden!

Zooo nu lekker mijn spullen in de auto en dan naar Duitsland rijden (oké, dat is nog niet zo ingewikkeld, zit hier 1 km van de grens maar we gaan wel verder). Rijervaring opdoen, whoohoo.

Enne: een 8 voor mijn bachelorthesis binnen wauw
Oud 13-07-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2007 @ 09:56 :

Enne: een 8 voor mijn bachelorthesis binnen wauw
Gefeliciteerd!

Ik heb nog geen cijfer.
Oud 13-07-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 12-07-2007 @ 19:18 :
Thanks... Ik voel me nu niet zo fijn... Elektrische schokken in m'n hoofd, duizelig, tintelingen, moe, misselijk, draaierig, jankerig etc. Het zijn tijdelijke onttrekkingsverschijnselen maar blijft vervelend. (Ik was net van de onttrekkingsverschijnselen van de laatste vermindering af, begint het weer opnieuw)


Waar heb je een intake gesprek voor?
Fijne vakantie, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen!!
Gelukkig dat ze maar tijdelijk zijn, maar idd zoals je zelf zegt het blijft vervelend. Ik denk dat de ontwenningsverschijnselen een hoop minder zijn, omdat je niet in een keer gestopt met met je ad. Je hebt iig de stap gezet

Intake esprek met de psychiater. Over 4.5 u en dan moet ik weg. en ik hoop dat het klikt, want anders breng ik helemaal niks uit

Bedankt .. Jij ook een fijne vakantie. Al weet ik niet of je op vakantie gaat
Oud 13-07-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 13-07-2007 @ 09:32 :
Een leraar van mijn middelbare school is overleden. Hij was ziek, hij had longkanker (geloof ik, iig kanker). Maar de laatste keer dat ik er iets over hoorde ging het juist beter met hem.
Ik heb hem zelf maar een jaar gehad, maar toch vind ik het erg. Hij was nog geen vijftig.
Gecondoleerd!
En dan lijkt het me toch raar, omdat het een beetje onverwacht komt..
Oud 13-07-2007, 11:51
Little_lady
Little_lady is offline
Maandag afspraak bij de h.a., over de abortus. Vriendje-lief heeft er vrij voor genomen. Als dat niet gelukt was waren hij&zij meegegaan, ik zou dus sowieso niet alleen hoeven. Zó lief <3

Met haar over m'n dip van gister gepraat. Alleen het globale 'ik had het gister echt even helemaal gehad' tenminste.. Ik kon haar niet vertellen dat ik gister heel erg op de andere hem leek, ik kon het gewoon niet.. Een jaar of 3 terug voelde ik me net zo, maar daar weet zij niet van. Daarbij wil ik het haar wel vertellen, maar ze heeft al zo veel aan d'r hoofd dat ik niet denk dat ik het nu moet doen. Maar toch vind ik dat ze het moet weten, zucht..

En ik had toch met hem mee moeten gaan gister, ze dacht wel dat 'ie dat goed gevonden had. Maar dat kan ik toch niet zomaar? Zo'n held ben ik niet hoor, om 'zomaar' met iemand mee tegaan.
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 13-07-2007 om 12:58.
Oud 13-07-2007, 12:10
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Zometeen naar het UWV. Ik moet hen overtuigen dat ik echt naar school kan en wil. Willen is het probleem niet. Maar ik ben bang dat zij vinden dat ik niet gezond genoeg ben. Want ja ik was vorig jaar oktober bijna dood.
Ik kan gewoon niet meer thuis zitten. IK WIL NAAR SCHOOL EN NUTTIG ZIJN! Ook al is het maar deeltijd.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 13-07-2007, 13:55
kroot
kroot is offline
vandaag pas mensen uitgenodigd voor zondag, want morgen op mijn verjaardag meot ik de hele dag werken, maar dat gaat wel leuk worden!!
Oud 13-07-2007, 14:08
Verwijderd
Vandaag besloten dat ik morgen thuis blijf. Vrienden van m'n man hebben een housewarming, en daar gaan veel mensen komen, met dieren en kinderen. Ze gaan bbq'en. Wij zouden dan met de trein moeten, ergens worden opgepikt bij een stationnetje en vervolgens na de bbq ook weer worden afgezet bij dat stationnetje. Ik kan me niet voorbereiden op het 'in de trein zitten', 't zit gewoon vast in m'n hoofd. Als dat al niet lukt, dan is een bbq helemaal te veel. Dus het gaat gewoon niet. En dat vind ik zwak van mezelf.

In mijn boekje van het ggz over behandeling staat dat een van de tijdelijke 'bijwerking' van de therapie heel vaak is dat mensen een tijd lang plots héél assertief gaan zijn. Dat lijkt me echt bizar

Een van de dingen die ik wil kunnen is gewoon een hele dag op de uni in Nijmegen hangen om er te studeren, zonder die énorme drang te hebben naar huis te willen gaan om in bed te duiken.
En een ander iets wat ik dolgraag wil is bij een sportclub. Ik zou best willen tennissen Lekker in een tennisoutfit Ja, dat lijkt me écht leuk
Oud 13-07-2007, 14:26
Verwijderd
Vriendje was lekker lang hier.<3 We waren naar Harry Potter 5 geweest. Als je het boek hebt gelezen vallen die films altijd wel tegen vind ik, omdat de boeken gewoon te dik zijn om goed te kunnen verfilmen, maar het was ondanks dat wel leuk.
Ik had hem net bij de bus afgezet en had eerder nog wat te eten voor hem gemaakt, zodat hij in de trein kon lunchen. Alles is altijd zo fijn en zoveel beter als hij er is.<3
Oud 13-07-2007, 14:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo ik heb net vast wat opdrachten van volgend jaar gemaakt. Ik mis 3 weken college door mijn geweldige master, dus zo kan ik de druk een beetje beperken. Zo nog eens kijken of ik wat colleges kan vinden, kan ik die ook nog doen.

En ik doe dit alleen maar omdat ik geen zin heb om te strijken wat ik m'n moeder beloofd heb. Dus dat is opzich gunstig, want ik had geen zin in die opdrachten .
En het gekke is, als ik moet studeren, ga ik altijd graag strijken omdat dat beter is dan leren . Hoezo ik doe liever geen dingen die moeten .

Morgen lekker naar de kapper. Hopelijk komt m'n vader ook thuis dan, ik zie hem al bijna nooit.

En ik wilde eigenlijk hardlopen, maar opzich heb ik gister ook 3 uur gelopen. En ik haat diarree, maar nu zit ik weer verstopt, dat schiet ook niet op. Het doet nog geen pijn gelukkig, maar dat gaat wel komen en daar heb ik echt geen zin in .

En over een week zit ik in het vliegtuig !!!!!!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-07-2007, 15:06
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Boek besteld over angststoornissen, hoop dat ik er iets aan heb En nog twee hele leuke boeken besteld. Ik snap niet dat sommige mensen lezen niet leuk vinden. Heerlijk om je helemaal in een boek te duiken.

Ik ben vandaag alleen met mijn vader thuis, volgens mij hebben we totaal twee zinnetjes gezegd Ik voel me er zo schuldig om, al een paar maanden geleden heb ik hem echt vergeven voor alles, maar ik weet gewoon niets te zeggen tegen hem of durf niets te zeggen of weet me geen houding te geven. Dat is wel heel slecht van mezelf...
__________________
Durf te vliegen.
Oud 13-07-2007, 15:19
Verwijderd
Citaat:
GeleBloem schreef op 13-07-2007 @ 15:06 :
Boek besteld over angststoornissen, hoop dat ik er iets aan heb En nog twee hele leuke boeken besteld. Ik snap niet dat sommige mensen lezen niet leuk vinden. Heerlijk om je helemaal in een boek te duiken.

Ik ben vandaag alleen met mijn vader thuis, volgens mij hebben we totaal twee zinnetjes gezegd Ik voel me er zo schuldig om, al een paar maanden geleden heb ik hem echt vergeven voor alles, maar ik weet gewoon niets te zeggen tegen hem of durf niets te zeggen of weet me geen houding te geven. Dat is wel heel slecht van mezelf...
Welk boek over angststoornissen heb je besteld? Ik zoek titels

(En ik heb hetzelfde met mijn vader; meestal zitten we gewoon stil naast elkaar op de bank. Ik weet niets te zeggen, en als ik iets zeg, dan voel ik me stom en dom omdat het iets belachelijks is en hij er meestal op reageert met 'hm'.)
Oud 13-07-2007, 15:23
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-07-2007 @ 15:19 :
Welk boek over angststoornissen heb je besteld? Ik zoek titels

(En ik heb hetzelfde met mijn vader; meestal zitten we gewoon stil naast elkaar op de bank. Ik weet niets te zeggen, en als ik iets zeg, dan voel ik me stom en dom omdat het iets belachelijks is en hij er meestal op reageert met 'hm'.)
Met angst en beven van Marina de Wolf. Haar centrum zit hier vlakbij en dat loopt goed, dus heb ik dat boek maar gekozen. Ik had eerst hier tussen gekeken:
http://www.amerigo.nl/ow/gezondheid/angst.html
Maar die leken me allemaal niet zo..

(En ja, zo doet m'n vader. Hij heeft een speciale hm-hm, die hij alleen gebruikt wanneer hij doet alsof hij luistert, maar het niet doet. *zucht*)
__________________
Durf te vliegen.
Oud 13-07-2007, 15:37
Verwijderd
Het is weer vrijdagmiddagdepressie. Ik kan het net zo goed in mijn agenda zetten, het komt elke week weer terug. En nu is het een stukje erger omdat het vakantie is.

En wat het grappigste is? Niemand interesseert het. Echt níemand vindt het ook maar een beetje interessant dat ik vrijdagmiddag hier weer compleet in elkaar gedraaid zit, angstig, verdrietig, eenzaam. En het is niet alsof niemand het weet. Hier in Zeist blijven, naar huis? In Zeist voel ik me enorm eenzaam en verdrietig in het weekend. In Vlaardingen verveel ik me dood.

Mensen interesseren zich gewoon niet in mij. Ze vinden wat ik doe en wat ik voel echt totaal niet interessant. Nog veel erger zijn van die hypocriete mensen die doen alsof ze me wel interessant vinden, maar in werkelijkheid me achter m'n rug uitlachen.

En die met 'wijze lessen' mij proberen te veroordelen. Waarom mag ik niet zeggen dat ik me verveel, omdat ik niet werk in de vakantie? Misschien is het tijd erin je te verdiepen waarom ik niet werk. Verwijder JIJ al mijn honderdduizend sociale complexen? Ik durf het gewoon echt niet. Ik ben een ontzettend bang iemand, veel meer dan ik ooit durf toe te geven.

Gadverdamme, wat haat ik mensen toch. Kutwezens, allemaal.
Oud 13-07-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 13-07-2007 @ 15:37 :
Het is weer vrijdagmiddagdepressie. Ik kan het net zo goed in mijn agenda zetten, het komt elke week weer terug. En nu is het een stukje erger omdat het vakantie is.

En wat het grappigste is? Niemand interesseert het. Echt níemand vindt het ook maar een beetje interessant dat ik vrijdagmiddag hier weer compleet in elkaar gedraaid zit, angstig, verdrietig, eenzaam. En het is niet alsof niemand het weet. Hier in Zeist blijven, naar huis? In Zeist voel ik me enorm eenzaam en verdrietig in het weekend. In Vlaardingen verveel ik me dood.

Mensen interesseren zich gewoon niet in mij. Ze vinden wat ik doe en wat ik voel echt totaal niet interessant. Nog veel erger zijn van die hypocriete mensen die doen alsof ze me wel interessant vinden, maar in werkelijkheid me achter m'n rug uitlachen.

En die met 'wijze lessen' mij proberen te veroordelen. Waarom mag ik niet zeggen dat ik me verveel, omdat ik niet werk in de vakantie? Misschien is het tijd erin je te verdiepen waarom ik niet werk. Verwijder JIJ al mijn honderdduizend sociale complexen? Ik durf het gewoon echt niet. Ik ben een ontzettend bang iemand, veel meer dan ik ooit durf toe te geven.

Gadverdamme, wat haat ik mensen toch. Kutwezens, allemaal.
Het blijft precies zo als je er niets aan gaat doen.
Aan angsten kan je iets doen. Misschien niet in je eentje, maar met hulp zeker wel.
Oud 13-07-2007, 17:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Gothic: misschien heb je er al antwoord op gegeven maar hoe komt het dat ze jou dan inschrijven bij een andere master? Zijn er teveel aanmeldingen/was je te laat of zo? Ze kunnen jou toch niet dwingen om een master te doen die je helemaal niet wilde doen? Ik weet niet hoe dat zit hoor, dus sorry voor mijn eventueel zeer domme reactie

OT: Het gesprek met de rector ging goed, wat een sok is het toch. Maar ben wel blij dat het uitgesproken is en dat ik zelfs zijn excuses heb gekregen, heb ook even flink mijn punt gemaakt en het kan me niet schelen wat hij erover denkt maar voor mijn eigen gevoel, heb ik 'gewonnen'

Toen weer naar huis, even geslapen, gelezen en toen wéér naar school. Boeken afgegeven, verkocht en dergelijke, nieuwe boeken alvast besteld en uiteraard mijn rapport opgehaalt. Wat ben ik trots op mezelf! Mijn derde rapport ben ik zeker achteruit gegaan, van geen zessen naar 4 zessen, dat was wel even slikken, beetje teleurgesteld wat frans en geschiedenis betreft, maar ik weet nu waardoor dat kwam. M'n eind is wel geweldig:
NL: 6
FA3, DU3, EN, GS2, AK, TE, LO: 7
WI: 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe fucking goed kan je rapport zijn! En daarna nog mijn examenPO van aardrijkskunde opgehaalt, het is nog niet definitief maar waarschijnlijk heb ik een 7,8!! OMG, hoezo vrijdag de 13e, beter dan dit kan het niet worden!

En dan zijn A. en Z. én L. ook nog over, waarschijnlijk ga ik eind augustus een week met D. op vakantie en ik ga tot ik op vakantie ga elke dag alleen maar leuke dingen doen! OMG, ik ben fucking gelukkig! <3<3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-07-2007, 17:12
Verwijderd
Kut gesprek
Oud 13-07-2007, 17:59
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Pf. Zit ik weer, te vechten met mezelf en tegen mezelf. Ik word zo verdomd moe van dat getouwtrek in mijn hoofd. Toegeven aan de ene kant is verdrietig en kwaad zijn aan de andere kant. Ik wil alleen maar dat dit hele gezeik ophoudt.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-07-2007, 18:11
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik mag dus niet naar school, mijn enige mogelijkheid om terug in de maatschappij te komen is een cursus van een jaar, werken en mijn eigen HBO studie bij elkaar sparen. Voltijd naar school valt 100% af. Daar is mijn gezondheid niet goed genoeg voor.

De cursus en de reeintergratie (bureau) zijn even duur als 2,5 jaar collegegeld van een deeltijd studie. ONGELOFELIJK DIT. Als ze me hadden willen helpen en de helft hadden willen betalen waren ze nog goedkoper uitgeweest.
Wat een kutwetten hebben we hier.



__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 13-07-2007, 18:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
2 weken vakantie
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-07-2007, 18:38
Little_lady
Little_lady is offline
Ik wil niet meer, ik kan niet meer, dit gaat niet meer.
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 13-07-2007, 18:42
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hah! Ik kreeg mijn lenzen er dús wel uit vanmiddag .
Oud 13-07-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 13-07-2007 @ 18:42 :
Hah! Ik kreeg mijn lenzen er dús wel uit vanmiddag .

Ik kreeg ze eerst ook niet uit, zo irritant. Maar nu vind ik het heel cool om ze gewoon uit m'n oog te plukken Ik kan alles 'blind' (dus zonder spiegel) wel heel handig
Je hebt 't echt zo onder de knie, dan kan je je niet meer voorstellen dat je ze ooit niet uit kreeg

*moet weer eens naar de opticien* M'n sterkte zal wel veranderd zijn de afgelopen 4 jaar ( ja, al vier jaar niet geweest ofzo ) en ik moet ook een nieuwe bril voor naast m'n lenzen.

Ik voel me goed Lekker fantaseren over m'n toekomstige tennislessen
Oud 13-07-2007, 19:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zoooo moe, maar zeilkamp was echt geweldig! We hebben geloof ik het mooiste weer van heel Nederland gehad, alleen dinsdagmiddag wat regen en vannacht. Yeah!

Ik ben kapitein én heb het zeildiploma én het lepeltje omdat het mijn 5e (en ook laatste ) keer was. Jeej! Stiekem waren alle 7 die voor het diploma gingen gezakt, er misten nog puntjes op de die. Maar aan het einde moesten mijn beste vriendin en ik nog naar voren komen en kregen we een heel verhaal voor lof te horen en gaven ze ons het diploma toch omdat ze in ons geloofden. En toen was het hoofd van de leiding ook nog voor het laatste en meh, dat was wel een beetje janken. Ook het afscheidslied van ons (verrassing voor iedereen) maakten onze vriendinnetjes aan het huilen.

Maar het was zoo leuk. Veel geleerd, gedaan en iedereen was gewoon aardig. Omg, nu ga ik het echt missen...

Gelukkig maandag lekker 2 weken weg met drie goede vriendinnen naar Rimini. Feeesten!
Oud 13-07-2007, 19:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vanochtend fietste ik naar mijn werk en ik werd misselijk en ik was verder niet eens zo heel gestrest of zo, maar hm, ik dacht echt dat ik weer zou moeten overgeven. En toen ging ik aan het werk en toen trok mijn misselijkheid eigenlijk vrij snel weg en daarna ging het eigenlijk allemaal gewoon goed. Ik vind het nu ineens al heel erg jammer dat er al 1/3 van mijn vakantiebaan op zit, ik wil helemaal niet weg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.